Hatred Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 wsumie to tak przeszukiwalem watki ktore tu zakladalem i nie zobaczylem bym gdzies zamiescil tu moja fabryczka :) starzy wyjadacze prosze bez textow w stylu "jak juz mowilem..., tak jak wspominalem..." itd :) :D specyfikacja fabryczki w zalaczonym pliczku :) prosze o wyrozumialosc :D
Vorek Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 mi się podoba, ma klimacik, ładne teksturki :) pozdrawiam
JunioR Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 bardzo ładnie, szczegolnie texturki mi sie podobają.
_michal Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 Jak już Ci na cegetalku pisałem bardzo fajne :P Teraz prosi się o postnuklearnego rtsa hehe, tylko polycount trochę niski ;) **** 1/2 ;)
sartr Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 juz Ci nawet nietyle pisałem co mowiłem....:P - bardzo fajne szczególnie przy niewielkiej texturce tri stars dude:D
Por@szek Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 Ja sie nie wypowiem bo mnie znowu zbesztasz. Ale daj cos nowego a nie te starocie:P
rzuq Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 hmm - nie wiem w jakiej skali wystapi bud ale nie jestem pewien wielkosci tekstur, gdybys mogl takze poddawac na przyszlosc pracki mniejszej kompresji - w tym przypadku jpg bardzo niszczy podglad jak zwykle zazdroszcze kontorlii nad mapowaniem :)
Hatred Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Napisano 19 Lipiec 2005 dzeki panowie :) i dzieki panowie brzydaki tez dzieki :P :D co na to poradze ze jak cos robie to nie moge sie oprzec coby komus wipka pokazac no :) ale ten nastepny nastepny projekt to niepokaze nikomu, dopiero skonczony :) Rzuk modelowi texturka nie rozlazi sie zabardzo, obczaj ten obrazek ten z tylu pokazuje ze nawet w takim zblizeniu zabardzo zblurowany niejest :) jak cos to mam do tego jeszcze 2 texturke 512x512 :) przezorny zawsze ubezpieczony :)
rzuq Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 popracowalbym jeszcze nad krawedziami rdzawo brazowych detali gdzie wkrada sie jakas niebieska skladowa (na poprzednim renderze jej nie ma :| - jakas aberracja chromatyczna renderera? ;D ) - a 512 cie ratuje :P :D - czekam na kolejne pracki
Hatred Napisano 19 Lipiec 2005 Autor Napisano 19 Lipiec 2005 a neiwim co bo ten tu to screen z wiewporta :D
PAINbringer Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 Ja bym popracował mad teksturkami bo jakieś nijakie są Oo. Ten komin (?) wygląda jaka jakaś rórka a nie część dużej budowli. Również te brązowe kanały wentylacyjne (?) 'leżą'. Ale to moja opinia. Pozdr.
bartonfink Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Naprwde wciaz sie dziwie dlaczego ten model nie przeszedl - :)
Hatred Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 to pewnie przez texturki bo nijakie byly :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się