Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Minigun


DraB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

czemu takie drastyczne low poly? ;]

 

No wlasnie?! :D

Nie ostrzedzaj na poly w przypadku miniguna - zle to wyjdzie na wyglad ogolny, bo minigun jest w wiekszosci obly i nie ma kantow. Przez male wykorzystanie poly robisz z niego kwadratowego miniguna ;). Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wielka prosbe.

 

Jezeli ktos chce mi pomoc, i pomoc laikowi, zrobic dobry uczynek. To nirch napisze na moje gg 4254880

Potrzebuje wielkiej pomocy przy materialach w ktorych jestem totalnum laikiem. Chodzi o taki czarny metal jak na referce.

Z gory ci dziekuje :D (

 

PS w regulamienie jest punkt o tym zeby pomagac adeptom sztuki 3D :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model swietny.. jednak mam mala propozycje.. raczka w Twoim modelu w rzeczywistosci byla by troche "niezreczna" :D mianowicie te wybrzusznia na palce masz troche neidopasowane.. porownaj sobie z z pierwsza referka.. :) no ale reszta modelu OK.. teraz czekamy na materialy :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe a więc nie tylko ja mam problemy z texturowaniem...hehehe a tak jeśli chodzi o a miniguna to oki ale fajnie bybyło jak by był taki lakier podrapany i i może wogle jak bys dał do niego (mimo wszystko) jakieś śrubki i ogulnie more more more szczegolów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bozar

widzę ze ciekawa debata się tu toczy....

chcialbym dorzucic coś od sibie. mam 3ds Maxa od tygodnia i już parę rzeczy w nim zrobiłem. Między innymi rzeczonego Miniguna :D

oto mój projekt, moze jeszcze go przerobię, ale póki co- podziwiajcie :D (moje marne umiejętności =.= )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto