asfalton Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 [PL] Dla jury Wielki gosc bierze zamach na biednego rycerza, ktory nie ma zadnych szans. Momentem krytycznym tutaj jest chwila, w ktorej poza postaci rycerza mowi nam, czy uniknie smierci lub zginie. Wiele sie nauczylem podczas robienia tej sceny, ale rowniez zdalem sobie sprawe z tego, jak wiele jeszcze jest rzeczy, ktorych nie umiem wykorzystac w 3dsMax... Pozdrawiam --------------------------------------------------------------------------------------------- [ENG] For jury Big man want to cut the poor footman, witch have no chances to survive. The way how I showed the pose of footman is an anserw for critical moment witch is life or death situation. I learned much in this project, but I also realized how many things I do not now in 3dsMax... Best regards ps przepraszam za moj polski sorry for my english
asfalton Napisano 17 Lipiec 2005 Autor Napisano 17 Lipiec 2005 dzięki eFCeHa, za kopa na rozpęd :) Maly update, na tym obrazku widac jakiej wielkosci sa ludzie, a jakiej schaboszczak, brzydko przedstawione(juz pomijajac zjedzone litery) ale tak juz musi byc. Zrobilem rowniez kilka renderów chmur z wtyczki afterburn, potrzebne mi będą pozniej w post podukcji...
asfalton Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 Ok ludziska, dzisiaj spedzilem dzien na pokonywaniu barier w MentalRay'u, stworzylem HDRI dla sceny(w HDR SHOP), jeszcze musze nad tym popracowac, mysle ze wyprobowanie shaderow bedzie teraz o wiele bardziej przyjemne...
jaras Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 fajna kulka :) co do scenki to może być całkiem dynamiczna tylko musisz ładnie uchwycić w pozie schboszczaka to napięcie przed uderzeniem
asfalton Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Napisano 19 Lipiec 2005 czesc Jaras!:) dokladnie tak jak mowisz, myslalem o czaskach na lancuchu w zastygnietej lekko rozwianej pozycji(o tych ponizej mostka), mysle tez o kompozycji, w momencie kiedy zrobie schaboszczaka, znajde najlepszy kąt i oswietlenie...:)
Vorek Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 fajne to hdri, jak możesz, wrzuć "spłaszczony" obrazek :) Powodzenia w bitwie :)
asfalton Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Napisano 19 Lipiec 2005 Dzieki :) Tutaj mapa... Zrobilem ja za pomoca kilkakrotnego sklejania i poprawiania w photoshopie, w maxie robilem panorama export, pozniej w HDR shopie dodalem wlasciwosci HDRI, jeszcze wymaga dopracowania, ale poki co biore sie za modelowanie i shadery zbroi. Ta scena to dla mnie wyzwanie, poniewaz uzyje tutaj SSS i MentalRay'a... a jesli chodzi o te sprawy to niestety jestem poczatkujacy :)
jaras Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 to musisz dać silne światełko z tyłu żeby było widać sss. Ale to może ciekawie wyjść ! schaboszczak w pozie uderzenia na tle np. zachodzącego słońca
asfalton Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Napisano 19 Lipiec 2005 Jakie to romantyczne:) ha ha ha(rycerze patrza na schboszczka na tle zchodzacego slonca, ktory ich zaraz unicestwi), pomyslalem sobie o swietle podswietlajacym tylko sss w formie spota lub omni(jakby Hdri nie dawalo rady) pozdo
jaras Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 widzisz ja mam tendencje do takich pompatycznych i kiczowatych klimatów :) ostatnio się nasłuchałem n/t temat na forum 3d :) pozdrawiam
asfalton Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Napisano 19 Lipiec 2005 Pompatycznych i wznioslych tak, ale nie kiczowatych na Ozyrysa! :) pozdrawiam:)
asfalton Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 ok pora na maly update, ostro katuje knige do anatomi, model jest w bardzo wczesnej fazie, tak zeby pokazac ze sie nie obijam :), i tak wiekszosc ciala bedzie w zbroji, jednak to rowniez dobre cwiczenie...
RK Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 Jeśli to stylizacja to wszystko ok- jeśli nie to głowa nie tak (mniejsza od pojedynczego pośladka). Dziwnie łączy się bark z ramieniem- coś tam topologia nie tak wygląda. Dawaj dalej.
asfalton Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 Model jest stylizowany i musze uwazac zeby go nie przestylizowac, tak czy siak mam dziwna tendencje do robienia malych glow, jeszcze bede sie zastanawial co z nia zrobic, bark jeszcze modeluje :) dzieki za komentarz :D i bierz sie do ROBOTY !!! :)
KLICEK Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 jak stylizowany to luzik jest fajnie :) tak jak mowi RK przydalo by sie wyprostowac siatke na plecach z tych trojkacikow orpocz tego nie mam zastrzezen. Powodzenia w dalszej pracy :)
jaras Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 zamiast 3kątów lepiej daj 5kąty a najlepiej 4kąty :) zarysuj mu piszczele i wszytkie kości (łokieć ,żebra ) wtedy model wygląda bardziej charakternie. pozdrawiam
asfalton Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 jo man bedzie niedlugo aupdate, wlaczam niedlugo funkcjie skora na kosciach, i jszcze dodam ze w tych miejscach chce umiscic mape specular rzeby sie bardziej swiecily :) pozdra ! :D
asfalton Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 maly update, szczerze powiedziawszy to zaczyna mi sie troche platac siata pierwszy raz facia modeluje
asfalton Napisano 22 Lipiec 2005 Autor Napisano 22 Lipiec 2005 ok troche rylo podkułem, im dalej w las tym wiecej... łuk brwiowy musze poprawic, żebra, jeszcze dużooo update
pomiot Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 wow.. wielki koleś z niego w marvelowskim stylu superbohatera hehe... nom mordke ma fajną.. :)
ttaaddeekk Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 fajny sss, sam wiesz co poprawic pozrdo. :]
Leleń Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 No niezly bramkarz:) a ten ryjek jest naprawde fajny - jakby zrobiony z wosku swieczki;) Pozdrawiam
RK Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Słodka buźka dziecka. Nos ! Nos mu złam ! Będzie jak ostatnia nadzieja białych ! Im dalej tym fajniej.
asfalton Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 arigaatoo :D he he zrobie mu koszulke white power btw zrobilem dzisiaj pare bazgrołow, nie wiem czy warto je wrzucac(bo to doslownie 2 minutowki), zaplanowalm mniejwiecej jak ma wygladac zbroja, od dolu bedzie uwalony w blocie i krwi, w lapach miecz, cos ala helmo-opaska z ktorej wyjda dlugie pomechacone kudły. Oczy beda pokryte bielmem, twarz pokryta kurzem poprzecinana kroplami potu i szczecinowatego zarostu(zastanawiam sie jeszcze nad krwia dookola ust, takie zasugerowanie ze kogos ugryzl), co do miny...chce zrobic połaczenie wsciekłosci z chorą radoscią... Jesli chodzi o tlo to wpadl mi zamysl z czyms ala portalem, takie swiatlo wyłaniajace sie z chmurnego korytarza, u podnurz ktorego bedzie kroczyc armia z piekła (taki zarys armii)... ale narazie sie skupie na schanoszczaku, musi byc animatable z flexami i innymi, kofeino daj mi moc! :D pozdrawiam
asfalton Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 ok przyszedl czas na kolejny, probny update, rozwiazalem problem wscieklosci i chorego smiechu, plama krwi bedzie lekko ulozona w sposob jakby sie smial, jednak usta beda skrzywie, obecnie pracuje nad zbroja. Oswietlenia jeszcze bede szukal , bo obecne hdri pasuje do innej sceny, w zasadzie to trudno pokonac chec olania wszystkiego :D
pomiot Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 hehe.. fajnie.. jak na razie wygląda tak lekko na zombiego :)
Scibor Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Witam super wygląda. fajne włosy na rękach ale troche żadkie:D:rolleyes:
Knysha Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 robi wrazenie ;] co to za opaska na czole ? Bo on w kosza gra ;]. Podoba mi sie :>. Keep it up! :D
asfalton Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 :D ARIGATOO _ z jap. dziekuje ZiBi_PL-ARIGATOO, ta opaska sluzy do zbierania potu, kiedy gra w kosza KLICEK-ARIGATOO pomiot-ARIGATOO ttaaddeekk-ARIGATOO, To bedzie zly himen Scibor-ARIGATOO, ma zadkie wlosy poniewaz nie chcialo mi sie robic wiecej :) Knysha-ARIGATOO, skad widziales ze gra w kosza ;) Zaczolem prace nad shaderami, glowie sie lekko nad shaderem takiej siatki(z malych kółek) prawdopodomnie zrobie render z Z-Deph(jako displace), Aplha dla przesfitu w miejscach gdzie nie ma kółek, jeszcze musze zrobic chmury pylłów na polu bitwy...update wkrotce :)
asfalton Napisano 4 Wrzesień 2005 Autor Napisano 4 Wrzesień 2005 Witajcie, mam ostatnio troche malo czasu, ale to nie znaczy ze nie pracuje nad projektem(i tak z tego co widze do okola mam tycie szanse :)), prawdopodobnie dorzuce dzisiaj Miecz Apokalipsy(haha..ha) i dorobie ucho duzemu, zastanawiam sie nad skora na plecach z jakiegos gryzli, czaszki polacze chropowatym lancuchem, zbroje przybrudze....I jeszcze rycerzy kilku
*NicoN_ Napisano 4 Wrzesień 2005 Napisano 4 Wrzesień 2005 WoW!@!!! naprawde fajnie, zbrojka COOL!@! dodaj jeszzce pare szczegułów i bedzie git... Fajny klimacik trzyma
RK Napisano 4 Wrzesień 2005 Napisano 4 Wrzesień 2005 Coś to przedramię nie tak- cała reszta wychodzi bardzo fajnie. Jestem ciekaw jak skórę rozwiążesz (postaci, nie tą narzuconą). Dawaj dawaj.
KoMic Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 mi osobiscie poza szkicem reszta niebardzo lezy, koles wyglada bardzo nienaturalnie jakis dziwenie napakowany w dziwnych miejscach, nie wiem czy to jest karykatura czy co, przepraszam, ale Ciebie wydawalo mi sie ze na wiecej jest stac, sadzac po ostatniej bitwie,, pozdro i mam nadzieje ze jeszcze mnie zaskoczysz : }
LuQ Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 Napakowany w dziwnych miejscach, bo to mutant. To dodatkowo udziwnia postać i podkreśla jej nieludzkość. Tak poza tym świetny pomysł z tym wisiorkiem z czaszek!
asfalton Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 Helo dzieki za komentsy Troche przysiadlem, spuscilem troche powietrza z goscia w niektorych miejscach, i dodalem troche ekspresji na twarzy, niedlugo powinienem skonczyc i zrigowac cialo, miecz pokaze dopiero oteksturowany... to tyle :D tylko ze cholernie malo czasu mam ostanio :I
ZiBi_PL Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 super :D tylko na jednej czaszce widac podzial
KLICEK Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 Jezeli chodzi o kolor sktory to na czym sie wzorowales ? :) Bardzo mi sie podoba, wyraz twarzy jest spoko
Leru Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 Ciekawe :) trochę dragonballowskie, ale mi się podoba
ZiBi_PL Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 heh Leru - faktycznie :D NAPPA sie kłania :P ze tez tego niespostrzeglem :D
RK Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 Twarzyczka świetna- może podkreśl ją światłem ? Dawaj przeciwników.
Gość _Kreska_ Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 nono, swiatlo i model fajny, twarz toche jak z pracy FireHunter sic ;)
Rekomendowane odpowiedzi