Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Osobiscie uwarzam Imperium Kontratakuje z najlepsza z serii, najlepsze zdjecia,Vader im your fader itd. uwielbiam AT-AT fajnie sie zapowiada tylko te giry troche krzywe(chodzi mi o tylnia prawa(pojazdu?)chyba ze tak jest), penie sam wiesz, bede obserwowal.

 

pozdrawiam

Napisano

Jo mialem na mysli rozjazd geometri, zrobilem testowy render i jak widac zejscie z paru stopni powoduje kolosalne zmiany. Mam wrazenie jakby gora szla w jedna strone a dol w druga, moze sie myle ale tak widze.

 

attachment.php?attachmentid=18224&stc=1

Napisano

tak jest..ja tez dalbym bardziej na prawo;P no chyba, ze czyms tam wypelnic chcesz ta dziure, dobra, koniec marudzenia, bardzo mi sie podoba!;D

Napisano
nie żebym się znał, czy coś ale perspektywa nóg i korpusu się nie zgrywają. Ogólnie dobrz wygląda tylko daleki plan. Ale ja się tem nie znam.

nom musze sie z trym zgodzić z początku niezauważalen - ale jak sie dobrze przypatrzeć to nogi - zwłaszcza górna część odbiega perspektywą od reszty

Napisano

Popatrz na ułożenie złączeń z korpusem i to jak się układają płąszczyzny... to będzie trudno poprawić poprostu tak przemalowywując. Pozatym ja mam takie zastrzeżenie, ze AT-AT na pierwszym planie jest oświetlony zupełnie inaczej niż te na dalszych planach... pozatym czy one przypadkiem one nie są "wklejone"??

Napisano

wybacz, ze pozwolilem sobie pobazgrac po fragmencie twojej pracy, ale wydaje mi sie, ze

to w tym problem - na zielono zaznaczylem jak widze perspektywe w ukladzie tylnych nog , natomiast na czerwono w ukl. przednich, mam nadzieje, ze to ci pomoze choc troche, pozdrawiam!

Napisano

heh, fajnie ze sie pofatygowales, ale troche trudno jest mi zrozumiec ten obrazek :P

 

Chodzi o to, ze zielone linie powinne byc ustawione tak samo jak czerwone? Bo widze ze linie przechodza przez "uda" i "kolana". Powinienem tylne nogi narysowac "rownolegle" do czerwonych linii ?

Napisano

odnosnikiem sa te okragle zawiasy czy jak to tam nazwac, jak wiadomo perspektywa powinna promieniscie rozchodzic sie z jednego punktu natomiast te linie sie do jednego punktu nie schodza, np. te "kolana" z przednich nog: pierwsze od lewej powinno byc wyzej

Napisano

no chodz m.in. o to ze w tym widoku łączenie tylnej lewej nogi z korpusem powinno być niżej niż łączenie tylnej prawej nogi (a u Ciebie jest wyżej). ogólnie perspektywa troche się wali, ale to już wszyscy mówili, więc powiem o czymś innym:

- głowa oświetlona inaczej niż tułów (przynajmniej karoseria ma inny kolor)

- w głowie jest taka szczelina - tam chyba powinno się swiecić na czerwono (http://www.addysanto.com/blog/atat.jpg)

- no nie wiem czy dobrym pomysłem jest to, że pozostałe at-at próbują zestrzelić tego myśliwca. może efektowne, ale nie efektywne :)

Napisano

Widze ze bliskie mi tematy, wiec pozwole wtracic swoje 3 grosze :). Moim zdaniem przyjales troche zbyt "duzy FOV" ;) jak na tak szeroki kadr, przez co bryla AT-AT wyglada jakby byla wgieta po stronie przeciwleglej do obserwatora i glowa wydaje sie za duza w stosunku do tulowia. Plaszczyzna "podwodzia" wyglada jakby znajdowala sie na wysokosci obserwatora, podczas gdy wszystko inne sugeruje, ze przyjales widok z pozycji obserwatora stojacego na ziemi. Druga opcja to to, ze tors jest przekrzywiony na prawo, ale po pierwsze nie wiem, czy AT-AT posiadaja wogole taka mozliwosc manewru, a po drugie przeczy temu ulozenie gornej czesci torsu. Stad te problemy z nogami :).

No i pomysl ze skoordynowanym wystrzalem z dwoch AT-AT w tle jakos mi sie wydaje naciagany :). Zamienilbym to raczej na rzeczywiscie nieco blizsze kadrowanie i speedera przyblizyl nieco do kamery. Ale to juz tylko taka moja luzna sugestia :).

 

Ogolnie klimat pracy i wykonanie super :). Mozna jeszcze wyodrebnic detale poszycia i dobrac oswietlenie tak, aby nadawaly lekkiego efektu "bumpa" na ktorejs powierzchni kadluba :).

 

Bez dwoch zdan bede sledzil dalsze losy tej pracki :).

Napisano

hmm... tak sie zastanawiam... moze by tak calkiem zmienic kadr ? Tak ze np. AT-AT stoi bokiem, a od strony "widza" nadlatulja snow speedery ? Co Wy na to ?

Napisano

ok, no to zmieniamy kadr :P Chyba ze bardzo chcecie tenco jest.... Tutaj dwie propozycje nowego kadru:

 

 

od boku, a z prawej strony leca dwa snowspeedery.

 

nowe26qe.jpg

 

 

 

 

od gory, z "oczu" pilota snowspeedera. Widok na grzbiet AT-AT. Z gory leci jeden lub dwa snowspeedery.

 

nowe16gv.jpg

 

 

 

ktory lepszy ?

Napisano

snowspeeder poczatke koloru. Mam zamiar tak pokolorowac wszystkie obiekty,a pozniej zabiore sie za ostateczne szczegoly. Ale to chyba normalne :P

 

kol7sf.jpg

Napisano

Jak chcesz zachowac skale, to ten mniejszy teraz jest lekko za AT-AT. W filmie wprawdzie plynie sie wysokosc walkerow zmienia od kilkunastu do kilkudziezsieciu metrow, ale wedlug specyfikacji ma 15,5 metrwa wysokosci. Najlepiej przyjac, ze speeder jest miniej wiecej wielkosci glowy AT-AT.

No i kuper chyba toche za waski.

Ale poza tym kadr fajny, tylko moze ciut za duzo wolnej przestrzeni u gory :).

Napisano

Ja przemyślałbym kompozycję jeszcze, nie pasuje mi ona przez ten ucięty stateczek, duza masa w centrum jest smukła, ale zamiast dynamizu otrzymujemy bardzo statyczny obrazek.

Poeksperymentuj z ustawieniem "kartki", może jednak poziom?, jeśli pion, pooglądaj stare kinowe plakaty (zapomniałem linków niestety :/)

A może obraz panoramiczny a`la kamera?

Napisano

:D

 

 

tyle na dzisiaj moglem zrobic :( strasznie malo. Zaledwie kiczowaty cien orientacyjny i zmiana nasycenia barw na snowspeederach.... czy At-AT nie powinien rzucac cienia na tego dalszego snowspeedera ?

 

 

 

110of.jpg

Napisano

to zależy od tego gdzie tamten snowspeeder się znajduje. jeśli znajduje gdzieś między at at a jego cieniem, to tak, jeśli znajduje się między at at a nami, to nie. trudno powiedzieć gdzie on jest, bo nie wiem jakie proporcje.

 

ale jeśli w dalszym ciągu zamierzasz zrobić promień z lasera rzucający cień, to myślę że nie ma różnicy gdzie dasz cień atat.

Napisano

Ja powiem bezpośrednio Scene oswietlaja dwa swiatla Słonca i bardzo intensywne niebo.

Wiec malo nasycony cien od slonca jest oswietlony GI na niebiesko.

Spróbuj pociągnąć wszyskie cienie kolorem nieba

Napisano

Generalnie cien przejmuje kolor nieba. Wiec napewno nie ebdzie taki ciemny.

na 100% musi byc niebieski, nawet nie granatowy bo sniech i chmury mocno rozpraszaja swiatlo. Zauwaz ze noce zima jak jest snieg sa znacznie jasniejsze niz latem :)

Napisano

Po pierwsze szkoda, że zmieniłeś kadr/pomysł/itd. Tamtą starą pracę można było w łatwy sposób naprawić kilkoma ruchami w obrębie stawów (tych owalnych zawiasów) i paroma szybkimi machnięciami na podwoziu ale trudno. Co do skali to napewno Speeder nie jest wielkości głowy AT-AT więc nie powiększaj ich. Jedna mała uwaga: zawias (staw) przedniej, uniesionej nogi ma leciusieńko skrzywioną perspektywę. Zwęż ten zawias w poziomie odrobinkę bo z czasem popełnisz ten sam błąd jak w pierszej pracy. Przyjżyj się reszcie stawów a potem spójrz na ten od przedniej, prawej nogi. Ta deformacja jest naprawdę delikatna ale jest. :) Powodzenia.

Napisano

jak tez obiecalem w polowie (ale nie sierpnia :P ) biore sie za pracke. Narazie tylko zarys tego co chce zrobic i teksturka na glownego at-at. Mam nadzieje ze sie wyrobie :P

 

3untitled2222ix.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności