.ai Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Obraz przedstawia chłopca bawiącego się zbieraniem ślimaków, puszczaniem ich po ogrodowej ławce, następnie obserwowaniem jak się "ścigają". Starałem się skupić uwagę widza na ślimakach odsuwając człowieka i większość przedmiotów na drugi plan oraz stworzyć kontrast pomiędzy tematem kojarzącym się z szybką akcja, a przedstawioną sceną. Użyłem do tego celu 3d Studio MAX wraz z Brazil r/s, dodatkową pomoc stanowił Deep Paint 3d oraz Photoshop. This image presents a boy who is playing with snails he gathered. He watch them race on the garden bench. My goal was to focus the spectator's attention on the snails by placing the character and most of objects to the second plane. I also wanted to create contrast between the battle's subject associated with fast action and the image below. I used 3d max, rendered with brazil, with additional help from DP and PS. Final image
Polik Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Tak więc witamy w Bitwie!!! Ciekawy pomysl z tymi slimakami :) Teraz ja jestem pierwszy, sorry Leru :D
Leru Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Witam w Bitwie, życzę powodzenia :) Polik -> nie ma za co :P
scatterbrain Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 miałem też pomysł z wyścigiem ślimaków coprawda ciut inaczej przedstawiony. W plastyku w bydgoszczy przy wejściu jest rzeźba wielkiego ślimaka z siodłem być może ona mnie natchnęła jednakże w ostateczności futurystyczna łódka okazała sie silniejsza:) trzymam za cieie kciuki. ps.A mojemu bratu ślimaki uciekły do sąsiadów bo je na balkonie trzymał:)
wooka Napisano 2 Luty 2005 Napisano 2 Luty 2005 Wydaje mi sie ze wielu osobom ten temat choc raz przeszedl po glowie, bo nie ukrywam ze jest taki no jakby to powiedzec samo narzucajacy sie przez swoj paradoksalizm. No ale ze nikt nie odwazyl sie go uzyc to gratuluje i zycze powodzenia. Napoczatek odrazu powiem ze inaczej uchwycil bym kadr z wiekszym zainteresowaniem slimakami niz cala scena i kolesiem co je puszcza.. np bardziej z przodu, blizej i troche nizej, a twarz faceta bylaby w pewnym sensie tlem, w malej glebi ostrosci ale tak zeby bylo wiadomo o co chodzi. Pozdrawiam
.ai Napisano 2 Luty 2005 Autor Napisano 2 Luty 2005 Dzięki -Ukash- i w zupełności się zgadzam że kadr powinien iść nizej nad ławkę bardziej eksponujac ślimaki, tylko jakos na koncepcie mi tak wyszlo. OK tu muszelka odsłona pierwsza, nawet jakis mały render z noisem w diffusie.
kulexy Napisano 2 Luty 2005 Napisano 2 Luty 2005 no ta muszelka fajna, ja bym zrobil texture winniczka :)
.ai Napisano 2 Luty 2005 Autor Napisano 2 Luty 2005 Tak, to jest skorupka winniczka, tylko ze narazie nie definiowalem jeszcze UV'ki, także poprstu wrzucilem noisa tak na szybciora zeby cos pokazać. Generalnie teksturowaniem zajmę sie jak skończe model.
wooka Napisano 2 Luty 2005 Napisano 2 Luty 2005 fajnie, calkiem bajkowo to wyglada i chyba w takim stylu fajnie by bylo to zostawic. Ale jeden bug widze, sprobuj bardziej zaokraglic u gory bo takie w gniecenie widac. Jeszcze tu zagladne napewno pozdrawiam
Polik Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 no, no slimak wyglada soczyscie, az bym go schrupal :) fajnie sie zapowiada oby tak dalej
Ania Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 bardzo przystojny slimak tylko czy muszla nie powinna bardziej do niego przylegac (zeby nie bylo takiej szpary miedzy slimakiem a muszla)
wooka Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 tak wlasnie.. jego cialki powinno sie zawijac w tym miejscu do srodka skorupki. Mimo ze slimak wystaje to jego dalsza czesc jest ciagle w srodku. Ania ma racje. Pozdrawiam
.ai Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 Acha, poprawi się. Z braku czasu żadko update'uje ale dziś zrobiłem UV skorupki i ślimaka. I próbke z teksturowana muszlą.
.ai Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 Tutaj, teksturowanie ciałka, pewnie nie ostateczne, tak jak i skorupy. Widze że bede musial zmniejszyc kulki na końcach dolnych czułek.
.ai Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 Już jest taki delikatny SSS, a myśle że dokładnym ustawieniem jego naterzęnia zajmę się jak będę robił próby do ostateczego renderingu.
.ai Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 Dzieki :) . Jeszcze jedna próbka, teraz myśle że popracuje nad kilkoma wersjami ślimaka (żółty z czarnym paskiem, brazowy mały) co by winniczek miał sie z kim ścigać. Potem przejde do postaci.
RK Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 Ślimak cudo- muszla trochę "stylizowana" ale całość prawie fotorealistyczna- wyrazy zazdrości. Troszkę majeranku, masełko... mmm...
DonKichot Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 piękny ! aż mi ślinka cieknie jak na niego patrze :P edit: RK widze że pomyśleliśmy o tym samym :D
Badyl Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 body jak najbardziej przezaj... efajne, ale skorupka, czy te porowatości nie są zbyt głebokie? zawsze mi się ślimak kojarzył raczej z gładką muszlą. ale... trzeba by zbadać jakiegoś osobnika organoleptycznie :P chyba, że sam już to zrobiłeś, to jak coś to sorry :)
.ai Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 Obejżałem pare zdjęć i najcześciej są dość parchate :D . Zrobiłem jeszcze żótego, troche edycji ciałka (dłuższy z przodu, nieco ciemniejszy) i skorupy tylko kurcze narazie wyszla mi troche nierówna ale to juz małe piwo. Chyba jeszcze brązowy i koniec gatunków żyjacych w polskich ogródkach, czy sie mylę? Mówimy tylko o osobnikach posiadajacych domek :p .
Ania Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 nie powinien ten zolty miec jeszcze dodatkowego jasnego paska? ale nie wiem. bardzo mile slimaczki. skorupka nierowna moze byc, w koncu one jej nie robia z cyrklem i linijka.
.ai Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 Wymodelowałem głowę, bez ucha bo chyba dam uszatą czapke i dłuższe włosy. Jeszcze troche ja pomęcze, oteksturuje i wrzuce.
.ai Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 Wymodelowałem głowę, bez ucha bo chyba dam uszatą czapke i dłuższe włosy. Jeszcze troche ja pomęcze, oteksturuje i wrzuce.
Salvator Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 ojejej te usta proszą się o delete, brakuje też jednej kości przy oczach :> broda też chce być poprawiona.
Salvator Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 ojejej te usta proszą się o delete, brakuje też jednej kości przy oczach :> broda też chce być poprawiona.
Leru Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 chłopiec ma bardzo płaską tą twarz, nie ma kości policzkowych, brwi, dużej części nosa, głowę ma chyba też troszkę za krótką. Sporo pracy nad nią jeszcze :/ Ślimaczki za to są super :) szczególnie ten zółty, taki naturalny, bardzo fajnie się prezentują
Leru Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 chłopiec ma bardzo płaską tą twarz, nie ma kości policzkowych, brwi, dużej części nosa, głowę ma chyba też troszkę za krótką. Sporo pracy nad nią jeszcze :/ Ślimaczki za to są super :) szczególnie ten zółty, taki naturalny, bardzo fajnie się prezentują
.ai Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 Dzieki za uwagi, naprawdę bardzo pomogły. Popracowałem troche nad poprawkami, dodałem materiał (jeszcze nie ostateczny), i obiekt który puki co imituje czapke, którą wymodeluje w przyszłości.
.ai Napisano 12 Luty 2005 Autor Napisano 12 Luty 2005 Usiłuje osiagnać skupienie/zainteresowanie na jego twarzy i ciężko mi to przychodzi. Aktualnie język ma chyba nie ten kształt i jest za mały, no i chyba powinieniem przymknac prawe oko. Jak sądzicie?
Badyl Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 język wg mnie jest ok, ale oko przymknąć by się przydało :) ogólnie taki śmieszny łobuz ;]
lpshinoda Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 na razie nie ma zdania na temat pracki, ale zycze powodzenia
.ai Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 Wymodelowałem dłoń, niestety na podstawie własnej. Pewnie dłoń 10latka ma troche inne proporcje tylko że narazie nie znalazłem dobrej referencji.
asfalton Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 slimak realistyczny, dlon wyglada proporcjonalnie powodzenia :D
Simple_man Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 To jest WIP więc nie będę krzyczał ale jak coś to ten chłopiec jakościowo odstaje od ślimaków mniej więcej w taki sposób jak maluch od merola.
.ai Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 Myśle że to za sprawą materiałów, narazie skompletuje go całego i się zobaczy, poprawić zawsze można. Teksturowana łapka, gładka, mam nadzieje że wyglada na używana 10lat :)
Badyl Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 na teksturze mógłbyś namalować pomarszczoną skórę na kostkach, chyba dzieci też tak mają. poza tym łapka jak to łapka :) pzdr
.ai Napisano 18 Luty 2005 Autor Napisano 18 Luty 2005 Badyl > ok, namalowałem. Wymodelowałem ławke model osiedlowo/ogródkowy :) . Kamera będzie umieszczona po lewej wiec tam dodałem pare pęknieć na modelu i nabitą wartość twardości na śrubach, reszta uproszczona ponieważ nisko nad ławka umieszczona kamerka i tak tego nie dojrzy.
.ai Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 Finalny koncept i ustawienie kadru, plus kawałek postaci (cześciowo bez tekstur, naszczeście wszytko juz zmapowane :)).
tomeg Napisano 25 Luty 2005 Napisano 25 Luty 2005 podoba mi się ,wyłania się dobry klimat,podoba mi sie kadr.
Salvator Napisano 25 Luty 2005 Napisano 25 Luty 2005 ochl, wreszcie rozumiem o co w tym biega, świetny pomysł. czekam na renderki z teksturkami. pozdro
.ai Napisano 27 Luty 2005 Autor Napisano 27 Luty 2005 Teksturowany chłoptaś, weźcie pod uwage że on ma stanowić drugi plan i dostanie mu się nieco blura, tutaj daje ostrą wersje. Jak sądzicie czy koncowa rozdzielczość obrazka równa 1024x768 wystarczy?
Kolakao Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 wyglada bardzo dobrze, myle ze starczy, ale sprobuj tez z wieksza, bedzie ladniej i szczegolowiej widac
Polik Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 no no twoje slimaki i ich czlowiek-slimak zaczynaja nabierac rozpedu :D jak tak dalej pojdzie to wyprzedza wszystkich!! coraz ladniejsze to sie robi oby tak dalej!!
.ai Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 Dzieki wielkie, daje próbke pierwszego planu, kolejny update wrzuce jak go skoncze, dodam opadle listki, kropelki wody itp. tutaj proporcje obrazu są inne niż planuje, na koniec bedzie nieco szerzej.
Kolakao Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 jesli kropla wody to ma byc to kolo smiaka na desce to lepeij nie dawaj, bo to jak kamyk albo cos innego wyglada, chyba ze zrobisz ta krople przezrszysta bardziej i jasniejsza Co do planu z gosciem, to slabo widac co on trzyma w reku, tak nie wyraznie A reszta bardzo ladnie :)
Rekomendowane odpowiedzi