Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam :D

 

taka mini scenka to pocwiczenia materialow i oswietlenia.. modele w rhino.

 

scenka nie ma byc jakas super kompozycyjna, chcialem poprostu uzyskac jak najwiekszy realizm, nie wyszlo mi to najlepiej ale to dopiero pierwsza pracka tego typu a postanowilem robic takich wiecej ;) temat nie jest zbyt skomplikowany ale jak na poczatek to chyba jest odpowiedni ;) Bóg tez zaczynal od zera ;)

 

render w vray, poprawki w psie

 

prosze o wytykanie nieladnosci i inych okropienstw ;P

 

001.jpg

 

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nieładności są na uchwycie kubka, wygląda mi to na błędy samplingu, ale poza tym wszystko bardzo realistycznie, aż sie ma ochote herbatki napić ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Cześć

Efekt realizmu jest dość dobry. Brakuje jedynie elementów w tle. Bardzo fajnie wyszła Ci ciecz. Ja bym jeszcze umieścił dodatkowe światło aby kubek miał więcej cieni

Napisano

Rzeczywiście menisku brakuje koło łyżeczki a tak to naprawdę super. Cień mógłby jakiś się pojawić ale i bez niego nie jest źle. W sumie gdybyś ten rendering umieścił na stronie nie związanej z gafiką to nikt by się nie poznał. Po prostu liczy się pierwsze wrażenie.

Napisano

dzieki za posty :D

 

na tym uchwycie to przez eksport, niepoweldowane vertexy, aobaczylem to dopiero rano ;)

 

z tym meniskiem to juz bez przesady :P

 

co do braku cieni zgadzam sie ale jakos nie moglem zoptymalizowac oswietlenia zeby i byly ladne cienie, i zeby w kubku nie bylo za ciemno

 

a co bedzie nastepne.. hmm pewnie tez jakies proste obiekty z zycia ;P

 

pozdro i thx

Napisano

O ja Cie p......; Wytykanie błędów - gdzie? Jak już ktoś napisał, gdybyś dał to jako zdjęcie na portalu z 2D to nikt by się nie kapnął. Czekamy na kolejne.

Napisano

no to skoro ma byc realistyczne to mi brakuje jakiegos delikatnego bumpa na kubku - kubek ceramiczny zawsze bedzie mial lekkie pofalowania - nie chodzi mi tu o cos wielkiego - raczej jakis lekki smoke czy coś ktory sprawi ze odbicia nie beda tak sterylnie idealne, rezta chyba ok, no moze mozna by (jesli lubisz takie zabawy) dodac lekutenki caustic, bo powinien chyba byc przy styku lyzeczki z kubkiem - ale to juz musisz poobserwowac w rzeczywistosci, bo moze mi sie zdaje ;)

 

pozdrawiam, boba

Napisano

boba - przy tak rozproszonym oswietleniu kaustyka raczej niepowstalaby, a co do bumpa to racje masz [:

 

klicek - dzieki [:

 

agmakonts - nie ma sensu raczej bo shader jest robiony pod to oswietlenie, przy innym napewno ustawienia roznilyby sie diametralnie ale zasada jest prosta, odpowiedni kolor i nasycenie foga [:

 

pozdro

Napisano

kurt_heretyk - co ci niepasuje w lyzeczce ;p ja tez nie lubie takich prac.

 

Tomek Kosiorek - drewno moze wydawac sie mydlane przez DOFa on je rozmazuje ;)

 

lonek16 - scena oswietlona jest o ile pamietam 2 x VRayLight + envoirnment jednokolorowy

 

pozdro ;DDD

Napisano

Może przynajmniej na tym forum ktoś mi pomoże...!!! Jak się robi takie ciecze??? Znaczy te wszystkie załamania i odbicia??? Albo chociasz dajcie linka do jakiegoś tutka... A poza tym, powiem tylko tyle:" " - po prostu brak mi słów... Aż mi się chce pić... :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności