Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hi all,

 

Tworzę sobie Porsche'aka od jakiegoś czasu i nie chcialem go wystawiac na WIP'a, gdyż robiony jest w dużych odstępach czasu. W skrócie wrzucę to co mi się udało do tej pory zrobić i może to forum pozwoli mi zakończyć wreszcie ten projekt.

 

Oczywiście wszelkie komentarze i uwagi mile widziane. ))

 

Pzdr,

TGoth

  • Odpowiedzi 91
  • Wyświetleń 11,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no to dawaj screeny ;) zaraz zobaczymy czy zrobiłeś coś na miare Majestic'a :D

Napisano

ooo cholera - takich dobroci to sie nie spodziewałem ;) bez obrazy. Tylko te podpisy mogłeś sobie darowć - za duża czcionka myśle, ale łądnie , może zderzak na ostatnim screenie w dolnym prawym rogu troszke sie zniekształcił ale to da sie naprawić. pozdro.

Napisano
  • Autor

24_ps.jpg

Jak widać doszły lampy, fele i opony.

Przy okazji kombinuje z ustawieniem kamery(FOV, aspect ratio).

Napisano
  • Autor

27ps.jpg

Detailing tyłu, pogrubiona felga, zabawa z shaderem karoserii i lusterek, wygłupy w PS.

Napisano

Turrok sorry że ja Ci to mówie ale ktoś musi - edytuj posty - bo to co teraz robisz to nic innego jak nabijanie postów :/ niezgodne z regulaminem forum.

Napisano

po zamieszczeniu postu masz po prawej na dole 2 przycisk - "edytuj" i "cytuj" zobacz sobie koło swoich postów, dajesz na Edycja i doklejasz zdjęcia do następnego postu ;) pozdro. Modelik masz fajny :P zwłaszcza ten czarny

Zresztą zobacz sam : robłes co chwile render i wstawiałes co chwile wyszło tak ze na jedej stronie masz ok 6 postów a mogłeś dać edit zwłaszcza że nikt nic nie dopisał, zresztą niebęde sie z Tobą kłócił bo nie zależy mi na tym.

Napisano
  • Autor

do hindus'a:

Dzięki ))

Faktycznie można i w jednym się poście się zawrzeć. Nie chciałem wszystkiego na raz wrzucać.

Nie wyczytalem w regulaminie max3d, że tak nie wolno.

 

Pzdr,

TG

Napisano
  • Autor

bloby:

Hi, tekstury dodalem tylko po to aby nie zanudzić się samym modelowaniem. Finalnie myślę o jakiejś kompozycji z real-photo i HDRI, który będzie się wszędzie(na szybach włącznie) odbijał.

 

TG

Napisano

no stary ladna furka widze male fale na masce ale to ziarnko :) model jest bardzo ladny moglbys pokazac siatke ??

Napisano
  • Autor

Predator:

Faktycznie coś "wklęsła" mi maska po środku...

Poprawię. Thanks.

 

Siateczka w drodze.

 

TG

Napisano

Piękny model, bardzo mi sie podoba. Dołączam się do Predatora na masce jest fala, widać to dobrze na renderze z czerwonym lakierem

 

POZDRO...

Napisano

fajna fala na masce ;) hm wersja z dachem troche brzydka jest ale model nie powiem, dobry nawet. ja poprosze rendery bez lakieru. szyby matowe?

 

powodzenia ;>

Napisano
  • Autor

kome:

Dzięki ))

Dach zalożyłem, bo nie ma się czym chwalić w środku ;)

 

TG

Napisano

Ladnie ladnie, widac wyraznie jak pod nieobecnosc wielu ludzi na czas sesji wyplywaja nowe talenty ;] Fajnie jest popatrzec na fajna siatke polygonowa takie mile odejscie od tych ciagle gladkich, nudnych nurbsow ;)))

Napisano
  • Autor

Loozack:

Dzięki za opinię. )

Robisz kawał dobrej roboty. :)

 

Wtorek:

Używałem kiedyś Rhino, ale nie miałem cierpliwości przy tworzeniu czegoś ambitniejszego(samochód). Nie to co Loozack. Ten to potrafi.

Polymodeling jest duuuużo prostszy i nie trzeba tak dbać o każdy szczegół.

 

Pzdr,

TG

Napisano

Brak cierpliwosci do NURBS ? Rany, toz to ja sie ostatnio przerzucam z poly i jestem wniebowziety dynamika pracy :) No ale, tobie wychodzi ladnie w poly wiec mieszaj dalej:) BTW Ile czasu go robiles?

Napisano
  • Autor

Thanks ))

Hmmm, moze jeszcze kiedys spróbuje nurbsów... ))

Podstawowa klatka z blueprintów zajęła mi ok. 3-4 wieczory.

Przy robocie non-stop całość zajęłaby mi pewnie ze 3 tygodnie.

 

Pzdr,

TG

Napisano
  • Autor

82ps.jpg

Oteksturowane tylnie światła.

Nowy grill na tylniej klapie.

Kolejny test shader'a.

Napisano

bardzo ladnie to wyglada mi sie najbardziej podoba render z posta nr9:D

tylko troche masz maske z przody krzywa:):)

Napisano

a ty znowu swoj post pod postem :P co do twojego modelu to normalnie kosmos - daj taki sam render od przodu !!! PLEASE !!!

Napisano
  • Autor

83a_ps.jpg

Render bardziej z przodu.

Jeszcze bardziej z przodu już się gotuje ))

 

TG

Napisano
  • Autor

Scenka jest prosta. 3 światła - dwa główne i jedno wypełniające. Wyłączone mają diffuse, aby rzucać tylko refleksy na karoserię. Za oświetlenie sceny odpowiada VRay(GI) bez żadnych poważniejszych ustawień.

scene.gif

 

A teraz to co najważniejsze - ustawienia materiału:

 

mat_zoom.gif

 

mat_1.gif

mat_2.gif

 

mat_3.gif

 

mat_4.gif

 

mat_5.gif

 

Zmieniając ten parametr mażna wpłynąć na poziom odbicia mapy env. niezależnie od wartości parametru reflection w maps.

mat_6.gif

mat_7.gif

Jakby coś było jeszcze niejasne to moge jakąś przykładową scenkę załączyć (max7, VRay 1.45.70).

 

Pzdr,

TG

Napisano
  • Autor

Grill to tekstura powtarzalna, zrobiona w PS. Nałożona planarnie na mesh'a poprzez modyfikator Displacement(VRay). Zero modelingu, a efekt doskonały (z bliska duuużo lepszy). Oczywiście ta sama tekstura dodana została także w opacity map.(aby dziurki bylo widać..))

grill_6b.gif

 

A tutaj dodaje ".mat" z lakierem.

 

Pzdr,

TG

Napisano

masz tu Turrok dobre serce ;) mało kto tyle rzeczy tłumaczy i jeszcz podaje linki do własnych shaderków bitmap etc..powiedz tylko czemu renderki są low res ?? słaby pc ?

Napisano
  • Autor

Dzięki hindus ))

Nie chciałem "grubych" plików publikować.

Normalnie renderuje większe ))

Jak któryś Ci się konkretnie podoba to mogę linka z "zoom'em" dołożyć.

 

Pzdr,

TG

Napisano
  • Autor

85.jpg

hindus był szybszy ode mnie ))

 

Kolejny shot.

(poprawiona maska, odbicia i przezroczystość w szybach, reflektorki)

 

 

Pzdr,

TG

Napisano
hindus był szybszy ode mnie ))
sorry ;) ale te lampy to extra wyglądają, normalnie jak z nfsu5 ;) tylko dodac ciemne tło , jakis blur i mozesz startowac w bitwie "Wyścig" ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności