Skocz do zawartości

PostaĆ 3d - B.o.o.t. 2


Pat

Rekomendowane odpowiedzi

Moja druga praca tutaj :) Najpierw był Staw z masą roślin w Vue d'Esprit 5. Teraz 3ds max 6.

Model robota, łaty i LP+meshSmooth, 120 tys poly, w pełni animowany poprzez bipa. Tyle.

 

boot_01.jpg

 

boot_02.jpg

 

boot_03.jpg

 

boot_04.jpg

 

boot_06.jpg

 

.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oczy nie mogą być na czarno bo on nie ma oczu :)

"Czy to chodzi?"

Jasne! Postać bez możliwości jej animacji to jak samochód bez kół :) Może chodzić, biegać, kopać (całkiem wysoko, stąd taka budowa okolic bioder). Tułów ma chyba 4 kości, palce normalnie, czyli 3, stopy też 3. Bardzo fajnie się go animuje, jest dosyć "giętki" jak na robota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość styczny

Wypas jakich malo na tym forum, jak wyjde na swoje to będe armiami robił takie roboty [wpełni a nawet więcej podziwiam twoją prace]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość raminez

jako calosc stanowi ciekawa postac ..ale niemoge sie skopic nad zadnym elementem , detalem..ale to moze moja iluzja..??pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uważam, żeby głowa była mała - to mech a nie robot ludzkiej wielkości, więc trochę głupio gdyby miał ogromniastą głowę :-) A design kwestia gustu, wiadomo że nie mogła przypominać ludzkiej, kasku czy czegoś takiego.

A sceny nie ma bo to nie ilustracja tylko model. Poprostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom - bardzo fajne, czepiają się do tego slabego polaczenia ale przeciez nie wszystko musi byc takie dosłowne, ja odczytuje to jako dowcip i jako takie bardzo mi się podoba. Jeśli jzu koniecznie miąłbym zwrocic na cos uwage to nie podobają mi sie dłonie – element w wielkim stopniu stanowiący o charakterze tutaj wydaje mi się bezbarwny trochę. No ale to juz są moje prywatne zachcianki i wiadomo ze nie musisz się ze mną zgadzać

pozdrawiam

shi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, na 3Dtotal nie są tak upierdliwi jak tutaj :) Ale dobrze, komentujcie, komentujcie.

Co do tego połączenia nóg z miednicą to może gdzieś widzieliście jakieś ciekawe rozwiązanie budowy stawów robota, który może machać nogą na wszystkie strony tak jak tutaj jest? Chętnie bym sobie obejrzał takie modele i podpatrzył jak inni to robią, bo do tej pory to widziałem tylko postacie ale nie nadające się do animacji, albo z nogami zginającymi się w stawie biodrowym w jednej osi tylko - do przodu i do tyłu, jak kolano :( Do dupy z takimi modelami - przypiszę Bipa z animacji człowieka i się wszystko rozsypie.

Miałem jeszcze inny koncept na ten staw - kombinowany, dwuczęściowy przegub. Ale trudno by go było animować i szkielet byłby niestandardowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"nono niezle tylko to mi bardzej wygloda na robota a nie postac 3d."

 

??? A robot to nie jest postać 3D??? W takim razie co? Rozbroiłeś mnie :)

 

"za małę ramiona w stosunku w ogóle do barów albo te za dużo. .."

 

I tak dalej i tak dalej ... To za małe, to za duże, to czerwone a powinno być be-żowe ...

A może by ktoś zwrócił uwagę na mojego posta nieco wyżej, poradzicie coś w kwestii budowy stawów postaci, tak na przyszłość? Bo każdy może powiedzieć, że to według mnie za duże a to za małe, ale jakieś konstruktywne porady by się przydały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehehe, no mangowy miech przemilczę, hehehe, ale odniosę się do animacji.

Od kilku dni chodzi mi po głowie pokazówka animacji tego robota.

Początkowo myślałem o czymś na wzór postaci pokazujących ciosy na początku Tekkena 3. Ale proste wyłoby to w animacji, więc co to za pokazówka by była :)

.

No więc wymyśliłem sobie scenkę, w której ten robot zaczyna tańczyć w rytm Jamiroquai ("Cannot Heat"), bardzo śmiesznie by to wyglądało (choreografia w stylu disco '80, moon walk i te sprawy, hehehe) a animacja byłaby nie lada wyzwaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi design "karoserii" , powłok , czy jak to takm nazwac sie niepodoba.. nie wiem na czym sie wzorowales ale to tak troszke bez jakiejs głównej koncepcji na całość zaprojektowane są... takie buły na patyczkach,projektując cos takiego musisz pomyslec rówjnież o tym jak by to mialo dzialac i dopasowac do tego odpowiednie proporcje..przydalobuy sie takiego robocika zaprojektowac a to troszkę wygląda jakbyś na bierzaco lepił poszczegolne gnioty, walnął im podwójny mesh smoth i połaczył patyczkami:) czylio od szczegółu do ogólu . Taki projekt powinien znaleźćsie najpierw na kartce a dopiero później w 3d...

 

pozdrawiam sith

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"design "karoserii" , powłok , czy jak to takm nazwac sie niepodoba"

 

No kwestia gustu. Moją inspiracją był mech stworzony przez Blur Studio dla Microsoftu jako pokazówka konsoli XBox.

Zawsze rozrysowuje projekt zanim siąde do maxa. Niemożliwe byłoby zaprojektowanie stawów gotowych do animacji bez uprzednich szkiców, a było ich troszkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, właśnie, a wiara mówi że ten robot miejscami taki "goły" :) No taki design. A stworzenie tego robota (na podobieństwo modelu blur Studios właśnie) marzyło mi się odkąd pierwszy raz zobaczyłem screeny z tego technicznego dema Xboxa. No i jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wspominałem o tym wcześniej.

W zasadzie nie mam za bardzo czasu ani ochoty na animacje, ale podobno wczoraj na festiwalu animacji w Warszawie mój film 3D "Squark.Part One. Gay Squark" dostał jakieś wyróżnienie - więc może będzie to jakąś inspiracją do powstania kolejnej animacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie gites. Fajny model i materiały, dobrze dobrane kolory, wygląda estetycznie. Budowa itp to kwestia gustu i pomysłu - nie jest to odzwierciedlenie konkretnego przypadku tylko własna wena - przywilej autora :) Jak ktoś ma inną wizją robota to niech go zrobi :) Wiem, że po x czasie modelowania ma się dośc projektu,ale moim zdaniem animka by się przydała. Pomysł z tańczeniem mi się bardzo podoba - niecodzienna rzecz jak dla robota. Praca na duży plus!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności