asfalton Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 zaczyna sie robic wyrabiste :D, wiem ze wiesz co chcesz zmieniec wiec nie bede nic gadal :)
.ai Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 Kolakao -> to koło ślimaka to śruba łącząca deske z ramą :] , kropeli beda zdecydowanie mniejsze. A to że niewyraźnie widać ślimaka w ręku to nie szkodzi poneważ to jest tło dla scigających sie po ławce ślimaków, narazie skupiasz na tym wzrok bo nic innego nie ma :] Myśle ze na końcowym obrazku bedzie wporządku. asfalton -> fakt, narazie wiem, później was poprosze o wytykanie wszelkich niedorubek :]
Leru Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 .ai -> jak na moje oko ten kadr jest nieladny :/ kamera niżej (może trochę przechylona), jeden ślimak blisko po lewej stronie kadru, drugi trochę dalej po drugiej stronie kadru, za nimi chłopiec - taka moja wizja :) Nie widać, że to śruba :/ zauważ na jakiej ławce jest tak czysto wokół śrób i jaka ma tak płasko w tych rejonach (no może takie są, przesadzam ;) ). Jeśli to miałoby być tak blisko kamery to nad tym by się przydało posiedzieć Pozdrawiam
.ai Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 Wiec ja myśle o czym takim i poniekąt jest to zbieżne z twoją wizją Leru. Wersja mini tego co aktualnie mam zrobione, ciagle brak detali na pierwszym planie.
Kolakao Napisano 2 Marzec 2005 Napisano 2 Marzec 2005 no coraz ladniej to wyglada, ale zrob cos z ta srubka bo to nie wiadomo co to jest
Leru Napisano 2 Marzec 2005 Napisano 2 Marzec 2005 Troszkę się różni :) już mówię: pierwszy załącznik pokazuje gdzie mi się od razu skupia wzrok jak to włączam. Jako, że trudno by było umieścić obiekt żeby było wiadomo to jest tam taka szyba, która pokazuje płaszczynę w której uważam, że coś powinno się dziać. Niestety - nie dzieje się :( Chłopiec coś tam robi sobie w tle, ślimaczki idą sobie na dole ale to trochę mało. Druga sprawa to kamera. Myślę, że załącznik drugi będzie w miarę jasnyi zrozumiały Niebo również wymaga poprawki. Nadaje pracy strasznej monotonności. Kolory wszędzie są w podobnej tonacji, warto je zróżnicować, żeby niektóre elementy wydobyć, zwrócić na nie uwagę, a inne zostawić gdzieś w spokoju, jako tło. Pozdrawiam :)
jaras Napisano 2 Marzec 2005 Napisano 2 Marzec 2005 zgadzam się w całej rozciągłości z Leru , jego propozycja kadru jest zdecydowanie lepsza
.ai Napisano 4 Marzec 2005 Autor Napisano 4 Marzec 2005 hmmmm, taaaaa :) . Przemyślałem sprawe i opracowałem kolejnego koncepta, co o nim sądzicie? Wymyśliłem że ujecie moglo by byc z krzaka i na pierwszym planie dodał bym liscie. Śrube przerobie na sześciokątną, żeby jej forma sie tak nie zlewała, wiaderko na ślimaki zastapie kartonowym pudelkiem ponieważ mam wiele okrąglych form w kadrze to tym razem chyba lepiej sprawdzi sie cos kanciastego. W tle dorzucił bym jakies ruiny na horyzoncie, i drzewo nieco blizej. Dodatkowo pomyślalem że postaram sie "wydobyć" ślimaki troche je podkoloryzowując żeby nie zlewały sie z brazami i szarościami ławki ( i wogule calego obrazka). Poprawie także teksture oparcia od ławki bo narazie rzuca sie w oczy bardziej niż chłopiec. Oczywiście nadal brak drobnych przedmiotów w obszarze ostrości. Chmurki z generatora to narazie "zaślepka" dla jednolitego tła.
Ania Napisano 4 Marzec 2005 Napisano 4 Marzec 2005 koncept w porzadku, chociaz nie bawilabym sie w ruiny, bo to nie ma nic do rzeczy. sluz duzego slimaka nie powinien takiego mostku robic nad szpara miedzy deskami, bo on tam w ten sposob nie mogl przejsc. raczej powinien zejsc do szpary i potem znowu wyjsc.
Kolakao Napisano 4 Marzec 2005 Napisano 4 Marzec 2005 jak duzy slimak, to sie rozciagniue i przejdzie przez szpare, ale ten sluz powinien troche opasc do tego rowku, chlopiec powinien byc moim zdaniem bardziej wyrazisty i 2 slimak tez, pierwszy jest wporzasiu
.ai Napisano 5 Marzec 2005 Autor Napisano 5 Marzec 2005 Ruiny nie maja nic do rzeczy ale chodzi o zapelnienie lini horyzontu w jakis sposób, zostawie to sobie na koniec moze coś innego tam zrobie. Myśle ze tak jak muwi Kolakao ślimak by sie rozciagnoł i przeszedl nad szparą, a śluz rzeczywiście powinien troszke zwisnać.
Pionier Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 co jest z tym kolesiem? on ma metalowy pret w glowie?
.ai Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 wiadomo, każdy miał metalowy pręt w głowie jak był mały ;) . Szkoda tylko że nie odniosłeś sie do całej pracy, a jedynie do oparcia od ławki.
kurt_hectic Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 a Tobie chcialem napisac tylko jedno,: masz inny styl niz cala reszta - to widac, szkoda , ze jeszcze umiejetnosci nie wystaczajace...-.ps- strasznie nie lubie jak ktos robi kolesia tylko w jednej pozie, tzn - tak ja ty to zrobiles\as - ja preferuje robiebie char. w ksztalcie T potem dodanie bipeda i ukladanie go do sceny...wiesz jak zrobisz tylko model juz w pozie, to niemozesz go do niczego innego wykorzystac.
.ai Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 Wrzucam jedną z wersji do której aktualnie doszedłem (pół rozdzielczości), proszę o opinie, co warto by zmienić, co dodać, odjąć, wszytko co wam sie nasunie.
Sajrusx Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 po pierwsze...czemu tamten ślimak z tyłu popieprza w szpare między deskami??? czy jak nie wygra to od razu ginie?? Po drugie troche krzywa ta ławka...zazwyczaj jak jest ławka to ona tak idzie w góre zeby niejaki czlowiek mógł sobie usiąść spokojnie i wygodnie a tu się będzie zsówał...pewnie tamtego drugiego ślimaka też tak zsówa... Po trzecie to pikne to jest podoba mi sie...nawet sam jeden render...ciekawe jaki będzie anim.
.ai Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 Tak zwany "tamten" ślimak przechodzi nad szparą, nie wiem co mu sie stanie jak nie wygra, to nie istotne. Człowiek może i sie bedzie zsuwał, również mnie to za bardzo nie nurtuje, nie moja wina że chłopak puszcza ślimaki po źle zaprojetowanej ławce ;) . Zreszta myśle że w rzeczywistości również znalazł byś ławke z której człowiek sie zsuwa :]. Cieszę się że ci sie podoba, lecz animacji to Ty sie nie doczekasz bo to bedzie still :].
DarCon Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Scenka bardzo mi się podoba,śliczna mapka na ławeczce,Szkoda tylko że chłoptaś nie jest bardziej dorobiony :( Po za tym wszystko ok :)
.ai Napisano 20 Marzec 2005 Autor Napisano 20 Marzec 2005 a czy mogłbyś mi wytknąć co należało by chłoptasiowi dorobić?
DarCon Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 Chodzi mi głównie że odstaje od całości, cała scena wygląda wręcz żywo a twarz chłopca mocno rzuca się w oczy brakiem realizmu,chyba że ta scenka ma wyglądać bajkowo
Cruzh3r Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 imho cień pod brodą chłopca robi go podobnego do Johna Belushi z w czapce pilotce z tygodniowym zarostem w filmie "Ameryka 1942"(chyba). Brakuje mu tylko cygara. Reszta ogólnie bardzo fajna
lpshinoda Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 popieram poprzedników, cała scenka prezentuje się bardzo ładnie i realistycznie pozdro i powodzenia w bitwie
.ai Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Napisano 9 Kwiecień 2005 Obraz w finalnej rozdzielczości: click (~700KB)
nielot007 Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 ladnie ladnie ale kolo to mi nie pasuje ale ciesz sie ze skonczyles:D:D gratuluje pozdro
Leru Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 .ai -> pamiętaj o dodaniu komentarza po angielsku :)
.ai Napisano 23 Kwiecień 2005 Autor Napisano 23 Kwiecień 2005 Obraz przedstawia chłopca bawiącego się zbieraniem ślimaków, puszczaniem ich po ogrodowej ławce, następnie obserwowaniem jak się "ścigają". Starałem się skupić uwagę widza na ślimakach odsuwając człowieka i większość przedmiotów na drugi plan oraz stworzyć kontrast pomiędzy tematem kojarzącym się z szybką akcja, a przedstawioną sceną. Użyłem do tego celu 3d Studio MAX wraz z Brazil r/s, dodatkową pomoc stanowił Deep Paint 3d oraz Photoshop. This image is presenting a boy who is playing with snails he gathered. He watch them race on the garden bench. My goal was to focus the spectator's attention on the snails by placing the character and most of objects to the second plane. I also wanted to create contrast between the battle's subject associated with fast action and the image below. I used 3d max, rendered with brazil, with additional help from DP and PS. Final image
Rekomendowane odpowiedzi