kurt_hectic Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 hi, pleas, nie delete , anie replace tego watku, bo w innych dzialach nikt nic nie napisze |. to jest game art.|==> (to nie moje) moje pytanie brzmi: jak robi sie metal? wiem, ze ksztalty, cieniuje sie przy pomocy burn i dodge,ale trzeba miec co cieniowac. ja to nazywam : base. czyli w tym przypadku metal. i jak go namalowac zeby wygladal real & git, nie powtatrzal sie : NIE byl JEDNOLITA powierzchnia (kolor) . mysle, ze czaicie. w sumie to dotyczy tez ubran. ps. przejzalem multum tutkow, i jest to slabo opisane, wiec nie piszcze glopot itd, tylko jesli bedziecie tak laskawi i uprzejmi, i poswiecicie mi od 1-5 min, i odpowiecie mi na moje pytanie, bede bardzo wdzieczny i zobowiazany. (chyba teraz bana mi nie dadza. ufff.)
Por@szek Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 Tutoriale sa bardzo dobrze opisane jak sie wie gdzie ich szukac. Sadze ze osoba "z twoim stazem" powinna to juz wiedziec. A co do tego rodzaju recznie malowanego metalu. Tez juz powinienes to wiedziec, skoro sie chelpisz tym ze masz 17 lat i 17 gier na koncie. Tylko pozazdroscic, choc osobiscie nie chcialbym nawet znac ich tytulow (jestes 5 lat w branzy , masz 17 gier na koncie to wychodzi jakies 3 miesiace na gre - > speedy gonzales??)
Tores Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 Też uważam że tutoriale są bardzo dobrze zrobione tylko trzeba trafić na odpowiednie. Przeszukiwałem swoje linki ale nie znalazłem już tych z których korzystałem. W każdym bądź razie w każdym przypadku jeżeli chodzi o metal zaczynano od ustawienia dwóch kolorów wykorzystywanych do stworzenia metalu, następnie filtr "chmury" a potem filtr "gąbka" w którym trzeba sobie dobrać pasujące nam wartości. I to tyle jeżeli chodzi o bazę metalu bez żadnych zarysowań. Jeżeli chcesz zarysowane to tu masz link http://www.idigitalemotion.com/tutorials/metal.html .Natomiast to co pokazałeś to rzeczywiście jest to umiejętne użycie rozjaśniania i ściemniania. Tu jeszcze jest dobry tutek http://fotofects.com/v2/adobe-photoshop/effects/rusted-metal.html Właśnie znalazłem linka co mi go wcięło http://st.burst.cc/tutorials.htm i uważam, że tam są super tutki.
kurt_hectic Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Napisano 11 Lipiec 2005 Por@szek A PROSILEM, !!!!!!!! czemu znow glupoty gadasz, a na pytanie nie odpowiesz :(, Tores - masz racje, ale ja widzielm to tylko do robienia drewna, i wiesz, chcialem jakas nowa technike poznac, bo tak na 1 kopyto...(thx za odp :| ) a z tymi 17, to bylo ich pewnie wiecej, ale w creditsach tylko w 3 jestem. :P za 4 modele sie nie idzie. .. niestety :P
sartr Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 z czystej ciekawosci Kurt, jakie to były gry gdzie byłeś w creditsach??? a jesli chodzi o metal to ja zawsze base biore ze zdjęcia - moze i mało "pro":) ale przynajmniej wygląda to lepiej niz jak bym namalował od początku sam
Hatred Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 watek o o malowaniu textur na samej gorze dzialu game art na forum max3d na twoim miejscu bym obczail wpierw....
kurt_hectic Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 sartr - 1)po wakacjach powiem, jak sie w sklepach ukaza, 2) : jak tez uzywam foto, ale wiesz.. no wiesz... :) Hatred- zebys wiedzial ile ja tutoriali obaczilem, uuuu, i mowie wam , ze takiego malowania nie ma, ale Tores mi cos pomogl, pomaluje za 2 dni, jak czas bedzie to pokaze czego sie nauczylem :),serio, texturkami sie zajmuje glownie i wiem wiecej niz wam sie wydaje, ale akurat tego nie, i z tad moje pytanie....
RK Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 Panowie, a kogo z was klient pytał jak coś jest zrobione ? Może są tacy których to interesuje, mi się nie zdarzyli. Zdjęcie, podmalówka, malowanie z ręki- jeden Giertych, ważne żeby dobrze wyglądało i tyle.
kurt_hectic Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 ..ok, ale nie w tym rzecz!. chodzi o to, ze ja che sie tego nauczyc :). poznac nowe techniki ect. a z tym ze..... masz racje, ale nie o to biega.:) .
Hatred Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 RK gozej jak klient chce w konkretnym stylu bo robi np cartoonowa gre a ktos umie tylko photoreferanced texturki robic :) no to Kurt mistrzu textur walcz walcz i pokaz co tam nawalczyles!
RK Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 Heh- jeśli ktoś życzy sobie cartoon to techniki robienia realistycznych tekstur tak czy tak o kant ... obić :). Pewnie że dobrze umieć wszystko - absolutnie nie mam zastrzeżeń, miło pracować z wszechstronnymi geniuszami - ale ostatnio ludzie mają jakąś obsesję z nieużywaniem fotek. Wygląda to trochę tak że jak ktoś namaluje identycznie jak wyszłoby z aparatu to dobrze, a jak użyje tego aparatu- źle. Absurd jakiś.
Hatred Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 hehe nom a kto tu pisze zew zle jest z aparata :) nawet lepiej nieraz :) a przynajmniej szybciej :) a ze malo pro to z usmieszkiem bylo no nie :) tak czy inaczej fajnie tez umiec zrobic texturke metalu recznie :) KURT UCZ SIE UCZ COBY TE 17 gier ladnych bylo :)
FRODO Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 jeśli można wiedzieć to jakie są te 2 pozostałe tytuły gier, bo niestety o jednym dowiemy sie dopiero po wakacjach ;|, a ciekawość nie daje spokoju. :D
RK Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 Oj Hatred- znamy się nie od dziś - wiesz że nie próbuję na Ciebie najeżdżać :) Po prostu ostatnio na wielu forach jak ktoś mówi że zaczynał od fotki to wszyscy kręcą nosami a jak przychodzi co do czego i pojawia się zlecenie (albo choćby bitwa) to na palcach ręki można policzyć takich co fotek nie używają :D. IMO- ważny jest efekt a nie to jak robione. Amen i koniec OT :)
rzuq Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 przykladam sie do wypowiedzi RK - sam tez sie spotkalem z dziwna niechecia odnosnie uzywania foto - (odnosnie moich budynkow nagminnie tego uzywam, w przypadku postaci staram sie juz w wiekszej mierze piorkiem trzaskac) jasne ze o wiele wiecej satysfakcji niesie za soba wyklepanie recznie texty, wieksza kontrola, chrakter ktory wyszedl spod reki autora - ale kiedy wchodzi w gre czas to z reguly optymalnym rozwiazniem jest zdjecie... rownie dobrze mozna by porownywac fotografie klasyczna z jej cala otoczka, duchem do fotogorafii cyfrowej ... kazda z opcji ma swoje plusy - takze nie na miejscu jest wywyzszanie jednej techniki nad druga gdyz bedzie to po prostu ograniczeniem swojej palety mozliwosci ktora powinna byc jak najszersza dzis - kiedy deadline z reguly minal juz wczoraj
Rafal Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 IMO- ważny jest efekt a nie to jak robione. Amen i koniec OT :) I na tym powinniście zakończyć ;)
kurt_hectic Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 rzuq , satysfakcja nie ma tu "nic do rzeczy" :) Rafal: IMO- ważny jest efekt a nie to jak robione. Amen i koniec OT :) ale chodzi o nauke!, anie co kto uzywa itd....chodz w sumie wczoraj.. dzis o 4:30 (juz slonce wstalo:P) malowalem w szopie i musze powiedziec, ze sie nauczylem tego i owego :).ale jak ktos jeszcze zdradzi jakies toole, i swoje sposoby, to sie nie obraze.
Hatred Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 zapostuj i pokaz jaki expiriance zerwales przez te kupe czasu!
kurt_hectic Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 :) ::: che . i to bardzo ale wlasnie ktos musi zrobic model tego generala z posu obok,,,mi sie nie che :\, czasu mam tez nie za wiele....no i modeleowaniem sie nie zajmuje,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się