Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

lusterka do poprawy :) rowki za szerokie robisz , tył w okolicach lampy ladnie poprawiony ale rowek laczenia zderzaka z nadkolem fatalny :| , wymien lusterko aha i jeszcze ... wymien lusterko :D

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 243
  • Wyświetleń 21,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

nie wymienie lusterka bo nie potrafie, rowek postaram sie poprawic, dziekuje za uwagi

 

p.s.: nie przekonacie mnie co do lusterek

 

p.s.2.: nie przekonacie mnie co do lusterek ;p

Napisano

musisz poprawic te lusterka albo zlozymy petycje do modkow aby ci watek usunela;P

hehe

popraw te lusterka(to co napisal javor) a bedzie super teraz jest tak sobie;)

pozdro

Napisano

No widze xyrion, ze czynisz ogromne postepy i to w tak krotkim czasie.

Siateczki low poly wychodza ci dosc dobrze, ale powierzchnie nadal sa krzywawe (nie wszystkie oczywiscie).

To naszczescie mozna szybko poprawic.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Tez mi sie wydaje ze juz jest o wiele lepiej niz wczesnieji bardzo sie z tego ciesze. To napewno nie jest moj ostatni samochod wiec nastepne beda lepsze :). Dziekuje za opinie.

Napisano
  • Autor

nie dam sie przekonac :), zabezpieczylem sie wczesniej na taki wypadek i watek zawiera tresc typu [by xyr] czyli przyjmijmy ze lusterka sa mojego, aczkolwiek "nie smiesznego" pomyslu :)

Napisano
  • Autor

nie no to bylaby przesada :)

 

p.s.: nie przekonasz mnie 8-)))

 

p.s2.: nie uda Ci sie 8-))

Napisano

Pare tygodni temu modelujac mercedesa myslales pewnie podobnie o jego ksztalcie, a patrz jakie poczyniles postepy z kolejnym modelem...

Napisano
  • Autor

zeby nie bylo ze sie obijam ;) felga 70k poly 8-)

 

36.jpg

 

i siateczka

37.jpg

Napisano

łeee 70.000 poly a niema wentyla i wyważników ??? :P

tylko troche przy śrubach się kaszani

Napisano
  • Autor
łeee 70.000 poly a niema wentyla i wyważników ??? :P

tylko troche przy śrubach się kaszani

 

no tak racja, zapomnialem o tym jak tylko skoncze opone to dorobie, co do srub masz racje ale ciezko mi idzie z takimi zasranymi boolean`ami

 

bardzo ladna felga ale i tak bym ja odchudzil bo jest kilka zbednych edgow :)

 

hehe dzieki, nie oszczedzalem poly ;), jak znajde moment to moze uda mi sie odchudzic ja

Napisano
  • Autor

nie mam wlasnie dokladnych referek odnosnie tylnej lampy...sprezycuj prosze co jest nie tak

Napisano
  • Autor

cholera...cos mi nie chce wyjsc ta opona ;)....380k poly na sama jedna opone to za duzo :P

Napisano

380.000 poly na jedną opone ????? wow jesteś szalony !!!! co ty mesh smooth na nią dajesz ??? zwariowałeś ???? dobrą opone można zrobić z 5.000 - 20.000 ... zależy jaki bierznik

Napisano
  • Autor
faktycznie chyba ms na nią dajesz :)

 

hehe nawet dwa razy :):), juz jest ok 24k poly 8-)

Napisano
  • Autor

bez kitu 2x 8-)))....no w koncu forum zaczelo dzialac :).....zrobilem oponke i wyglada ona tak

 

38.jpg

 

39.jpg

Napisano

ee dziwna jakaś ... strasznie brzydki bieznik

opona o takim bieżniku (dużo podłuznych rowków) miała by bardzo słabą przyczepność na zakrętach ... prawie wogóle by jej nie miała

sam go wymyśliłeś ??

pozatym profil opony jest ze 2x za mały (wiem że są i takie ale ani to ładne ani się nie nadaje do jazdy)

no i opona powinna być szersza od felgi a u ciebie jej bok jest prawie płaski

 

więc sugeruje tak:

- zrób nową opone !!!

- lusterka też ;]

Napisano

No wypas model, idzie w perfekcje!

Mitsubishi jest najlepsze ! ;)

Model bedzie na pewno sliczny. Czekam na Twoj lakier, bo sam sie z tym mecze wlasnie

Napisano
  • Autor

Dziekuje. No ten lakier tak szybko nie przyjdzie najpierw musze sie nauczyc cos

Napisano
  • Autor

update

 

40.jpg

 

edit:

 

Karoseria + 4 kola = 480k poly

Tylko pytanie czy polygon counter liczy tez tez z symmetrowane czesci ??

Napisano
  • Autor

521k polygonow przed rozpaczeciem wnetrza...heh ciekawe ile bedzie mial jak skoncze je robic 8-))))))). Jeszcze siedzi mi w glowie ciekawa animacja 8-))), moze jakas scena :)

Napisano

Gdyby ktoś chciał referek reflektorów (przód i tył) to dajcie znać ;) Jak modelowałem evo7 troche mi sie tego uzbierało...

Napisano
  • Autor

kome....akurat wszystkie obrazki stamtad mam na hdd.. i co do tego swiatla to mysle ze chodzi Ci pewnie o ta czesc ktora powinna byc przed 1wszym cylindrem swiatla ? jesli nie to nie wiem co innego moze byc nie tak...tamta czesc postaram sie poprawic

Napisano

łe jak sam tego nie widzisz to trudno :)

 

u ciebie poprostu sa trzy clindry takie same i kropka a narawde to kazdy jest inny a za nimi jest cos troche bardziej skomplikowanenego niz plaska powierzchnia jak u ciebie, troszke podobnie jhest z przednimi

Napisano
  • Autor

no w sumie zgadza sie :), tylko ciezko wykminic jak to naprawde tam wyglada, postaram sie cos z tym zrobic jak juz bede mial jakis chrom

Napisano
  • Autor

No i zaczeły się prawdziwe schody. Sam nie mam pojecia jak zrobic odpowiednie materiały (shadery?) wiec korzystam z gotowców. Jedna uwaga to nie patrzcie na ten przedni zderzak gdyz jakimś dziwnym cudem zrobił się kanciasty :). Nastepnym razem juz będzie ok.

 

42.jpg

 

43.jpg

 

44.jpg

 

45.jpg

 

Pytanie brzmi czy ide w dobrą strone czy w ogole nie nadaje sie to do niczego ?

 

 

EDIT:

ehhh...tylko dwa ostatnie rendery sa kanciaste :P

Napisano

Witam!!

masz fajne wycieraczki:P

wedlug mnie polaczenie 1 i 4:)

ale ja sie nie znam wiec posluchaj "Szefow"

ps.modelik ma sporo bugow w szczegolnosci zderzak:)

pozdro

Napisano

tak jak nielot - sporo bugów ale render kaszani do konca w miare udany modelik jak na początki ;)

Napisano
  • Autor

Cze....odnosnie tych wycieraczek to ironia ? Co do zderzaka to napisalem przeciez ze dziwnym cudem zrobil sie kanciasty

 

edit:

czemu teraz mowicie, że są bugi a nie wcześniej ?

Napisano

to nie chodzio kanciastosc tylko ze widac teraz bugi:)

a jesli chodzi o wycieraczki to sie domysl;P

pozdro

Napisano

zmień lakier bo słabo widać z tego rendera - np. na szary. a jak na początkującego to w miarę, pozdr

Napisano
  • Autor

ee zostawiam shadery na pozniej ...na dzis tyle zrobilem jeszcze. Moze sie wydawac ze w dziwny sposob robie to od srodka ale wydaje mi sie ze nie mam innego wyjscia. Tak mi jest najlatwiej z moich referek

 

46.jpg

 

47.jpg

Napisano
  • Autor

Bede starał sie czesto teraz update`owac, gdyż moze komuś to pomoże przy modelowaniu swojego wnętrza.

 

48.jpg

 

49.jpg

 

50.jpg

 

51.jpg

 

 

Edit:

 

lol....mam juz ponad 240 save`ów do tej fury :P

Napisano

huhu..za wnetrza to ja sie narazie chyba dlugo nie wezme:D...ladnie idzie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności