Yano Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Witam! Chciałem zaprezentowac kilka obrazkow z mojej animacji, ktora jest ciagle w produkcji. Jej ukończenie planuje w przeciągu kilku miesięcy. Jestem na etapie kompozycji i powolutku będe zabierałsie za teksturowanie. Animka ma tytuł \"Pożegnanie\" i mowiąc w skrócie będzie to scena pożegnania kobiety ze swoim zmarłym kochankiem. Więcej szczegułów narazie nie zdradze, ale scenariusz jest raczej interesujący :) Ponizej zamieszczam kilka obrazkow z obiektami ktore do tej pory zrobilem, z pozoru mogą sie wydawać ze nie bardzo pasują zeby je umieszczac w jednej animacji, ale poczekajcie na efekt koncowy. Pozdrawiam. -to jest glowna bochaterka :) -Porshe 911 Speedster 1989 cmentaż, jeszcze w fazie produkcji - no i taki głupi konik :) Czekam na oceny i uwagi. Pozdrawiam. [heej]
Yano Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 beeper -cosik czyli co?? ...aha, dodam jeszcze ze praca ta będzie takze moją pracą dyplomową. Bronie sie juz niedługo i chyba nie zdąze tego zrobić :P
Pablo Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Yano mu chodzilo oto ze nie widac rysunkow...Twoj serwer nie obsluguje dawania hot linkow na innych stronkach.... pzdr
Triple X Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 poprshe ma bardzo kiepskie materiały ale modeling bardzo dobry :) Co do cmentarza zmien trwake na bardziej relaistyczną i dodaj deliatny fog :)
MeG Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 tu jest strona pana YANO YANO WEBSITE a tu jest animacja pT :Pojedynek POJEDYNEK ale gdzie kolega pozegnanie schowal to nie wim
El Wieczor Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 Niestety brak GI od razu daje po oczach, wszystko wydaje się trochę sztuczne. Osobiście bez Final Rendera już nic nie robię, bo to nie ma sensu. Natomiast bardzo podoba mi się misiek :D Tu nawet bez GI oświetlenie jest spoko!
Pablo Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 hmm...fajna animka...tylko musissz jescze nad ttexturowaniem terenu popracowa.c...i moglbys zrobic lepszy ogien :))) El!Wieczor- jesli masz super kompa aby renderowac przyuscpmy na to 4000 klatek w FR to prosze bardzo.... pozdr
kulexy Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 wiesz co? ten konik polny przypomina mi troche modele z gierek z przed 2 lat z rozmazanymi texturami, z zastosowanym blurem abu zoptymalizowac grafe, u ciebie jest podobnie, sam model nie budzi zastrzezen, tylko popraw texturke na ;)odwoku;) i troche bardziej *wydlub* oczy tzn. wez wymodeluj je :) ale jest [spox] pozdr -- KulexY![piwo]
kulexy Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 a co do tego cmentarza , to mogl bys dodac jakis FOG i popraw ta trawke troche...[spox] pozdr - KulexY![piwo]
Yano Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 Witam! No to musze sie teraz obronić :P Co do jakości tych renderingow to oczywiscie nie są dopracowane, bo to są PRÓBNE RENDERY!! Praktycznie żaden obiekt nie ma jeszcze tekstur wiec komentaze na ten temat są zbędne. Chciałem ty zaprezwentowac to od strony samego modelu -tylko i wyłącznie, wiec nie bawilem sie z oswietleniem, mgłą na cmentażu itp. Co do tej trawy to wiem jest zła, ale własnie jestem na etapie jej tworzenia więc na pewno nie bedzie tak wygladac. Aha, teraz te obrazki u gory powinno widac, bo umiescilem je na innym serwerze. Serwer PIWKO.PL to SYF!!!! :mad:
Yano Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 Co do animacji \"Pojedynek\" to mozna ją pobrac z mojej stronki www.jbascik.website.pl Nie umiesciłem na stronce jeszcze żadnego działu do animki \"Pożegnanie\" ale zrobie to niedługo. Zresztą większość moich prac mozna zobaczyc na łamach tego serwisu: Pojedynek w dziele Animacje a obrazki w Galerii pod Janusz \'Yano\' Baścik. ..aha jeszcze jedno co do Pojedynku, jest on do pobrania, ale podzielony na 4 pliki rar bo głupi serwer nie pozwala na przechowywanie plikow wiekszych niz 5MB :[ Jak ktos zna jakis fajny darmowy serwer gdzie nie ma takich glupich ograniczen i konto wiecej niz 50MB to dajcie znac :P Pozdrawiam.
El Wieczor Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 El!Wieczor- jesli masz super kompa aby renderowac przyuscpmy na to 4000 klatek w FR to prosze bardzo.... WoW, dopiero teraz zobaczyłem rendera cmentarza itd. wcześniej mówiłem o tych na stronie ;) A co do super kompa, to myślę, że super komp na 4000 klatek animacji to 4000 super kompów w LANie :D, bo inaczej to naprawdę się pochlastać można...
Gość Karawan Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 A JA MYSLALEM ZE TO SCREENY Z \"SIMS: POZEGNANIE... \" cmentarz mi sie podoba [piwo]:D
MeG Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 modele bardzo ladne tyle ze niektore byle jak oswietlone cmentarz faktycznie swietny !
Yano Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 Witam. Po kilku dniach pracy zamieszczam kilka obiektow, ktore oteksturowalem. Wszystkie teksturki są robionae całkowicie ręcznie w Photoshopie, bez kożystania z gotowych. Zobaczcie: Ocencie te teksturki :) Co o nich myślicie? Pozdrawiam [heej]
Yano Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 Po długiej nieobecnosci postanowilem odkopac ten temat i wrzucic jakies uaktualnienia :) Niewiele z tym robiłem, ale ostatnio znów sie troche wziąłem. Leń jestem i tyle :D Zobaczcie i oceńcie, mile widziane wszelkie uwagi i propozycje.
Yano Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 no i jeszcze kilka obrazkow w mniejszym formacie:
Yano Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 No czemu nikt nic nie pisze??!!!!??!!??!! :mad::mad::mad:
Gość ROback Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 Scenka zapowiada się całkiem sympatycznie :)... ale moim zdaniem brakuje \"szarości\" -jest za bardzo \"sielankowy\" ;) -cmentarz nawet w dzień powinien zachować swój klimat... przejdź się kiedyś na stary cmentarz... tam nawet marmur jest matowy i bez połysku. Na twoich grobowcach na krawędziach zabardzo widać refleksy świetlne -moim zdaniem to niepasuje i \"pachnie\" nowością... a na nowości na starym cmentarzysku raczej nie ma miejsca. (chyba, że będzie to spodkanie z aniołem przy wschodzącym słońcu ;) ) -Trzymam kciuki-
Yano Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 No chyba masz racje ROback, kolory troche zbyt sielankowe. Przyciemnie troche scene, ale nie chce znowu żeby było zbyt ciemno bo wtedy znowu nic nie widac. Ten ostatni obrazek jest w szczególości troche za jasny. Poprawie to i wrzuce wkrótce jakis render. [spadówa]
VGT Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 Porównując wczśniejsze rendery do aktualnych od razu widać postępy!! Faktycznie aktualny klimat nie pasuje do zamierzeń scenariusza, ale rendery mi się podobają. Taki sielankowy nastrój też ma swój urok :)
Yano Napisano 25 Sierpień 2003 Autor Napisano 25 Sierpień 2003 Pracuje teraz nad oświetleniem, troche pozmieniałęm ustawienia, ale niewiele. Jak dam ciemniejsze światło to wszystko wygląda mniej efektownie, więc chyba zostawie tak jak jest. Powiedzcie czy sie wam podoba. Wszelka krytyka mile widziana. Trawa na drugim obrazku jest za jasna, ale to zależy od położenia kamery, pod innym kątem znów jest ciemna, postanowiłem że będe to korygował przy renderowaniu konkretnych ujęć.
Batou Napisano 25 Sierpień 2003 Napisano 25 Sierpień 2003 Bardzo podoba mi się przedostatni kadr. Bardzo fajny kościółek. Wszystko prezentuje się jak trzeba i ma (co najważniejsze) klimat. Życzę powodzenie i cierpliwości [soczek] !
Yano Napisano 8 Wrzesień 2003 Autor Napisano 8 Wrzesień 2003 No i znów po małej nieobecności postanowiłem wrzucić jakis update i odświerzyć temat. Długo nic nie pisałem, ale to nie znaczy że nic nie robie, przeciwnie, prace nad filmem idą pełną parą. Mam narazie zrenderowanych kilka ujęć, oto obrazek z jednego z nich: Oceńcie sami i napiszcie coś. Pozdrawiam.
barszczu Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 odnosze wrazenie jakby ta pani miala cos skopane z proporcjami co do reszty sceny.. ale mozliwe ze tylko mi sie zdaje:) sam nie wiem, ale cos mi w jej wielkosci nie pasuje ogolne wrazenie: bardzo pozytywne:)
Arnet Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 no, no.. musze powiedziec ze sprawa nabiera wdzieku ;) powiem szczerze ze pierwsze screeny wygldaly fatalnie.. ale im dalej tym lepiej.... mam tesz pare uwag: 1. Uzywaj renderera w GI i skylight, bo jesli nawet takowego uzywasz to wogole tego nie widac... sceny nadal sa zbyt PLASTIKOWE... 2. Jak robisz textury to rob je w duzych rozdzielczosciach.. tak 1500x1500, bo na wiekszych obiektach widac rozmycia... co strasznie psuje odbior 3. ogolnie... modeling jest spoko.. no ale dopracuj te textury... psuje troche calosc.. popracuj przede wszytkim nad doborem odpowiednich szaderow... bo mam wrazenie jakby wszystko bylo w standardowym Blinn\'ie 4. i taka uwaga postprodukcyjna.. dodaj lekkie ziarno, tylko aby lekko nadac szorstkosci calosci... i nadac klimatu. 5. no i laska ma glowe za duza do reszty ciala... to narazie tyle... pozdrowienia :cool:
Ops Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 z kazdym renderkiem coraz ladniej mi sie podoba tylko te drzewka :)
Yano Napisano 8 Wrzesień 2003 Autor Napisano 8 Wrzesień 2003 Dzięki za uwagi. Szkoda tylko, że już troche za późno na takie zmiany. Arnet, GI raczej sobie daruje, bo to jest animacja i renderowałoby sie wieki. I tak renderuje sie teraz średnio 5 minut 1 klatka, a uwierz mi, że termin mnie bardzo ściga i musi sie to robić szybko, poza tym chyba by to było techniczne niemożliwe, ze względu na trawe którą tam mam, jest z nią dużo kłopoty zeby ją oświetlić, i GI by nie zdało egzaminu. Co do rozmiaru głowy to faktycznie chyba masz racje, jest troche za wielka, ale z tym też bedzie kłopot żeby ją zeskalowac :| ale coś pokombinuje. Co do tekstur to jednak nie rozumie, wszystkie są w dużych rozdzielczościach, o których teksturach mówisz?? ...aha a co do postprodukcji, to ziarno będzie, już było w planie :D Pozdrawiam i czekam na kolejne uwagi
Arnet Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Yano, chodzi o textury grobow, pni drzew... sa strasznie \"mdłe\"... wiec jesli to nie rozmiar textur to ich bumpmapy badz same shadery psuja wyglad... co do GI... w fR dalo by sie zaaplikowac szczytpe GI niewielkim kosztem, aby trzymac sie ponizej 5min/klatke, no ale jesli termin goni, to mozna troche wyluzowac pozdro :cool:
Damian Napisano 11 Wrzesień 2003 Napisano 11 Wrzesień 2003 gdzie sie uczysz ze robisz animacje na dyplom? i dla czego czas ciebie goni jezeli dopiero początek roku jest? chyba ze to nie taka praca dyplomowa o jakiej mysle (czyli taka na zakończenie szkoly srednie ew. wyzszej), Ps. Ja tez zrobilem film na dyplom w mojej szkole :)
SCORPI Napisano 11 Wrzesień 2003 Napisano 11 Wrzesień 2003 ta dziewczyna troche mi przypomina swoją (z twarzy) troche... ładna... hm... zrób szybko tą animacje please... nieźle ci idze...
Gość User190 Napisano 12 Wrzesień 2003 Napisano 12 Wrzesień 2003 Baaaaardzo ładnie CI to idzie...w szczególności kompozycja i ujęcia!! Gdybyś jeszcze spróbował renderować czymś z GI to podejrzewam, że byłoby powalające... Baaardzo ładne kolorki - podoba mi się... kolorystyka mnie powaliła... pikne to!!
Gość User190 Napisano 12 Wrzesień 2003 Napisano 12 Wrzesień 2003 Jesczze co do trawy - jak jest zrobiona?? Scatterek??
Yano Napisano 12 Wrzesień 2003 Autor Napisano 12 Wrzesień 2003 Damian - uczyłem sie w Bielsku, \"Bielska Wyższa szkoła Biznesu i Informatyki\" specjalność \"Komputerowe wspomaganie projektowania\" Wybrałem tą szkołę własnie ze względu na to że podobno mieli uczyć grafiki komputerowej. \"Podobno\" bo nie wiele jej tam było, niwestety... a praca to potpostu praca dyplomowa do inżyniera :D bronie sie w drugim terminie, bo nie zdążyłem tego jeszcze zrobic, a drugi termin to coś koniec pazdziernika, czyli już bardzo niedługo :| ...a pracy w h..... SCORPI, M@Ti, dzięki za miłe słowo :) Trawa to Shag:Fur :D było z nią duuuużo kłopotu żeby fajnie wyglądała i sie animowała, ale chyba sie udało :) Pozdrawiam.
und3r Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 Jedyna uwaga to \"-to jest glowna bochaterka\" A ta ogolnie to jestem ciekaw bardzo wyników :)
kulexy Napisano 18 Wrzesień 2003 Napisano 18 Wrzesień 2003 nieno, wszystko sie prezentuje zarabiscie, czemam na jakas animke :)
SiD Napisano 18 Wrzesień 2003 Napisano 18 Wrzesień 2003 Powiem krótko i zwiezle , wypas na maxa, chcialbym te animacje zoabczyc, ciekawy pomysl bardzo dobre wykonanie, mi przypadlo do góstu, pozatym lubie cmentarze hehehehe :D :D :D , i widac ze kosztowalo ciebie to mnóswo pracy i cierpliwosci co tez sie ceni, cel jaki chcesz osiagnac robie wrazenie w twej wytrwalosci i gratulacje juz z góy za umiejetnosci :D ( kurcze cos sie tu czuje ze ktos tu rymuje hihihi :P :P ) Powodzenia , bedzie ci potrzebne :D :D :D
Yano Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 Witam! Po znów baaaardzo długiej nieobecności, znów odkopuje ten wątek. Nie robie tego bez przyczyny, ponieważ niedawno ukończyłem pracę nad animacją :) Do zrobienia został już tylko dźwięk (a może aż...). Postaram się jak najszybciej dokończyć wszystko i wkrótce dam wam linka do filmu. Mam jednak problem gdzie to umieścić -mowa tu o pliku ok. 20-30 MB Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny.
jedi-killer Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 bardzo mi się podoba twoja pracka tylko jakos kobieta wg mnie jest troche gorsza moze jakies inne tekstury ??
Brolias Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 na lycosie jest 50mb,na http://www.friko.pl 50mb oraz 50 mb na http://www.piwko.pl (mam nadzieje ze nie pomylilem adresu)
Yano Napisano 18 Grudzień 2003 Autor Napisano 18 Grudzień 2003 na piwko.pl -max wielkość pliku to 1 MB [lol] a na friko.pl 200KB [lol] [lol]
Yano Napisano 18 Grudzień 2003 Autor Napisano 18 Grudzień 2003 Film jest juz skonczony i udostępniony w sieci. Link do niego znajdziecie na głównej stronie Adka w nowinkach. Czekam na komentarze, które prosze pisać w wątku który dodalem w dziale \"finished work\" --> http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=8104&page=1#pid95077 Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się