soda Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Witam! Dawno mnie nie było ale święta i te sprawy:] Modelik zapowadany syrenki przedstawiam, ciekaw jestem jak wam się podoba. Modelik 860 trójkątów i texturka 1024x1024. Pozdrawiam, SODA
Piotr Dobosz Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 fajny:) jak do gry to naprawde spoko modelik:) pozdrawiam
Łukasz Burnet Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Soda, to tak jak mowilem swietna ta syrena ;)
RoB3rT Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 zgadzam sie z przedmowcami :) bardzo fajne :D
Witcher Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 No nie. Model FULL WYPAS, EXTRA. Lepszego nigdzie nie widziałem!
Webmaster Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Fajne autko. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=170088#post170088
Jander Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Fajny model i jeszce lepsza texturka ;) Prosze o siateczke.
soda Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Witam! Dzięki za te wszystkie cukierki na temat modelu, normalnie strasznie to budujące:] Może zaciera to troszkę konstruktywną krytykę ale i tak miło słyszeć takie komentarze:] Zamieszczam siateczkę do modelu i pozdrawiam, SODA
soda Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 HE HE! Narazie to do gierki, może do filmików też się nada:]
Simple_man Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Muszę powiedzieć, że to najlepszy polski wozik na tym forum. Oczywiście wliczając w to i high poly. Świetna robota. Pozdro.
w!e8 Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 tylko czy projekt do którego tworzysz obsłubuje/będzie obsługiwał per pixel normal map? warto byłoby sie pokusić o wypiek jakiegoś normala czy coś;) albo zwiększenia liczby trójkątów, bo już teraz oświetlenie na modelu rozkłada sie kiepściawo a co dopiero w enginie:|. może sie myle, może mnie oczy zawodzą:D Tak czy inaczej model świetny i życze powodzenia Pozdrawiam
soda Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Mniej poly to więcej obiektów na lokacji. Obraliśmy taki styl i normal mapów nie bedzie przez co powinien engin płynniej chodzić. Pozatym w grach niekomercyjnych robienie gry z normalmapami moim zdaniem skazuje projekt na fiasko. Robienie 2 modeli low i high poly kazdego może dobić szczególnie gdy w takich projektach 1-2 grafików na stałe i 3-4 co są i odchodzą. Kończy się na tym że robi grę 1-2 grafików i tyle. Normalmapy fajne ale na to trzeba mieć sponsora. Pozdrawiam, SODA
w!e8 Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 hmm głównie do karty docierają informacje o vertexach/trójkątach i to od tego głównie zalezy wydajnosc(vertex_buffer). Szybciej dane przechodzą po szynie AGP i takie tam. ale znowu nie żyjemy w czasach PII. Uważam, że mozna byłoby sie zastanowic aby choć ciut zwiekszyc liczbe trójkątów bo na enginie zawsze model wygląda gorzej niż w maxie(zwiększyć w krytycznych przypadkach gdzie widać zły rozkład lightingu, gdzie jest good zostawic, tym sposobem model zyskał by nie wiele na wadze). Dziś technologia poszła na przód i uważam że nie ma co robić znowu aż tak oszczędnie. My naprzykład nie oszczędzamy na obiektach czy texturach, mapujemy nawet najmniejszy obiekt texturką 512x512 przy trilearu bo nie raz już słyszałem opinie graczy którzy nie doceniają czyjejś pracy mówiąc: "ALE SYF, textury rozmazane wogóle byście zrobili coś porządnego itp itp" Dlatego uważamy że nie warto oszczędzać skoro dziś i tak przeciętny gracz ma na pokładzie conajmniej Radeon9200 bądz lepszy. P.S przy oświetleniu per pixel nie potrzeba budowac modelu od nowa-wystarczy że potniesz bardziej model aby miał wiecej vertexów, melody w ruch generujesz szybko mapke pod per pixel lighting, amplikujesz do algorytmów i finito- na tym polega magia per pixel:) hmm QUAKE I wyposażyli w takie coś w silniku Tenbrae- i nikt nie przebudowywał wszystkich lokacji bo komu sie by chciało -a grafika była o wiele lepsza. Wykorzystano technologie znane z doom3 i tak doskonale rozpowszechnione. Życzę powodzenia przy projekcie. Pozdrawiam
w!e8 Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 aha chciałem jeszcze dodać: ilość trójkątów na model powinno sie dobierać zależnie od gatunku gry. wiadomo w rpg kamera jest oddalona i jest duzo jednostek(modeli), w tpp kamera jest w III osobie co także wpływa na warunek limitów. Najtrudniej jest chyba w FPP bo tam nabardziej liczy sie właśnie ilość veretxów/faców(powinno ich być więcej niż normalnie co da lepszy efekt cieniowania itp, właśnie tutaj stosowanie normali jest najlepszym wyjściem bo jest to szybsza operacja itp niż ładowanie modlu hi), może powinienem odrazu sie spytac jaki to typ gry itp( o ile nie połknąłem gdzies tej informacji podczas czytania wątku:D)
soda Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 To jest RPG i naprawdę nie ma sensu w pixelshadery się bawić. Kamera będzie coś a`la NWN bez możliwości zbliżania (izo z możliwością obrotu) Ale bardzo ciekawe jest to co napisałeś:] Chętnie porozmawiam przez GG i dowiem się czegoś nowego:] Pozdrawiam, SODA P.S. moje GG 5298835
oDD Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 wyglada bardzo smakowicie , chociaz w profilu ta prosta i cienka podloga auta i lewitujace siedzenia troche przeszkafdzaja ale jesli tego nie bedzie widac to git soda ty gdzies pracujesz ? gdzie ?
soda Napisano 4 Styczeń 2005 Autor Napisano 4 Styczeń 2005 Ano pracuję w pracowni architektonicznej:] Kiedyś trzepałem wizualizacje domków jednorodzinnych do katalogu z domkami. Jak mam zrobić wizualizację tego co zaprojektowałem to normalnie wysypki dostaję:] Pozdrawiam, SODA P.S. Jak ktoś mi chce zlecić postać do zrobienia to zapraszam:] (za cash:)
Phantom Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 He he! Coś trzeba w zyciu robić:] a ile sobie liczysz za taki model? aby na fajki czy troche wiecej? :D z PW tesh Ci placa ? :P cheers...
Hatred Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 tak sie zastanowilem i jak dla mnie to rdza troche mi nie pasuje, zbyt gladka troche, wyglada jak plama, albo farba brazowa, pomyslal bym troche nad ostrym przejsciu (sharp mask?) pomiedzy farba a rdza, troszke poszarpane, ala odpryski niekiedy, co o tym myslisz? napewno da sie to wycisnac jescze bo to 1024
Phantom Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 a jesio jedno...powiedz mi jak w tej syrence zachowaly sie klosze na tylnych swiatlach co?? xD wyjatkowo poŁerne musza byc ! cheers...
soda Napisano 6 Styczeń 2005 Autor Napisano 6 Styczeń 2005 Phantom: Tylne światła miały więcej szczęścia i tyle:] W PW mi nie płacą, tak jak tobie w Sigonyth. Jak wiesz praca jest free (narazie:) Ta oferta była do firm które mają ze 3 worki piniędzy:] Hatred: Próbowałem poostrzyć te przejście i było niedobrze i zadałem blura:] Nie lubię obiektów nieorganicznych robić Brrr. Może jak wydamy demko to znajdzie się jakiś dobry grafik do modelowania lokacji:] Czas pokaże. Pozdrawiam, SODA
Phantom Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 buhehehe...no nie no ja myslalem ze shefowie projektow beda co miesiac oddawac nam fanty ze swojego domu :P pozatym soda ja charuje za frico bo patriotyzm mnie do tego zmusza Ciebie nie? :D a co do kloszy to serio zbij oba bo to ash sie prosi ;D cheers...
SzU Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 A tu sie soda prezentujesz! :) Jak ludziom z zewnatrz sie podoba, to jeszce lepiej! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się