Posted April 8, 200520 yr Moja druga praca tutaj :) Najpierw był Staw z masą roślin w Vue d'Esprit 5. Teraz 3ds max 6. Model robota, łaty i LP+meshSmooth, 120 tys poly, w pełni animowany poprzez bipa. Tyle. . .
April 9, 200520 yr Author A co masz na myśli mówiąc "filigranowy" ziomek? :) Chodzi ci tylko o całe biodro czy wąskie połączenie z tym czymś między nogami?
April 9, 200520 yr mi sie nawet podoba, tylko ze tlo za jasne i nie widac wszystkich szczegolow. Aha czt to chodzi?
April 9, 200520 yr no wyczes mi sie bardzo podoba :] tylko troszke glowe ma mala :P ale tez nie razi to zabardzo. powodzenia pozdro
April 9, 200520 yr Author Oczy nie mogą być na czarno bo on nie ma oczu :) "Czy to chodzi?" Jasne! Postać bez możliwości jej animacji to jak samochód bez kół :) Może chodzić, biegać, kopać (całkiem wysoko, stąd taka budowa okolic bioder). Tułów ma chyba 4 kości, palce normalnie, czyli 3, stopy też 3. Bardzo fajnie się go animuje, jest dosyć "giętki" jak na robota :)
April 9, 200520 yr Wypas jakich malo na tym forum, jak wyjde na swoje to będe armiami robił takie roboty [wpełni a nawet więcej podziwiam twoją prace]
April 9, 200520 yr Piękna pracka ale połączenie tułowia z nóżkami jest za delikatne według mnie,lecz nie wiadomo z jakiej stali jest wykonany może my takowej jeszcze nie znamy ;) Gratki
April 9, 200520 yr jako calosc stanowi ciekawa postac ..ale niemoge sie skopic nad zadnym elementem , detalem..ale to moze moja iluzja..??pozdro
April 9, 200520 yr było by bardzo fajnie gdyby nie głowa która kompletnie mi sie niepodoba (zamała i fatalny design truteniowaty)
April 9, 200520 yr Author Nie uważam, żeby głowa była mała - to mech a nie robot ludzkiej wielkości, więc trochę głupio gdyby miał ogromniastą głowę :-) A design kwestia gustu, wiadomo że nie mogła przypominać ludzkiej, kasku czy czegoś takiego. A sceny nie ma bo to nie ilustracja tylko model. Poprostu.
April 9, 200520 yr nom - bardzo fajne, czepiają się do tego slabego polaczenia ale przeciez nie wszystko musi byc takie dosłowne, ja odczytuje to jako dowcip i jako takie bardzo mi się podoba. Jeśli jzu koniecznie miąłbym zwrocic na cos uwage to nie podobają mi sie dłonie – element w wielkim stopniu stanowiący o charakterze tutaj wydaje mi się bezbarwny trochę. No ale to juz są moje prywatne zachcianki i wiadomo ze nie musisz się ze mną zgadzać pozdrawiam shi
April 10, 200520 yr Author Hehehe, na 3Dtotal nie są tak upierdliwi jak tutaj :) Ale dobrze, komentujcie, komentujcie. Co do tego połączenia nóg z miednicą to może gdzieś widzieliście jakieś ciekawe rozwiązanie budowy stawów robota, który może machać nogą na wszystkie strony tak jak tutaj jest? Chętnie bym sobie obejrzał takie modele i podpatrzył jak inni to robią, bo do tej pory to widziałem tylko postacie ale nie nadające się do animacji, albo z nogami zginającymi się w stawie biodrowym w jednej osi tylko - do przodu i do tyłu, jak kolano :( Do dupy z takimi modelami - przypiszę Bipa z animacji człowieka i się wszystko rozsypie. Miałem jeszcze inny koncept na ten staw - kombinowany, dwuczęściowy przegub. Ale trudno by go było animować i szkielet byłby niestandardowy.
April 10, 200520 yr moim zdaniem opakwoane tyłka ma teoche za małe, i albo za małę ramiona w stosunku w ogóle do barów albo te za dużo. Ogólnie fajny.
April 10, 200520 yr Author "nono niezle tylko to mi bardzej wygloda na robota a nie postac 3d." ??? A robot to nie jest postać 3D??? W takim razie co? Rozbroiłeś mnie :) "za małę ramiona w stosunku w ogóle do barów albo te za dużo. .." I tak dalej i tak dalej ... To za małe, to za duże, to czerwone a powinno być be-żowe ... A może by ktoś zwrócił uwagę na mojego posta nieco wyżej, poradzicie coś w kwestii budowy stawów postaci, tak na przyszłość? Bo każdy może powiedzieć, że to według mnie za duże a to za małe, ale jakieś konstruktywne porady by się przydały.
April 10, 200520 yr Hmm bardzo ladnie. Daj mu do lapy jakis mangowy miecz i bedzie git ;). BTW. Czekam na animke :D. Pzdr
April 10, 200520 yr Author ehehe, no mangowy miech przemilczę, hehehe, ale odniosę się do animacji. Od kilku dni chodzi mi po głowie pokazówka animacji tego robota. Początkowo myślałem o czymś na wzór postaci pokazujących ciosy na początku Tekkena 3. Ale proste wyłoby to w animacji, więc co to za pokazówka by była :) . No więc wymyśliłem sobie scenkę, w której ten robot zaczyna tańczyć w rytm Jamiroquai ("Cannot Heat"), bardzo śmiesznie by to wyglądało (choreografia w stylu disco '80, moon walk i te sprawy, hehehe) a animacja byłaby nie lada wyzwaniem.
April 10, 200520 yr a mi design "karoserii" , powłok , czy jak to takm nazwac sie niepodoba.. nie wiem na czym sie wzorowales ale to tak troszke bez jakiejs głównej koncepcji na całość zaprojektowane są... takie buły na patyczkach,projektując cos takiego musisz pomyslec rówjnież o tym jak by to mialo dzialac i dopasowac do tego odpowiednie proporcje..przydalobuy sie takiego robocika zaprojektowac a to troszkę wygląda jakbyś na bierzaco lepił poszczegolne gnioty, walnął im podwójny mesh smoth i połaczył patyczkami:) czylio od szczegółu do ogólu . Taki projekt powinien znaleźćsie najpierw na kartce a dopiero później w 3d... pozdrawiam sith
April 10, 200520 yr Podobne odczucia co sith_LORD, ale podoma mi sie to, ze jest animowalny (hmmm... to sie chyba nie tak pisze :) pozdrawiam
April 11, 200520 yr Author "design "karoserii" , powłok , czy jak to takm nazwac sie niepodoba" No kwestia gustu. Moją inspiracją był mech stworzony przez Blur Studio dla Microsoftu jako pokazówka konsoli XBox. Zawsze rozrysowuje projekt zanim siąde do maxa. Niemożliwe byłoby zaprojektowanie stawów gotowych do animacji bez uprzednich szkiców, a było ich troszkę :)
April 18, 200520 yr Moją inspiracją był mech stworzony przez Blur Studio dla Microsoftu jako pokazówka konsoli XBox. Teraz wiem skąd to podobieństwo :) Całość jest generalnie gites, pomysł też dobry.
April 18, 200520 yr Author Hehehe, właśnie, a wiara mówi że ten robot miejscami taki "goły" :) No taki design. A stworzenie tego robota (na podobieństwo modelu blur Studios właśnie) marzyło mi się odkąd pierwszy raz zobaczyłem screeny z tego technicznego dema Xboxa. No i jest!
April 18, 200520 yr Author Już wspominałem o tym wcześniej. W zasadzie nie mam za bardzo czasu ani ochoty na animacje, ale podobno wczoraj na festiwalu animacji w Warszawie mój film 3D "Squark.Part One. Gay Squark" dostał jakieś wyróżnienie - więc może będzie to jakąś inspiracją do powstania kolejnej animacji :)
April 19, 200520 yr Author Tak, looknij jeszcze raz :) http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/259815
April 19, 200520 yr Author Był uploadowany bodaj trzy razy No więc chyba myślimy o innym modelu, bo swojego wrzuciłem niecałe dwa tygodnie temu, zaraz po tym jak go ukończyłem :)
April 21, 200520 yr Poważna Robota :) Czy moglbyś zamieścić jakiś link do podpinania takiego misia do Bipeda ???
April 21, 200520 yr Author Chodzi ci o link do tutorialu na ten temat? Nie znam takich tutków niestety. Zresztą to banał przecież.
April 21, 200520 yr Jak dla mnie gites. Fajny model i materiały, dobrze dobrane kolory, wygląda estetycznie. Budowa itp to kwestia gustu i pomysłu - nie jest to odzwierciedlenie konkretnego przypadku tylko własna wena - przywilej autora :) Jak ktoś ma inną wizją robota to niech go zrobi :) Wiem, że po x czasie modelowania ma się dośc projektu,ale moim zdaniem animka by się przydała. Pomysł z tańczeniem mi się bardzo podoba - niecodzienna rzecz jak dla robota. Praca na duży plus!