WIERZBA Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Niezła fura , duży detal. Ładna robota . Czy tak duży bump w teksturze jest zgodny z rzeczywistością ?
Pionier Napisano 2 Styczeń 2004 Autor Napisano 2 Styczeń 2004 dziekuje :). do tego projektu wroce nieco pozniej.
Pionier Napisano 15 Styczeń 2004 Autor Napisano 15 Styczeń 2004 Witam po dluuuuuuuuugiej przerwie. Postanowilem wrocic do projektu. I pierwsza proba z otoczeniem (tzn taka mi koncepcja po glowie chodzi). robione na szybko w ps
Archangel Napisano 15 Styczeń 2004 Napisano 15 Styczeń 2004 Pionier super ze wracasz do tego projektu !!!! koncepcja bardzo ciekawa...taka dramatyczna !!!!
Pionier Napisano 16 Styczeń 2004 Autor Napisano 16 Styczeń 2004 To nie renderki tylko zabawy w ps. (pol na pol). Generalnie to chodzi mi o pokazanie ujecia koncowego a przynajmniej jego przyblizenie Wam. Troszke poprawilem i wywalilem.
kozioo Napisano 16 Styczeń 2004 Napisano 16 Styczeń 2004 :o:o:o:o:o:o:o:o [boje się] [boje się] [boje się] [boje się] sukam sceki, nic nie napisie....
saygon Napisano 16 Styczeń 2004 Napisano 16 Styczeń 2004 troche za jasny ten kurz. ogolnie rozjasnij teren, ale tsk poza tym to wymiata ta scena wow!!!
Krzysiek Napisano 16 Styczeń 2004 Napisano 16 Styczeń 2004 Hej super ze powracasz do tego projektu [piwo] Prace chcesz utrzymac w czarno-bialym klimacie, czy to tylko tak dla zabawy?? Pozdrawiam
Falcrum Napisano 16 Styczeń 2004 Napisano 16 Styczeń 2004 Teraz już wiem, po co ci były potrzebne zdjęcia z \"pędzącymi czołgami\"...:D:D:D bardzo dobrze ci to wyszło !! Brawo !! [piwo] Mam tylko takie spostrzeżenie... W czano-bialych barwach przedstawia się sceny z czasów II Wojny Światowej i przednią...lub, gdy chce się pokazać beznadziejność, szarość, świata (smutne, ponure sceny) W twojej scenie chodziło ci chyba o tą drugą kwestię...i może trafiłeś w 10 z tym tematem sceny. Mówię z tematem (klimatem), ale obecnie nie mam tam \"przedmiotu beznadziejności\". np: płaczącego dziecka (bardzo często wykorzystuje się dzieci, by pokazać złe strony konfliktu zbrojnego...), zniszczonego miasta itp. Doba scena to \"głęboka\" scena...z tematem, która po obejrzeniu da się zapamiętać... Tu masz coś w tym stylu...(akurat tutaj dzieci się cieszą...ale wiesz, o co mi chodzi...;) ) Mam nadzieję, że rozumiesz mnie... PS. Na razie skończ teksturowanie Leo, a potem zajmij się otoczeniem... Pozdr
Pionier Napisano 16 Styczeń 2004 Autor Napisano 16 Styczeń 2004 Witam :) kozioo, nie boj sie i powiedz co sie nie podoba a co sie podoba :D. Saygon, dzieki nad wersja finalna posiedze dluzej. Aragorn, jeszcze nie wiem. Falcrum, :D no wlasnie dlatego prosilem o kontakt na priv. Zgadzam sie z toba. A co powiesz na panorame zniszczonego wojna miasta w tle?. Robie texturki od nowa, to jak mowie na rozgrzewke :D wiesz steskinilem sie :D Pozdrawiam i dzieki za komentarze :)
Falcrum Napisano 18 Styczeń 2004 Napisano 18 Styczeń 2004 Panorama ze zniszczonym miastem...TA...właśnie o to mi chodzi... No wiesz, jakiś dym, zniszczone chaty, itp. Tylko, że z tego widou dużo nie będzie widać \"tła\"... Pomyśli opracuj dogodną Kompozycję...ale jak już wcześniej mówiłem, zajmij sie textukami, a potem resztą...;) Chętnie bym poggadał, ale dość żadko jestem dostępny na GG, ale pisz nawet gdy mnie nie ma...napewno odpiszę !! Zawsze do usług...;) Mam tochę zdięć z Leo...zresztą, pogadamy na GG...;) Pozdr
don_filippo Napisano 18 Styczeń 2004 Napisano 18 Styczeń 2004 Pionier apropos tego najnowszego obrazka, to mi mniej pasuje niż poprzedni, bo: - z lewej strony (tej niewidocznej) czołg wzbija tumany kurzu, a z prawej jush nie... Ehh. Myślałem, że będzie tgo więcej, ale nie. Na razie tylko tyle mam zastrzeżeń. Pewnie jak cos poprawisz, to będę miał się do czego przyczepić;)[lol2]
Loozack Napisano 18 Styczeń 2004 Napisano 18 Styczeń 2004 o rzesz ty :o później może coś więcej napiszę :) narazie jestem, kurna, wniebowzięty :D świetna praca [spox] trzym się [piwo]
Pionier Napisano 19 Styczeń 2004 Autor Napisano 19 Styczeń 2004 dzieki za krytyke. (na tym 2 renderq \"wylaczylem\" kurz zeby bylo widac gasiory :D )
ttaaddeekk Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 osom djud tylko nie wiem po co robiłeś takom texturke skoro jej wcale nie widać
Pionier Napisano 19 Styczeń 2004 Autor Napisano 19 Styczeń 2004 Originally posted by ttaaddeekk osom djud tylko nie wiem po co robiłeś takom texturke skoro jej wcale nie widać co znaczy \"osom djud\" :D?? to byl stary render (jeszcze z texturami moro) i dlatego zostalo tak jak jest. Pracuje nad nowymi texturkami - bede mial cos konkretnego to pokaze (w b&w ;), kolorek potem ;) )
giegu Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 Zajefajny czołguś, ale pokombinuj więcej z tłem. Acha, robisz tło w Photoshopie? Jeśli tak to lepiej spróbuj pobawić się jednak tylko w 3d (efekty specjalne jak dym, mgła ogień itp) - poto to jest :D POZDR!
giegu Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 Ja wim LOOOOZACK, ale w PS nigdy nie zrobisz tak żeby było naprawde photo-realistic, special effects w połaczeniu z Brazil dają naprawde odjazdowe efekty, a już nie wspomne o animacji - w PS zapomnij :D :D
Falcrum Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 Giegu...przeciez jedno nie skreśla drugiego!! Moze ładnie wyenderować 9 z wypasionymi teksturkami :D ), a potem jeszcze zretuszować w PS !! Pozdr
Pionier Napisano 20 Styczeń 2004 Autor Napisano 20 Styczeń 2004 Robie pol na pol. Jeżeli mój sprzet wytrzyma jeszcze system czasteczek w 3D, to oczywiście zrobie to w maxie, jeżeli nie to w ps. Można tez wyrenderowac same czasteczki i zmontowac w ps. Mozliwosci jest duzo. Jeżeli mój sprzet wytrzyma jeszcze system czasteczek w 3D, to oczywiście zrobie to w maxie, jeżeli nie to w ps. Można tez wyrenderowac same czasteczki i zmontowac w ps. Mozliwosci jest duzo Poki co mecze textury i mowiac szczerze nie za bardzo wychodzi, jak mowilem dam znak jak cos konkretnego wyjdzie.
Falcrum Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 Pionier coś ci się miesza...chyba już podwójnie widzisz !! [lol2][lol2][lol2] Dwa razy ten sam tekst...;)
statique Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 giegu: w ps mozna zrobic wszystko. ultra realistycznie :)
Pionier Napisano 28 Styczeń 2004 Autor Napisano 28 Styczeń 2004 kolejna proba oddania tesxtury metalu:
Loozack Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 noooooo, bardzo fajnie :) czekam na więcej [piwo]
Pionier Napisano 1 Luty 2004 Autor Napisano 1 Luty 2004 Kolejne testy, jeszcze trzeba tu i tam poprawic .. :P zeby niebylo ze nic nie robie
Pionier Napisano 1 Luty 2004 Autor Napisano 1 Luty 2004 Originally posted by Pionier Kolejne testy, jeszcze trzeba tu i tam poprawic .. :P zeby niebylo ze nic nie robie
Krzysiek Napisano 2 Luty 2004 Napisano 2 Luty 2004 Teksturki wygladaja super, czekam na reszte. Pozdrawiam
Archangel Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 naprawde kawal dobrej roboty !! :D az zal bedzie tych kolorkow na czarno bialym renderq....dawno nie widzialem aby model wygladal tak real (zazwyczaj jest fajnie fajnie a finalnym efektem jest plastikowa zabawka) Pozdrawiam
Pionier Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 a kto powiedzial ze koncowy render bedzie czarnobialy ;) to po 1 po 2 jakos hmm chyba nie wyglada real bo nikt tu nic nie che pisac :D, moze jak dam render calego czolgu ze skonczonymi texturami cos sie ruszy
Loozack Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 nie chce się pisać bo nie ma co wytykać ;) ja tu cały czas zaglądam :) [piwo]
Pionier Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 maly uptade, hm w sumie mowcie co porawic bo w zasadzi skoncze juz texturki
Loozack Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 muszą być dobre, bo jak patrzę na ten czołg to czuję jego ciężar :) [piwo]
Krzysiek Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Eee... nawet nie ma co pisac, chyba przestane odwiedzac ten watek bo potem zawsze jestem zdolowany ;) Czekam na koncowe rendery Pozdrawiam
Archangel Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 zdania nie zmienilem :D jest ekstra !! zastanawiam sie tylko czy bump nie jest troche za duzy ale sam nie jestem tego pewien....
Paul_PL Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Nie ,bump jest w porządku .Tylko oswietlenie (albo bia.le tł) psuje troche efekt-texturki mogły bty byc troszke ostrzejsze.
kozioo Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 No teraz czuć ze to czołg. Tylko zeby mnie nie rozjechał:] Czekam na więcej.
Archangel Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 fajnie ze dales wiekszego rendera bo walory pracki ladnie widac Pokaz ta bestie z gasienica bo sie doczekac nie moge :)
don_filippo Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 Faaaaajnie wszystko...chociaż te tekstury troszkę za bardzo \"rozmazują\" model czołgu. Ja wiem, że to jest kamuflaż i ma byc niedostrzegalny, ale jednak powinien być troche bardziej \"ostry\".:P Pozdrowienia
sikham Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 widze spełniłeś miją prośbe z renderkiem :D może tak od przodu go pokażesz :>
Loozack Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 znowu nie chce mi się pisać (bo ciągle nie ma co wytykać :P), ale jak już zacząłem to napiszę... że nie mogę się doczekać jak to będzie wyglądało w finale :D pozdrawiam [piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się