Buckey Napisano 16 Sierpień 2005 Autor Napisano 16 Sierpień 2005 Jezeli chodzi o naciąg to tam akurat wykonalem zawiniecie metalowej czesci na koncu wiec kolko nie spadnie :) Ale detali wszystkich jeszcze nie wymodelowalem, po woli dorabiam je, i wlasnie mam w planach taka obejme belki, do ktorej przymocowany jest mlot. Ale fajnie ze zwracacie uwage na takie szczegoly, dzieki temu wiem, ze nie robie ich na darmo :) A teraz co do czesci metalowych, skoro drewno zrobilem stare i spekane, wydaje mi sie ze metal tez nie moze byc pierwszej mlodosci i powinna to byc jedna wielka rdza. No i pokrylem to rdza, mysle ze tak wyglada lepiej. No i tym razem wiecej widokow...
weedlog Napisano 17 Sierpień 2005 Napisano 17 Sierpień 2005 Świetna robota, bedzie z tego fajna grafa.
wooka Napisano 17 Sierpień 2005 Napisano 17 Sierpień 2005 a ja mam taka sugestie konstrukcyjna. Oczywiscie pomijajac ze bardzo mi sie podoba pomysl i wykonanie jest taki maly szkopul. Czy w miejscu gdzie jest ten beben nawijajacy line, nie powinno byc takie blokady co by sie naciag nie cofal? Taki wiecie jaki :P jak naprzyklad jest przy naciagu siatki na sali gimnastycznej. pozdrawiam serdecznie GW!!
Buckey Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Cale szczescie ze termin bitwy zostal opozniony o 2 tyg. To mnie uratowalo bo nie moglem ostatnio popracowac nad moja scena. Ale naszczesie juz zamieszczam render wnetrza. Wiele jeszcze elementow musze dodac, zeby wygladalo to jak muzeum ale baza chyba jest? No i jeszcze jedno, nie mam zbyt szybkiego kompa wiec wszystko robie w scanline.
Ania Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 no bardzo ładnie, ino bym rozjaśniła czarne kreski w oknie. wygląda jakby się lekko unosił nad posadzką, daj ciemniejszy cień tuż pod koło. ale fajnie to wygląda.
KLICEK Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 przyjemnie :) przyjemnie nawet bardzo, ale kora mnie nie przekonuje w tej postci to raz, dwa odpadla by od drzewa w/g mnie po 1rwszym uzyciu no chyba ze to nowka sztuka nie testowana :D, ogolnie musisz popracowac nad kompozycja troche maszyna nie pasuje do wnetrza hmm inaczej moze slabo sie zgrywa z otoczeniem
KoMic Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 a ja mam uwage techniczna,, no wiem ze jest to nieudany wynalazlek hehehe: ] ale jego nieudanie jest owiele wieksze niz na pierwszy rzut oka wyglada. chodzi mi o to ze z czysto fizycznego punktu widzenia tylko 1 raz mozna uderzyc tym mlotem, a lina i tak nic nie da, hehe. Ciezko bedzie podniesc mlot do gory ciagnac line do dolu bez zastosowania dzwigni, wyobrazcie sobie jak to ktos musi ciagnac by zadzialalo?, bo z ziemi zrobic sie tego nie da: ], pozdro
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 :D dobre KoMic i znowu masz racje ;)ale pracka ciekawa podoba mi się klimacik muzeum maszynka poza aspektami fizycznymi też wypasik powodzenia pozdrawiam :)
Buckey Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 Cienie i ramki w oknach poprawie, dzieki. Nad kompozycja tez popracuje, faktycznie musze wprowadzic jakis jeszcze dodatkowy element, rowniez dzieki. Co do machiny, kora mlota jest popekana i zuzyta bo przecierz machina dlugo nie popracowala a kora nie zdazyla odpasc :) Faktycznie, jesli chodzi o dzwignie i line do podnoszenia, to juz na etapie konstrukcji zastanawialem sie nad tym problemem, ale nie moglem zastosowac zbyt skomplikowanych na owe czasy rozwiazan. Chcialem aby maszyna byla w pewien sposob zwarta i prosta w swojej konstrukcji. Rozwiazanie tego problemu jakie wtedy przyszlo mi do glowy to poza podnoszeniem mlota kolowrotem z tylu, kilka osob moglo pomagac w jego uniesieniu w pierwszej fazie, bo z dolu to nie problem. A juz dalej mozna to wykonac samym kolowrotem na odpowiednia wysokosc oraz napinajac naciag. Dzieki za szczegolowa analize :) Wkrótce postaram sie zaproponowac nowy uklad kadru. EDIT: Zamieszczam nowy uklad kadru. Kilka zmian, ale wciaz idzie mi to zbyt wolno... coz, walcze nie tylko w bitwie, ale i z przeciwnosciami losu :) Staram sie przygotowac i "ozywic" wnetrze, czy ide w dobrym kierunku? Mam zamiar umiescic na scianie szkice innych projektow, jakis obiekt w gablotce, napis nad przejsciem do kolejnego pomieszczenie wraz ze strzalka "Chybione wynalazki: wiek XVI"
Buckey Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 Nowy render z elementami jakie wczesniej sobie zalozylem. Czas ucieka... :)
ZiBi_PL Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 bardzo przyjemnie ale jakos tak troche za pusto mi tu nadal. moze bys dodal aby tam w oddali za przejsciem bylo widac choc skrawek kolejnej wystawy ?
Buckey Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 Tak, wlasnie, mam taki zamiar :) ale czas ucieka i niewiem czy sie wyrobie. Musze jeszcze dodac tez elementy do pierwszego pomieszczenia. Co moge tam jeszcze dac? Macie jakies propozycje? Jedna juz jest odnosnie dalszego pomieszczenia, mam tez zamiar dodac jakies kwiaty, co jeszcze?
Buckey Napisano 29 Wrzesień 2005 Autor Napisano 29 Wrzesień 2005 No chyba przedostatni apdejt. Mysle ze mi sie uda dodac jeszcze jeden element na scianie tylnej, zmienic jeden plakat i pokazac w drugim pomieszczeniu kawalek jakiejs innej maszyny. Jeszcze dodam reflektory pod sufitem, moze jakas kamere monitorujaca. No i wyrenderuje to w lepszej jakosci i z efektami dokladniejszymi, ale to tylko niuanse... :)
Barcisz Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 witam odnosze dziwne wrazenie ze te slupki nie stoja na podlodze.... :) taka ma uwaga , ogolnie ladnie :) pozdrawiam
Buckey Napisano 30 Wrzesień 2005 Autor Napisano 30 Wrzesień 2005 I tak oto zamieszczam ostatni render czekajacy na nominacje :) Dziekuje wszystkim, ktorzy wypowiedzieli sie w tym watku, bralem pod uwage wszyskie Wasze pomysly, sugestie i probowalem wprowadzac sugerowane zmiany. Na pewno moja praca dzieki temu stala sie lepsza. Dopingowaliscie mnie do pracy i mimo czasem uciazliwych przeciwnosci losu udalo mi sie dzieki temu dotrwac do konca pierwszego etapu. :) Dzieki! :)
jaras Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 gratulacje z okazji ukończenia pracy ! - fajnie to wygląda a uwagami że coś tam nie pasuje pod wzgl. konstrukcyjno/technicznym bym sie nie przejmował - w końcu to chybiony wynazalek ;)
Shogun 3D Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Faaaajne, naprawdę ładna, jasna, słoneczna i ciekawa scena. Jestem pod wrażeniem. takie cos mogę mieć na pulpicie:)
nocny drwal Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 wgniata w ziemie! doslownie i w przenosni;]
ZiBi_PL Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 mi tez sie strasznie podoba. tak niepozornie zapowiadala sie pracka a efekt....no prosze :D kto by pomyslal :D
Buckey Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 Dzieki za opinie, ciesze sie, ze Wam sie podoba! :) Udalo mi sie przejsc do drugiego etapu :) moze macie jakies propozycje zmian czy drobnych poprawek, ktore mogą uatrakcyjnic moja prace? Piszcie swoje propozycje, jezeli czas pozwoli to moze uda mi sie co nieco poprawić. Dzieki :)
RA Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 Przydalo by sie camera correction. :) To wejscie do tego pomieszczenia nie podoba mi sie, ale sam teraz nie wiem czym je zastapic. ;) pozdrawiam
Buckey Napisano 14 Październik 2005 Autor Napisano 14 Październik 2005 Oto finałowa praca. Dodalem kilka szczegolow, takich jak lampki, tekst na tabliczkach informacyjnych, czujniki ruchu, kamere itp. Drobiazgi, ale diabeł tkwi w szczegolach :)
Leru Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Buckey -> świetnie :) gratuluję ukończenia, dzięki za dopisanie tekstu pozdrawiam
Rob'n'hut Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 Jak widac diabeł tkwi w szczegółach :). Praca robi świetne wrażenie. Pozdrawiam
Buckey Napisano 28 Październik 2005 Autor Napisano 28 Październik 2005 Dzieki za komenty :) Fajnie, ze moja praca podoba sie Wam. W czasie, kiedy z niecierpliwością oczekujemy na wyniki, postanowilem opisac krótko jak wykonalem prace i na jakim sprzecie. Otóz calość powstawala na Pentium III 667 Mhz, 786 MB RAM, GeForce 256 DDR i na panelu LCD Samsung. Uzywalem MAX'a 5.0 i Photoshop'a 6. Scene renderowalem w Scanline ze standardowymi swiatlami omni, spot i direct. Calosc renderowala sie ok. 30 min ale musialem wykonac dwa renderingi z nieco innymi ustawieniami odbić, ktore pozniej tylko polaczylem w PS. Wszystko dlatego, ze standardowy Scanline nie umozliwia uzyskania pewnych subtelnych efektow odbic. A jako ze nie pozwala tez na obliczanie swiatla tak dokladnie jak Lightracer (np. w zakamarkach) - mimo ze staralem sie jak najbardziej wiarygodnie oswietlic scene dostepnymi swiatlami - bylem zmuszony wprowadzic w PS drobna korekte cieni wlasnie w zakamarkach. To tyle "tajemnic" :)
Lumpy Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 Bardzo mi się podoba! Pracka warta mojego głosu na nagrodę publiczności i miejsca na pulpicie (duży plus za to, że poradziłeś sobie na takim sprzęcie :P). Pamiętam czasy, jak sam odpalełem maxa na Pentiumie 700 MHz... Masz we mnie fana Można prosić 1024*768
Buckey Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 mellodeque - faktycznie, maszyna w pustym pomieszczeniu robi nieco inne wrazenie, to tez jest jakas wizja... :) Lumpy - dzieki za glos i dzieki, ze doceniles moj trud, zgodnie z prosba zamieszczam prace w 1024x768 :)
Koniu_PL Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Wymiatasz!!! Kurde maszynka jest rulez!!! Pozdro ;)
Rekomendowane odpowiedzi