Skocz do zawartości

Postacie 3d: deamoneth - rozne takie potworki


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajny goryl, choc w low-poly ja patrze raczej na texturki niz na model... ale to tylko moje poglady - a model (co w low-poly rzadko mi sie zdarza) jest b.dobry:D pozdr

Napisano

hejka - tak jak obiecalem rzut w nieco inna strone

 

dzis zdazylem tylko zmapowac i smignac lekki podklad pod korpus i glowe.narazie pracuje na teksturze 1024 ale efektywna to 512, rysowana odrecznie, bazowalem na 4 zdjeciach - klatka piersiowa, plecy ( kulturysta) , czaszka oraz brzuch jakiejs grubej baby z porno strony... na dniach psotaram sie wykonczyc pokolorowac i przedstawic wam wersje koncowa

 

pozdrawiam

rzuq

 

http://rzuq.mine.nu/AAZERO/bols/troll/progress/1.jpg

Napisano

Kurt, kolor będzie później, na razie są same cienie i refleksy :)

 

Bardzo dobra robota rzuq, już teraz widze że to będzie fajna organiczna texturka :)

Napisano

Kurt przestan robic komedie swoimi postami. Widac ze nie masz bladego pojecia o malowaniu textur wiec lepiej sie nie wypowiadaj.

Rzuq - sorki za offtopa, koles mi cisnienie podnosi. A co do texturyki. Bardzo fajnie. Sproboj robic mocniejsze, ostrzejsze krawedzie, nie takie zblurowane. Ale moze to pozniej jak juz pare wiecej takich trzasniesz. Bardzo fajnie.Jestem ciekaw jakiej palety barw uzyjesz. Moze kolor ludzkiej skory z kasentami jak np wlosy na alphie i jakies blizny, plamy krwi . Na lapach moze miec takie "paznokcie" jak u slonia. Ale to tylko sugestia.

Napisano
no sam nie wiem co sadzic, model moze bym, ale textura, niby ok, ale takie czarne ..takie 1 kolorowe, brakuje koloru i wykonczenia, moim zdaniem.

 

A wystarczyłoby przeczytać przylepiony wątek o texturowaniu.

 

Robi się fajnie. ale poczekam na kolorki.

Napisano

Rzuq, postaram sie cos doradzic, bo troche nad tym myslalem, ale czy mi sie uda to wybierzesz sam. Kolor skory proponowal bym taki jasny braz z zielonymi akcentami(na gg Ci przesle numery rgb) na wysokosci miedzy barkami na plecach (prawie caly obszar lopatek) dalbym metalowa blache z jakimis srubami etc. (wiesz o co chodzi:) )Nogi (tyl) pazury jak u slonia fajnie by bylo w jakims blocku je zrobic bo ma fizjonomie gorylowa wiec bedzie podczas ataku stawal na tylnie lapy. Z przody dalbym jeszcze jakies krostki na cza dloni, jakby zgrubienia, mozesz je zaakcentowac bumpe pozniej. Na grzbiecie, po za obszarem metalowym, dalbym wloski, ale nie wiem jakby to z poli wyszlo. A elementy ktore lekko zabarwiles na czerwono sadze ze to beda miesnie wiec mam dla Ciebie bez slowna propozycje ktora odkopalem jak tylko spojrzalem ne te miesnie. http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=147438 . Co do pyska jak juz Ci mowilem krew za mocna, a sadze ze oprocz tego fajnie by wygladaj jakis kawal miesa zwisajacy z pyska. Hmmm jak cos jeszcze to dopisze :)

Trzym sie.

Napisano

kurt - dokladnie - prawde mowiac - zrobie kilka krokow w tyl i jutro zabawie sie z nim od nowa - na sile go probowalem skonczyc i efekt taki a nie inny

 

poraszek - ;D - no brak mi slow - dzis sie z tym przespie a jutro zrobie swoje - dzieki

Napisano

a przed spaniem cos takiego mi sie urodzilo - krosty sa tez na brzuchu i kroczu oraz na ryju ;) - Poraszek - dzieki za inspiracje - doloze jeszcze nieco zrogowacialej tkanki, moze jakies mini blizny

 

z Waszych porad chcialbym zlozyc 2-2 wersje tekstury ktore po lekkim zmodyfikowaniu siatki stworza rozne wersje stwora - ta ostatnia spodobala mi sie - dopieszcze ja jutro i przejde do kolejnej ktora postaram sie takze jutro przedstawic

 

dobranoc ;) nigros

 

http://rzuq.mine.nu/AAZERO/bols/troll/progress/4.jpg

Napisano

nom te szwy i te niektore az tak glebokie miejsca na laczeniach miesni ze az czarne sie roboia takie dziwne wrazenie robia :)

 

poaz tym b fajna texturka! jedziesz dalj Rzuku :) wez daj go w takim screenie w vieporta jak by byl w gierce :)

Napisano

niestety jeszcze kuleje z mapowaniem - ale przy tym modelu nauczylem siekilka rzeczy wiec dalej powinno byc juz tylko lepiej

 

a ponizej...

 

;D druga finalna wersja

 

za namowa Poraszka popracowalem nad ostateczna nakladka na teksture w postaci skory (wielkie dzieki wodzu :) )- nalozylem wiec teksture rekina odopowiednio dopasowalem ja na levelach oraz podpioalem pod dodge color, dodge toolem postaramem sie zasymulowac odbicia swiatla

 

troll2finalv2.jpg

 

i widok gierowy dla hatreda ;)

 

hatred.jpg

 

chyba dzis sie nie wezme za inne wersje jak obiecalem - daje sobie i wam spokoj ;)

 

pozdrawiam

Napisano

w wolne popoludnie zaczalem sobie przypominac rysowanie siersci - ponizej nowa wersja - narazie tylko podklad glowy i plecow, lekko modyfikuje model sir bolsa (drobne zmiany), chcialbym takze wprowadzic kilka metalowych detali - ale to zobaczymy - powoli bede co jakis czas wrzucal mini postepy

 

- zapowiada sie ze beda bardziej ludzkie dlonie oraz inne tylne lapy - bycmoze propozycja Poraszka ("stopy" slonia ;), postaram sie takze wygladzic szwy

 

pozdro ;)

 

troll-wlochacz1.jpg

troll-wlochacz2.jpg

Napisano

Mi sie tez podobac Gorillaz :) Ale wiesz ... jakby co ... to wiesz gdzie jestem ... albo mnie nie ma:D. A pod modelem napisz : Rest in Pieces -> Poraszka (LOL)

Gość Marioza
Napisano

Całkiem symapatyczny model jak i textury, podoba mi się ta wersja na której nałozyłes skóre rekina, może w niektórych miejscach trochę za blada ale ogólnie ok. Ciekawi mnie czy malowałes tą texture (B&W) przy uzyciu tebletu czy myszką.

Napisano

;] niestety poszedlem na latwizne (pentagram)- w koncu nie kazdy ma myszke mx510 logitecha ;D (poraszek)

 

ponizej kolejny etap - rdzawy goryl -jestem juz za polowa - jeszcze musze dopasowac skore (szczegolnie zebra) oraz pomyslec nad jakas sensowa mapa detali oraz zastanowic sie czy kolorowac miesnie czy nie - ide zrobic sobie obiad

 

3m cie sie

 

troll-wlochacz3.jpg

troll-wlochacz4.jpg

troll-wlochacz5.jpg

Napisano

Wygląda naprawdę niezle :D Chociaż szczerze powiedziawszy poprzednia wersja bardziej mi się podobała - wydaje mi się że zastosowałeś tu zbyt krzykliwe kolory (coś jak płomienie z grafiki na Harleyu :D)

 

Ale byc może tylko tak się wydaje poprzez kontrast z monohromatycznymi mięśniami - musisz je koniecznie pokolorować, bo takie połączenie wygląda mocno nienaturalnie :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

kontrast w glownej mierze wynika z krewedzi jakie powstaly miedzy stara tekstura a futrem - przed weekendem postaram sie przylozyc nasik na to jak i na barwe - niestety nie znalazlem sposobu na kiepsko zmapowana przeze mnie siatke - co glownie tyczy sie barkow i jakos nie umie dograc rozcietych krawedzi szczegolnie jezeli wchodzi w gre tak skomplikowana faktura jak siersc... jezeli macie jakies pomocne sugestie bede bardzo wdzieczny. dzieki za koment

 

pozdro

rzuq

Napisano

co do rozkladania texturki :) nom widzisz ze to nie taka prosta rzecz zeby dobrze rozlozyc :) ale z kolejnymi modelami bedzie coraz lepiej :),

 

kolorki.. nom troche desaturatowac mozna by bylo lattko :) ogolnie laddnie to wychodzi :) (rzuk moze pomalujesz jakis moj model? :> )

Napisano

sorki ze tak dlugo ale dopiero dzis mialem chwile wolnego czasu... narazie nie wiem jaki kolejny model bedzie ale niebawem sie dowiecie

 

co z nowosci - zmienylem ryj gorylowi bo jakis zbyt stoicki sie wydawal :P mysle ze ciecia juz lepiej wygladaja choc nadal kuleje frontalny widok przy ramionach, w niektorych miejscach nie udalo mi sie jako tako odwzorowac siersci - tekstura jest zbyt bardzo rozciagnieta i o ile na 2d cos widac to 3d jest nieczytelne

 

na reszte ciala nalozylem mozajke - chyba to byla siersc geparda czy innego zwizaka - tak czy siak popracowalem nad levelami i nalozylem na stara texte detalu - poza tym to wszystko - jezeli macie jakies uwagi badz pytania jak zwykle czekam z otwartymi rekami

 

pozdrawiam

rzuq

 

edit: hatred dobrze wiesz ze jezeli wyczarujesz mi troche czasu oraz w miare mile towarzystwo dlugonogich blond-maszyn jestem otwarty na kazde propozycje odnoscnie texturowania i nie tylko ;P

 

http://rzuq.mine.nu/AAZERO/bols/troll/progress/troll-wlochacz6.jpg

Napisano

co to za potwor z podniesiona dolna warga...? // ;D - wlasnie teraz patrzac na frontowy widok odnioslem dziwne wrazenie ze potwor sie wyproznia

Napisano

ale brode to dopiero teraz zobaczylem i jest kozacka :D ale ta szczene roszke bys mu wara zakryl hehe wyglada jak by wlasnie kloca sadzil albo sie z czegos cieszyl :D

Napisano

na cgtalku powiedzieli mi ze placze - jeden potwor a tyle uczuc -- co do wary ;] pomysle jak przyjdzie mi ochota na v1.2 poki co dostalem kolejny budynek od k13 i zapowiada sie ze bedzie wyzwanie ;) - niebawem wiecej w sasiednim topicu

 

pozdro

rzuq

Napisano

w calosci malowany recznie

 

pozdrawiam po dlugiej nieobecnosci - miejmy nadzieje ze do 2 tyg bede mial na nowym mieszkaniu net - postaram sie wtedy regularnie odwiedzac forum :)

 

 

weszyciel-preview.jpg

Napisano

ehhh - texturka wymiata - normalnie zabijasz!!

 

tylko ze jakos tak koncepcyjnie mi to nie siedzi i w ogole wrazenie calosci jakos nie ten teges - nie ze jakis konkretny zarzut - ale po prostu nie do konca mi sie podoba...

 

ps. troche razi symetria...

 

poszriawiaamaam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności