Napisano 3 Luty 200520 l Hi all, Tworzę sobie Porsche'aka od jakiegoś czasu i nie chcialem go wystawiac na WIP'a, gdyż robiony jest w dużych odstępach czasu. W skrócie wrzucę to co mi się udało do tej pory zrobić i może to forum pozwoli mi zakończyć wreszcie ten projekt. Oczywiście wszelkie komentarze i uwagi mile widziane. )) Pzdr, TGoth
Napisano 3 Luty 200520 l no to dawaj screeny ;) zaraz zobaczymy czy zrobiłeś coś na miare Majestic'a :D
Napisano 3 Luty 200520 l ooo cholera - takich dobroci to sie nie spodziewałem ;) bez obrazy. Tylko te podpisy mogłeś sobie darowć - za duża czcionka myśle, ale łądnie , może zderzak na ostatnim screenie w dolnym prawym rogu troszke sie zniekształcił ale to da sie naprawić. pozdro.
Napisano 3 Luty 200520 l Autor Jak widać doszły lampy, fele i opony. Przy okazji kombinuje z ustawieniem kamery(FOV, aspect ratio).
Napisano 3 Luty 200520 l Autor Detailing tyłu, pogrubiona felga, zabawa z shaderem karoserii i lusterek, wygłupy w PS.
Napisano 3 Luty 200520 l Turrok sorry że ja Ci to mówie ale ktoś musi - edytuj posty - bo to co teraz robisz to nic innego jak nabijanie postów :/ niezgodne z regulaminem forum.
Napisano 3 Luty 200520 l po zamieszczeniu postu masz po prawej na dole 2 przycisk - "edytuj" i "cytuj" zobacz sobie koło swoich postów, dajesz na Edycja i doklejasz zdjęcia do następnego postu ;) pozdro. Modelik masz fajny :P zwłaszcza ten czarny Zresztą zobacz sam : robłes co chwile render i wstawiałes co chwile wyszło tak ze na jedej stronie masz ok 6 postów a mogłeś dać edit zwłaszcza że nikt nic nie dopisał, zresztą niebęde sie z Tobą kłócił bo nie zależy mi na tym.
Napisano 3 Luty 200520 l Autor do hindus'a: Dzięki )) Faktycznie można i w jednym się poście się zawrzeć. Nie chciałem wszystkiego na raz wrzucać. Nie wyczytalem w regulaminie max3d, że tak nie wolno. Pzdr, TG
Napisano 3 Luty 200520 l Autor bloby: Hi, tekstury dodalem tylko po to aby nie zanudzić się samym modelowaniem. Finalnie myślę o jakiejś kompozycji z real-photo i HDRI, który będzie się wszędzie(na szybach włącznie) odbijał. TG
Napisano 3 Luty 200520 l no stary ladna furka widze male fale na masce ale to ziarnko :) model jest bardzo ladny moglbys pokazac siatke ??
Napisano 3 Luty 200520 l Autor Predator: Faktycznie coś "wklęsła" mi maska po środku... Poprawię. Thanks. Siateczka w drodze. TG
Napisano 3 Luty 200520 l Piękny model, bardzo mi sie podoba. Dołączam się do Predatora na masce jest fala, widać to dobrze na renderze z czerwonym lakierem POZDRO...
Napisano 3 Luty 200520 l fajna fala na masce ;) hm wersja z dachem troche brzydka jest ale model nie powiem, dobry nawet. ja poprosze rendery bez lakieru. szyby matowe? powodzenia ;>
Napisano 3 Luty 200520 l Autor kome: Dzięki )) Dach zalożyłem, bo nie ma się czym chwalić w środku ;) TG
Napisano 3 Luty 200520 l wspaniały model, renderowanie też ci świetnie wychodzi, tak samo jak materiały :) a tą fale ma masce zlikwidowałbym przerzedzając tam trochę siatkę, bo zbyt duże skupienie linii tam masz... pozdrawiam http://turrok.datacenter.com.pl/forum/wip/carrera_gt/27ps.jpg
Napisano 3 Luty 200520 l Ladnie ladnie, widac wyraznie jak pod nieobecnosc wielu ludzi na czas sesji wyplywaja nowe talenty ;] Fajnie jest popatrzec na fajna siatke polygonowa takie mile odejscie od tych ciagle gladkich, nudnych nurbsow ;)))
Napisano 3 Luty 200520 l Autor Loozack: Dzięki za opinię. ) Robisz kawał dobrej roboty. :) Wtorek: Używałem kiedyś Rhino, ale nie miałem cierpliwości przy tworzeniu czegoś ambitniejszego(samochód). Nie to co Loozack. Ten to potrafi. Polymodeling jest duuuużo prostszy i nie trzeba tak dbać o każdy szczegół. Pzdr, TG
Napisano 3 Luty 200520 l Brak cierpliwosci do NURBS ? Rany, toz to ja sie ostatnio przerzucam z poly i jestem wniebowziety dynamika pracy :) No ale, tobie wychodzi ladnie w poly wiec mieszaj dalej:) BTW Ile czasu go robiles?
Napisano 3 Luty 200520 l Autor Thanks )) Hmmm, moze jeszcze kiedys spróbuje nurbsów... )) Podstawowa klatka z blueprintów zajęła mi ok. 3-4 wieczory. Przy robocie non-stop całość zajęłaby mi pewnie ze 3 tygodnie. Pzdr, TG
Napisano 4 Luty 200520 l Autor Oteksturowane tylnie światła. Nowy grill na tylniej klapie. Kolejny test shader'a.
Napisano 4 Luty 200520 l bardzo ladnie to wyglada mi sie najbardziej podoba render z posta nr9:D tylko troche masz maske z przody krzywa:):)
Napisano 4 Luty 200520 l a ty znowu swoj post pod postem :P co do twojego modelu to normalnie kosmos - daj taki sam render od przodu !!! PLEASE !!!
Napisano 4 Luty 200520 l Autor Render bardziej z przodu. Jeszcze bardziej z przodu już się gotuje )) TG
Napisano 4 Luty 200520 l Powiedz, powiedz, powiedz jak ustawiłeś materiały, shadery i oświetlenie w ostatnim renderze!? ;))))
Napisano 4 Luty 200520 l Autor Scenka jest prosta. 3 światła - dwa główne i jedno wypełniające. Wyłączone mają diffuse, aby rzucać tylko refleksy na karoserię. Za oświetlenie sceny odpowiada VRay(GI) bez żadnych poważniejszych ustawień. A teraz to co najważniejsze - ustawienia materiału: Zmieniając ten parametr mażna wpłynąć na poziom odbicia mapy env. niezależnie od wartości parametru reflection w maps. Jakby coś było jeszcze niejasne to moge jakąś przykładową scenkę załączyć (max7, VRay 1.45.70). Pzdr, TG
Napisano 4 Luty 200520 l pabos http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=13807&highlight=grill :P nie wiem czy trza sie rejestrować ale jest dobry tutek, a co do Twojej pracy to mógłbyś to zapodać w postaci *.mat ? bo w 3ds raczej niepójdzie a max 6 nie odpala plików maxa 7 :( a cos mi nie idzie ;)
Napisano 4 Luty 200520 l Autor Grill to tekstura powtarzalna, zrobiona w PS. Nałożona planarnie na mesh'a poprzez modyfikator Displacement(VRay). Zero modelingu, a efekt doskonały (z bliska duuużo lepszy). Oczywiście ta sama tekstura dodana została także w opacity map.(aby dziurki bylo widać..)) A tutaj dodaje ".mat" z lakierem. Pzdr, TG
Napisano 4 Luty 200520 l masz tu Turrok dobre serce ;) mało kto tyle rzeczy tłumaczy i jeszcz podaje linki do własnych shaderków bitmap etc..powiedz tylko czemu renderki są low res ?? słaby pc ?
Napisano 4 Luty 200520 l Autor Dzięki hindus )) Nie chciałem "grubych" plików publikować. Normalnie renderuje większe )) Jak któryś Ci się konkretnie podoba to mogę linka z "zoom'em" dołożyć. Pzdr, TG
Napisano 4 Luty 200520 l Autor hindus był szybszy ode mnie )) Kolejny shot. (poprawiona maska, odbicia i przezroczystość w szybach, reflektorki) Pzdr, TG
Napisano 4 Luty 200520 l hindus był szybszy ode mnie )) sorry ;) ale te lampy to extra wyglądają, normalnie jak z nfsu5 ;) tylko dodac ciemne tło , jakis blur i mozesz startowac w bitwie "Wyścig" ;)
Napisano 4 Luty 200520 l Baaardzo ladnie :). I like it, son ;). http://turrok.datacenter.com.pl/forum/wip/carrera_gt/85.jpg - gdybys mogl dac wiekszy render tego, bylbym wdzieczny :). Pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto