Por@szek Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 Bry wszystkim. Widze ze cos malo sie dzieje tutaj, wiec zarzuce malego Wip'a. Potrzebne mi sa najbardziej, sugestie i pomoc przy oswietlaniu tego badziewia. W chwili obecnej etap detalenia ... wiec ogolny zarys i podstawowe textury obecne. Testowe swiatlo roniez obecne. Hmmm .. chyba wszystko jak narazie. Enjoy : http://abandonedland.net/temp/level/16_V/13.jpg http://abandonedland.net/temp/level/16_V/14.jpg http://abandonedland.net/temp/level/16_V/15.jpg http://abandonedland.net/temp/level/16_V/16.jpg http://abandonedland.net/temp/level/16_V/17.jpg Komentarze jak wspomnialem mile widziane.
Hatred Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 tak jak pisalem i mowilem tu i owdzie: moze mneij dirtu na nazdej plytce, a wiecej w pewnych miejscach tak jak Andy H pisal, jakas plama, jakies slady krwi moze, ale nie az rak rownomierne brudzenie plytek jedziesz dalej :) work in UK is coming :)
kozioo Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 bogowie... po co tyle sharpena wszedzie?! Rendery są przez to chore wyostrzenie kompletnie nieczytelne.
wizz Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 Badziew ? :) Fajny badziew nawet bardzo :) klimacik i wogóle , ale tak jak piszę hatred , mniej tego dirtu bo za dużo ! :|
_michal Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 NIe znacie się. Sharpen dobry jest, daje silenhillowy look, jeszcze bym dodał graina jakiegoś w post prod i tak jak Ci Andy napisał, jakieś wielkie zacieki. anyway, good job dude ;)
kozioo Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 to nie jest silenthillowy look, tylko look z kiepskiej konsoli, która małą rozdzielczość tekstur nadrabia ich dzikim wyostrzeniem :>
kurt_hectic Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 z pierwszego screena zobaczylem ze to serio badziew, ale potem , ze te dirty sa swietne, > naturalne, ...jak oswietlic >? , ja bym dodal GI i by wyszlo samo :P , ale jak do gry to..... mysle ze obojetnie, serio , jak zrobisz tak bedzie , wystarczy ze nie spieprzysz. podzro.
_michal Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 kozioo - ale to własnie dawało klimat ;D Poza tym jakos trzeba było sobie radzić. Mi się podoba ten sharpen.
MaggeM Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 Ogolnie fajnie sie zapowiada jednak z tym sharpenem to prawda.. wyglada to za ostro.. pierwsze co sie rzuca w oczy :/ trzeba sie domyslac co tam wogole jest.. nie wiem czy to textury takie ostre zrobiles czy render ale to dopiero badziewnie wyglada.. wiec wywal to i daj lepsze oswietlenie a bedzie niezle wygladac.. To ma byc game art.. nie wiem na czym sie wzorowales.. moze na doomie :) zobacz sobie jak tam to wyglada..
w!e8 Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Por@szek rendery które widziałem bez wysotrzania wyglądały lepiej:(
Por@szek Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 Hmm widze ze tak srednio sie spodobalo... coz , kombinujemy dalej. http://abandonedland.net/temp/level/17_V/1.jpg http://abandonedland.net/temp/level/17_V/2.jpg http://abandonedland.net/temp/level/17_V/3.jpg http://abandonedland.net/temp/level/17_V/4.jpg http://abandonedland.net/temp/level/17_V/5.jpg http://abandonedland.net/temp/level/17_V/6.jpg
HuMfrey Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 świetne tekstury, ogólnie jako całość wygląda bardzo naturalnie (po małym warunkiem, że jasnośc monitora jest ustawiona na max. - wtedy dopiero widać dobrą robotę)
MaggeM Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 No i masz rozwiazanie zagadki... zwieksz ogolnie environment sceny na jasniejszy jak juz ci wspominalem ;) albo zrob jakies swiatla bardziej intensywne i tyle.. od razu wszystko bedzie widac.. ja tez zrobilem jasnosc na 100% i jest dobrze...niezle szczegoly i texturki.. no i kliimat :)
sartr Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 ostatnio ciupalem w SH przez chwile i twoje pracki trzymaja klimat - fajna robota
Por@szek Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 Witam. Lokacje w chwili obecnej skonczylem. Mam nadzieje,ze Wam sie podoba. HuMfrey - dzieki, Jest to taka mala niedogodnosc bo aby stworzyc w miare mroczny klimat musialem sciemnic scene, niestety jezeli otoczka explorera (albo innej przegladarki) jest biala w tym momencie ludzkie oko naturalnie, absorbuje wiecej odbitego swiatla, czyli od bieli, przez co ciemny obrazek staje sie bardziej ciemny niz jest w rzeczywistosci, w tym wypadku scena. MaggeM - Dzieki bardzo, co do jasnosci .. troche rozjasnilem ale reszta jak wyzej. sartr - dzieki, ale sadze ze porownanie do SH jest az nad wyrost, to byl tylko kierunek dzialania, ale dzieki za uznanie. Enjoy: http://abandonedland.net/temp/level/final/1_.jpg http://abandonedland.net/temp/level/final/2_.jpg http://abandonedland.net/temp/level/final/3_.jpg http://abandonedland.net/temp/level/final/4_.jpg http://abandonedland.net/temp/level/final/5_.jpg http://abandonedland.net/temp/level/final/6_.jpg http://abandonedland.net/temp/level/final/7_.jpg http://abandonedland.net/temp/level/final/final.mov -> tutaj jest panorama z lokacji. Komentarze mile widziane. PS. Hatred .... dzieki
MaggeM Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 Za ciemno:) duzo lepiej wyglada jasniej tak o 5 kresek mojego moniotra (a ma 100) :)
Hatred Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 Maggem sie nie zna jest dobrze :) jak dasz jasniej to straci klime, tek jest odpowiednio :D powodzenia!
Por@szek Napisano 20 Maj 2005 Autor Napisano 20 Maj 2005 Dzieki za opinie chlopaki. MaggeM - coz staralem sie stworzyc klimat manipulujac swiatlem(cieniami) noisem i sharpenem. Moze troche przesadzilem, ale tak jak mowilem , rendery naprawde dobrze sie prezentuja na czarnym tle, niz na bialym na ktorym ciezko cos zobaczyc. Hatred - thx dude :), ale Maggem troche racji ma ... jezeli chodzi o biale tlo (ale zem sie uparl ;) ) kozioo - thx Project - finished.
sauax Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 Add question...jak sie robi taki panoramy wdoku?? :) pozdrufki
Hatred Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 Poraszek spadaj :P chyba to oczywiste ze wiem ze sie zna? blach! :P te przydal by ci sie odpoczynek, bo juz mozg zle pracuje :P
mlody_ Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 a ja sie przyczepie textury na zlewie...chodzi dokladnie o krew. niby jest w srodku zlewu i na blacie, a na brzegach zlewu nie ma - ot czepiactwo sie - wiem!, ale to mi sie rzucilo w oczy od razu...tyle:D reszta mi sie podoba peace poraszek: popraw to:p
mistrz3d Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 osobiscie to uwielbiam pogrywac w silenta, wiec praca mi sie podoba... Wprost rewelka mozna powiedziec:D Moze do konami wyslesz to, co? ;P
Por@szek Napisano 20 Maj 2005 Autor Napisano 20 Maj 2005 Hejka, zaczalem prace nad czyms mniejszym, ale rownie ... "sympatycznym" narazie bez threada. Wiecej za pare dni. tymczasem ... : sauax - rendering -panorama exporter - render (wybor rozdzielczosci) - export do formatu quick time. To jezeli robisz w maxie, w innych nie wiem. Hatred - :] mlody_ - moze , nie chce mi sie juz :P mistrz3d - rewelka to to nie jest, jeszcze duzo brakuje mi do silent'a, ale dzieki za uznanie. A do konami nie wysle ... to tylko wydawca silenta, nie developer :P
SansSerif Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 Nie znam silent hill ale wiele motywów bardzo przypomina te gorsze momenty HL2 :)
Por@szek Napisano 21 Maj 2005 Autor Napisano 21 Maj 2005 Hehe , dzieki SansSerif, to bylo mile :). A szkoda ze nie znasz slient'a. Polecam ... do poduszki :P
DarCon Napisano 21 Maj 2005 Napisano 21 Maj 2005 Znam silenta z psx i gierka wywoływała dreszcze na moich plecach :) klimacik trzymasz,nie pełny silentowy ale wielkie brawa za tą scenę
Por@szek Napisano 22 Maj 2005 Autor Napisano 22 Maj 2005 Dzieki DarCon. Tak jak wspomnialem do silenthilla jeszcze troche, nawet nie tylko ze wzgledu na wykonanie, co troche odmienny, industrialny klimat(rury, kable etc.). Sadze jednak, ze klimat "mrocznosci" udalo mi sie otrzymac, a to byl glowny cel. Tytl tematu troche mylacy przez to moze sie wydawac. Wlasnie jestem w trakcie prac nad kolejna scena, sadze , ze bedzie bardziej zblizona. Mam nadzieje ....
Gość Marioza Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 Tak od siebie dodam że pierwsze rendery miały więcej klimatu silent hill niż te pozniejsze, wszsytko dlatego że faktycznie textury w sillencie opierają na wyostrzeniach co naocznie zresztą mialem okazję sprawdzić przeglądająć narazie textury z silent hill2. Takze Por@szek niezrażaj się komentami, jeśli chciałes uzyskac efekt silentowy to te pierwsze obrazki oddają go duzo lepiej, grafa w silent hill (mam tu na mysli w sumie całą serię )jest specyficzna i nie kązdemu może sie podobać. Od siebie dodam że ja akurat skonczyłem modelownie i texturownie postaci Marii z SH2 co by też porobić trochę renderków w kilimatach silentowych : )
Por@szek Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 No wypasik mario don. naprawde prawie idealnie ja odzwierciedliles. Gratuluje. Owszem co do opinii o pierwszych renderach sie zgodze. Niestety staram sie o prace wiec, musialem sie bardziej pod "tlum" podpasowac, ale dzieki za uznanie. Keep updet'in:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się