Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam sie na nurbsach az tak bardzo dobrze, ale chyba jest ok :). Cos jednak maska mi nie pasi - taka powinna byc na niej siatka :P? Pzdr :)

Napisano

Tylny słupek przechodzący w nadproże drzwi jest zbyt skomplikowany. Powinieneś zrobic go kilkoma surfami bo nie uda Ci się go ładnie połączyc z szybą.

Napisano

Lt.Knysha - sama siatka surfow na masce jest ladniesza, a te rozne dziwne linie to nieukryte spline'y

 

SansSerif - zapewne masz racje chociaz nie rozumiem co do mnie mowisz ;)) Tzn nie umiem przewidziec problemow w modelowaniu az tak bardzo w przod :)

 

Dolaczam kolpak

Napisano

hindus - jezeli chodzi o zderzak przedni to on jest dla picu ;) W sensie chcialem cos dolozyc do maski, bo jakas taka 'gola' byla ;) Usilnie pracuje teraz nad przednim nadkolem - co bez posiadania rzutow z gory, jest dla mnie trudne. Dzieki za pozytyw ;]

Napisano

Wiesz zawsze podziwiam osoby robiące autka , wszystko jest tak idealnie proste , ścianki pojazdów no idealnie równe ( nie wiem jak oni to robą ) dlatego ja wolę organikę bo tak wszystko dzwolone :D ( ale autko bardzo przyjemne , i bedzie napewno bardziej przyjemne ) pozdrawiam

Napisano

Dzieki za komentarze. Material na kolpak jest chyba wystarczajaca 'reflective', ale wsrod takiego szarego otoczenia jak na renderkach moze to wygladac inaczej :]

 

lpshinoda - osobiscie korzystam z tych printow:

 

http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=762

- niewielkie, ale coz poradzic :/

 

a co do tragicznego rzutu z gory, ktorego nigdzie nie znalazlem do 'cywilnej' wersji Astry II, to uzywalem czasem widoku stad:

 

http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=6107

Napisano

Z braku czasu wystawiam tylko oponke - jeszcze kilka szczegolow jej brakuje, ale to sie dorobi szybko. Co do materialu na renderowanej oponie... to nie bardzo mam pomysl jak to powinno wygladac, chyba zarzuce renderowanie do czasu jak juz cale oswietlenie i scenka bedzie gotowa. Oczywiscie jak ktos ma jakis przyjemny link albo wie z wlasnego doswiadczenia jak wlasciwie zrobic dobry material opon, to sie nie obraze jak mnie oswiecicie ;)

Obrazki:

 

oponka_zrzut.jpg

 

oponka3.jpg

Napisano

WTorek sam mam problemy z materialami.....:)

a opana nie jest za cienka?? aha i ten bieznik to taki jak w oryginale bo jak tak to OK a jak sam wymysliles to hmmm nie podoba mi sie;) aha i gdzie modelowales bieznik??

a modelik bardzo ladny:)

pozdro

Napisano

nielot007 - bieznik jest oryginalny - opony zimowe z Astry II mojego kumpla ;] Modelowalem w rhino, a czy nie za cienka oponka? eee nie wiem :P

 

Dorzucam renderek - to juz ostatni - obiecuje - do skonczenia modelowania - zero, null vray'a :)

 

oponka4.jpg

Napisano

nie no czemu koniec V-Ray'a, no co ty, pokaż siatkę tej oponki bo mi się podoba, troche jeszcze musisz nad materiałem popracować, zacznij autko, a jeżeli już zacząłeś to zapodaj jakąś grafikę, powodzenia

 

pozdro

Napisano

duzo prostych beledow popelniasz jak np robisz polowke astry i na srodku masz kanta teraz musisz odciac z 20 - nawet 40cm i to blendnac ocyzwiscie 2 railem ogolnie kszalt jest zachowany tylko problem wlasnie jest z ciagloscia pomiedzy surfejsami a potem to tylko problemy niby jak do mesha poleci i jest male odchylenie to nei bedzie tego widac ale nie przy takich odchylkach niestety musisz to jakos sprobowac naprawic choc niemam pojecia nawet jak

Napisano

Bzyku chociaz bys mogl moje kolpaczki pochwalic bo troche mnie zdolowales - skoro nawet ty nie masz pojecia jak cos naprawic w nurbsach :)

 

A teraz troche tlumaczen, tzn musze sie troche pobronic - update dalem szmirowaty, to fakt, ale to tak zeby widac bylo ze projekt jeszcze nie umarl. Ciaglosc surface ... nie brac pod uwage styk - dach - przejscie w plaszczyzne drzwi - chcialem na szybko walnac tam powierzchnie byle by widac bylo cos poza liniami. Miedzy innymi surface... poczekajcie - bedzie lepiej :]

Samokrytyczne motto dla mnie - nie dawaj robionych na szybko zrzutow z rhino ;)

Diesel -> thanks

Napisano

No no my tu gadu gadu o chopperkach a tu ładna Astra się kroi. Jak rendry finalne będą tak dobre jak rendry kół to będzie bardzo dobrze. O samym modelowaniu to ci nic nie powiem bo sam kiedyś popełniłem samochód tylko raz w życiu i wolę o tm zapomnieć :) Jak dla mnie jest git.

Napisano

Kurcze.. patrze sobie jakis link zatytulowany tyleczek. Juz zaczela wyobraznia szalec, wlaczam ...a tu jakis samochod... ech.. nie ladnie:P

 

Nie no pieknie sie zapowiada. Tez jako pierwszy samochod (ktory dotarl do jako takiego poziomu zaawansowania), wybralem Astre:] Nie wiem jak bardzo powazne sa te problemy z ciagloscia surfaceow o ktorych wspominal Bzyku, ale mam nadzieje ze to nie zatrzyma pracy:)

pozdro i powodzenia

Napisano

Nie zatrzyma, nie zatrzyma prac :] Skoro juz odkopaliscie watek, to popoludniem rzuce updatem ;)

 

A i jeszcze z ta ciagloscia surfacow, to chodzilo Bzykowi chyba tylko o zlaczenie dwoch polowek, ale poniewaz jeszcze nie robilem zadnych filetow to wystarczy curvs'y matchem z average pojechac i bedzie good :]

Lece do Rhino ;)

 

Ukash - kurde, jak to sie stalo ze nie widzialem Twojej Astry wczesniej... dziiwne :) W kazdym razie bardzo dobra podstawa jest - teraz tylko skoncz kiedys ;] Aaa i modelowany w rhino? Jak tak to pochwal sie siateczka, na mail, albo tutaj bo ladnie Ci wyszedl ten element przed przednim slupkiem ;]

Gość marcin_mocny
Napisano

już dwa te... popołudnia minęły

Napisano

:P nosz zaraz, swieta - zabiegany bylem ;]

 

Slupek? Prosze bardzo, chociaz nie widzi mi sie wciaz :/ Na szybko, bez zadnych filetow itp przezucilem do maxa co by zobaczyc odbicia, ogolnie to idzie model jak po grudzie - w polowie stwierdzilem ze wlasciwie to lepiej byloby zaczac od poczatku ;) Na razie jednak brne w tym ukladzie co mam, zobaczymy jak wyjdzie.

 

astra2.jpg

astra3.jpg

astra4.jpg

Napisano

co krzywo ? ;] Odbicia miedzy powierzchniami pourywane bo to nie zweldowane czesci, a slupek - tak sobie, to sie zgadzam :/ pracuje nad innym sposobem na jego stworzenie

 

EDIT:

 

Wymeczylem slupek jeszcze raz - nizej poprowadzilem linie i chyba jest dobrze, w kazdym ja mam tego elementu dosc. Ew. mozna jeszcze sie pozbyc tej szyby z patha i two raila tam zrobic ale to pozniej. Co sadzicie?

 

SLUPEK 1

SLUPEK 2

SLUPEK 3

 

A tak poza tym to mnie naszlo ze zanim skoncze ta asterke to wyjdzie vray dla rhino i bede mial eksport z glowy ;P

Napisano

Dla mnie, to tam nie masz continuity. :(

To trzeba zrobic tak jak Bzyku pokazywal w jednym watku w dziale Rhino. Im mniej powierzchni tym lepiej, ale ja sie nie czepiam, bo sam zrobilbym jeszcze gorzej pewnie. :)

Napisano

MohSETH - Thanks Man :)

RA - Continuity jest, jest. A co do ilosci surfacow, to staram sie - moglbym jeszcze redukowac ten slupek zeby go jednym ciagiem poleciec ale juz po prostu mam dosc tego elementu :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności