Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

[PL]

 

Dla jury

 

Wielki gosc bierze zamach na biednego rycerza, ktory nie ma zadnych szans. Momentem krytycznym tutaj jest chwila, w ktorej poza postaci rycerza mowi nam, czy uniknie smierci lub zginie.

 

Wiele sie nauczylem podczas robienia tej sceny, ale rowniez zdalem sobie sprawe z tego, jak wiele jeszcze jest rzeczy, ktorych nie umiem wykorzystac w 3dsMax...

 

Pozdrawiam

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

[ENG]

 

For jury

 

Big man want to cut the poor footman, witch have no chances to survive. The way how I showed the pose of footman is an anserw for critical moment witch is life or death situation.

 

I learned much in this project, but I also realized how many things I do not now in 3dsMax...

 

Best regards

 

powiedmy.jpg

 

ps przepraszam za moj polski

sorry for my english

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki eFCeHa, za kopa na rozpęd :)

 

Maly update, na tym obrazku widac jakiej wielkosci sa ludzie, a jakiej schaboszczak, brzydko przedstawione(juz pomijajac zjedzone litery) ale tak juz musi byc. Zrobilem rowniez kilka renderów chmur z wtyczki afterburn, potrzebne mi będą pozniej w post podukcji...

 

attachment.php?attachmentid=19866&stc=1

Napisano

Ok ludziska, dzisiaj spedzilem dzien na pokonywaniu barier w MentalRay'u, stworzylem HDRI dla sceny(w HDR SHOP), jeszcze musze nad tym popracowac, mysle ze wyprobowanie shaderow bedzie teraz o wiele bardziej przyjemne...

 

 

attachment.php?attachmentid=19939&stc=1

Napisano

fajna kulka :) co do scenki to może być całkiem dynamiczna tylko musisz ładnie uchwycić w pozie schboszczaka to napięcie przed uderzeniem

Napisano

czesc Jaras!:) dokladnie tak jak mowisz, myslalem o czaskach na lancuchu w zastygnietej lekko rozwianej pozycji(o tych ponizej mostka), mysle tez o kompozycji, w momencie kiedy zrobie schaboszczaka, znajde najlepszy kąt i oswietlenie...:)

Napisano

Dzieki :)

 

Tutaj mapa...

attachment.php?attachmentid=19947&stc=1

 

Zrobilem ja za pomoca kilkakrotnego sklejania i poprawiania w photoshopie, w maxie robilem panorama export, pozniej w HDR shopie dodalem wlasciwosci HDRI, jeszcze wymaga dopracowania, ale poki co biore sie za modelowanie i shadery zbroi.

 

Ta scena to dla mnie wyzwanie, poniewaz uzyje tutaj SSS i MentalRay'a... a jesli chodzi o te sprawy to niestety jestem poczatkujacy :)

Napisano

to musisz dać silne światełko z tyłu żeby było widać sss. Ale to może ciekawie wyjść ! schaboszczak w pozie uderzenia na tle np. zachodzącego słońca

Napisano

Jakie to romantyczne:) ha ha ha(rycerze patrza na schboszczka na tle zchodzacego slonca, ktory ich zaraz unicestwi), pomyslalem sobie o swietle podswietlajacym tylko sss w formie spota lub omni(jakby Hdri nie dawalo rady)

 

pozdo

Napisano

widzisz ja mam tendencje do takich pompatycznych i kiczowatych klimatów :) ostatnio się nasłuchałem n/t temat na forum 3d :) pozdrawiam

Napisano

ok pora na maly update, ostro katuje knige do anatomi, model jest w bardzo wczesnej fazie, tak zeby pokazac ze sie nie obijam :), i tak wiekszosc ciala bedzie w zbroji, jednak to rowniez dobre cwiczenie...

 

attachment.php?attachmentid=20062&stc=1

attachment.php?attachmentid=20061&stc=1

Napisano

Jeśli to stylizacja to wszystko ok- jeśli nie to głowa nie tak (mniejsza od pojedynczego pośladka). Dziwnie łączy się bark z ramieniem- coś tam topologia nie tak wygląda. Dawaj dalej.

Napisano

Model jest stylizowany i musze uwazac zeby go nie przestylizowac, tak czy siak mam dziwna tendencje do robienia malych glow, jeszcze bede sie zastanawial co z nia zrobic, bark jeszcze modeluje :) dzieki za komentarz :D i bierz sie do ROBOTY !!! :)

Napisano

jak stylizowany to luzik jest fajnie :) tak jak mowi RK przydalo by sie wyprostowac siatke na plecach z tych trojkacikow orpocz tego nie mam zastrzezen.

 

Powodzenia w dalszej pracy :)

Napisano

zamiast 3kątów lepiej daj 5kąty a najlepiej 4kąty :) zarysuj mu piszczele i wszytkie kości (łokieć ,żebra ) wtedy model wygląda bardziej charakternie. pozdrawiam

Napisano

jo man bedzie niedlugo aupdate, wlaczam niedlugo funkcjie skora na kosciach, i jszcze dodam ze w tych miejscach chce umiscic mape specular rzeby sie bardziej swiecily :)

pozdra ! :D

Napisano

arigaatoo :D

he he zrobie mu koszulke white power btw zrobilem dzisiaj pare bazgrołow, nie wiem czy warto je wrzucac(bo to doslownie 2 minutowki), zaplanowalm mniejwiecej jak ma wygladac zbroja, od dolu bedzie uwalony w blocie i krwi, w lapach miecz, cos ala helmo-opaska z ktorej wyjda dlugie pomechacone kudły. Oczy beda pokryte bielmem, twarz pokryta kurzem poprzecinana kroplami potu i szczecinowatego zarostu(zastanawiam sie jeszcze nad krwia dookola ust, takie zasugerowanie ze kogos ugryzl), co do miny...chce zrobic połaczenie wsciekłosci z chorą radoscią...

 

Jesli chodzi o tlo to wpadl mi zamysl z czyms ala portalem, takie swiatlo wyłaniajace sie z chmurnego korytarza, u podnurz ktorego bedzie kroczyc armia z piekła (taki zarys armii)... ale narazie sie skupie na schanoszczaku, musi byc animatable z flexami i innymi, kofeino daj mi moc! :D

 

pozdrawiam

Napisano

ok przyszedl czas na kolejny, probny update, rozwiazalem problem wscieklosci i chorego smiechu, plama krwi bedzie lekko ulozona w sposob jakby sie smial, jednak usta beda skrzywie, obecnie pracuje nad zbroja. Oswietlenia jeszcze bede szukal , bo obecne hdri pasuje do innej sceny, w zasadzie to trudno pokonac chec olania wszystkiego :D

 

attachment.php?attachmentid=20376&stc=1

Napisano

:D ARIGATOO _ z jap. dziekuje

 

ZiBi_PL-ARIGATOO, ta opaska sluzy do zbierania potu, kiedy gra w kosza

KLICEK-ARIGATOO

pomiot-ARIGATOO

ttaaddeekk-ARIGATOO, To bedzie zly himen

Scibor-ARIGATOO, ma zadkie wlosy poniewaz nie chcialo mi sie robic wiecej :)

Knysha-ARIGATOO, skad widziales ze gra w kosza ;)

 

Zaczolem prace nad shaderami, glowie sie lekko nad shaderem takiej siatki(z malych kółek) prawdopodomnie zrobie render z Z-Deph(jako displace), Aplha dla przesfitu w miejscach gdzie nie ma kółek, jeszcze musze zrobic chmury pylłów na polu bitwy...update wkrotce :)

Napisano

Witajcie,

mam ostatnio troche malo czasu, ale to nie znaczy ze nie pracuje nad projektem(i tak z tego co widze do okola mam tycie szanse :)), prawdopodobnie dorzuce dzisiaj Miecz Apokalipsy(haha..ha) i dorobie ucho duzemu, zastanawiam sie nad skora na plecach z jakiegos gryzli, czaszki polacze chropowatym lancuchem, zbroje przybrudze....I jeszcze rycerzy kilku

 

 

attachment.php?attachmentid=23147&stc=1

attachment.php?attachmentid=23144&stc=1

attachment.php?attachmentid=23145&stc=1

attachment.php?attachmentid=23146&stc=1

attachment.php?attachmentid=23148&stc=1

Napisano

Coś to przedramię nie tak- cała reszta wychodzi bardzo fajnie. Jestem ciekaw jak skórę rozwiążesz (postaci, nie tą narzuconą). Dawaj dawaj.

Napisano

mi osobiscie poza szkicem reszta niebardzo lezy, koles wyglada bardzo nienaturalnie jakis dziwenie napakowany w dziwnych miejscach, nie wiem czy to jest karykatura czy co, przepraszam, ale Ciebie wydawalo mi sie ze na wiecej jest stac, sadzac po ostatniej bitwie,, pozdro i mam nadzieje ze jeszcze mnie zaskoczysz : }

Napisano

Napakowany w dziwnych miejscach, bo to mutant. To dodatkowo udziwnia postać i podkreśla jej nieludzkość.

Tak poza tym świetny pomysł z tym wisiorkiem z czaszek!

Napisano

Helo dzieki za komentsy

 

Troche przysiadlem, spuscilem troche powietrza z goscia w niektorych miejscach, i dodalem troche ekspresji na twarzy, niedlugo powinienem skonczyc i zrigowac cialo, miecz pokaze dopiero oteksturowany... to tyle :D

 

tylko ze cholernie malo czasu mam ostanio :I

 

attachment.php?attachmentid=23399&stc=1

Gość _Kreska_
Napisano

nono, swiatlo i model fajny, twarz toche jak z pracy FireHunter sic ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności