Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hi all,

 

Tworzę sobie Porsche'aka od jakiegoś czasu i nie chcialem go wystawiac na WIP'a, gdyż robiony jest w dużych odstępach czasu. W skrócie wrzucę to co mi się udało do tej pory zrobić i może to forum pozwoli mi zakończyć wreszcie ten projekt.

 

Oczywiście wszelkie komentarze i uwagi mile widziane. ))

 

Pzdr,

TGoth

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ooo cholera - takich dobroci to sie nie spodziewałem ;) bez obrazy. Tylko te podpisy mogłeś sobie darowć - za duża czcionka myśle, ale łądnie , może zderzak na ostatnim screenie w dolnym prawym rogu troszke sie zniekształcił ale to da sie naprawić. pozdro.

Napisano

Turrok sorry że ja Ci to mówie ale ktoś musi - edytuj posty - bo to co teraz robisz to nic innego jak nabijanie postów :/ niezgodne z regulaminem forum.

Napisano

po zamieszczeniu postu masz po prawej na dole 2 przycisk - "edytuj" i "cytuj" zobacz sobie koło swoich postów, dajesz na Edycja i doklejasz zdjęcia do następnego postu ;) pozdro. Modelik masz fajny :P zwłaszcza ten czarny

Zresztą zobacz sam : robłes co chwile render i wstawiałes co chwile wyszło tak ze na jedej stronie masz ok 6 postów a mogłeś dać edit zwłaszcza że nikt nic nie dopisał, zresztą niebęde sie z Tobą kłócił bo nie zależy mi na tym.

Napisano

do hindus'a:

Dzięki ))

Faktycznie można i w jednym się poście się zawrzeć. Nie chciałem wszystkiego na raz wrzucać.

Nie wyczytalem w regulaminie max3d, że tak nie wolno.

 

Pzdr,

TG

Napisano

bloby:

Hi, tekstury dodalem tylko po to aby nie zanudzić się samym modelowaniem. Finalnie myślę o jakiejś kompozycji z real-photo i HDRI, który będzie się wszędzie(na szybach włącznie) odbijał.

 

TG

Napisano

Piękny model, bardzo mi sie podoba. Dołączam się do Predatora na masce jest fala, widać to dobrze na renderze z czerwonym lakierem

 

POZDRO...

Napisano

fajna fala na masce ;) hm wersja z dachem troche brzydka jest ale model nie powiem, dobry nawet. ja poprosze rendery bez lakieru. szyby matowe?

 

powodzenia ;>

Napisano

Ladnie ladnie, widac wyraznie jak pod nieobecnosc wielu ludzi na czas sesji wyplywaja nowe talenty ;] Fajnie jest popatrzec na fajna siatke polygonowa takie mile odejscie od tych ciagle gladkich, nudnych nurbsow ;)))

Napisano

Loozack:

Dzięki za opinię. )

Robisz kawał dobrej roboty. :)

 

Wtorek:

Używałem kiedyś Rhino, ale nie miałem cierpliwości przy tworzeniu czegoś ambitniejszego(samochód). Nie to co Loozack. Ten to potrafi.

Polymodeling jest duuuużo prostszy i nie trzeba tak dbać o każdy szczegół.

 

Pzdr,

TG

Napisano

Brak cierpliwosci do NURBS ? Rany, toz to ja sie ostatnio przerzucam z poly i jestem wniebowziety dynamika pracy :) No ale, tobie wychodzi ladnie w poly wiec mieszaj dalej:) BTW Ile czasu go robiles?

Napisano

Thanks ))

Hmmm, moze jeszcze kiedys spróbuje nurbsów... ))

Podstawowa klatka z blueprintów zajęła mi ok. 3-4 wieczory.

Przy robocie non-stop całość zajęłaby mi pewnie ze 3 tygodnie.

 

Pzdr,

TG

Napisano

Scenka jest prosta. 3 światła - dwa główne i jedno wypełniające. Wyłączone mają diffuse, aby rzucać tylko refleksy na karoserię. Za oświetlenie sceny odpowiada VRay(GI) bez żadnych poważniejszych ustawień.

scene.gif

 

A teraz to co najważniejsze - ustawienia materiału:

 

mat_zoom.gif

 

mat_1.gif

mat_2.gif

 

mat_3.gif

 

mat_4.gif

 

mat_5.gif

 

Zmieniając ten parametr mażna wpłynąć na poziom odbicia mapy env. niezależnie od wartości parametru reflection w maps.

mat_6.gif

mat_7.gif

Jakby coś było jeszcze niejasne to moge jakąś przykładową scenkę załączyć (max7, VRay 1.45.70).

 

Pzdr,

TG

Napisano

Grill to tekstura powtarzalna, zrobiona w PS. Nałożona planarnie na mesh'a poprzez modyfikator Displacement(VRay). Zero modelingu, a efekt doskonały (z bliska duuużo lepszy). Oczywiście ta sama tekstura dodana została także w opacity map.(aby dziurki bylo widać..))

grill_6b.gif

 

A tutaj dodaje ".mat" z lakierem.

 

Pzdr,

TG

Napisano

masz tu Turrok dobre serce ;) mało kto tyle rzeczy tłumaczy i jeszcz podaje linki do własnych shaderków bitmap etc..powiedz tylko czemu renderki są low res ?? słaby pc ?

Napisano

Dzięki hindus ))

Nie chciałem "grubych" plików publikować.

Normalnie renderuje większe ))

Jak któryś Ci się konkretnie podoba to mogę linka z "zoom'em" dołożyć.

 

Pzdr,

TG

Napisano

85.jpg

hindus był szybszy ode mnie ))

 

Kolejny shot.

(poprawiona maska, odbicia i przezroczystość w szybach, reflektorki)

 

 

Pzdr,

TG

Napisano
hindus był szybszy ode mnie ))
sorry ;) ale te lampy to extra wyglądają, normalnie jak z nfsu5 ;) tylko dodac ciemne tło , jakis blur i mozesz startowac w bitwie "Wyścig" ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności