Turrok Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Hi all, Tworzę sobie Porsche'aka od jakiegoś czasu i nie chcialem go wystawiac na WIP'a, gdyż robiony jest w dużych odstępach czasu. W skrócie wrzucę to co mi się udało do tej pory zrobić i może to forum pozwoli mi zakończyć wreszcie ten projekt. Oczywiście wszelkie komentarze i uwagi mile widziane. )) Pzdr, TGoth
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 no to dawaj screeny ;) zaraz zobaczymy czy zrobiłeś coś na miare Majestic'a :D
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Przy okazji troche zabawy z lakierem i displacement'em.
Marcin Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Pussik bedzie zazdrosna ;] ladnie ladnie ... czekam na finish
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Dodane lusterka i przymiarki do oddzielenia elementów ruchomych.
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 ooo cholera - takich dobroci to sie nie spodziewałem ;) bez obrazy. Tylko te podpisy mogłeś sobie darowć - za duża czcionka myśle, ale łądnie , może zderzak na ostatnim screenie w dolnym prawym rogu troszke sie zniekształcił ale to da sie naprawić. pozdro.
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Jak widać doszły lampy, fele i opony. Przy okazji kombinuje z ustawieniem kamery(FOV, aspect ratio).
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Detailing tyłu, pogrubiona felga, zabawa z shaderem karoserii i lusterek, wygłupy w PS.
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Inny kolorek + znaczek Carrera GT(displacement) + PS.
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Turrok sorry że ja Ci to mówie ale ktoś musi - edytuj posty - bo to co teraz robisz to nic innego jak nabijanie postów :/ niezgodne z regulaminem forum.
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Jak to edytuj? To jak mam wg Ciebie zamieszczać? Pzdr, TG
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 po zamieszczeniu postu masz po prawej na dole 2 przycisk - "edytuj" i "cytuj" zobacz sobie koło swoich postów, dajesz na Edycja i doklejasz zdjęcia do następnego postu ;) pozdro. Modelik masz fajny :P zwłaszcza ten czarny Zresztą zobacz sam : robłes co chwile render i wstawiałes co chwile wyszło tak ze na jedej stronie masz ok 6 postów a mogłeś dać edit zwłaszcza że nikt nic nie dopisał, zresztą niebęde sie z Tobą kłócił bo nie zależy mi na tym.
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 do hindus'a: Dzięki )) Faktycznie można i w jednym się poście się zawrzeć. Nie chciałem wszystkiego na raz wrzucać. Nie wyczytalem w regulaminie max3d, że tak nie wolno. Pzdr, TG
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 bloby: Hi, tekstury dodalem tylko po to aby nie zanudzić się samym modelowaniem. Finalnie myślę o jakiejś kompozycji z real-photo i HDRI, który będzie się wszędzie(na szybach włącznie) odbijał. TG
Predator Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 no stary ladna furka widze male fale na masce ale to ziarnko :) model jest bardzo ladny moglbys pokazac siatke ??
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Predator: Faktycznie coś "wklęsła" mi maska po środku... Poprawię. Thanks. Siateczka w drodze. TG
inespew Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Piękny model, bardzo mi sie podoba. Dołączam się do Predatora na masce jest fala, widać to dobrze na renderze z czerwonym lakierem POZDRO...
Obywatel Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Auto wyglada swietnie. Faktycznie otoczenie mile widziane.
polka dot Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 fajna fala na masce ;) hm wersja z dachem troche brzydka jest ale model nie powiem, dobry nawet. ja poprosze rendery bez lakieru. szyby matowe? powodzenia ;>
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 kome: Dzięki )) Dach zalożyłem, bo nie ma się czym chwalić w środku ;) TG
Loozack Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 wspaniały model, renderowanie też ci świetnie wychodzi, tak samo jak materiały :) a tą fale ma masce zlikwidowałbym przerzedzając tam trochę siatkę, bo zbyt duże skupienie linii tam masz... pozdrawiam http://turrok.datacenter.com.pl/forum/wip/carrera_gt/27ps.jpg
WToreK Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Ladnie ladnie, widac wyraznie jak pod nieobecnosc wielu ludzi na czas sesji wyplywaja nowe talenty ;] Fajnie jest popatrzec na fajna siatke polygonowa takie mile odejscie od tych ciagle gladkich, nudnych nurbsow ;)))
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Loozack: Dzięki za opinię. ) Robisz kawał dobrej roboty. :) Wtorek: Używałem kiedyś Rhino, ale nie miałem cierpliwości przy tworzeniu czegoś ambitniejszego(samochód). Nie to co Loozack. Ten to potrafi. Polymodeling jest duuuużo prostszy i nie trzeba tak dbać o każdy szczegół. Pzdr, TG
WToreK Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Brak cierpliwosci do NURBS ? Rany, toz to ja sie ostatnio przerzucam z poly i jestem wniebowziety dynamika pracy :) No ale, tobie wychodzi ladnie w poly wiec mieszaj dalej:) BTW Ile czasu go robiles?
Turrok Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Thanks )) Hmmm, moze jeszcze kiedys spróbuje nurbsów... )) Podstawowa klatka z blueprintów zajęła mi ok. 3-4 wieczory. Przy robocie non-stop całość zajęłaby mi pewnie ze 3 tygodnie. Pzdr, TG
Turrok Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Oteksturowane tylnie światła. Nowy grill na tylniej klapie. Kolejny test shader'a.
nielot007 Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 bardzo ladnie to wyglada mi sie najbardziej podoba render z posta nr9:D tylko troche masz maske z przody krzywa:):)
Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 a ty znowu swoj post pod postem :P co do twojego modelu to normalnie kosmos - daj taki sam render od przodu !!! PLEASE !!!
Turrok Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Render bardziej z przodu. Jeszcze bardziej z przodu już się gotuje )) TG
El Wieczor Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 Powiedz, powiedz, powiedz jak ustawiłeś materiały, shadery i oświetlenie w ostatnim renderze!? ;))))
Turrok Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Scenka jest prosta. 3 światła - dwa główne i jedno wypełniające. Wyłączone mają diffuse, aby rzucać tylko refleksy na karoserię. Za oświetlenie sceny odpowiada VRay(GI) bez żadnych poważniejszych ustawień. A teraz to co najważniejsze - ustawienia materiału: Zmieniając ten parametr mażna wpłynąć na poziom odbicia mapy env. niezależnie od wartości parametru reflection w maps. Jakby coś było jeszcze niejasne to moge jakąś przykładową scenkę załączyć (max7, VRay 1.45.70). Pzdr, TG
nielot007 Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 pabos-> mi sie wydaje ze tak samo jak pewien osobnik z smcars tak??:) SUPER
Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 pabos http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=13807&highlight=grill :P nie wiem czy trza sie rejestrować ale jest dobry tutek, a co do Twojej pracy to mógłbyś to zapodać w postaci *.mat ? bo w 3ds raczej niepójdzie a max 6 nie odpala plików maxa 7 :( a cos mi nie idzie ;)
Turrok Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Grill to tekstura powtarzalna, zrobiona w PS. Nałożona planarnie na mesh'a poprzez modyfikator Displacement(VRay). Zero modelingu, a efekt doskonały (z bliska duuużo lepszy). Oczywiście ta sama tekstura dodana została także w opacity map.(aby dziurki bylo widać..)) A tutaj dodaje ".mat" z lakierem. Pzdr, TG
Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 masz tu Turrok dobre serce ;) mało kto tyle rzeczy tłumaczy i jeszcz podaje linki do własnych shaderków bitmap etc..powiedz tylko czemu renderki są low res ?? słaby pc ?
Turrok Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Dzięki hindus )) Nie chciałem "grubych" plików publikować. Normalnie renderuje większe )) Jak któryś Ci się konkretnie podoba to mogę linka z "zoom'em" dołożyć. Pzdr, TG
Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 http://turrok.datacenter.com.pl/forum/wip/carrera_gt/85.jpg rządzi ;)
Turrok Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 hindus był szybszy ode mnie )) Kolejny shot. (poprawiona maska, odbicia i przezroczystość w szybach, reflektorki) Pzdr, TG
Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 hindus był szybszy ode mnie )) sorry ;) ale te lampy to extra wyglądają, normalnie jak z nfsu5 ;) tylko dodac ciemne tło , jakis blur i mozesz startowac w bitwie "Wyścig" ;)
Knysha Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 Baaardzo ladnie :). I like it, son ;). http://turrok.datacenter.com.pl/forum/wip/carrera_gt/85.jpg - gdybys mogl dac wiekszy render tego, bylbym wdzieczny :). Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się