Bzyku Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 kolejny wip ktorego nie mialo byc ale jest i pierwsza maszyna z innego kontynentu niz europa narazie S-type moze bedzie dodatkowo r ale zobacze czyli 4 in 1 roznica miedzy honda a acura brak bocznego kierunku chyba wiecej roznic nie zauwazylem
KamillM Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Jak na razie to wypas :D Będę to zaglądał :P Pzdr i powodzenia ;)
SansSerif Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Całość będzie już robiona w studio tools czy jeszcze w rhino?
Bzyku Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 TNX Sens niestety rhino a ST wykorzystuje tylko w szczegolnych przypadkach a dokladniej gdy mnie rhino dobija :D np. nadkole to krzywe z rhino ale surfy to ST i bylo szybko milo i przyjemnie
Knysha Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Bzyku - jak zwykle laaaaaaaaaaaadnie :>. Ty nas chcesz dobic kompletnie tymi autami, co ;)? Pzdr
MohSETH Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Bzyku -->> ale jak to bez siateczki? ja chce zobaczyc jak pieknie wyglada viewport z Rhino:P
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Bzyku zmien nazwe watku na: Pojazd 3D: Acura rsx | Honda integra / s®-type 2005 (uwaga! Nie dla ludzi wrazliwych, nerwowych i poczatkujacych). Zawsze chcialem to powiedziec. :D edit: I zapoznaj sie z regulaminem! :D
Hindus Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 co ty za mną robisz człowieku to sie w głowie nie mieści, zobaczysz pójde na grzyby, zarobie siano, i przyjade do ciebie na korki z rhino..
Hindus Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 a jednak jest WIP :) świetny początek ej ty coś wcześniej wiedziałes ? ;)
Bzyku Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 hindus -> troche podstawe nadwozia chyba w 4 moze 5 dni a potem sie poobijalem bo trzeba bylo pociac na czesci :( ... :D RA-> moze byc i tak .. ....a loozack cos tam widzial conieco :D znaczy wszystko
Pawelkos Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 honda od acury rozni sie jeszcze znaczkiem na atrapie :) [joke] to sie bzyku takie bledny nie zdarzaja wiec pewnie wydaje mi sie ze przednie nadkole troche za mocno wystaje na zewnatz, ale jak napisalem tak mi sie wydaje pozdro i czekam na wiecej
Hindus Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 weź przestań ;) malutki update, yhy...... extra wygląda, możesz pokazać z innego ujęcia, przód ukos ?
Bzyku Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 Pawelkos no tak i napisem z tylu tez a nawet niewiem czy wystepuje wersja europejska to jeszcze kierownicą nie po tej stronie co trzeba ;) a i kierowcą tez :D a blotnik chyba jest dobrze przod sie zwerza wiec im blirzej przodu tym bardziej odstaje od lini nadwozia choc i tak ladnie jest wkomponowane w linie... Tnx hindus ale maly bo juz wczesniej mialem tyl tylko bez wycietych szyby ooo i musialem drzwi od nowa zrobic bo cos mi sie pomieszalo i szpary wyszly 6mm a to przynajmniej 2x wiecej niz powinno byc ale juz jest ok 3.5mm
Damian! Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 Jak Bzyku robi auto to TO BEDZIE AUTO!!! ja tylko tyle...:)
Hindus Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 no tutaj lepiej sie prezentuje ;) tak sie tylko zastanawiam jak wy robicie te błotniki że tak fajnie wychodzą :/
Bzyku Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 no ja poszedlem na latwize chcialem w rhino ale ze po hym 0.5h walki doszedlem do wniosku ze w Studio tools zrobie to w 5 min bez zadnej walki :D ale jak to : tu krzywa tam krzywa razem 4ry 2rail(surf) - trim - blencurve - 2rail i koniec :D
Hindus Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 czemu w rhino 1/2h a w ST pare minut ?? na czym polega ta różnica ?
Bzyku Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 moze dlatego ze ST to alias ktory ma kupe kasy na dobrych programistow iiiiiii ten soft uzywaja projektanci chyba wszystkich koncernow samochodowych a rhino to taki prosty programik ktory moze robic podobne rzeczy ale roznica polega na tym ze w rhino czlowiek chce uzyskac G1 czy G2 stara sie mecy sie a i tak niezawsze jest w ST wyglada to troche inaczej trzeba niechciec miec G1 czy G2 najwieksza rozniac jest wlasnie w narzedziach takich jak 2 rail 1 rail 2+rail itd. gdzie mozna na startowym profilu i na koncowym ustawic jakią chcemy ciaglosc do nastepnego surfa...
Hindus Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 ja cie kręce, właśnei przed chwilą zobaczyłem na własne oczy st, przecież to 20 razy bardziej skomplikowane niż rhino :o :o , jak ty mozesz coś w tym zrobić :D ?
Pawelkos Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 kurcze to jakbys robil caly samochod w ST to bys pewnie skonczyl w jenden dzien ;) hindus dla chcacego nic trudnego :) pozdro
Bzyku Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 hindus moze ST nie jest tak lopatologiczne jak Rhino ale niestety cos zacos a technika modelowania podobna lub jak ktos sie uprze moze modelowac tak samo ale to sie nie oplaca :). pawelkos bez przesady najpierw wszystkich nowych narzedzi by sie trzeba nauczyc ale potem napewno szybciej. Small update jak tam blotnik sie styka z tylnia szyba to przez lowquality mesh normalnie wszedzie szczelina jest 2mm no to teraz pokrywa bagarznika ...
Hindus Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 szkoda mojego cennego czasu na komentowanie ;) i tak wiesz co napisze :P to cie zmyle i zrobie takie coś ;) : te rowki mówisz że po 2mm wszędzie, czym to robiłes ?? tzn pewno przez slice,trim czy czego tam używasz ale chodzi mi o to jak uzyskałeś te 2 mm grubości ? płaszczyzna, pipe na edge'u czy jak ? pozdrawiam
Bzyku Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 szczelina = odleglosc pomiedzy szybą a powiedzmy slupkiem = dziura :D no to projektuje splituje duplikuje edgesy lacze te kawalki tworze pipe i odcinam z kazdej strony 1mm i to maso z drogiej co daje na koncu 2 mm = dobry sposob na uzyskanie rownych odleglosci pomiedzy elementami a jesli chodzi o zaokraglenia to wszedzie 2.5mm ja juz niewiem kiedy ostatnio uzylem filletedge wszystko to pipe's
danilo2 Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 ej bzyku, ja tak teraz zamierzam uczyć się ST i mam do ciebie takie pytanie - jeżeli w ST tak szybko się wszystko robi to po co wy wogóle korzystacie z rhina?
Bzyku Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 danilo2 wiesz gdybym mial to co masz w sygnaturze to napewno bym uzywal ST serio choc rhino tez jest fajne gdyby poprawiono 2rail 1rail i ztym zwiazaną ciąglosc to wpelni wystarczylo by mi do szczescia Rhino i zapowiadana klapa heh
Hindus Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 ja tez tu zgłębiam st ale powoli idzie :o mało tutków i wogóle ciężkie przynajmniej dla mnie srodowisko - przytłacza na pewno ilośc przycisków, funkcji i tym podobnych, a juz bajer ze ci wyskakuja jakies przyciski i panele w viewporcie mnie osobiście naprawde przeszkadza - rhino samym widokiem okna głównego nieodstrasza wręcz przeciwnie. A powiedz bzyku bo my tu gadu gadu a ty wrzucasz updaty - instnieje mozliwosc jak zrobi cos w rhino odpalenia w st i tam stworzenia surfaceów z uzyciem sweep etc i potem powrót do rino ? pozdro mkniesz szybciej niz lozack w tej chwili ;)
SansSerif Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Eee filletem pojechał. Zrób 2railem bo widac brak continuity ;)
Bzyku Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Ja, oczywiscie jest .igs lub .iges choc to to samo :) no i .stp lub .step toz to samo :D niewiem jak w stepe ale przez igesa jeszcze mozna krzywe przepuszczac to moze byc handel wymienny choc raczej w ST czesto surface'y maja brak jakiegokolwiek G no moze poza G0 a w druga strone tez trzeba uwazac bo nieraz choc w ST obiekt sie polaczy to w rhino sie nieda e takie paranoje czasami wychodzą. a co do wyskakujacych okienek hym no tak ale jak tu mozna by pomiescic w jednym pasku tyle komend :) znaczy opcji ile ma taki nawet 2rail hehe --edit-- sens -gdzie gdzie ;PPPPP... a ps. ale wy tak nie myslcie ze ST lepsze to odrazu zacznie wszystko wychodzic nie nie to nie to jest to lepsze narzedzie ale o wiele trudniejsze w zalapaniu niz nurbsy rhinowe nawet ctrl+z niechce dzialac jak sie niewie naco i kiedy dziala i wtedy trzeba swietnie nauczyc sie mieszac historie i cofanie tu niema miejsca na bledy i mozna sie na poczatku pochlastac hehe ale powodzenia :D
Hindus Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 a ja tam wychodze z założenia że najpierw lepiej dobrze opanować rhino a potem można myśleć o przesiadce na st - napewno nie jest potem trudniej ;) pozdrawia. ps zapodaj więcej screenów nawet bez progresów ;)
polka dot Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 ej ej no teraz to dales do pieca fiu fiu no porzadnie, fajnie bedzie sie uczyc na twoich siateczkach, super supek wchodzi w bok i fajne nadkole :> pozdro
MohSETH Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 Popieram poprzednikow:) Ja osobiscie zaczalem od ST i zbyt wiele z tego nie wyszlo bo w necie jest zbyt malo tutoriali aby opanowac to cudo... dlatego wrocilem do Rhino... najpierw Nosorozec a potem caly swiat:P Bzyku -->> sprzedaj mi troche swojego talentu i cierpliwosci... bo w porownaniu z Twoimi projektami to moja Akula nie moze sie rownac... POZDRAWIAM:)
Bzyku Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 No lepiej zaczynac od rhino poznac ideologie nurbs potem mozna oczywiscie ST i inne choc jak kto tam woli :). Tnx kome. MohSETH-> trzaba siedziec i cos cudowac zrobic jedno gorzej to nastepne bedzie lepiej, a no i zapamietywac gdzie sie robilo bledy by ich ponownie nie popelniac i troche dokladnosci sie przyda bo no ... wiadomo --update-- no zderzak gotowy jedynie jeszcze tam pare szczegolow do zrobienia moze nie na zderzaku co na listwie plastikowej i spoilerku ale to juz pozniej a tera to do progow musze sie dobrac :)...
Hindus Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 łoooooo ktoś nas znowu zaskakuje ;) oj masz bzyku zdolności, masz...będziesz miał...nie już masz - wspaniałą galerie pracek ;) nie podoba mi sie jedynie okolica przedniego nadkola tam gdzie łączy sie to załamanie co idzie wzdłuż drzwi ale to pewno wina słabego wyświetlania czy jak wy to tam nazywacie ;) pozdro.
DonVito Corleone Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 niesamowite :), tak prosciutko, glaciutko ahhhh, swiatowy poziom :P
RA Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 Poezja dla moich oczu. Moze podmiot liryczny nie jest zbyt ciekawym samochodem... ale co tam. :D
GRiPi Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 no jak skonczysz to bedzie swietna pracka :) sam mam zamiar zainteresowac sie nurbsami za jakis czas... ale dobra tam na razie jeszcze tego nie tykalem nawet, wiec nie bede sie wypowiadal o technice :P btw: DonVito, z niecierpliwoscia czekam na murcielago, jak ci sie nie chce go robic to chociaz wrzuc to co zrobiles gdzies :D
Pawelkos Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 Bzyku poka siatki bo bardzo mnie ciekawi jak zrobiles tylni slupek, a co do modelu to nuda caly czas tak samo dobrze ;) pozdro
Bzyku Napisano 20 Maj 2005 Autor Napisano 20 Maj 2005 Tnx wszystkim. a siatki siatki wszedzie tylko siatki :D no niech bedzie. no i update wreszie usiadlem i zrobilem te hym progi do S-type pozniej czekaja mnie rtypowe
asfalton Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 ..........:f........:) teraz mozesz juz trzaskac realistyczne obrazki, po tym wczesniejszym samochodzie O_O pozdrawiam :)
Pawelkos Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 o men patrzac na twoje siatki musze powiedziec ze masz cieprliwosc i zaciecie pozdro
Bzyku Napisano 28 Maj 2005 Autor Napisano 28 Maj 2005 no to czas kontynuowac hondo-acure. lampki jeszcze niedokonczone ale juz duzo im niebrakuje
blood_brother Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 Co to za bledy przy wiekszosci zalaman zwlaszcza na zderzaku i w okol lamp??
Marcin Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 tylko niska jakosc wyswietlanego mesha w viewportach ;] nic powaznego ;] a co do modelu to ekm ... no model jest swietny ale ogolnie ten sam. mi sie nie podoba ;] a raczej tylko tyłek mi sie podoba ... :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się