Napisano 14 Maj 200519 l kolejny wip ktorego nie mialo byc ale jest i pierwsza maszyna z innego kontynentu niz europa narazie S-type moze bedzie dodatkowo r ale zobacze czyli 4 in 1 roznica miedzy honda a acura brak bocznego kierunku chyba wiecej roznic nie zauwazylem
Napisano 14 Maj 200519 l Autor TNX Sens niestety rhino a ST wykorzystuje tylko w szczegolnych przypadkach a dokladniej gdy mnie rhino dobija :D np. nadkole to krzywe z rhino ale surfy to ST i bylo szybko milo i przyjemnie
Napisano 14 Maj 200519 l Bzyku - jak zwykle laaaaaaaaaaaadnie :>. Ty nas chcesz dobic kompletnie tymi autami, co ;)? Pzdr
Napisano 14 Maj 200519 l Bzyku -->> ale jak to bez siateczki? ja chce zobaczyc jak pieknie wyglada viewport z Rhino:P
Napisano 14 Maj 200519 l Bzyku zmien nazwe watku na: Pojazd 3D: Acura rsx | Honda integra / s®-type 2005 (uwaga! Nie dla ludzi wrazliwych, nerwowych i poczatkujacych). Zawsze chcialem to powiedziec. :D edit: I zapoznaj sie z regulaminem! :D
Napisano 14 Maj 200519 l co ty za mną robisz człowieku to sie w głowie nie mieści, zobaczysz pójde na grzyby, zarobie siano, i przyjade do ciebie na korki z rhino..
Napisano 14 Maj 200519 l Autor hindus -> troche podstawe nadwozia chyba w 4 moze 5 dni a potem sie poobijalem bo trzeba bylo pociac na czesci :( ... :D RA-> moze byc i tak .. ....a loozack cos tam widzial conieco :D znaczy wszystko
Napisano 15 Maj 200519 l honda od acury rozni sie jeszcze znaczkiem na atrapie :) [joke] to sie bzyku takie bledny nie zdarzaja wiec pewnie wydaje mi sie ze przednie nadkole troche za mocno wystaje na zewnatz, ale jak napisalem tak mi sie wydaje pozdro i czekam na wiecej
Napisano 15 Maj 200519 l weź przestań ;) malutki update, yhy...... extra wygląda, możesz pokazać z innego ujęcia, przód ukos ?
Napisano 15 Maj 200519 l Autor Pawelkos no tak i napisem z tylu tez a nawet niewiem czy wystepuje wersja europejska to jeszcze kierownicą nie po tej stronie co trzeba ;) a i kierowcą tez :D a blotnik chyba jest dobrze przod sie zwerza wiec im blirzej przodu tym bardziej odstaje od lini nadwozia choc i tak ladnie jest wkomponowane w linie... Tnx hindus ale maly bo juz wczesniej mialem tyl tylko bez wycietych szyby ooo i musialem drzwi od nowa zrobic bo cos mi sie pomieszalo i szpary wyszly 6mm a to przynajmniej 2x wiecej niz powinno byc ale juz jest ok 3.5mm
Napisano 15 Maj 200519 l no tutaj lepiej sie prezentuje ;) tak sie tylko zastanawiam jak wy robicie te błotniki że tak fajnie wychodzą :/
Napisano 15 Maj 200519 l Autor no ja poszedlem na latwize chcialem w rhino ale ze po hym 0.5h walki doszedlem do wniosku ze w Studio tools zrobie to w 5 min bez zadnej walki :D ale jak to : tu krzywa tam krzywa razem 4ry 2rail(surf) - trim - blencurve - 2rail i koniec :D
Napisano 15 Maj 200519 l Autor moze dlatego ze ST to alias ktory ma kupe kasy na dobrych programistow iiiiiii ten soft uzywaja projektanci chyba wszystkich koncernow samochodowych a rhino to taki prosty programik ktory moze robic podobne rzeczy ale roznica polega na tym ze w rhino czlowiek chce uzyskac G1 czy G2 stara sie mecy sie a i tak niezawsze jest w ST wyglada to troche inaczej trzeba niechciec miec G1 czy G2 najwieksza rozniac jest wlasnie w narzedziach takich jak 2 rail 1 rail 2+rail itd. gdzie mozna na startowym profilu i na koncowym ustawic jakią chcemy ciaglosc do nastepnego surfa...
Napisano 15 Maj 200519 l ja cie kręce, właśnei przed chwilą zobaczyłem na własne oczy st, przecież to 20 razy bardziej skomplikowane niż rhino :o :o , jak ty mozesz coś w tym zrobić :D ?
Napisano 15 Maj 200519 l kurcze to jakbys robil caly samochod w ST to bys pewnie skonczyl w jenden dzien ;) hindus dla chcacego nic trudnego :) pozdro
Napisano 16 Maj 200519 l Autor hindus moze ST nie jest tak lopatologiczne jak Rhino ale niestety cos zacos a technika modelowania podobna lub jak ktos sie uprze moze modelowac tak samo ale to sie nie oplaca :). pawelkos bez przesady najpierw wszystkich nowych narzedzi by sie trzeba nauczyc ale potem napewno szybciej. Small update jak tam blotnik sie styka z tylnia szyba to przez lowquality mesh normalnie wszedzie szczelina jest 2mm no to teraz pokrywa bagarznika ...
Napisano 16 Maj 200519 l szkoda mojego cennego czasu na komentowanie ;) i tak wiesz co napisze :P to cie zmyle i zrobie takie coś ;) : te rowki mówisz że po 2mm wszędzie, czym to robiłes ?? tzn pewno przez slice,trim czy czego tam używasz ale chodzi mi o to jak uzyskałeś te 2 mm grubości ? płaszczyzna, pipe na edge'u czy jak ? pozdrawiam
Napisano 16 Maj 200519 l Autor szczelina = odleglosc pomiedzy szybą a powiedzmy slupkiem = dziura :D no to projektuje splituje duplikuje edgesy lacze te kawalki tworze pipe i odcinam z kazdej strony 1mm i to maso z drogiej co daje na koncu 2 mm = dobry sposob na uzyskanie rownych odleglosci pomiedzy elementami a jesli chodzi o zaokraglenia to wszedzie 2.5mm ja juz niewiem kiedy ostatnio uzylem filletedge wszystko to pipe's
Napisano 16 Maj 200519 l ej bzyku, ja tak teraz zamierzam uczyć się ST i mam do ciebie takie pytanie - jeżeli w ST tak szybko się wszystko robi to po co wy wogóle korzystacie z rhina?
Napisano 16 Maj 200519 l Autor danilo2 wiesz gdybym mial to co masz w sygnaturze to napewno bym uzywal ST serio choc rhino tez jest fajne gdyby poprawiono 2rail 1rail i ztym zwiazaną ciąglosc to wpelni wystarczylo by mi do szczescia Rhino i zapowiadana klapa heh
Napisano 16 Maj 200519 l ja tez tu zgłębiam st ale powoli idzie :o mało tutków i wogóle ciężkie przynajmniej dla mnie srodowisko - przytłacza na pewno ilośc przycisków, funkcji i tym podobnych, a juz bajer ze ci wyskakuja jakies przyciski i panele w viewporcie mnie osobiście naprawde przeszkadza - rhino samym widokiem okna głównego nieodstrasza wręcz przeciwnie. A powiedz bzyku bo my tu gadu gadu a ty wrzucasz updaty - instnieje mozliwosc jak zrobi cos w rhino odpalenia w st i tam stworzenia surfaceów z uzyciem sweep etc i potem powrót do rino ? pozdro mkniesz szybciej niz lozack w tej chwili ;)
Napisano 16 Maj 200519 l Autor Ja, oczywiscie jest .igs lub .iges choc to to samo :) no i .stp lub .step toz to samo :D niewiem jak w stepe ale przez igesa jeszcze mozna krzywe przepuszczac to moze byc handel wymienny choc raczej w ST czesto surface'y maja brak jakiegokolwiek G no moze poza G0 a w druga strone tez trzeba uwazac bo nieraz choc w ST obiekt sie polaczy to w rhino sie nieda e takie paranoje czasami wychodzą. a co do wyskakujacych okienek hym no tak ale jak tu mozna by pomiescic w jednym pasku tyle komend :) znaczy opcji ile ma taki nawet 2rail hehe --edit-- sens -gdzie gdzie ;PPPPP... a ps. ale wy tak nie myslcie ze ST lepsze to odrazu zacznie wszystko wychodzic nie nie to nie to jest to lepsze narzedzie ale o wiele trudniejsze w zalapaniu niz nurbsy rhinowe nawet ctrl+z niechce dzialac jak sie niewie naco i kiedy dziala i wtedy trzeba swietnie nauczyc sie mieszac historie i cofanie tu niema miejsca na bledy i mozna sie na poczatku pochlastac hehe ale powodzenia :D
Napisano 17 Maj 200519 l a ja tam wychodze z założenia że najpierw lepiej dobrze opanować rhino a potem można myśleć o przesiadce na st - napewno nie jest potem trudniej ;) pozdrawia. ps zapodaj więcej screenów nawet bez progresów ;)
Napisano 18 Maj 200519 l ej ej no teraz to dales do pieca fiu fiu no porzadnie, fajnie bedzie sie uczyc na twoich siateczkach, super supek wchodzi w bok i fajne nadkole :> pozdro
Napisano 18 Maj 200519 l Popieram poprzednikow:) Ja osobiscie zaczalem od ST i zbyt wiele z tego nie wyszlo bo w necie jest zbyt malo tutoriali aby opanowac to cudo... dlatego wrocilem do Rhino... najpierw Nosorozec a potem caly swiat:P Bzyku -->> sprzedaj mi troche swojego talentu i cierpliwosci... bo w porownaniu z Twoimi projektami to moja Akula nie moze sie rownac... POZDRAWIAM:)
Napisano 18 Maj 200519 l Autor No lepiej zaczynac od rhino poznac ideologie nurbs potem mozna oczywiscie ST i inne choc jak kto tam woli :). Tnx kome. MohSETH-> trzaba siedziec i cos cudowac zrobic jedno gorzej to nastepne bedzie lepiej, a no i zapamietywac gdzie sie robilo bledy by ich ponownie nie popelniac i troche dokladnosci sie przyda bo no ... wiadomo --update-- no zderzak gotowy jedynie jeszcze tam pare szczegolow do zrobienia moze nie na zderzaku co na listwie plastikowej i spoilerku ale to juz pozniej a tera to do progow musze sie dobrac :)...
Napisano 18 Maj 200519 l łoooooo ktoś nas znowu zaskakuje ;) oj masz bzyku zdolności, masz...będziesz miał...nie już masz - wspaniałą galerie pracek ;) nie podoba mi sie jedynie okolica przedniego nadkola tam gdzie łączy sie to załamanie co idzie wzdłuż drzwi ale to pewno wina słabego wyświetlania czy jak wy to tam nazywacie ;) pozdro.
Napisano 18 Maj 200519 l Poezja dla moich oczu. Moze podmiot liryczny nie jest zbyt ciekawym samochodem... ale co tam. :D
Napisano 18 Maj 200519 l no jak skonczysz to bedzie swietna pracka :) sam mam zamiar zainteresowac sie nurbsami za jakis czas... ale dobra tam na razie jeszcze tego nie tykalem nawet, wiec nie bede sie wypowiadal o technice :P btw: DonVito, z niecierpliwoscia czekam na murcielago, jak ci sie nie chce go robic to chociaz wrzuc to co zrobiles gdzies :D
Napisano 19 Maj 200519 l Bzyku poka siatki bo bardzo mnie ciekawi jak zrobiles tylni slupek, a co do modelu to nuda caly czas tak samo dobrze ;) pozdro
Napisano 20 Maj 200519 l Autor Tnx wszystkim. a siatki siatki wszedzie tylko siatki :D no niech bedzie. no i update wreszie usiadlem i zrobilem te hym progi do S-type pozniej czekaja mnie rtypowe
Napisano 20 Maj 200519 l ..........:f........:) teraz mozesz juz trzaskac realistyczne obrazki, po tym wczesniejszym samochodzie O_O pozdrawiam :)
Napisano 20 Maj 200519 l o men patrzac na twoje siatki musze powiedziec ze masz cieprliwosc i zaciecie pozdro
Napisano 28 Maj 200519 l Autor no to czas kontynuowac hondo-acure. lampki jeszcze niedokonczone ale juz duzo im niebrakuje
Napisano 28 Maj 200519 l Co to za bledy przy wiekszosci zalaman zwlaszcza na zderzaku i w okol lamp??
Napisano 28 Maj 200519 l tylko niska jakosc wyswietlanego mesha w viewportach ;] nic powaznego ;] a co do modelu to ekm ... no model jest swietny ale ogolnie ten sam. mi sie nie podoba ;] a raczej tylko tyłek mi sie podoba ... :>
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto