Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

wygląda bardzo obiecująco- chociaż chyba rzeczywiście jest troszkę za jasno i krzak po lewej wygląda jakby wymknął się ogólnemu oświetleniu...no i myslę, że bardziej do tej scenerii pasowały by zwykłe chwasty niż te arystokratyczne tulipany (?)

nie mniej podzielam ogólny entuzjazm:) pozdrawiam

  • Odpowiedzi 139
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapowiada się cudownie! Ostatni render za jasny, a to co jest na podłodze to dziwne jest tzn te szare takie coś leżącego takie prostokąty.. i drzwi też dziwne

Napisano

ta ziemia zbyt realistycznie się nie zachowuje... jakoś tak mało wszystkiego, no i dumna nazwa render też niepotrzebna. Pracuj pracuj. czekam na jakieś konkrety.

Napisano

ta ziemia zbyt realistycznie się nie zachowuje... jakoś tak mało wszystkiego, no i dumna nazwa render też niepotrzebna. Pracuj pracuj. czekam na jakieś konkrety.

Napisano

Salvator -> definicja brzmi:

Rendering - The process of taking information from a 3D application and displaying it as a final image.

 

Więc jakby nie patrzeć to są rendery ;)

 

Jednak co do ziemi - masz absolutna rację.

Napisano

Salvator -> definicja brzmi:

Rendering - The process of taking information from a 3D application and displaying it as a final image.

 

Więc jakby nie patrzeć to są rendery ;)

 

Jednak co do ziemi - masz absolutna rację.

Napisano
Salvator -> definicja brzmi:

Rendering - The process of taking information from a 3D application and displaying it as a final image.

raczej miałem na myśli niepotrzebne rendery, oraz ich wątpliwą zasługę dla pracy autora :>

Napisano

dawno mnie tu nie było. Ale już jestem.

Pracę nad wnętrzem lub raczej nad światłem sobie narazie odpuszczam.

Znalazłem już finalny sposób oswietlenia ale narazie nie pokarzę. teraz zaczełęm pracę na posągiem, który razem z małąroślinką będzie tworzył trzon sceny. W orginale nie ma tego posągu, ale co tam, będzie ciekawiej.

Napisano

Twoja scena wyglada bardzo realistycznie, tylko nie podoba mi sie podlorze tekstura rozciagnieta wes zasiej trawke(zaoraj, zbumpuj, i zdisplacementuj) ogolnie dobre mam wrazenie :D

 

posagu jeszcze nie zrobiles wiec niewiem co powiedziec :p

Napisano

nie bardzo mi się podoba nos , szczególnie w okolicy połączenia z czołem, tam powinno bardziej łagodnie się to łączyć. Natomiast Bardzo podoba mi się materiał (kaptur) czym robiłeś ?

Napisano

kapturek był robiony reactorem. Zrobiłem pleane`a (14*14) zrobiłem znimację po analizie.

A potem najciekawszy moment animacji z reactora zamieniłem na Editable Poly.

Buźka jest robiona z głowy bez referencji na zdjęciach. Ciacham sobie edga po edgu.

Thats all.

Napisano

Simple_man -> myślałeś może, nad zrobieniem tego z jednej bryły ? Aktualnie nie wygląda to jak posąg, bardziej postać "do ożywienia", szczególnie przez te szaty. Myślę, że jeśli szaty i ciało wyraźnie by wyglądały jak jedna bryła to mogłoby to zdać egzamin na posąg :)

Napisano

Podoba mi się wyraz twarzy Twojego modelu, ma charakter- ale rzeczywiście szaty muszą być grubsze, bardziej konsystentne- takich delikatnych raczej nie udało by się uzyskać w żadnym materiale. Pozdrawiam.

Napisano

Wygląda sobie świetnie. Jedyne co IMHO warto zmienić to materiał- w tej chwili jest zbyt "tkaninowy", realistyczny- mówiąc krótko nie przypomina posągu- bardziej zwykłe płótno.

Napisano

dzięki RK za info. Materiał to standartowy Concret z Maxa. Tylko przy unwarpie za mocno przesjalowałem poly i wyszło trochę fabricowo. Dziś to zmienię bo chcę to dołączyć do sceny głównej i zamknąć narazie temat posągu.

Napisano

Zrobiłem poprawki o których wspomnieliście i teraz wygląda to tak. Nawet miałem ochotę to pokazać w finisht work ale to by było nie fair wię daję to jako update. Pozdro to all.

Napisano

No i teraz mam problem bo miejsce w którym miał stać posąg jakoś dziwnie mi nie pasuje. Coś tam nie gra w całości obrazka. Może skala obiektów nie wiem. będę się dalej męczył. Może wy macie jakiś pomysł gdzie go postawić i jak go przeskalować?

Napisano

Simple_man - taka rzeźba powinna stać na cokole. Poszukaj jakiś referek ze zdjęciami kościołów bo w/g mnie powinna być znacznie wyżej. pozdrawiam

Napisano

Simple_man -> ta statua tam w ogóle nie pasuje :/

W opisie w pierwszym poście napisałeś, że o filar opierało się drzewo... nie będzie go tutaj ? Ja bym albo zrezygnował zupełnie z tego posągu, albo jakoś oplutł go drzewem (może jakieś krzaki pod spodem ?). Należałoby tylko umieścić drzewo w takim miejscu, żeby było odpowiednie do postawienia takiej figury.

 

W sumie, nie pasuje też tam kolorysytycznie...

Napisano

Chyba problem jest z "przymocowaniem" do podłoża- wszystko jest super ale sama "ziemia" chyba najsłabiej ze wszystkiego dopracowana i to się mści w momentach kiedy coś do niej dotyka. Może obsadź statuę jakimś mchem na dole - albo daj zupełnie w pierwszy plan i kadruj mając np twarz na części klatki w dużym zbliżeniu ? Niezależnie od tego- wyszła bardzo ładnie.

Napisano

Nie mam koncepcji jak dalej rozwijać ten wątek. jakoś nie mogę znaleźć przy tej skali miejsca, które przy moich założeniach mogło by być głównym akcentem tego obrazka. Coś mi się wydaje że zacznę wszystko od początku. Jakoś nie jestem przekonany do tej pracki shit.

Napisano

Może takie ujęcie? Myslę że w tym wypadku bede mógł się skoncetrować na jakimś detalu i nadać przez to scenie trochę charaktru.

Co wy na to?

Oświtetlenie też zmieniłem. Teraz jest tylko sun i małe zmiany w ustawieniach V ray`a

Napisano

texturki bardziej kamienne dodaj , więcej zacieków i wtarty brud w zagłębienia (jakiegoś quickdirta) a może byś spróbował w centralnym miejscu dać zdewastowany i rozwalony ołtarz ? taka myśl się pojawiła w głowie mej :) pozdrawiam

Napisano

Oki, zaczełem robić ołtarz. Jeszcze nie wiem jak to skomponować ze sceną i czy to napewno to ale jeżeli jaras mówi rób ołtarz to trz go słuchać, zna się gościu na rzeczy wystarczy zobaczyć jego prackę.

Oczywiście to dopiero początek pracy nad ołtarzem coś koło 1.5 h.

Napisano

Simple_man dzieki że tak mówisz ale minąłeś sie trochę z prawdą :) bo ja naprodukowałem modeli i teraz nie mam ich gdzie postawić :) uważaj żebyś nie wpadł w tą samą pułapkę. Kris_R bardzo dobrze radzi żeby najpierw sobie dokładnie rozrysować w PSie całą scenkę , z podmalowanymi kolorkami i ustawieniem elementów a poźniej dopiero bierz się za modelowanie bo może się okazać że zrobisz ołtarz który nie będzie tam w ogóle pasował. Ja bym widział ten Twój ołtarz jako totalną ruinę nawet pomalowaną w jakieś graffiti (choć może to trochę za mocne może być ) sam ołtarz na jakimś podwyższeniu + kilka stopni obrośniętych trawą - ale to tylko moja sugestia - wcale nie jestem żadnym autorytetem :) pozdrawiam

Napisano
Pewnego dnia zauroczyła mnie scenka, którą będę pamiętał do końca życia. Otóż w tych ruinach rosły sobie drzewa. Jedno z nich małe nieporadne przycupneło przy ogromnym filarze, który niegdyś podtrzymywał sklepienie tej świątyni. Proporcje tych dwóch rzeczy były wprost nieralne. Dodatkowy klimat tworzyło światło malujące pięknie tę scenę delikatnymi cieniami. Czułem się wtedy taki bezpieczny. ta scena właśnie będzie przedmiotem moich wypocin artystycznych.

 

Załącznik trochę ma za mało miejsca do oddychania (kompozycyjnie), prawa część. Lewa to to co było. Nie widać najwięcej ale w zestawieniu z Twoim opisem zapewne więcej będzie widać. Te białe smugi to oczywiście volumeryk ;). W środku, szara plama to posąg, może można go właśnie tam umieścić. Wokół krzaki.

Pomysł mi przyszedł do głowy przed postem jaras`a więc nie jest to w żadnym wypadku rywalizacja :)

 

pozdrowienia

Napisano

Troche mi nie pasuje teksturka pasagu, rozumiem ze to nie jest marmur, a jesli nie marmur to przydaloby sie zeby byla bardziej chropowata, wykruszona, moglbys dac jakis lekki bump na calosci imitujacy wykruszenie kamienia, ale to tylko moje skromne zdanie pozatym bardzo mi sie podoba

 

pozdro

 

PS moze jeszcze tylko do oltoza powinno prowadzic wiecej schodow

Napisano

Ok, miałem sobie już odpuścić ale mój przyszły pracodawca kazał mi to skończyć. Więc jako, że nie chcę mu podpaść przed podjęciem pracy to wracam do bitwy mam nadzieję, że mnie znów nie dopadnie leń. No i mam też nadzieję, że Jaras da sobie luz i przestanie już wszystkich dołować poziomem swojej pracki (joke). :)

P.S.

Zaraz zapodam jakiegoś rendra.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności