Napisano 19 Grudzień 200420 l Witam. W koncu udalo sie znalezc chwile czasu na 3d:)_ Grafika we wstepnej fazie, zostalo jeszcze texturowanie i swiatlo. Co byscie dodali ew. zmienili? Mam pytanie, czy istnieje mozliwosc zaaplikowania uvw mapa na kilka obiektow naraz?(robie texture dla tych blokow)? Pozdrawiam.
Napisano 19 Grudzień 200420 l hmm trochę mylą kolory wstępny odbiór - ale fajne konceptualnie! - wszystko zależy od światła bo teraz nie widać ani kontekstu [czy to fantasy czy coś innego] no i materiałów. Zastanawia mnie kadr - nie wiem czy by obniżenie horyzontu [podniesienie celu kamery] nie dodałoby monumentalności całej pracy ale trudno mówić kiedy nie można ocenić rzędu wielkości całej bryły. z UVW spróbuj i będziesz wiedział ;) podejrzewam że chodzi o te "deski"? jeśli tak to nie wiem czy to wypali...
Napisano 19 Grudzień 200420 l ciekawie się zapowiada, będę tu zaglądał :) rzeczywiście kadr mógłby być lepszy.
Napisano 19 Grudzień 200420 l podoba mi sie czemu tych desek nie kopiowales instanced, wtedy bys nie mial problemow z uvw. sproboj wybrac wszystkie naraz i nalozyc uvw. a jak nie wyjdzie, mozesz dac uvw na jedna, poustawiac, i potem kliknac prawa myszka na modifier i skopiowac. chociaz to troche mozolne przy tylu deskach.
Napisano 19 Grudzień 200420 l Gdyby obciąć 3D, wyglądałaby jak ludzik w płaszczu, obracający się do kamery. Nieodmiennie kojarzy mi się z Buką. Zesztą, trudno mi się wypowiadac na temat klimatu - ten mocno zależy od kolrów, a mój monitor nie wyświetla czerwonego. A bez czerwonego wygląda to jak waląca się konstrukcja w chłodzie przedświtu. Jakie będą tekstury? Z czego będzie ta konstrukcja? Ładnie wyglądałaby z zardzewiałej stali, ale to raczej popowe. Może z desek? Starych węgarów. Jednakże taki wyraźnie sprecyzowany materiał, zwracałby uwagę na rzeczywistość - wtedy wyglądałoby to nie jak wytwór wyobraźni, ale jak coś, co przeczy prawom fizyki (a moze nie przeczy?). Ot, trzeba by sprecyzować, jak to wspomniał przedmówca, czy to fantasy, a może s-f, a może Buka z Muminków? Można by wprasować w te pudełka zdjęcia ludzi. Gdyby były to postacie historyczne, uznane autorytety, ew. dzisiejsi politycy - możnaby uzyskac jakiś przekaz polityczny. Może "waląca się cywilizacja". Gdyby byli to zwykli ludzie, albo ludzie z Tobie znanego otoczenia, moze miałoby to jakiś przekaz dla nich? Ale czy przekaz tego obrazu jest konieczny? Dla mnie to wygląda pięknie. Jak wielkie niedopowiedzenie. I tak niech pozostanie. Jako nie sprecyzowany wytwór wyobraźni, bez wyraźnych podtekstów. Ukłon w stronę wyobraźni widza.
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor Zmienilem kamere. Moze jeszcze dzis w nocy zajme sie textura. Jakies sugestie? Ps. moj komp juz zaczyna czkac przy tej scence.
Napisano 20 Grudzień 200420 l i do razu więcej dynamiki... to jużcały model czu coś jeszcze więcej będzie?
Napisano 20 Grudzień 200420 l bardzo fajnie to wyglada :> zycze powodzenia z texturami mam nadzieje ze niedlugo bedzie jakis renderek nowy :>
Napisano 20 Grudzień 200420 l Bez tego pióropusza na górze ciutke lepiej wyglądało (chyba że zrobisz go trochę bardziej ściśniętego :) , żeby nie był taki rozstrzelisty ;) Pozdro
Napisano 20 Grudzień 200420 l nofajnie to wyglonda tylko oba rendery inny klimacik mają- pierwszy do fantasy by pasował na to tylko "kamienną" texturke ale drugi przypomina mi dysze silników jakiegoś wielkiego UFA ... ja bym wolał pierwszą wersje
Napisano 20 Grudzień 200420 l mi sie bardziej podobała pierwotna wersja kadru :-), ale to tez jest ok
Napisano 20 Grudzień 200420 l Autor Dzieki wszyskim za komentarze. Wrzucam update, w modelu juz nic nie bede zmienial. Nie przejmujcie sie swiatlem bo bedzie inne, a co do klimatu to raczej chce isc w strone s-f. Pozdrawiam.
Napisano 20 Grudzień 200420 l dla mnie bomba, jeszcze jakbyś pod particle podpiął te deseczki nad szczytem wieży i troche pokombinował z animacją (np. wirujące deski nad wieżą, coś je rozprasza itp.) Zresztą twój koncept, twoja wizja :) pozdrawiam
Napisano 20 Grudzień 200420 l W poprzednim challengu na CGTalk (alienware) było coś zbudowanego w podobny sposób. Bardzo fajna jest ta "niedosłowność", zabawa formą.
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor Dzieki wszystkim za komentarze. Bilay: z tymi partcle to chyba musialbym sprzedac mieszkanie i kupic za to nowego kompa Marcin Y: jak widzisz model skonczony Ps. macie jakies pomysly co zrobic z tlem, z checia poslucham waszych propozycji?
Napisano 21 Grudzień 200420 l srodkowa wersja mi sie podobala najbardziej, w tym ostatnim te deski z gory za bardzo sie rozbiegaja, troche to parasol przypomina. oswietlenie bym dala bardziej kontrastowe, od prawej strony, tak jakby sie wieza do swiatla chylila.
Napisano 21 Grudzień 200420 l Ps. macie jakies pomysly co zrobic z tlem, z checia poslucham waszych propozycji? Odpowiedz masz w: W poprzednim challengu na CGTalk (alienware) było coś zbudowanego w podobny sposób. Bardzo fajna jest ta "niedosłowność", zabawa formą. ...:) spr sobie to bo widze ze zaczely sie schody i robi sie malo ciekawe:]
Napisano 21 Grudzień 200420 l z cekłami na tekstuże nieciekawie wyglonda - swoją drogą to ceglane deski to oryginalny pomyśł ale zamiast tego dałbyś coś metalicznego (niekoniecznie zardzewiałego) i czemu to u góry teraz tak dziwnie wyglonda? a za tło możesz dać jakieś "mroczne" góry zamazane dofem czy czym tam wolisz i w zasadzie tyle by starczyło no chyba że katedre chcesz pobić :)
Napisano 15 Styczeń 200520 l wydaje mi sie ze kamienie nie pasuja do takiej formy - moze tekstury hi tech? ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto