olej Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Witam. W koncu udalo sie znalezc chwile czasu na 3d:)_ Grafika we wstepnej fazie, zostalo jeszcze texturowanie i swiatlo. Co byscie dodali ew. zmienili? Mam pytanie, czy istnieje mozliwosc zaaplikowania uvw mapa na kilka obiektow naraz?(robie texture dla tych blokow)? Pozdrawiam.
Marcin Y Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 hmm trochę mylą kolory wstępny odbiór - ale fajne konceptualnie! - wszystko zależy od światła bo teraz nie widać ani kontekstu [czy to fantasy czy coś innego] no i materiałów. Zastanawia mnie kadr - nie wiem czy by obniżenie horyzontu [podniesienie celu kamery] nie dodałoby monumentalności całej pracy ale trudno mówić kiedy nie można ocenić rzędu wielkości całej bryły. z UVW spróbuj i będziesz wiedział ;) podejrzewam że chodzi o te "deski"? jeśli tak to nie wiem czy to wypali...
chveti Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 eeeeno....jak dla mnie wypas :D! czekam na end bo pomysł fajny
Badyl Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 pasowalby tu taki kreskowkowy klimat jak z Twojego avatarka :P
Im@ginner Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 ciekawie się zapowiada, będę tu zaglądał :) rzeczywiście kadr mógłby być lepszy.
Ania Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 podoba mi sie czemu tych desek nie kopiowales instanced, wtedy bys nie mial problemow z uvw. sproboj wybrac wszystkie naraz i nalozyc uvw. a jak nie wyjdzie, mozesz dac uvw na jedna, poustawiac, i potem kliknac prawa myszka na modifier i skopiowac. chociaz to troche mozolne przy tylu deskach.
Gość kivak Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Gdyby obciąć 3D, wyglądałaby jak ludzik w płaszczu, obracający się do kamery. Nieodmiennie kojarzy mi się z Buką. Zesztą, trudno mi się wypowiadac na temat klimatu - ten mocno zależy od kolrów, a mój monitor nie wyświetla czerwonego. A bez czerwonego wygląda to jak waląca się konstrukcja w chłodzie przedświtu. Jakie będą tekstury? Z czego będzie ta konstrukcja? Ładnie wyglądałaby z zardzewiałej stali, ale to raczej popowe. Może z desek? Starych węgarów. Jednakże taki wyraźnie sprecyzowany materiał, zwracałby uwagę na rzeczywistość - wtedy wyglądałoby to nie jak wytwór wyobraźni, ale jak coś, co przeczy prawom fizyki (a moze nie przeczy?). Ot, trzeba by sprecyzować, jak to wspomniał przedmówca, czy to fantasy, a może s-f, a może Buka z Muminków? Można by wprasować w te pudełka zdjęcia ludzi. Gdyby były to postacie historyczne, uznane autorytety, ew. dzisiejsi politycy - możnaby uzyskac jakiś przekaz polityczny. Może "waląca się cywilizacja". Gdyby byli to zwykli ludzie, albo ludzie z Tobie znanego otoczenia, moze miałoby to jakiś przekaz dla nich? Ale czy przekaz tego obrazu jest konieczny? Dla mnie to wygląda pięknie. Jak wielkie niedopowiedzenie. I tak niech pozostanie. Jako nie sprecyzowany wytwór wyobraźni, bez wyraźnych podtekstów. Ukłon w stronę wyobraźni widza.
olej Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Zmienilem kamere. Moze jeszcze dzis w nocy zajme sie textura. Jakies sugestie? Ps. moj komp juz zaczyna czkac przy tej scence.
Marcin Y Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 i do razu więcej dynamiki... to jużcały model czu coś jeszcze więcej będzie?
RoB3rT Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 bardzo fajnie to wyglada :> zycze powodzenia z texturami mam nadzieje ze niedlugo bedzie jakis renderek nowy :>
Pepe99 Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Bez tego pióropusza na górze ciutke lepiej wyglądało (chyba że zrobisz go trochę bardziej ściśniętego :) , żeby nie był taki rozstrzelisty ;) Pozdro
Ufol Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 nofajnie to wyglonda tylko oba rendery inny klimacik mają- pierwszy do fantasy by pasował na to tylko "kamienną" texturke ale drugi przypomina mi dysze silników jakiegoś wielkiego UFA ... ja bym wolał pierwszą wersje
Gość vanici Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 mi sie bardziej podobała pierwotna wersja kadru :-), ale to tez jest ok
olej Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 Dzieki wszyskim za komentarze. Wrzucam update, w modelu juz nic nie bede zmienial. Nie przejmujcie sie swiatlem bo bedzie inne, a co do klimatu to raczej chce isc w strone s-f. Pozdrawiam.
Bilay Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 dla mnie bomba, jeszcze jakbyś pod particle podpiął te deseczki nad szczytem wieży i troche pokombinował z animacją (np. wirujące deski nad wieżą, coś je rozprasza itp.) Zresztą twój koncept, twoja wizja :) pozdrawiam
reVis Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Bardzo fajna kompozycja, będę czekał na rozwiązanie :)
F/X Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Nie rozumiem tej pracy, ale coś w niej jest. Podoba mi się :)
RK Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 W poprzednim challengu na CGTalk (alienware) było coś zbudowanego w podobny sposób. Bardzo fajna jest ta "niedosłowność", zabawa formą.
olej Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Dzieki wszystkim za komentarze. Bilay: z tymi partcle to chyba musialbym sprzedac mieszkanie i kupic za to nowego kompa Marcin Y: jak widzisz model skonczony Ps. macie jakies pomysly co zrobic z tlem, z checia poslucham waszych propozycji?
Ania Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 srodkowa wersja mi sie podobala najbardziej, w tym ostatnim te deski z gory za bardzo sie rozbiegaja, troche to parasol przypomina. oswietlenie bym dala bardziej kontrastowe, od prawej strony, tak jakby sie wieza do swiatla chylila.
Badyl Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 w tle purpurowe, klebiaste, troche bajkowe chmury ;]
Pionier Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Ps. macie jakies pomysly co zrobic z tlem, z checia poslucham waszych propozycji? Odpowiedz masz w: W poprzednim challengu na CGTalk (alienware) było coś zbudowanego w podobny sposób. Bardzo fajna jest ta "niedosłowność", zabawa formą. ...:) spr sobie to bo widze ze zaczely sie schody i robi sie malo ciekawe:]
Ufol Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 z cekłami na tekstuże nieciekawie wyglonda - swoją drogą to ceglane deski to oryginalny pomyśł ale zamiast tego dałbyś coś metalicznego (niekoniecznie zardzewiałego) i czemu to u góry teraz tak dziwnie wyglonda? a za tło możesz dać jakieś "mroczne" góry zamazane dofem czy czym tam wolisz i w zasadzie tyle by starczyło no chyba że katedre chcesz pobić :)
RoB3rT Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 fajny efekt ;), ale faktycznie te cos u gory dziwnie wyglada
polka dot Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 wydaje mi sie ze kamienie nie pasuja do takiej formy - moze tekstury hi tech? ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się