Jump to content

Zapomniane miejsca: "Beyond Redemption"


Recommended Posts

witam,

skusilem sie na wziecie udzialu w bitwie. postanowilem wykorzystac kolesia z mojego poprzedniego WIPa . diabelka zrobilem jakies dwa tygodnie temu, wiec grubo ponad miesiac po rozpoczeciu bitwy, w zwiazku z czym mysle, ze nie ma z tym problemu. jak widac dorobilem mu skrzydla i wywalilem ogonek. poza tym poprawilem pare bledow w bryle, szczegolnie pare rzeczy na klacie. mysle, ze poprawie mu tez zebra, bo dosc rozsadnie je zrabalem.

jako ze temat byl walkowany milion razy, wiec scena tez nie bedzie oryginalna. rzecz bedzie sie dziala w ruinach jakiejs swiatyni, gdzie koziolek bedzie zamieniony (albo zamieniany) przez sile wyzsza w posag. standard- dziura w suficie, przez ktora wprost na kolezke pada promien swiatla.

na razie zaczalem robic swiatynie. poki co zrobilem kolumny ze sklepieniem.

apdejty w przyszlym tygodniu bo w weekend nie bede miec czasu usiasc do kompa.

aha, jak ktos chce obejrzec kolesia dokladniej to wyzej jest link do wipa. co prawda jest to wersja przed paroma poprawkami, o ktorych pisalem, ale mniej wiecej to samo.

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za mile slowa, ale niestety chyba nici z bitwy. wlasnie zostalem poinformowany, ze nie moge uzyc diabelka, bo koles oryginalnie nie byl tworzony z mysla o bitwie...:/ mimo iz zrobilem go dwa tygodnie temu, wiec jak pisalem daaawno po rozpoczeciu bitwy, to niestety okazuje sie, ze nie moge go uzyc. jeszcze zobacze co zrobie, ale prawdopodobnie topic pojdzie do kasacji. no coz, shit happens :/

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

ok, doszlismy do kompromisu ;) wezme udzial w bitwie ale moja pracka nie bedzie brana pod uwage przy nominacjach, tak jak pracka Leru. wiec spox drodzy uczestnicy, macie o jednego mniejsza konkurencje :)

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Szczerze to nie wiem kto wypuścił z siebie zasadę odsunięć od bitwy prac tworzonych i prezentowanych na forum w trakcie konkursu (ja na pewno nie...... wręcz przeciwnie).

 

U podstaw to prosta zabawa, o mocnym podtekście podnoszenia umiejętności (rywalizacja to świetny motor). Więc w czym problem?

 

Bulwersuje mnie strasznie takie dyskryminowanie osób uczciwych, bo w moim odczuciu tutaj jest wszystko w 100% ok (w przeciwieństwie do wielu bitew......). Brakuje tutaj tylko zabronienia pokazywania prac bitwnych w sieci... Blah porażka i tyle.

 

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

nie chce nic mowic ale jest jeszcze jedna praca do ktorej model byl zrobiony wieeeeki temu i siakoś nikt nic nie wie ;]

 

ja bede protestowal ;] o!

 

bo ciekawie sie zapowiada ... a model byl tworzony w czasie trwania bitwy ;]

 

jestem podobnego zdania co Gotham

 

--Edit--

 

nie zmierzam nikogo sprzedawac ;] ale juz po klopocie wiec nie ma o czym gadac ...

Link to comment
Share on other sites

"nie chce nic mowic ale jest jeszcze jedna praca do ktorej model byl zrobiony wieeeeki temu i siakoś nikt nic nie wie ;]"

 

masz zamiar go sprzedac ? oj oj nie dam ci spokoju na gg :p

 

 

mam takie samo zdanie co Gotham ,bo co to szkodzi skorzystac z modelu ktory sie i tak samemu wykonalo ? ;)

Link to comment
Share on other sites

popieram poprzedników, skoro model był zrobiony do Wipa w czasie trwania bitwy (a nie do żadnych celów komercyjnych) to nie rozumiem czemu nie może brać udziału w bitwie ? :( WOLNOŚĆ dla dirty'iego !!!

 

edit: zauważyłem właśnie że podczas pisania mojego posta była jakaś amnestia :) brawo

 

Gotham - skoro piszesz że przy wielu bitwach były takie akcje to już teraz rozumiem czemu ten stworek na statuetce ma taką minkę :) a ta czacha domyślam się że symbolizuje hasło "po trupach do celu " ?

Link to comment
Share on other sites

ok, z powodu braku czasu mialem nic w weekend nie robic, ale bylo to silniejsze ode mnie ;) dzisiejszy wieczorek:

 

 

swiatynia w trakcie budowy

 

mniej wiecej bardzo wstepne ujecie, ktore bedzie w finalnym renderku (miejmy nadzieje, ze dojdzie do tego etapu w ogole...)

 

ok, na dzisiaj dosyc, kolejny apdejcik w przyszlym tyg. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ok, zeby nie bylo, ze sie obijam...

 

swiatynia caly czas sie buduje, chociaz jesli chodzi o wieksze obiekty raczej nie przewiduje niczego nowego, teraz ew. pobawie sie w detale, przynajmniej tam, gdzie bedzie skierowany obiektyw :) w kazdym razie prosze o wszelkie sugestie co do samej budowli, co dodac itp. finalne ujecie bedzie mniej wiecej jak w poscie wyzej. na dzien dzisiejszy ruiny to cos takiego:

 

oczywiscie czeka ja jeszcze proces 'postarzania' typu ukruszone sciany, kolumny itp ale wersja brand new tak wyglada.

 

kolesia ostatnio poprawilem (szczegoliki), glownie skrzydla (chociaz teraz widze, ze jeszcze byc moze do nich wroce...) i tak ostatecznie bedzie wygladac.

 

dzisiaj go zmapowalem, nie jest idealnie, ale do textur, ktore przewiduje to daje rady

 

jest to wstepny layout w uv edytorze, prawdopodobnie potne go troszke, tak zeby cialo, glowa i skrzydla byly w osobnych layoutach.

 

teraz bede sie brac za texturki (nie przepadam) i w miedzy czasie bede robic swiatynie. pozniej reszta czyli kosci, rig, ustawienie pozy i niekonczace sie zabawy ze swiatlem. no ale to bardzo odlegla przyszlosc wiec...

 

ok, dzieki za uwage, pzdr.

Link to comment
Share on other sites

kamienie na ziemi maja zbyt duze szpary, potknie sie.

szesciany i cylindry na ktorych stoja slupy maja za ostre kanty, zchamferuj to.

ulamany slup z przodu wyglada dziwnie, bo nie ma zadnych odpadkow naokolo.

Link to comment
Share on other sites

tak wiem, ma ostre kanty bo wszystko oprocz kolesia jest niesmoothowane. co do odpadkow zapomnialem po prostu wlaczyc warstwe z kamieniami :) a tego displejsa musze poprawic bo faktycznie sie potknie. dzieki.

Link to comment
Share on other sites

pomalu do przodu, wstepny renderek.

btw mam 'maly' problem z ta scierwiasta mayka. czasami sie zastanawiam czemu jej uzywam [ech ta milosc ;) ], malo ze chodzi jak mucha w smole, zawiesza sie zdecydowanie za czesto to jeszcze sie wywala przy probie renderowania do czagos wiekszego niz 640x480 albo przy polycouncie 200k> (dziwnie w tej scenie, wczesniej takich problemow nie mialem) wiec nawet kolumienek nie moge za bardzo smoothowac. lipa. bedzie trzeba cos pokombinowac. i to ostro.

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

mimo iz watek ten jest omijany szerokim lukiem a ja jestem jego najbardziej aktywnym uczestnikiem daje kolejnego testa :)

 

wszystko wisi w powietrzu bo testy robie bez displace'a na ziemi

 

wersja z blyskawica to taki maly spontan, ktory pewnie wywale bo chyba wyglada troche tandetnie. a moze nie? sam nie wiem. pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Sorki, że to mówię ale popracuj na rigiem postaci (palce). i taka uwaga, chociaż bardzo byś chciał żeby to wyglądało tak, że ten dym generuje światło, to niestety muszę cię zmartwić widać wyraźnie omni, które jest postawione z boku kolumny. To po pierwsze. po drugie, scena jest pusta nic tam się nie dzieje a główna postać, na której ma się skupić uwaga widza choć znajduje się w pozie jak najbardziej dynamicznej, jest raczej mało dynamiczna. Skrzydał do poprawy i regowania. I w ogóle to jest tam za monotonnie ale to pewnie wina braku textur. Chciales to masz ktoś odwiedził twój wątek. A teraz do roboty. Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

tak tak, wiem wiem, troche pusto a rig jest do dupy, nie mam za bardzo czasu na meczenie sie z wagami :( coz, chyba jednak dam sobie spokoj bo raczej sie nie wyrobie do konca tyg.

 

ps. nie ma tam pointa (omni) a spot z area lightem :) pzdr.

Link to comment
Share on other sites

a no to sorki. A gdybyś dał na te cząsteczki self ilumi i zapodał to przez v-reya.

Może zaczną świecić. Tylko w ustawieniach obiektów daj im większe generowanie światła.

pozdro i nie poddawaj się.

 

 

heh, z tego co wiem to nie ma (jeszcze) v raya pod maye :D co do czasteczek to nie mam tam ani jednego particla :)

Link to comment
Share on other sites

Myślałem na początku że ów demon zasłania rączkami swoją buźkę bo go rażą pierwsze promyki słoneczka wpadające do świątyni...lekki dymek ..nadpalone skrzydła

tego strumienia światła z kolumny nie czaje...ruszyło to co prawda pierwszy plan ale światełko za dużo wyjarało "do białego"

Pozdrawiam...

Link to comment
Share on other sites

szkrzydła są płaskie jak wykrochmalone :) całkiem ładniutko to wygląda, ale ten słup niezidentyfikowanego światła szczerze mówiąc jakoś się nie komponuje, lepiej zrobiłbyćfaktycznie cos w stylu volume light (nie znam majki, wiec mówię co wiem z maxa :P ) padajacego na tego pana, i jego samego w stanie połowicznego rozpadu.. oświetl to ładnie, ciemnaw, dodaj jaies pochodnie na kolumniach, pożądne teksturki i moze być naprawę ładnie :D

 

pozdrawiam i zyczę wytrwałej walki i powodzenia

>morti

Link to comment
Share on other sites

hey, dzieki za komenty.

uznalem, ze wypadaloby to skonczyc wiec siadlem dzisiaj do scenki i pozmienialem pare rzeczy. ogolnie bedzie to tak wygladac. musze poprawic pare rzeczy, oczywiscie bedzie displace z brukiem na podlodze, zapomnialem tez wlaczyc warstwe z kolumienkami z prawej. poprawie 'aniolka' po prawej i moze wrzuce jeszcze malego dofa na background. ale ew. apdejt dopiero w poniedzialek, jutro nie bede miec czasu a na dzisiaj koniec. pzdr.

Link to comment
Share on other sites

ok, zblizam ku koncowi. juz wiele nie bede zmieniac. jak sie wyrobie to jutro moze wrzuce jakis apdejt. na pewno zobacze jak wyglada z dofem, moze zerkne na material kolumn. na razie bez GI czy innych cudeniek i raczej tak zostanie. displace'a z ziemi wywalilem bo po wrzuceniu glownego volume'a wygladal gorzej niz tragicznie, wiec albo zostanie jak jest teraz albo cos wymysle.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy