Napisano 5 Sierpień 200519 l lusterka do poprawy :) rowki za szerokie robisz , tył w okolicach lampy ladnie poprawiony ale rowek laczenia zderzaka z nadkolem fatalny :| , wymien lusterko aha i jeszcze ... wymien lusterko :D Pozdrawiam
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor nie wymienie lusterka bo nie potrafie, rowek postaram sie poprawic, dziekuje za uwagi p.s.: nie przekonacie mnie co do lusterek p.s.2.: nie przekonacie mnie co do lusterek ;p
Napisano 5 Sierpień 200519 l musisz poprawic te lusterka albo zlozymy petycje do modkow aby ci watek usunela;P hehe popraw te lusterka(to co napisal javor) a bedzie super teraz jest tak sobie;) pozdro
Napisano 6 Sierpień 200519 l No widze xyrion, ze czynisz ogromne postepy i to w tak krotkim czasie. Siateczki low poly wychodza ci dosc dobrze, ale powierzchnie nadal sa krzywawe (nie wszystkie oczywiscie). To naszczescie mozna szybko poprawic. pozdrawiam
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor Tez mi sie wydaje ze juz jest o wiele lepiej niz wczesnieji bardzo sie z tego ciesze. To napewno nie jest moj ostatni samochod wiec nastepne beda lepsze :). Dziekuje za opinie.
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor nie dam sie przekonac :), zabezpieczylem sie wczesniej na taki wypadek i watek zawiera tresc typu [by xyr] czyli przyjmijmy ze lusterka sa mojego, aczkolwiek "nie smiesznego" pomyslu :)
Napisano 6 Sierpień 200519 l rownie dobrze mogles postawic boxa i powiedziec ze to lancer Twojego pomysłu :)
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor nie no to bylaby przesada :) p.s.: nie przekonasz mnie 8-))) p.s2.: nie uda Ci sie 8-))
Napisano 6 Sierpień 200519 l jak nie zmienisz tych lusterek to osobiscie nakopie ci do ... rozumu :) nie mowie nic ale one sa ... brzydkie poprostu :D
Napisano 6 Sierpień 200519 l Pare tygodni temu modelujac mercedesa myslales pewnie podobnie o jego ksztalcie, a patrz jakie poczyniles postepy z kolejnym modelem...
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor Dziekuje wszystkim za opinie, bardzo sie z nich ciesze. Mam gigantyczny problem!! http://max3d.pl/forum/showthread.php?goto=newpost&t=18018 Moze ktos zna jakis dobry sposob na to cos ?? displace odpada cos nie trybi u mnie albo jestem za glupi na to i do tego strasznie wydluza mi render
Napisano 8 Sierpień 200519 l łeee 70.000 poly a niema wentyla i wyważników ??? :P tylko troche przy śrubach się kaszani
Napisano 8 Sierpień 200519 l bardzo ladna felga ale i tak bym ja odchudzil bo jest kilka zbednych edgow :) pozdrawiam
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor łeee 70.000 poly a niema wentyla i wyważników ??? :P tylko troche przy śrubach się kaszani no tak racja, zapomnialem o tym jak tylko skoncze opone to dorobie, co do srub masz racje ale ciezko mi idzie z takimi zasranymi boolean`ami bardzo ladna felga ale i tak bym ja odchudzil bo jest kilka zbednych edgow :) hehe dzieki, nie oszczedzalem poly ;), jak znajde moment to moze uda mi sie odchudzic ja
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor nie mam wlasnie dokladnych referek odnosnie tylnej lampy...sprezycuj prosze co jest nie tak
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor cholera...cos mi nie chce wyjsc ta opona ;)....380k poly na sama jedna opone to za duzo :P
Napisano 8 Sierpień 200519 l 380.000 poly na jedną opone ????? wow jesteś szalony !!!! co ty mesh smooth na nią dajesz ??? zwariowałeś ???? dobrą opone można zrobić z 5.000 - 20.000 ... zależy jaki bierznik
Napisano 8 Sierpień 200519 l 380 poly to powinien miec caly samochod :D faktycznie chyba ms na nią dajesz :)
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor faktycznie chyba ms na nią dajesz :) hehe nawet dwa razy :):), juz jest ok 24k poly 8-)
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor bez kitu 2x 8-)))....no w koncu forum zaczelo dzialac :).....zrobilem oponke i wyglada ona tak
Napisano 8 Sierpień 200519 l ee dziwna jakaś ... strasznie brzydki bieznik opona o takim bieżniku (dużo podłuznych rowków) miała by bardzo słabą przyczepność na zakrętach ... prawie wogóle by jej nie miała sam go wymyśliłeś ?? pozatym profil opony jest ze 2x za mały (wiem że są i takie ale ani to ładne ani się nie nadaje do jazdy) no i opona powinna być szersza od felgi a u ciebie jej bok jest prawie płaski więc sugeruje tak: - zrób nową opone !!! - lusterka też ;]
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor http://tinylink.com/?GwJyxZxxbH moze moja nie jest super odwzorowaniem tego ale najwyzej na koncu narobie cos innego choc watpie, tak jak napisales prawie plaska :)..ale masz racje poprawie to
Napisano 8 Sierpień 200519 l No wypas model, idzie w perfekcje! Mitsubishi jest najlepsze ! ;) Model bedzie na pewno sliczny. Czekam na Twoj lakier, bo sam sie z tym mecze wlasnie
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor Dziekuje. No ten lakier tak szybko nie przyjdzie najpierw musze sie nauczyc cos
Napisano 8 Sierpień 200519 l oponka zle jest dopasowana do felgi więc sugeruje tak: - zrób nową opone !!! - lusterka też ;] dokladnie tak zrob :) :)
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor update edit: Karoseria + 4 kola = 480k poly Tylko pytanie czy polygon counter liczy tez tez z symmetrowane czesci ??
Napisano 9 Sierpień 200519 l Autor 521k polygonow przed rozpaczeciem wnetrza...heh ciekawe ile bedzie mial jak skoncze je robic 8-))))))). Jeszcze siedzi mi w glowie ciekawa animacja 8-))), moze jakas scena :)
Napisano 10 Sierpień 200519 l Gdyby ktoś chciał referek reflektorów (przód i tył) to dajcie znać ;) Jak modelowałem evo7 troche mi sie tego uzbierało...
Napisano 10 Sierpień 200519 l Autor kome....akurat wszystkie obrazki stamtad mam na hdd.. i co do tego swiatla to mysle ze chodzi Ci pewnie o ta czesc ktora powinna byc przed 1wszym cylindrem swiatla ? jesli nie to nie wiem co innego moze byc nie tak...tamta czesc postaram sie poprawic
Napisano 10 Sierpień 200519 l łe jak sam tego nie widzisz to trudno :) u ciebie poprostu sa trzy clindry takie same i kropka a narawde to kazdy jest inny a za nimi jest cos troche bardziej skomplikowanenego niz plaska powierzchnia jak u ciebie, troszke podobnie jhest z przednimi
Napisano 10 Sierpień 200519 l Autor no w sumie zgadza sie :), tylko ciezko wykminic jak to naprawde tam wyglada, postaram sie cos z tym zrobic jak juz bede mial jakis chrom
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor No i zaczeły się prawdziwe schody. Sam nie mam pojecia jak zrobic odpowiednie materiały (shadery?) wiec korzystam z gotowców. Jedna uwaga to nie patrzcie na ten przedni zderzak gdyz jakimś dziwnym cudem zrobił się kanciasty :). Nastepnym razem juz będzie ok. Pytanie brzmi czy ide w dobrą strone czy w ogole nie nadaje sie to do niczego ? EDIT: ehhh...tylko dwa ostatnie rendery sa kanciaste :P
Napisano 20 Sierpień 200519 l Witam!! masz fajne wycieraczki:P wedlug mnie polaczenie 1 i 4:) ale ja sie nie znam wiec posluchaj "Szefow" ps.modelik ma sporo bugow w szczegolnosci zderzak:) pozdro
Napisano 20 Sierpień 200519 l tak jak nielot - sporo bugów ale render kaszani do konca w miare udany modelik jak na początki ;)
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor Cze....odnosnie tych wycieraczek to ironia ? Co do zderzaka to napisalem przeciez ze dziwnym cudem zrobil sie kanciasty edit: czemu teraz mowicie, że są bugi a nie wcześniej ?
Napisano 20 Sierpień 200519 l to nie chodzio kanciastosc tylko ze widac teraz bugi:) a jesli chodzi o wycieraczki to sie domysl;P pozdro
Napisano 20 Sierpień 200519 l zmień lakier bo słabo widać z tego rendera - np. na szary. a jak na początkującego to w miarę, pozdr
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor ee zostawiam shadery na pozniej ...na dzis tyle zrobilem jeszcze. Moze sie wydawac ze w dziwny sposob robie to od srodka ale wydaje mi sie ze nie mam innego wyjscia. Tak mi jest najlatwiej z moich referek
Napisano 21 Sierpień 200519 l Autor Bede starał sie czesto teraz update`owac, gdyż moze komuś to pomoże przy modelowaniu swojego wnętrza. Edit: lol....mam juz ponad 240 save`ów do tej fury :P
Napisano 21 Sierpień 200519 l huhu..za wnetrza to ja sie narazie chyba dlugo nie wezme:D...ladnie idzie:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto