Jump to content
KoMic

Zapomniane miejsce: "Luftwaffe"

Recommended Posts

jak mus to mus.

 

Wiec, kozystam z max'a VI+V-ray i tex w ps, wiekszosc tex wlasna, niestety podklad tex samolotu (czysty kolor malowania maszyny) jest wyciagnieta z netu z czego ubolewam ale napewno nie udalo by mi sie zrobic czegos podobnego. Jest 1 zdiecie w tle.

Scena przedstawia rozbitego Bf109, rzecz dzieje sie juz po wojnie rok do 2 lat po rozbiciu. w wyniku toczonej walki powietsznej pilot ktory prowadzil maszyne zostal ranny, zreszta jak i jego samolot ktory dosnal wielu obrazen co zmusilo biedaka do ratowania skory przez przymusowe ladowanie na w miare plaskim obszarze pustynnym. Ladowanie jako tako sie udalo. Niemiec przezyl napewno dostal sie do apteczki umieszczonej w ogonie (otwarta klapa) lecz z braku wody i innych okolicznosci zmarl. nastepnie natura dopelnila swego niepozwalajac aby drogocenny pozywienie sie zmarnowalo, sepy i inne stworzenia rozniosly jego szczatki po okolicy. Sama maszyna po ladowaniu byla w oplakanym stanie, nienadala sie juz do niczego. W uplywie czasu klimat i srodowisko dopelnily swego, rujnujac szczatki doszczetnie. Pilot niedoczekal sie pomocy od swych kompanow i wszelkie wiesci o jego losie zaginely, a najblizsza okolica stala sie legowiskiem i schronieniem dla wielu pustynnych stworzen. THE END

 

 

Hi this is final image.

I'm glad that I finish it, thanks for all

I did it in max6 with Vray and postefekt in Photoshop

I use one photo on bacground, almost all tex are hand-made by me.

Scene presents Bf109 2 or 3 years after constraint landing. German pilot which take participation in air battle get few hits. Thereupon he has need to landing on flat part of dessert. Because his touch-down wasn't perfek he crushed, but outcasted. Because he didn't see smth. done to his german help he die. Now nobody remember about him and this place, only some lizards and few animals have there save home.

best regards

 

finalowa wersja

saharafinal16ke.jpg

 

jeszcze raz dziekuje dla wszystkich ktorzy mi pomogli stworzyc to, co widac.

powodzenia wszytkim nominowanym i do wynikow, pozdro

PS do nastepnej bitwy hehe: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Falloucik, mniam mniam :D ( dzisiaj prosze nie wymagac odemnie orginalnosci :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glow, wyczesany klimat - duzy ciężar bierzesz na swoje barki, klimat w oryginale jest niepowtarzalny i będziesz musiał sie postarać zeby mu dorównać lub utrzymac go na przyzwoitym poziomie. Swoją drogą zawsze chciałem zobaczyć to miejsce z innej perspektywy, a teraz będe miał taką szanse :)

 

powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhhh, koncepcja jak i przyszla tak i poszla,,,, zmienilem, temt, niedlugo cos wrzuce, lecz bedzie to zupelnie cos innego,,, przykro mi Bialy jesczze sobie poczekasz: ], Jesli chodzi o moja nowa koncepcje to wezcie z soba okulary przyciemniane i olejek do opalania z duzym filtremm,,,,, jedziemy na pustynie hehehe: ] w 1945

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bardzo dobrze,bo tamten temat osobiście mi nie podchodził .Juz widze "Generał E. Rommel i jego Deutsches Afrika Korps"-bedzie super, nie moge sie doczekać.Ty czujesz ten klimat.ale zmien date na 1942

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciesze sie, hehe ale niestety nie bedzie to panzer tylko Luftwaffe: ], mam zamiar zrobic rozbitego Bf-109G na pustyni, data mysle ze nie jest zla, bo musi byc to zapomniane miejsce wiec dajmy na to rok moze 2 lata po rozbiciu, nie ma byc to kompleta maskarra tylko zniszczony i skorodowany samolot po awaryjnym i przymusowym ladowaniu po przegranej walce: ], postaram sie zrobic jak najwiecej i najdokladniej wnetrze, a przynajmniej te flaki ktore bedzie widac na pierwszym planie czyli resztki kadlubu i flaki,,,, zamierzam jesczze zrobic spoczywajacego obok pilota ktory albo lezy na placie albo siedzi obarty o polamany kadlub,,, rzecz jasna ze bedzie to juz szkielet w ubraniu,,, pozdro.

 

aaaa mam pytanie lepiej robic odrazu zniszczonego czy najpierw zrobic model a pozniej go zmasakrowac?

 

(jescze jeden szczegol ta textura to jest skurka wzietaz netu,,, gdzies wydlubalem ogolne malowanie i nalozylem , finalowa wersja neiwiele i tak bedzie maila z tym wspolnego, pozdro)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe - Komic, widze, że zmienianie koncepcji w konkursach weszło Ci w krew ;) Ciekawe jak oddasz uczucie bezkresu pustyni. W zasadzie to bardziej czekam na otoczenie, niz na sam samolot i niefortunnego pilota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pionier-->Ciesze sie: ]

kozioo-->Niestety, mnie osobiscie to denerwuje ze czasem nie umeim utrzymac tematu,,,, czasem,,, zazwyczaj, uwierz jest to meczoca masz polowe sceny a tu dup nie masz wiecej ochoty tego robic i bo wlanie wpadles jak moglo by Ci sie zdawac na lepszy pomysl: ], co do otoczenia to pewnie sie nei wysile, bo w mojej wizji kadru samolot to 75-85% sceny, nie bede kadrowal calej maszyny tylko jej najistotniejszy fragment, rzut bedzie prawy przod, silnik i smigla pierwszy plan do kabiny pozniej bedzie dof,,,, a z pustynia i piachem moze byc klopot: ] pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda ze nie Fallout (gra w ktora udalo mi sie grac non stop 50 godzin, na dodatek nie mialem karty dzwikowej :D ), hmm jesli to ma byc miejsce to samolot zajmujacy 85% sceny mysle ze sie nie kwalifikuje :(, ale to tylko moje skromne zdanie :),,chyba ze kabina bedzie tym zapomnianym miejscem, sentymentem dla pilota wewnatrz zdjecie zony i dzieci. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiedys widzialem taka diorame:

scena byla pod woda - utopiony FW190 z przestrzelinami i przerdzewialym silnikiem, w kabinie szkielet pilota i nurek skladajacy kwiaty przy kabinie.

moglbys zaadoptowac pomysl na pustyni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeh tez myslalem o scenie podwodnej,,, ale niestety mam juz cos takiego w dorobku a nie chce robic masowki: ], bylo by to tylko odtwarzanie starych technik: ], dlatego ostala sie pustaynia,,,

czesc silnika zdzielana uffff ile to cholerstwo ma szczegolow: \

Share this post


Link to post
Share on other sites

KoMic -> zmień założenia tematu w pierwszym poście na nowe ok ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leru-->yes sir :]

Master Kiełbaster-->spoko zrobie to,,,,na koncu, sam nei wiem ile mi wyjdzie tych facesow wiec narazie gdzie moge to oszczedzam, na wiekszosc elementow szzczegolnie poszycia jest nalozony tessle, ale nie aktywny. do finalu napewno wlacze: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojej, ostroznie z teksturka :D Adyc to meser niejakiego pana Hans Joachim Marsellie... wg mnie najlepszego pilota 2 wojny - 17 zestrzelen w jednym dniu... hm... 154 w sumie... zginal w wyniku awarii maszyny... moze to bedzie jakis "Tribute" dla niego :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhhh, szczerze mowiac bylem nieswiadomy, przejzalem sobie troche zdiec w necie, wielkie dzieki za inf, a tak na marginesie,,, z tego co widzialem z jego maszyny niewiele zostalo,,,,,raptem silnik i kilka blach

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeczytalem własnie w nowej "skrzydlatej" artykuł traktujący o masowym zgermanizowaniu naszego modelarstwa lotniczego - i od razu przyszla mi na mysl Twoja praca. szkoda, że nie zrobisz na przyklad jakiejs zestrzelonej p11, co by mialo dwa wymiary :) raz ze mysliwiec zapomniany, a dwa ze niewielu dzis wogle pamieta o polskim lotnictwie. pozdro

całkiem ładny db 601.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema, moje zainteresowanie tym wlasnie modelem wynika z tego ze jako ze studiuje Konstrukcje lotnicze to calkiem przypadkiem : ] znalazlem sie semestr temu na przedmiocie Mechanika Lotu i (serjo) droga losowania dosl mi sie wlasnie ten samolot. Caly semestr liczylem setki rzeczy odnosnie plata aerodynamiki osiagow, itp... wiec niejako z rozpedu zabralem sie wlasnie za ten model... zreszta na poczatku chcialem wpakowac P47 ale okazalo sie ze te samoloty nie lataly na pustyni a bardzo mi zalezy na takiej scenerji. Glownym faktem mojej wizji jest pustynia jako miejsce w ktorym ciezko jest cokolwiek znalesc. latwiej bylo by odnalesc P11c(wersja najbardziej rozpowszechniona) na lace czy w lesie niz cokolwiek nawet wielkosc WTC na Sacharze: ], sprobuje cos dorzucic dzis: ] lub jutro,,PS moze jeszcze tego nie widac ale jest to 109G i stosowano 605: ] pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

hah, widze ze nawet nie ma czym przyszpanowac przy takiej wiedzy : D ambitne zalozenia wiec powodzenia ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe wiedza jest wyciagana z netu na poczekaniu hehehe: ], a to co robie na uczelni i tak jest malo przydatne w zyciu, do tematu i bitwy jest zwyczajnie zbedna.:\

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy