Napisano 15 Maj 200519 l RA jak to mozliwe że MS razy dwa i masz tylko lekko zagladzone krawędzie? :)
Napisano 16 Maj 200519 l Autor Update. Skromny, ale szkola, lekcje, OGame... zrozumcie. :P pozdrawiam
Napisano 16 Maj 200519 l Jak zacząłeś robić ten tył, bo już sie zastanawiam jak zrobic obodowe do motki :)
Napisano 16 Maj 200519 l Autor Modelowane z plane'a na plakiej powierzchni z pomoca lini pomocniczych. Maslo maslane...
Napisano 16 Maj 200519 l Autor Tworzysz line'a wyginasz tak by odpowiadal krzywym w modelu, zmniejszasz ilosc scianek i jest. Juz to chyba kiedys pisalem...
Napisano 17 Maj 200519 l Najlpesze w twojej pracy(na forum:)) jest to jak ty operujesz tymi vertexami edgami to jest cos niesamowitego!! naprawde jestes master:) poprostu super ja moglbym na to godzinami patzec:) czysta poezja:D ile siedziales nad tym modelem dotychczas?? pozdro
Napisano 17 Maj 200519 l Aha dla mnie ten tył powinien chyba być szerszy chyba że jeszcze jest nie cały...
Napisano 18 Maj 200519 l W sumie masz racje zeby zamiast samochodu robic komorki, szybciej sie je robi :) Jak skoncze moje autko tez moze zabiore sie za jakas :) A co do modelu to sam wiesz :P
Napisano 18 Maj 200519 l nie wiem czy to może takie złudzenie ale niezły bajzel tam w srodku kamerki patrzac na siatke ;)
Napisano 18 Maj 200519 l To nie jest bajzel tylko najwyrazniej wnetrze 'obiektywu' jest przykryte denkiem ktorego linie zlewaja sie optycznie z siatka samego wnetrza. Modelik super :]
Napisano 18 Maj 200519 l Autor hehe... dzieki wszystkim. :) Dzisiaj powinienem jeszcze cos wyszkrobac, ale to sie zobaczy... :P hindus, tak jak napisal WToreK - szybka robi maly burdel. ;)
Napisano 18 Maj 200519 l cos ostatnio za duzo komurczakow wyprawia sie na tym forum, twoj modelik bardzo fajny, taki gladziutki...oby tak dalej
Napisano 18 Maj 200519 l TO że jak se porownuje z moim to żal dupe ściska. DO tego boki zaczac musze od nowa robic ...
Napisano 3 Czerwiec 200519 l Autor Dawno nie apdejtowalem, wiec zrobe to teraz. :) Wprawdzie nie wiem czy skoncze ten telefon, ale moze... nie wykluczam. Obrazki (ostatnie - swieze bulki): pozdrawiam
Napisano 3 Czerwiec 200519 l No RA wkoncu jakis Apdejt. Nic nie bede mowil bo wiesz co powiem :). Ja walcze z siateczka mojego tylu motki, juz prawie ja rozgryzlem wiec wkrotce ja cos zaapdejtuje. Posdro :)
Napisano 3 Czerwiec 200519 l RA, przyznaj się, modelujesz NURBSami a siatki robisz w Photoshopie :P pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 200519 l ja mam takie pytanie w kwestii modelowania ... czy jest jakiś łatwy i przyjemny sposób na selekcję edgów np na obwodzie całego modelu coś ala loop (wiem że są skrypty ala poly boost) czy jest coś tak ułatwiającego życie w firmowym maxie bez plugów i skryptów??? pozdr
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor W edit poly, w zakladce selection masz Border selection. Nie wiem czy jest cos jeszcze co odpowiada twemu zapytaniu. :)
Napisano 13 Lipiec 200519 l Autor "come back, baby come back..." :D Znowu nabralem ochoty na ten model i postanowilem go skonczyc. Pol dnia przed kompem i chyba jest ok. :) Wydaje mi sie jedynie, ze przez te referki troche "zgrubl", ale to moze byc tylko zludzenie. Nigdy niestety nie mialem tej komorki w rece, nie mam porownania. :/ Koncowy render ma byc mniej wiecej jak ten ponizej. Podobne ulozenie komorek, podobne oswietlenie, tylko tlo sie troche zmieni. Dokladnie, to zagiecie, bo teraz za bardzo widac zmiany kolorystyczne na tym elemencie. Ale to wszystko dopiero po wakacjach, po bitwie. :( Konkrety: pozdrawiam
Napisano 13 Lipiec 200519 l No RA , co CI mogę powiedzieć ? ŚWIETNIE!IDEALNIE!SUPER! Aż się wierzyć nie chce że to poly.
Napisano 13 Lipiec 200519 l Boze czemu to jest takie grube O_O Ja widzialem ta komorke i musze ci powiedziec że przesadziles :) A model jak zwykle 6/6 EDIT aha pokaz siateczke :)
Napisano 13 Lipiec 200519 l model po prostu wspaniały cheveti -> dlaczego poly mają być gorsze, nie uważam, że są gorsze niż inne np. mesh pozdrawiam
Napisano 13 Lipiec 200519 l hkropinski- dokładnie RA , chodziło o to że to nie super dokładne nurbsy np. w Rhino alblo Studio tools
Napisano 18 Lipiec 200519 l RA wygląda jak byś to Nurbs'ami robił ... rewelacja ... Widzę że technikę POLY opanowałeś do perfekcji. Miło popatrzeć na tak dopracowane modele. Czekam na tekstury.
Napisano 24 Lipiec 200519 l Dobry modelik. Czysta siatka. Nie rozumiem czego wy chcecie od poly. Moja ulubiona technika - imho najlatwiejsza.
Napisano 24 Lipiec 200519 l nie będe ci już słodził ;) dawaj materiały teraz a nie po bitwie ;) ile to przysiąść i wyskrobać cosik dobrego ;) ?
Napisano 24 Lipiec 200519 l Autor Gab3d hindus Narazie siateczka. Jak zwykle zawila i miejscami za gesta, ale mowi sie trudno i zbiera sie doswiadczenie. :) pozdrawiam
Napisano 24 Listopad 200519 l Autor Hejka. Moze ktos jeszcze pamieta te prace. Zabieram sie wkrotce za strone/portfolio, wiec musze w nim cos umiescic. ;) Musze ponadrabiac. Zaczynam od najstarszej zaleglej pracy, czyli 6600. Taki wstepny pomysl kompozycyjno - kolorystyczny. :) PS: Monitorek bedzie sie swiecil, nie martwcie sie. ;)
Napisano 24 Listopad 200519 l ta po prawej - pięknie refleksy wyszły, ta po lewej i studio są brzydkie. rgb znaczki na przyciskach nie wyglądają zbyt dobrze. tak po koleżeńsku :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto