Jump to content

Vehicle: Supermarine Spitfire Mk.IX


Por@szek
 Share

Recommended Posts

Dzienx za critsy.

RK->"krawędź natarcia ostrawa ale pewnie to polycount" - nie zabardzo czaje o co biega, ale pewnie masz racje ;P.

AGmakonts-> w ktorym miejscu?? bo moze rzeczywiscie.

Hatred-> thx

Skonczylem wlasnie bumpa i spec'a , i uwazam ten model za skonczony. Jezeli jeszcze macie jakies uwagi to bede dzwieczny.

Pozdrufka

PS/ chcailem wrzucic screena z textura i mapami, ale serewr jeszcze jest nie czynny, a limit forum jest zaduzy wiec mija sie to z celem.

Link to comment
Share on other sites

LOL Chodzi o tą krawędź skrzydła która jest skierowana w przód, "naciera" na powietrze- normalnie jest zaokrąglona, u Ciebie ostra. Detal, ale IMHO fani symulatorów będą się czepiać.

Link to comment
Share on other sites

Miesiac temu bylem w muzeum transportu w Glasgow. No i stal sobie tam taki jeden spitfire. Jakie roznice zauwazylem to podkreslilem.

Twoje smigla maja w ogole inny ksztalt i sa duzo za grube. No i ten moj ma 5 smigiel.

A tak ogolnie to dobra robota :)

Link to comment
Share on other sites

Co do liczby lopat, to tyle ile na referach ktore sciagalem naliczylem, jest wariantuf od 3 do 5 "lopatowych". Byles w Glasgow?? Fajnie, tez bym chcial.Natomiast co do ksztaltu lopat, tutaj jechalem totalnie po omacku, niestety ale ciezko jest wyczuc ksztalt z fotek(czesto w ruchu). Ilosc dzialek??, tak samo jak lopat. Od jednej "anteny" do 3, i wmontowanych(u mnie jest 1 antena i dwa wmontowane). Z tego co zaznaczyles, zgodze sie jedynie z klapami w podwoziu, sorki ale mi sie juz nie chcialo. Tak mialem lenia. A po za tym czy ja pisalem ze to jest hyper realistyczny model do hiper realistycznego symulatora?? Nazwa sugeruje tylko ze jest to 3 lopatowa wersja:) Ale dzienx za uwagi. Gdybym robil go do symulatora, to tez bym go inaczej zrobil. Tj dokladniej. Jeszcze raz dzienx i pozdrufka.

Link to comment
Share on other sites

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu- BEZNADZIEJNie duzo poly !!!!!- stary - caly srodel mozna bylo zrobic z 4 razy mniej poly >>>!!!! zupelnie tego nie kapuje, do gry ma byc 500>800 poly max! a tu jest 2650 ! - lipa, - ale jak to poprawisz bedzie dobrze ... :) - serio zirytowalem sie troche :),,, duzo za duzo - bez sensu robic z tylu, jak mozna robic mniej - nie widzisz tego >?

Link to comment
Share on other sites

Kurt - odpal jakąś świeższą gierke - takie limity dotyczą obiektów zapychających lokacje ;) Tekstura 512 jest za duża? Tu bym sie mógł zgodzić - robienie dajmy na to 7 tekstur do 1 modelu auta jest męczące, wolałbym 1 małą mapke ;> Ale nie o to chodzi...

 

[email protected] - model ładny, teksturka diffuse też nie najgorsza, ale bumpa i spectaculara ledwo widać. A szkoda ;)

Link to comment
Share on other sites

Kurt 500-800poly? chuba bedziesz robil strategie chlopie, skoro do badziewnych samochoduwek robie sie modele pod 15k poly to np symulator mysliwca moze miec spokojnie 3k, rozumiem minimalizm minimalizmem ale zakres poly wybiera sie odpowiednio do rodzaju gry, ostatnio zrobilem samolot na 335 trojkaow do jednego z Tycoonow i co? bylo ok, ale ten sam model bal bym sie wlozyc do microsyf flight symulatora.... nie popadajmy w skrajosci

Link to comment
Share on other sites

Ludzie kochani, widze ze tutaj sami popadacie w skrajnosci. Kurt niegniewaj sie ole twoje uwagi pomine milczeniem(nie wiem skad wyssales te informacje, ale czytajac co piszesz chyba sie zatrzymales na epoce gdy pierwszy tomb raider powodowal slide show na kompie). Tak jak juz zostalo wspomniane. Liczba poli, wielkosc txt zalezy od gry ... albo od upodoban robiacego(jak tutaj). Niekt mi nikt nie mowi ze 300-400 to do strategii. Pracowalem pewien okres czasu nad strategia ... samochody mialy limit do 3000, a budynki w zalezynosci od przeznaczenia, od 200 do bodajze 6000. Jednak nie my decydujemy o polycount'cie lecz programisci, a ich decyzje od mozliwosci silnika.

Niemniej jednak nie sadze aby glownym punktem oceny mialaby byc liczba trojkatow albo wielkosc textury ... troche to dziecinne. Liczy sie efekt i technika wykonania. I dziekuje za TE krytyke. A szczegolnie od osob ... wi(e)dzacych o co chodzi.

Jeszcze ie padlo tylko moje ulubione pytanie "do jakiej gry". Z gory uprzedzam ze do wlasnego portfolio. I nie dlugo sadze ze bedzie kolejny obiekt.

A co do bumpa i speculara. Nie chcialem przytloczyc obiektu, ale moze rzeczywiscie trzeba by to troche podkrecic.

Dzienki (lol) za uwagi i pomocna krytyke.

Link to comment
Share on other sites

O sklerozo. Sadze ze poprawek juz rzadnych nie bede robil, nie mniej jednak krytyka nadal mile widziana, wezme ja pod uwage w nastepnym modelu, w koncu kazdy z nas, bez wzgledu na poziom stale sie uczy. Aha jak ktos mi napisze ze maska moro jest za duza(za czesto sie powtarza, powinne byc wieksze " placki") to wiem, i szczrze .. zauwazylem jak mi Rafal powiedzial, lecz textura nie ktora maznalem nie nalezy do latwych do korekty. Nadczym tez bede musial popracowac :)

Take care.

Link to comment
Share on other sites

Ja zauwaze jedna rzecz. Trzeba wziasc pod uwage to, ze obiekcik jest zrobiony z quadow (tak przynajmniej wnoskuje z siatki). Do gry musi miec trojkaty czyli liczba poly wzrosnie dwa razy ale i tak nie jest jeszcze tragicznie z ich liczba :D

Link to comment
Share on other sites

Kurt_hectic - wielkie dzięki - jak zwykle jakiś spec od tworzenia gier, który nie wie co mówi poprawił mi humor.

Poraszek - moją opinie już znasz, więc nie będę sie rozpisywał.

Pozdro - i pamietaj słuchaj rad specjalisttów takich jak kurt - kolo juz prawie ma 18 lat wiec ma napewno ma duze doświadczenie w tworzeniu obiektów do gier.

nara

Link to comment
Share on other sites

Oj przepraszam, tak zapomnialem, nie podalem w czym, czy w tri czy poli.Jasne ze w triangles'ach. Fajny bajer w 7, automatycznie przelicza poly na tri(polycount). W poly ma 1429(jakby kto nie wiedzial). Rafal, ale po co ten sarkazm?? Przeciez chlopak chcial dobrze(co prawda Stalin tez tak mowil, ale ...). Dobra bo sie powoli przez Kurta off robi.

Later

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy