Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

kolejny wip ktorego nie mialo byc ale jest i pierwsza maszyna z innego kontynentu niz europa narazie S-type moze bedzie dodatkowo r ale zobacze czyli 4 in 1 roznica miedzy honda a acura brak bocznego kierunku chyba wiecej roznic nie zauwazylem

 

rsxtypes05_06.jpg

  • Odpowiedzi 131
  • Wyświetleń 17,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

TNX

Sens niestety rhino a ST wykorzystuje tylko w szczegolnych przypadkach a dokladniej gdy mnie rhino dobija :D np. nadkole to krzywe z rhino ale surfy to ST i bylo szybko milo i przyjemnie

Napisano

Bzyku - jak zwykle laaaaaaaaaaaadnie :>. Ty nas chcesz dobic kompletnie tymi autami, co ;)? Pzdr

Napisano

Bzyku -->> ale jak to bez siateczki? ja chce zobaczyc jak pieknie wyglada viewport z Rhino:P

Napisano

Bzyku zmien nazwe watku na: Pojazd 3D: Acura rsx | Honda integra / s®-type 2005 (uwaga! Nie dla ludzi wrazliwych, nerwowych i poczatkujacych).

Zawsze chcialem to powiedziec. :D

 

edit:

I zapoznaj sie z regulaminem! :D

Napisano

co ty za mną robisz człowieku to sie w głowie nie mieści, zobaczysz pójde na grzyby, zarobie siano, i przyjade do ciebie na korki z rhino..

Napisano
a jednak jest WIP :) świetny początek
ej ty coś wcześniej wiedziałes ? ;)
Napisano
  • Autor

hindus -> troche podstawe nadwozia chyba w 4 moze 5 dni a potem sie poobijalem bo trzeba bylo pociac na czesci :( ... :D

RA-> moze byc i tak ..

 

....a loozack cos tam widzial conieco :D znaczy wszystko

Napisano

honda od acury rozni sie jeszcze znaczkiem na atrapie :) [joke]

 

to sie bzyku takie bledny nie zdarzaja wiec pewnie wydaje mi sie ze przednie nadkole troche za mocno wystaje na zewnatz, ale jak napisalem tak mi sie wydaje

 

pozdro i czekam na wiecej

Napisano

weź przestań ;) malutki update, yhy...... extra wygląda, możesz pokazać z innego ujęcia, przód ukos ?

Napisano
  • Autor

Pawelkos no tak i napisem z tylu tez a nawet niewiem czy wystepuje wersja europejska to jeszcze kierownicą nie po tej stronie co trzeba ;) a i kierowcą tez :D a blotnik chyba jest dobrze przod sie zwerza wiec im blirzej przodu tym bardziej odstaje od lini nadwozia choc i tak ladnie jest wkomponowane w linie...

 

Tnx hindus ale maly bo juz wczesniej mialem tyl tylko bez wycietych szyby ooo i musialem drzwi od nowa zrobic bo cos mi sie pomieszalo i szpary wyszly 6mm a to przynajmniej 2x wiecej niz powinno byc ale juz jest ok 3.5mm

Napisano

no tutaj lepiej sie prezentuje ;) tak sie tylko zastanawiam jak wy robicie te błotniki że tak fajnie wychodzą :/

Napisano
  • Autor

no ja poszedlem na latwize chcialem w rhino ale ze po hym 0.5h walki doszedlem do wniosku ze w Studio tools zrobie to w 5 min bez zadnej walki :D ale jak to : tu krzywa tam krzywa razem 4ry 2rail(surf) - trim - blencurve - 2rail i koniec :D

Napisano
  • Autor

moze dlatego ze ST to alias ktory ma kupe kasy na dobrych programistow iiiiiii ten soft uzywaja projektanci chyba wszystkich koncernow samochodowych a rhino to taki prosty programik ktory moze robic podobne rzeczy ale roznica polega na tym ze w rhino czlowiek chce uzyskac G1 czy G2 stara sie mecy sie a i tak niezawsze jest w ST wyglada to troche inaczej trzeba niechciec miec G1 czy G2 najwieksza rozniac jest wlasnie w narzedziach takich jak 2 rail 1 rail 2+rail itd. gdzie mozna na startowym profilu i na koncowym ustawic jakią chcemy ciaglosc do nastepnego surfa...

Napisano

ja cie kręce, właśnei przed chwilą zobaczyłem na własne oczy st, przecież to 20 razy bardziej skomplikowane niż rhino :o :o , jak ty mozesz coś w tym zrobić :D ?

Napisano
  • Autor

hindus moze ST nie jest tak lopatologiczne jak Rhino ale niestety cos zacos a technika modelowania podobna lub jak ktos sie uprze moze modelowac tak samo ale to sie nie oplaca :).

 

pawelkos bez przesady najpierw wszystkich nowych narzedzi by sie trzeba nauczyc ale potem napewno szybciej.

 

Small update jak tam blotnik sie styka z tylnia szyba to przez lowquality mesh normalnie wszedzie szczelina jest 2mm no to teraz pokrywa bagarznika ...

 

acura65th.jpg

Napisano

szkoda mojego cennego czasu na komentowanie ;) i tak wiesz co napisze :P to cie zmyle i zrobie takie coś ;) : te rowki mówisz że po 2mm wszędzie, czym to robiłes ?? tzn pewno przez slice,trim czy czego tam używasz ale chodzi mi o to jak uzyskałeś te 2 mm grubości ? płaszczyzna, pipe na edge'u czy jak ? pozdrawiam

Napisano
  • Autor

szczelina = odleglosc pomiedzy szybą a powiedzmy slupkiem = dziura :D no to projektuje splituje duplikuje edgesy lacze te kawalki tworze pipe i odcinam z kazdej strony 1mm i to maso z drogiej co daje na koncu 2 mm = dobry sposob na uzyskanie rownych odleglosci pomiedzy elementami a jesli chodzi o zaokraglenia to wszedzie 2.5mm ja juz niewiem kiedy ostatnio uzylem filletedge wszystko to pipe's

Napisano

ej bzyku, ja tak teraz zamierzam uczyć się ST i mam do ciebie takie pytanie - jeżeli w ST tak szybko się wszystko robi to po co wy wogóle korzystacie z rhina?

Napisano
  • Autor

danilo2 wiesz gdybym mial to co masz w sygnaturze to napewno bym uzywal ST serio choc rhino tez jest fajne gdyby poprawiono 2rail 1rail i ztym zwiazaną ciąglosc to wpelni wystarczylo by mi do szczescia Rhino

 

i zapowiadana klapa heh

acura77ze.jpg

Napisano

ja tez tu zgłębiam st ale powoli idzie :o mało tutków i wogóle ciężkie przynajmniej dla mnie srodowisko - przytłacza na pewno ilośc przycisków, funkcji i tym podobnych, a juz bajer ze ci wyskakuja jakies przyciski i panele w viewporcie mnie osobiście naprawde przeszkadza - rhino samym widokiem okna głównego nieodstrasza wręcz przeciwnie. A powiedz bzyku bo my tu gadu gadu a ty wrzucasz updaty - instnieje mozliwosc jak zrobi cos w rhino odpalenia w st i tam stworzenia surfaceów z uzyciem sweep etc i potem powrót do rino ? pozdro mkniesz szybciej niz lozack w tej chwili ;)

Napisano
  • Autor

Ja, oczywiscie jest .igs lub .iges choc to to samo :) no i .stp lub .step toz to samo :D niewiem jak w stepe ale przez igesa jeszcze mozna krzywe przepuszczac to moze byc handel wymienny choc raczej w ST czesto surface'y maja brak jakiegokolwiek G no moze poza G0 a w druga strone tez trzeba uwazac bo nieraz choc w ST obiekt sie polaczy to w rhino sie nieda e takie paranoje czasami wychodzą. a co do wyskakujacych okienek hym no tak ale jak tu mozna by pomiescic w jednym pasku tyle komend :) znaczy opcji ile ma taki nawet 2rail hehe

 

--edit--

sens -gdzie gdzie ;PPPPP...

 

a ps. ale wy tak nie myslcie ze ST lepsze to odrazu zacznie wszystko wychodzic nie nie to nie to jest to lepsze narzedzie ale o wiele trudniejsze w zalapaniu niz nurbsy rhinowe nawet ctrl+z niechce dzialac jak sie niewie naco i kiedy dziala i wtedy trzeba swietnie nauczyc sie mieszac historie i cofanie tu niema miejsca na bledy i mozna sie na poczatku pochlastac hehe ale powodzenia :D

Napisano

a ja tam wychodze z założenia że najpierw lepiej dobrze opanować rhino a potem można myśleć o przesiadce na st - napewno nie jest potem trudniej ;) pozdrawia.

 

ps zapodaj więcej screenów nawet bez progresów ;)

Napisano

ej ej no teraz to dales do pieca fiu fiu no porzadnie, fajnie bedzie sie uczyc na twoich siateczkach, super supek wchodzi w bok i fajne nadkole :>

 

pozdro

Napisano

Popieram poprzednikow:) Ja osobiscie zaczalem od ST i zbyt wiele z tego nie wyszlo bo w necie jest zbyt malo tutoriali aby opanowac to cudo... dlatego wrocilem do Rhino... najpierw Nosorozec a potem caly swiat:P

 

Bzyku -->> sprzedaj mi troche swojego talentu i cierpliwosci... bo w porownaniu z Twoimi projektami to moja Akula nie moze sie rownac...

POZDRAWIAM:)

Napisano
  • Autor

No lepiej zaczynac od rhino poznac ideologie nurbs potem mozna oczywiscie ST i inne choc jak kto tam woli :).

 

Tnx kome.

MohSETH-> trzaba siedziec i cos cudowac zrobic jedno gorzej to nastepne bedzie lepiej, a no i zapamietywac gdzie sie robilo bledy by ich ponownie nie popelniac i troche dokladnosci sie przyda bo no ... wiadomo

 

--update--

no zderzak gotowy jedynie jeszcze tam pare szczegolow do zrobienia moze nie na zderzaku co na listwie plastikowej i spoilerku ale to juz pozniej a tera to do progow musze sie dobrac :)...

acura89fn.jpg

acura90vt.jpg

acura102bl.jpg

acura111xq.jpg

acura123yw.jpg

Napisano

łoooooo ktoś nas znowu zaskakuje ;) oj masz bzyku zdolności, masz...będziesz miał...nie już masz - wspaniałą galerie pracek ;) nie podoba mi sie jedynie okolica przedniego nadkola tam gdzie łączy sie to załamanie co idzie wzdłuż drzwi ale to pewno wina słabego wyświetlania czy jak wy to tam nazywacie ;) pozdro.

Napisano

Poezja dla moich oczu. Moze podmiot liryczny nie jest zbyt ciekawym samochodem... ale co tam. :D

Napisano

no jak skonczysz to bedzie swietna pracka :) sam mam zamiar zainteresowac sie nurbsami za jakis czas... ale dobra tam na razie jeszcze tego nie tykalem nawet, wiec nie bede sie wypowiadal o technice :P btw: DonVito, z niecierpliwoscia czekam na murcielago, jak ci sie nie chce go robic to chociaz wrzuc to co zrobiles gdzies :D

Napisano
  • Autor

Tnx wszystkim.

a siatki siatki wszedzie tylko siatki :D no niech bedzie.

 

no i update wreszie usiadlem i zrobilem te hym progi do S-type pozniej czekaja mnie rtypowe

 

acura140fe.jpg

 

acura153yc.jpg

 

acura167ts.jpg

Napisano

..........:f........:)

 

teraz mozesz juz trzaskac realistyczne obrazki, po tym wczesniejszym samochodzie O_O pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

no to czas kontynuowac hondo-acure.

 

lampki jeszcze niedokonczone ale juz duzo im niebrakuje

 

acura178xu.jpg

acura187bn.jpg

acura197mg.jpg

Napisano

tylko niska jakosc wyswietlanego mesha w viewportach ;] nic powaznego ;]

 

a co do modelu to ekm ... no model jest swietny ale ogolnie ten sam. mi sie nie podoba ;] a raczej tylko tyłek mi sie podoba ... :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności