Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Obraz przedstawia chłopca bawiącego się zbieraniem ślimaków, puszczaniem ich po ogrodowej ławce, następnie obserwowaniem jak się "ścigają". Starałem się skupić uwagę widza na ślimakach odsuwając człowieka i większość przedmiotów na drugi plan oraz stworzyć kontrast pomiędzy tematem kojarzącym się z szybką akcja, a przedstawioną sceną. Użyłem do tego celu 3d Studio MAX wraz z Brazil r/s, dodatkową pomoc stanowił Deep Paint 3d oraz Photoshop.

 

This image presents a boy who is playing with snails he gathered. He watch them race on the garden bench. My goal was to focus the spectator's attention on the snails by placing the character and most of objects to the second plane. I also wanted to create contrast between the battle's subject associated with fast action and the image below. I used 3d max, rendered with brazil, with additional help from DP and PS.

 

Final image

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

miałem też pomysł z wyścigiem ślimaków coprawda ciut inaczej przedstawiony.

W plastyku w bydgoszczy przy wejściu jest rzeźba wielkiego ślimaka z siodłem być może ona mnie natchnęła jednakże w ostateczności futurystyczna łódka okazała sie silniejsza:) trzymam za cieie kciuki.

ps.A mojemu bratu ślimaki uciekły do sąsiadów bo je na balkonie trzymał:)

Napisano

Wydaje mi sie ze wielu osobom ten temat choc raz przeszedl po glowie, bo nie ukrywam ze jest taki no jakby to powiedzec samo narzucajacy sie przez swoj paradoksalizm. No ale ze nikt nie odwazyl sie go uzyc to gratuluje i zycze powodzenia.

Napoczatek odrazu powiem ze inaczej uchwycil bym kadr z wiekszym zainteresowaniem slimakami niz cala scena i kolesiem co je puszcza.. np bardziej z przodu, blizej i troche nizej, a twarz faceta bylaby w pewnym sensie tlem, w malej glebi ostrosci ale tak zeby bylo wiadomo o co chodzi.

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki -Ukash- i w zupełności się zgadzam że kadr powinien iść nizej nad ławkę bardziej eksponujac ślimaki, tylko jakos na koncepcie mi tak wyszlo. OK tu muszelka odsłona pierwsza, nawet jakis mały render z noisem w diffusie.

Napisano

Tak, to jest skorupka winniczka, tylko ze narazie nie definiowalem jeszcze UV'ki, także poprstu wrzucilem noisa tak na szybciora zeby cos pokazać. Generalnie teksturowaniem zajmę sie jak skończe model.

Napisano

fajnie, calkiem bajkowo to wyglada i chyba w takim stylu fajnie by bylo to zostawic. Ale jeden bug widze, sprobuj bardziej zaokraglic u gory bo takie w gniecenie widac.

 

Jeszcze tu zagladne napewno

 

pozdrawiam

Napisano

bardzo przystojny slimak

tylko czy muszla nie powinna bardziej do niego przylegac (zeby nie bylo takiej szpary miedzy slimakiem a muszla)

Napisano

tak wlasnie.. jego cialki powinno sie zawijac w tym miejscu do srodka skorupki. Mimo ze slimak wystaje to jego dalsza czesc jest ciagle w srodku. Ania ma racje.

 

Pozdrawiam

Napisano

Acha, poprawi się. Z braku czasu żadko update'uje ale dziś zrobiłem UV skorupki i ślimaka. I próbke z teksturowana muszlą.

Napisano

Tutaj, teksturowanie ciałka, pewnie nie ostateczne, tak jak i skorupy. Widze że bede musial zmniejszyc kulki na końcach dolnych czułek.

Napisano

Już jest taki delikatny SSS, a myśle że dokładnym ustawieniem jego naterzęnia zajmę się jak będę robił próby do ostateczego renderingu.

Napisano

Dzieki :) . Jeszcze jedna próbka, teraz myśle że popracuje nad kilkoma wersjami ślimaka (żółty z czarnym paskiem, brazowy mały) co by winniczek miał sie z kim ścigać. Potem przejde do postaci.

Napisano

Ślimak cudo- muszla trochę "stylizowana" ale całość prawie fotorealistyczna- wyrazy zazdrości.

 

Troszkę majeranku, masełko... mmm...

Napisano

body jak najbardziej przezaj... efajne, ale skorupka, czy te porowatości nie są zbyt głebokie? zawsze mi się ślimak kojarzył raczej z gładką muszlą. ale... trzeba by zbadać jakiegoś osobnika organoleptycznie :P chyba, że sam już to zrobiłeś, to jak coś to sorry :)

Napisano

Obejżałem pare zdjęć i najcześciej są dość parchate :D . Zrobiłem jeszcze żótego, troche edycji ciałka (dłuższy z przodu, nieco ciemniejszy) i skorupy tylko kurcze narazie wyszla mi troche nierówna ale to juz małe piwo. Chyba jeszcze brązowy i koniec gatunków żyjacych w polskich ogródkach, czy sie mylę? Mówimy tylko o osobnikach posiadajacych domek :p .

Napisano

nie powinien ten zolty miec jeszcze dodatkowego jasnego paska? ale nie wiem.

 

bardzo mile slimaczki.

 

skorupka nierowna moze byc, w koncu one jej nie robia z cyrklem i linijka.

Napisano

Wymodelowałem głowę, bez ucha bo chyba dam uszatą czapke i dłuższe włosy. Jeszcze troche ja pomęcze, oteksturuje i wrzuce.

Napisano

Wymodelowałem głowę, bez ucha bo chyba dam uszatą czapke i dłuższe włosy. Jeszcze troche ja pomęcze, oteksturuje i wrzuce.

Napisano

chłopiec ma bardzo płaską tą twarz, nie ma kości policzkowych, brwi, dużej części nosa, głowę ma chyba też troszkę za krótką. Sporo pracy nad nią jeszcze :/

 

Ślimaczki za to są super :) szczególnie ten zółty, taki naturalny, bardzo fajnie się prezentują

Napisano

chłopiec ma bardzo płaską tą twarz, nie ma kości policzkowych, brwi, dużej części nosa, głowę ma chyba też troszkę za krótką. Sporo pracy nad nią jeszcze :/

 

Ślimaczki za to są super :) szczególnie ten zółty, taki naturalny, bardzo fajnie się prezentują

Napisano

Dzieki za uwagi, naprawdę bardzo pomogły. Popracowałem troche nad poprawkami, dodałem materiał (jeszcze nie ostateczny), i obiekt który puki co imituje czapke, którą wymodeluje w przyszłości.

Napisano

Usiłuje osiagnać skupienie/zainteresowanie na jego twarzy i ciężko mi to przychodzi. Aktualnie język ma chyba nie ten kształt i jest za mały, no i chyba powinieniem przymknac prawe oko. Jak sądzicie?

Napisano

Wymodelowałem dłoń, niestety na podstawie własnej. Pewnie dłoń 10latka ma troche inne proporcje tylko że narazie nie znalazłem dobrej referencji.

Napisano

Myśle że to za sprawą materiałów, narazie skompletuje go całego i się zobaczy, poprawić zawsze można. Teksturowana łapka, gładka, mam nadzieje że wyglada na używana 10lat :)

Napisano

na teksturze mógłbyś namalować pomarszczoną skórę na kostkach, chyba dzieci też tak mają. poza tym łapka jak to łapka :)

pzdr

Napisano

Badyl > ok, namalowałem.

Wymodelowałem ławke model osiedlowo/ogródkowy :) . Kamera będzie umieszczona po lewej wiec tam dodałem pare pęknieć na modelu i nabitą wartość twardości na śrubach, reszta uproszczona ponieważ nisko nad ławka umieszczona kamerka i tak tego nie dojrzy.

Napisano

Finalny koncept i ustawienie kadru, plus kawałek postaci (cześciowo bez tekstur, naszczeście wszytko juz zmapowane :)).

Napisano

Teksturowany chłoptaś, weźcie pod uwage że on ma stanowić drugi plan i dostanie mu się nieco blura, tutaj daje ostrą wersje. Jak sądzicie czy koncowa rozdzielczość obrazka równa 1024x768 wystarczy?

Napisano

no no twoje slimaki i ich czlowiek-slimak zaczynaja nabierac rozpedu :D jak tak dalej pojdzie to wyprzedza wszystkich!!

 

coraz ladniejsze to sie robi oby tak dalej!!

Napisano

Dzieki wielkie, daje próbke pierwszego planu, kolejny update wrzuce jak go skoncze, dodam opadle listki, kropelki wody itp.

 

tutaj proporcje obrazu są inne niż planuje, na koniec bedzie nieco szerzej.

Napisano

jesli kropla wody to ma byc to kolo smiaka na desce to lepeij nie dawaj, bo to jak kamyk albo cos innego wyglada, chyba ze zrobisz ta krople przezrszysta bardziej i jasniejsza

 

Co do planu z gosciem, to slabo widac co on trzyma w reku, tak nie wyraznie

 

A reszta bardzo ladnie :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności