Napisano 5 Lipiec 200519 l no i stało się - kolejny samochód ;-). tym razem c4. zamieszczam to co powstało przez parę dni, czyli samą karoserię. brakuje co prawda paru detali, ale zapewniam że wkrótce się pojawią ;-)
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor tutaj zamieszczam ujęcia samochodu (tylko scanline - brak czau na jakieś porządne renderki). nie dałem tego w pierwszym poście, bo utrudniałoby mi to zarządzanie załącznikami;-)
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor pokaż całość a nie zderzak :P zderzak fajny ale reszta ? po prostu byłeś zbyt szybki ;-)
Napisano 5 Lipiec 200519 l jest jeden powazy bug!!! katastroficzny wstydz sie gdzie jest siatka!! ;) jak mozesz to pokaz :D pzodro
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor no i są te siatki. attachment nr.3 ukazuje zbliżenie przedniego zderzaka - nie ma tam trójkącika jak mogłoby się wydawać patrząc na rys nr.1. Natomiast rys nr.4 ukazuje uszczejkę na przedniej szybie, której na innych renderach praktycznie nie widać ;-)
Napisano 5 Lipiec 200519 l nie chciał bym cie tu zaraz chwalić ale jest poprawnie :P Cytat: Napisał hindus pokaż całość a nie zderzak :P zderzak fajny ale reszta ? po prostu byłeś zbyt szybki ;-) pozatym że wolny jestes :P może na przyszłośc większe siateczki najlepiej z viewporta nie renderowane ;) pozdro.
Napisano 6 Lipiec 200519 l ja bym powiedzal ze...bardzo dobrze, naprawde mi sie podoba, jest prosto, ladnie, siatak tez nie taka zla :], oby tak dalej..
Napisano 6 Lipiec 200519 l całkiem ładnie :] a może byś się pokusił na wersje z conceptu WRC ??? z tymi spojlerami i niskim zawieszeniem wygląda o niebo lepiej :D
Napisano 6 Lipiec 200519 l Kurcze, czemu te koncepty zawsze wygladaja kilka razy lepiej niz finalny produkt? :/ Citroen jest bardzo dobry. pozdrawiam
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor całkiem ładnie :] a może byś się pokusił na wersje z conceptu WRC ??? z tymi spojlerami i niskim zawieszeniem wygląda o niebo lepiej :D nie potwierdzam nie zaprzeczam ;-), jak ukończę normalną wersję to kto wie? bo trzeba przyznać,że w wersji wrc prezentuje się korzystniej(przynajmniej na koncept art). szkoda że w necie nie ma zbyt dużo referek wrc :-(.
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor taki mały update... przy okazji próba z lakierem. jednak mam problemy z hdri, mianowicie ktoś mogłby mi polecić jakieś fajne hdri (równomiernie oswietlające scene). byłbym wdzieczny ;-). pozdrawiam...
Napisano 7 Lipiec 200519 l kurde...jak ustawic ta mape hdri:(....probowałemzu tyle razy i wogole atu nic nie wychodzi...uzywam mental raya z teco co wiem tam nie ma zadnego suwaka typu bitmap hdri tyko ta mape sie bierze z zwyklej bitmap tylo ze w formacie hdri...ale jak to ustawic to ja nie wiem:(...mzoe dałbysjakis przepis...oczywiscie to jest tylko prosba:p...po zatym projekcik bardzo ładby juz czekam na szczegoly i finalna wersje...ile zajeło ci modelwoanie??
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor DonVito Corleone - próbowałem praktycznie z wszystkimi hdrkami z max3d.pl ;-). poszukuję czegoś wyjątkowego ;-P. miwt - opcja offset. zmieniając parametry zmieniasz ustawienie mapy(U - poziome, V - pionowe). a modelowanie troche czasu zajęło jakieś 1,5 tygodnia 2-4 h dziennie
Napisano 7 Lipiec 200519 l ja na wozy to proponuje bridge1_color, daje bardzo ladne odbicia pod motami, tylko na oryginalnosc z nia to nie masz co liczyc :P a najlepiej to zrob rendery studyjne bez hdri, bedzie realistycznie :)
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor GRiPi możesz zarzucić linkiem do tego bridge'a ? byłbym wdzięczny ;-). renderki bez hdri to już wyzsza szkoła jazdy, trodno uzyskac dobry efekt
Napisano 8 Lipiec 200519 l no no no... Bardzo ładnie... Ale mógłbyś moim zdaniem powinieneś go troche rozszerzyć i to będzie tyle... Już nie mogę się doczekać konca tego projektu. :)
Napisano 11 Lipiec 200519 l Autor no i znowu coś wyskrobałem ;-) render z lakierem--> miało wyjść jak render studyjny ,ale chyba nie wyszlo oraz pytanie dla vrayowców: poniższy render (vray light+target direct & GI) wykonany z włączonym "store with irradiance map" (dla vraylight), gdy odznaczam tą opcje, to na lakierze pojawia się ta niechciana ziarnistość na lakierze. dlaczego? bo domyslam sie, ze jedynym sposobem by to zniwelować to zwiekszyć subdivisions ;-(.
Napisano 12 Lipiec 200519 l Autor a ja tu oczekuje że ktoś mnie z błotem zmiesza, a tu nic ;-P. jeszcze zdąże zepsuć ten model okropnym renderem. BTW ktoś zna odpowiedz na pytanie zamieszczone w moim poprzednim poście ?
Napisano 12 Lipiec 200519 l ja na twoim miejscu nie robil bym oswietlenia studyjnego, tylko zwykle hdri..
Napisano 12 Lipiec 200519 l fakt, jak chcesz uzyskac najlepszy efekt to wsadz mapke hdri w skylighta. ale wszyscy tylko hdri i hdri... do znudzenia normalnie :/
Napisano 13 Lipiec 200519 l moze masz racje ze wszyscy uzywaja hdri, ale jak nie umiesz zrobic renderu studyjnego takiego jak bzyku to nie ma sensu go robic. A metoda cylindra z powycinanymi poly, albo plane and samochodem wygladaja komicznie....daltego najlepiej zrobic hdri.
Napisano 13 Lipiec 200519 l taaa, ale jak nie bedziesz probowal takich renderow to niegdy sie nie nauczysz, a oto chyba w tym wszystkim tu chodzi??
Napisano 13 Lipiec 200519 l Autor nad renderem będe jeszcze pracował, a jaki wyjdzie (studyjny, czy z hdri) to czas pokaze, na razie zastanawiam sie czy robić wnętrze ;P
Napisano 13 Lipiec 200519 l no ja bym na moim kompie nie wyrobil...z wnetrzem...ale jesli bym miał taka mozliwosc i wieksze umiejetnosci napewno bym sprobował...
Napisano 14 Lipiec 200519 l auto ładne , felga również. co do pytania o vray light to możliwe że za słabe ustawienia GI. btw.zmieszałem twój model z błotem ;]
Napisano 14 Lipiec 200519 l Autor wyszukałem przed chwilą w necie lepszą referkę( poprzednia była bardzo mizerna) - trzeba dodać parę loopow ;-) http://www.prosport.ro/images/content/articles/2004/12/01/10005625472a289f46ee2_512_342_.jpg chvieti --> nareszcie ktoś to zrobił ;-P
Napisano 14 Lipiec 200519 l Osz cholera, ale ladny... material .... opony! Zdradz tajemnice jezeli mozesz, co i jak poustawiales przy niej. Wielkie dzieki z gory :] EDIT: Wlasnie zmniejszylem sobie jasnosc na ekranie i material duzo stracil w porownaniu z pierwszy wrazeniem, niemniej jednak podtrzymuje prosbe o parametry - moga byc dobra baza do dalszego tweak'. Pozdro
Napisano 15 Lipiec 200519 l Autor trochę te felgi poprawiłem, chociaż na pierwszy rzut oka tego nie widać. jeśli chodzi o materiał felgi, to proponuje pobawić się reflectem, diffusem & reflection glossinesem (subdiv jak kto woli oczywiście).
Napisano 15 Lipiec 200519 l hej moglbys podac dokladne parametry materialu dla felg bo wygladaja super ;)
Napisano 15 Lipiec 200519 l jesli o chodzi o ta felge wydaje mi sie ze zmieniles tylko hdri:/, ale i tak lepiej wyglada
Napisano 16 Lipiec 200519 l mentaler moglbys podac jakiego materialu uzyles na felgi i parametry :) ?? czy to tajemnica?
Napisano 16 Lipiec 200519 l mentaller ja roznice widzialem od poczatku:D, tylko uwazam ze nie zmieniales ustawien samego materiali tylko, ze zmianie uleglo tylko hdri. No ale dzieki, ze sie tak dla mnie poswiecasz:p
Napisano 20 Lipiec 200519 l mi sie zaden nie podoba, jakas dziwna mapa (albo ustawienie mapy) hdri +w szybach sie nic nie odbija.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto