Hindus Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 Ale komorki sa mnejsze wiec robi sie je szybciej. mniej skomplikowane ;)
DraB Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 RA jak to mozliwe że MS razy dwa i masz tylko lekko zagladzone krawędzie? :)
RA Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 Zaraz dam screena siatki joga... edit: Oto on: pozdrawiam
RA Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Update. Skromny, ale szkola, lekcje, OGame... zrozumcie. :P pozdrawiam
DraB Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Jak zacząłeś robić ten tył, bo już sie zastanawiam jak zrobic obodowe do motki :)
RA Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Modelowane z plane'a na plakiej powierzchni z pomoca lini pomocniczych. Maslo maslane...
RA Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Tworzysz line'a wyginasz tak by odpowiadal krzywym w modelu, zmniejszasz ilosc scianek i jest. Juz to chyba kiedys pisalem...
nielot007 Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 Najlpesze w twojej pracy(na forum:)) jest to jak ty operujesz tymi vertexami edgami to jest cos niesamowitego!! naprawde jestes master:) poprostu super ja moglbym na to godzinami patzec:) czysta poezja:D ile siedziales nad tym modelem dotychczas?? pozdro
DraB Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 Aha dla mnie ten tył powinien chyba być szerszy chyba że jeszcze jest nie cały...
RA Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 To sie nazywa mikroskopijny update... :) Obrazki: pozdrawiam
Baton Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 W sumie masz racje zeby zamiast samochodu robic komorki, szybciej sie je robi :) Jak skoncze moje autko tez moze zabiore sie za jakas :) A co do modelu to sam wiesz :P
Hindus Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 nie wiem czy to może takie złudzenie ale niezły bajzel tam w srodku kamerki patrzac na siatke ;)
WToreK Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 To nie jest bajzel tylko najwyrazniej wnetrze 'obiektywu' jest przykryte denkiem ktorego linie zlewaja sie optycznie z siatka samego wnetrza. Modelik super :]
RA Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 hehe... dzieki wszystkim. :) Dzisiaj powinienem jeszcze cos wyszkrobac, ale to sie zobaczy... :P hindus, tak jak napisal WToreK - szybka robi maly burdel. ;)
JohnZi Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 cos ostatnio za duzo komurczakow wyprawia sie na tym forum, twoj modelik bardzo fajny, taki gladziutki...oby tak dalej
DraB Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 TO że jak se porownuje z moim to żal dupe ściska. DO tego boki zaczac musze od nowa robic ...
RA Napisano 3 Czerwiec 2005 Autor Napisano 3 Czerwiec 2005 Dawno nie apdejtowalem, wiec zrobe to teraz. :) Wprawdzie nie wiem czy skoncze ten telefon, ale moze... nie wykluczam. Obrazki (ostatnie - swieze bulki): pozdrawiam
DraB Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 No RA wkoncu jakis Apdejt. Nic nie bede mowil bo wiesz co powiem :). Ja walcze z siateczka mojego tylu motki, juz prawie ja rozgryzlem wiec wkrotce ja cos zaapdejtuje. Posdro :)
Loozack Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 RA, przyznaj się, modelujesz NURBSami a siatki robisz w Photoshopie :P pozdrawiam
khazell Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 ja mam takie pytanie w kwestii modelowania ... czy jest jakiś łatwy i przyjemny sposób na selekcję edgów np na obwodzie całego modelu coś ala loop (wiem że są skrypty ala poly boost) czy jest coś tak ułatwiającego życie w firmowym maxie bez plugów i skryptów??? pozdr
RA Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 W edit poly, w zakladce selection masz Border selection. Nie wiem czy jest cos jeszcze co odpowiada twemu zapytaniu. :)
RA Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 "come back, baby come back..." :D Znowu nabralem ochoty na ten model i postanowilem go skonczyc. Pol dnia przed kompem i chyba jest ok. :) Wydaje mi sie jedynie, ze przez te referki troche "zgrubl", ale to moze byc tylko zludzenie. Nigdy niestety nie mialem tej komorki w rece, nie mam porownania. :/ Koncowy render ma byc mniej wiecej jak ten ponizej. Podobne ulozenie komorek, podobne oswietlenie, tylko tlo sie troche zmieni. Dokladnie, to zagiecie, bo teraz za bardzo widac zmiany kolorystyczne na tym elemencie. Ale to wszystko dopiero po wakacjach, po bitwie. :( Konkrety: pozdrawiam
chveti Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 No RA , co CI mogę powiedzieć ? ŚWIETNIE!IDEALNIE!SUPER! Aż się wierzyć nie chce że to poly.
DraB Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 Boze czemu to jest takie grube O_O Ja widzialem ta komorke i musze ci powiedziec że przesadziles :) A model jak zwykle 6/6 EDIT aha pokaz siateczke :)
hkropinski Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 model po prostu wspaniały cheveti -> dlaczego poly mają być gorsze, nie uważam, że są gorsze niż inne np. mesh pozdrawiam
chveti Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 hkropinski- dokładnie RA , chodziło o to że to nie super dokładne nurbsy np. w Rhino alblo Studio tools
marqz Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 RA wygląda jak byś to Nurbs'ami robił ... rewelacja ... Widzę że technikę POLY opanowałeś do perfekcji. Miło popatrzeć na tak dopracowane modele. Czekam na tekstury.
Gab3d Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Dobry modelik. Czysta siatka. Nie rozumiem czego wy chcecie od poly. Moja ulubiona technika - imho najlatwiejsza.
Hindus Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 nie będe ci już słodził ;) dawaj materiały teraz a nie po bitwie ;) ile to przysiąść i wyskrobać cosik dobrego ;) ?
RA Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Gab3d hindus Narazie siateczka. Jak zwykle zawila i miejscami za gesta, ale mowi sie trudno i zbiera sie doswiadczenie. :) pozdrawiam
RA Napisano 24 Listopad 2005 Autor Napisano 24 Listopad 2005 Hejka. Moze ktos jeszcze pamieta te prace. Zabieram sie wkrotce za strone/portfolio, wiec musze w nim cos umiescic. ;) Musze ponadrabiac. Zaczynam od najstarszej zaleglej pracy, czyli 6600. Taki wstepny pomysl kompozycyjno - kolorystyczny. :) PS: Monitorek bedzie sie swiecil, nie martwcie sie. ;)
polka dot Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 ta po prawej - pięknie refleksy wyszły, ta po lewej i studio są brzydkie. rgb znaczki na przyciskach nie wyglądają zbyt dobrze. tak po koleżeńsku :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się