szaka Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 wygląda bardzo obiecująco- chociaż chyba rzeczywiście jest troszkę za jasno i krzak po lewej wygląda jakby wymknął się ogólnemu oświetleniu...no i myslę, że bardziej do tej scenerii pasowały by zwykłe chwasty niż te arystokratyczne tulipany (?) nie mniej podzielam ogólny entuzjazm:) pozdrawiam
SCORPI Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 Zapowiada się cudownie! Ostatni render za jasny, a to co jest na podłodze to dziwne jest tzn te szare takie coś leżącego takie prostokąty.. i drzwi też dziwne
Simple_man Napisano 9 Luty 2005 Autor Napisano 9 Luty 2005 Od dziś ta praca ma swoją dedykację. + dla mamy Maćka+ odeszła choć chciała żyć Miejsca możemy zapomnieć lecz nie zapominajmy o bliskich.
Salvator Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 ta ziemia zbyt realistycznie się nie zachowuje... jakoś tak mało wszystkiego, no i dumna nazwa render też niepotrzebna. Pracuj pracuj. czekam na jakieś konkrety.
Salvator Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 ta ziemia zbyt realistycznie się nie zachowuje... jakoś tak mało wszystkiego, no i dumna nazwa render też niepotrzebna. Pracuj pracuj. czekam na jakieś konkrety.
Leru Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Salvator -> definicja brzmi: Rendering - The process of taking information from a 3D application and displaying it as a final image. Więc jakby nie patrzeć to są rendery ;) Jednak co do ziemi - masz absolutna rację.
Leru Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Salvator -> definicja brzmi: Rendering - The process of taking information from a 3D application and displaying it as a final image. Więc jakby nie patrzeć to są rendery ;) Jednak co do ziemi - masz absolutna rację.
srywol Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 jak dla mnie to te pęknięcie po lewej do bani zbyt proste tak jakby ktos piłą walił
srywol Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 jak dla mnie to te pęknięcie po lewej do bani zbyt proste tak jakby ktos piłą walił
Salvator Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Salvator -> definicja brzmi: Rendering - The process of taking information from a 3D application and displaying it as a final image. raczej miałem na myśli niepotrzebne rendery, oraz ich wątpliwą zasługę dla pracy autora :>
ldv_kzn Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 WoW niezle bardzo niezle czekam z niecierpliwoscia na koncowy efekt pracy (:
Simple_man Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 dawno mnie tu nie było. Ale już jestem. Pracę nad wnętrzem lub raczej nad światłem sobie narazie odpuszczam. Znalazłem już finalny sposób oswietlenia ale narazie nie pokarzę. teraz zaczełęm pracę na posągiem, który razem z małąroślinką będzie tworzył trzon sceny. W orginale nie ma tego posągu, ale co tam, będzie ciekawiej.
Simple_man Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 Acha. Dlaczego jest tak cicho. BTW Salvator dzięki, że mnie pojechałeś odrazu wzięłem się do roboty, choć efekty tego były mierne.
asfalton Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 Twoja scena wyglada bardzo realistycznie, tylko nie podoba mi sie podlorze tekstura rozciagnieta wes zasiej trawke(zaoraj, zbumpuj, i zdisplacementuj) ogolnie dobre mam wrazenie :D posagu jeszcze nie zrobiles wiec niewiem co powiedziec :p
Simple_man Napisano 16 Luty 2005 Autor Napisano 16 Luty 2005 powoli prace sie rowijają. Mam mało czasu na robienie. Koło goni koło a do tego robota. Nowe motto studenta "nie masz czasu na naukę nie ucz się"
jaras Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 nie bardzo mi się podoba nos , szczególnie w okolicy połączenia z czołem, tam powinno bardziej łagodnie się to łączyć. Natomiast Bardzo podoba mi się materiał (kaptur) czym robiłeś ?
Simple_man Napisano 16 Luty 2005 Autor Napisano 16 Luty 2005 kapturek był robiony reactorem. Zrobiłem pleane`a (14*14) zrobiłem znimację po analizie. A potem najciekawszy moment animacji z reactora zamieniłem na Editable Poly. Buźka jest robiona z głowy bez referencji na zdjęciach. Ciacham sobie edga po edgu. Thats all.
Simple_man Napisano 17 Luty 2005 Autor Napisano 17 Luty 2005 i idzie dalej. Mam nadzieję, że tego nie zrypie.
asfalton Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 O! Dobre, jak narazie jest super, pracuj, pracuj...i kaptur widze, ze sie niezle rozlozyl :D
Leru Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Simple_man -> myślałeś może, nad zrobieniem tego z jednej bryły ? Aktualnie nie wygląda to jak posąg, bardziej postać "do ożywienia", szczególnie przez te szaty. Myślę, że jeśli szaty i ciało wyraźnie by wyglądały jak jedna bryła to mogłoby to zdać egzamin na posąg :)
szaka Napisano 19 Luty 2005 Napisano 19 Luty 2005 Podoba mi się wyraz twarzy Twojego modelu, ma charakter- ale rzeczywiście szaty muszą być grubsze, bardziej konsystentne- takich delikatnych raczej nie udało by się uzyskać w żadnym materiale. Pozdrawiam.
Simple_man Napisano 20 Luty 2005 Autor Napisano 20 Luty 2005 Prace nad modelem posągu są już na etapie końcowym. Nie wiele się tam zmieni, o ile w ogóle coś się zmieni. Teraz wygląda sobie tak.
RK Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Wygląda sobie świetnie. Jedyne co IMHO warto zmienić to materiał- w tej chwili jest zbyt "tkaninowy", realistyczny- mówiąc krótko nie przypomina posągu- bardziej zwykłe płótno.
Simple_man Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 dzięki RK za info. Materiał to standartowy Concret z Maxa. Tylko przy unwarpie za mocno przesjalowałem poly i wyszło trochę fabricowo. Dziś to zmienię bo chcę to dołączyć do sceny głównej i zamknąć narazie temat posągu.
asfalton Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 posag jest very cool (troche material popraw jak mowi RK) :D
streaker Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 gratulacje, posąg ci bardzo ładnie wyszedł, ja bym go poszerzył troche przy podstawie, ale może to tylko ta perspektywa...
Simple_man Napisano 22 Luty 2005 Autor Napisano 22 Luty 2005 Zrobiłem poprawki o których wspomnieliście i teraz wygląda to tak. Nawet miałem ochotę to pokazać w finisht work ale to by było nie fair wię daję to jako update. Pozdro to all.
Simple_man Napisano 22 Luty 2005 Autor Napisano 22 Luty 2005 No i teraz mam problem bo miejsce w którym miał stać posąg jakoś dziwnie mi nie pasuje. Coś tam nie gra w całości obrazka. Może skala obiektów nie wiem. będę się dalej męczył. Może wy macie jakiś pomysł gdzie go postawić i jak go przeskalować?
jaras Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 Simple_man - taka rzeźba powinna stać na cokole. Poszukaj jakiś referek ze zdjęciami kościołów bo w/g mnie powinna być znacznie wyżej. pozdrawiam
Leru Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 Simple_man -> ta statua tam w ogóle nie pasuje :/ W opisie w pierwszym poście napisałeś, że o filar opierało się drzewo... nie będzie go tutaj ? Ja bym albo zrezygnował zupełnie z tego posągu, albo jakoś oplutł go drzewem (może jakieś krzaki pod spodem ?). Należałoby tylko umieścić drzewo w takim miejscu, żeby było odpowiednie do postawienia takiej figury. W sumie, nie pasuje też tam kolorysytycznie...
Ka21k Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 Skoro sa tam golebie to czemu ten posag taki czysty? :D
RK Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 Chyba problem jest z "przymocowaniem" do podłoża- wszystko jest super ale sama "ziemia" chyba najsłabiej ze wszystkiego dopracowana i to się mści w momentach kiedy coś do niej dotyka. Może obsadź statuę jakimś mchem na dole - albo daj zupełnie w pierwszy plan i kadruj mając np twarz na części klatki w dużym zbliżeniu ? Niezależnie od tego- wyszła bardzo ładnie.
Simple_man Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 Nie mam koncepcji jak dalej rozwijać ten wątek. jakoś nie mogę znaleźć przy tej skali miejsca, które przy moich założeniach mogło by być głównym akcentem tego obrazka. Coś mi się wydaje że zacznę wszystko od początku. Jakoś nie jestem przekonany do tej pracki shit.
Simple_man Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 Może takie ujęcie? Myslę że w tym wypadku bede mógł się skoncetrować na jakimś detalu i nadać przez to scenie trochę charaktru. Co wy na to? Oświtetlenie też zmieniłem. Teraz jest tylko sun i małe zmiany w ustawieniach V ray`a
jaras Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 texturki bardziej kamienne dodaj , więcej zacieków i wtarty brud w zagłębienia (jakiegoś quickdirta) a może byś spróbował w centralnym miejscu dać zdewastowany i rozwalony ołtarz ? taka myśl się pojawiła w głowie mej :) pozdrawiam
Simple_man Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 No to wtedy byśmy mieli dwie zbliżone klimatem pracki, ale pomysł mi sie podoba. dzięki
Simple_man Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 Oki, zaczełem robić ołtarz. Jeszcze nie wiem jak to skomponować ze sceną i czy to napewno to ale jeżeli jaras mówi rób ołtarz to trz go słuchać, zna się gościu na rzeczy wystarczy zobaczyć jego prackę. Oczywiście to dopiero początek pracy nad ołtarzem coś koło 1.5 h.
jaras Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Simple_man dzieki że tak mówisz ale minąłeś sie trochę z prawdą :) bo ja naprodukowałem modeli i teraz nie mam ich gdzie postawić :) uważaj żebyś nie wpadł w tą samą pułapkę. Kris_R bardzo dobrze radzi żeby najpierw sobie dokładnie rozrysować w PSie całą scenkę , z podmalowanymi kolorkami i ustawieniem elementów a poźniej dopiero bierz się za modelowanie bo może się okazać że zrobisz ołtarz który nie będzie tam w ogóle pasował. Ja bym widział ten Twój ołtarz jako totalną ruinę nawet pomalowaną w jakieś graffiti (choć może to trochę za mocne może być ) sam ołtarz na jakimś podwyższeniu + kilka stopni obrośniętych trawą - ale to tylko moja sugestia - wcale nie jestem żadnym autorytetem :) pozdrawiam
Leru Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Pewnego dnia zauroczyła mnie scenka, którą będę pamiętał do końca życia. Otóż w tych ruinach rosły sobie drzewa. Jedno z nich małe nieporadne przycupneło przy ogromnym filarze, który niegdyś podtrzymywał sklepienie tej świątyni. Proporcje tych dwóch rzeczy były wprost nieralne. Dodatkowy klimat tworzyło światło malujące pięknie tę scenę delikatnymi cieniami. Czułem się wtedy taki bezpieczny. ta scena właśnie będzie przedmiotem moich wypocin artystycznych. Załącznik trochę ma za mało miejsca do oddychania (kompozycyjnie), prawa część. Lewa to to co było. Nie widać najwięcej ale w zestawieniu z Twoim opisem zapewne więcej będzie widać. Te białe smugi to oczywiście volumeryk ;). W środku, szara plama to posąg, może można go właśnie tam umieścić. Wokół krzaki. Pomysł mi przyszedł do głowy przed postem jaras`a więc nie jest to w żadnym wypadku rywalizacja :) pozdrowienia
jaras Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 fajnie ! - szkicuj , bazgraj i szukaj kadru bo idzie w dobrym kierunku
Simple_man Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 Jaras ja to robie tylko po to żeby cie dogonić w ilości odwiedzin :)
Ferdkowaty Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Zadziwiająco dobra praca. Modele też na bardzo wysokim poziomie. Posąg bardzo mi się podoba. Tak trzymać i pracuj dalej:)
Pawelkos Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 Troche mi nie pasuje teksturka pasagu, rozumiem ze to nie jest marmur, a jesli nie marmur to przydaloby sie zeby byla bardziej chropowata, wykruszona, moglbys dac jakis lekki bump na calosci imitujacy wykruszenie kamienia, ale to tylko moje skromne zdanie pozatym bardzo mi sie podoba pozdro PS moze jeszcze tylko do oltoza powinno prowadzic wiecej schodow
Simple_man Napisano 7 Kwiecień 2005 Autor Napisano 7 Kwiecień 2005 Ok, miałem sobie już odpuścić ale mój przyszły pracodawca kazał mi to skończyć. Więc jako, że nie chcę mu podpaść przed podjęciem pracy to wracam do bitwy mam nadzieję, że mnie znów nie dopadnie leń. No i mam też nadzieję, że Jaras da sobie luz i przestanie już wszystkich dołować poziomem swojej pracki (joke). :) P.S. Zaraz zapodam jakiegoś rendra.
Rekomendowane odpowiedzi