hkropinski Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 Witam! Bitwa! Super! Pozdrawiam! Powodzenia! Koncept: Wytrzymały robot, wyposażony w gąsienice do ataku na odległość. Concept: Durable robot, equip with catterpillar tread into attack on distant. Aktualny stan pracy: Pierwsze rendery:
KLICEK Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 witamy :) jest fajnie , czas renderingu mnie zabil :D powodzenia
hkropinski Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Napisano 31 Lipiec 2005 marcin -> p4 3.000 mhz @ 3.600, 512 mb ram, geforce 6800gt ;-)) ale włączam skylighta z cast shadows, a jak praca? pozdrawiam
hkropinski Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Napisano 31 Lipiec 2005 na miniaturce pokazuję jak ma wyglądać ostatecznie pojazd
Falcrum Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 Powodzonka :) Kolejne gasiorki w bitwie ;D Przy takim kompie taki czas renderingu ? To niedopuszczalne !! :P Pozdr
chveti Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 omg TAKI CZAS! renderuj z samym wlaczanym skylightem i GI na low , wstarczy na prezentacje. Przeginasz z ustawieniami jak na taki sprzęt :P a co do pracki to niezle te gasieniczki ale ten stozek jest be:P pozdr.
Archangel Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 47 MINUT O_o masakra... to nawet brazilkiem wyrenderowalbys to jakies 10 razy szybciej (ze skylightem) a efekt bylby identyczny jak nie lepszy Jak napisal chveti troche przeginasz z ustawieniami :/ co do projektu fajnie sie zapowiada :) Powodzenia
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 to co napisałem wczoraj o 21:08 to oczywiście projekt i zarys tego jak to będzie wyglądać, myślę, że dzis dam update'a i chyba rzeczywiście przesadziłem ze skylightem, pozdrawiam
piotrek Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 To ja się trochę przyczepię: W jaki sposób jedno ogniwo gąsienicy przymocowane jest do drugiego?? :) Powodzenia
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 hehe... ładnie żeś to wymyślił! ale ja Ci pokażę jak to jest. zdjęcie u dołu to dwa ogniwa skierowane do siebie koncówkami. Otóż każde ogniwo ma dwa otwory. Ogniwa składa się wkładając końcówki TAKIE JAK u OGNIWa Z PRAWEJ STRONY do otworów z drugiej strony ogniwa. Kiedy jedno ogniwo jest umocowane w drugim elektronicznie otwiera się zaczepy. kiedy cały proces jest skończony jedno ogniwo w drugim wygląda tak jak ogniwo ze zdjęcia z lewej strony. pozdraiwam ;-) ale mimo wszystko dzieki, że o tym napisałeś bo teraz będę mógł ten błąd zmienić w renderach i praca będzie jeszcze bardziej dopracowana. ten szczegół będzie dopiero w kolejnych renderach
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 taki mały update, zmieniłem trochę łącznik który można zobaczyć w pierwszym poście na drugim zdjęciu
Cruzh3r Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 Ferst ow all, co do tytułu. Kick nie kopać w sensie robić dziury w ziemi, tylko kopać komuś na przykład du***. Właściwym określeniem było by "DIG"(digger) chociaż przynosi na myśl pokemony. Hehe, słowo "Forgotten" niezapewnia wygranej w Bitwie(chociaż... spytaj Jarasa):D Co do samego pomysłu to niewidze tu żadnego związku z maszyną "bojową" niewiem czy to jest gąsienica czy narzędzie do kopania ale nie nadaje się do wykonywania funkcji ani jednego ani drugiego. Pomyśl nad tym całym projektem.
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 cruzh3r -> zapewniam cię, że wszystko będzie dobrze, myslę, że tak może zostać bo innym to nie przeszkadza, a i leru nie ma zastrzeżeń. po dodaniu otoczenia zapewne bardziej praca nawiąże do tematu, pozdrawiam
MF Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 hkropinski: model ok, ale nie denerwuj mnie takimi czasami !!... Na moim slabszym sprzecie renderuje modele z masa detali o wiele szybciej. 1. Po co uzywasz maxowego skylighta i vraya :| ? Przeciez to samo wyszloby ze scanline. Jezeli chcesz skylight w vrayu to wlacz GI skylight a zostaw ten maxowy ;)... Bedzie render w 20 s a zaoszczedzony czas wykorzystasz na modeling. 2. Jezeli juz chcesz ten skylight, bo widaomo ze vrayowy jest troche za cukierkowy to przezuc sie na Mental raya. Zostaw swiatla tak jak teraz, a w ustawieniach mentalka wlacz FG, zmien sample na np 200, a max i min na jakies wieksze wartosci typu 100 / 50.... Mam nadzieje ze cos zrozumiesz z tego co nasmarowalem ;)... Pozdrawiam.
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 Mam nadzieje ze cos zrozumiesz z tego co nasmarowalem ... hej... nierób ze mnie takiego nierozumnego gościa;-)) jeszcze tylko jeden update bez Twoich poraz i "sztuczek" bo mi się juz zaczął renderować. pozdrawiam
MF Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 A i jeszcze jedno, co do tematu :) Czy na pewno o to Ci chodzilo ? forgotten kicker, a nie forgotten digger ? kick - kopac w sensie kopac kogos w d.... dig - kopac w sensie kopac dziure :] Nie robie z Ciebie "nierozumnego goscia" tylko czasem niezbyt zrozumiale tlumacze :P... Pozdrawiam
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 masz rację, zmieniam to! tylko digger także kojarzy mi się z pokemonami.... ach to były czasy!
Ania Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 gąsienica na górnej zębatce jest zgięta o jeden raz za dużo (haczyk w rogu nie ma się gdzie podziać jak się obróci), i myślę że powinno być więcej tych elementów oraz więcej zębów na zębatce.
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 wiem, masz rację, ale są inne szczegóły a zmiana gąsienic zmieniła by zmianę zębatki. a zmiana zębatki zmieniłaby... i tak dalej...;-)) ale mimo wszystko jestm zadowolony ze swojej pracy choć na końcu będę trochę rzeczy modyfikował, pozdrawiam
wesoledi Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 gasienice fajne, ale nie widze tego jak to ma wejsc w ziemie z tymi gosienicami i takim malym wiertlem. bardziej bylbym za maszyna jak w "Jadro ziemi", lub chodziaz wydluzyc pojaz i schowac gasiennice pod/w pojezdzie? tak by lekko wystawaly ale byly za wiertlem. (chyba wiadomo o co mi chodzi? :D) //one more thing uklad przypomina mi trojkat prostokatny, wiec moze by zoptymalizowac uklad gasiennic? a mianowicie do ziemi przylozyc na przeciwprostokatnej?
hkropinski Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 z tyb wiertłem i innymi pierdołami to zienię. wiertło będzie ogromne, a co do gąsienic to taką konstrukcję zostawiam. zwenętrzne będą minimalnie cofnięte od wewnetrznych.
hkropinski Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 daje update, jest to łącznik który przedstawiałem niedawno, widok od tyłu, a na miniaturce macie szczegóły widoku ( hehe.. robione w paincie ) pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 przerób tę koparę na maszynę do bojowania się z potworami. referka: http://www.mypcera.com/game/xiu/soft/digger.jpg :D
hkropinski Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 a mógłbyś dac to zdjęcie jako miniaturkę? bo mi się nie chce otworzyć... dzięki
hkropinski Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 teaa, już to widziałem... świetne... ułeee...
Cruzh3r Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 Baj Da Łej, w podpisie nadal masz kicker W pracy wykorzystujesz ten sam model śruki (a raczej główki) w różnych kontekstach(?!?) Raz jest to śrubka a raz jakiś łącznik dziwny. Wogule śrubki gwiazdkowe niepasują, Lepsze były by jakieś nity, albo co. PS. PLAGIAT POSTÓW SIĘ SZERZY!
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 teaa... w związku z licznymi upomnieniami mnie o to, że kopacz nie jest maszyną bojową robię robota z tego... nie długo pokażę koncept, pozdrawiam
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 ok, taki będzie robot: jak widac jedną część już mam;-))
dariusz Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 juz lepiej przerobic kopacza na czolg:) ten robot bedzie taki.... dziwny:|
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 Ok Dareg -> Super PomysŁ - Niech BĘdzie CzoŁg!!!!
dariusz Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 z drugiej strony w tej bitwie jest juz w pizdu czolgow:( ale moglbys pokombinowac z dzialem. hmmm moze na fale dzwiekowe (niemcy robili taka wunderwaffe), lub cosik jeszcze bardziej odklejonego i oryginalnego...
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 myślę, że tu czołg będzie dobrze padował, ale będzie taki raczej gruby, a jego działo będzie też grube i szerokie i krótkie
dariusz Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 a moze zmien tracki na cos takiego w rodzaju osmiokolowca (lav 25 piranha, chyba) tyle ze zamiast kol podwojne gasience... edit: http://www.jadar.com.pl/jadar-group/armo72/72057/LAV-25-Piranha-AA_10.jpg
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 nie, wolę zostać przy czołgu takim masywnym, ale dzięki za pomysły, podzrawiam
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 mniej więcej taki tank będzie - zarys
dariusz Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 no ciekawie bedzie (mam nadzieje:)) ale troszke przypomina ten: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17142
hkropinski Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 nie, kategorycznie zapewniam, że to nie jest plagiat, pozdrawiam
hkropinski Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 update: czołg to też nie będzie... już zacząłem, będzie bardzo masywna konstrukcja a działo będzie u góry, na amortyzatorach i będzie bardzo masywne, pozdrawiam
AGmakonts Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 Bądź tak miły i zrób taki sam render tego cuda z podłogą i w 1024 bo uwielbiem takie renderki a tapetki szukam (wiem jestem zboczony;)) a tak na serio to bardzo fajny model czekam na więcej
ZiBi_PL Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 fajnie ;] tylko powiedz mi co za silnik ruszy te "gasienice"
wesoledi Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 nowy koncepcik zapowiada sie swietnie :) uklad przypomina mi trojkat prostokatny, wiec moze by zoptymalizowac uklad gasiennic? a mianowicie do ziemi przylozyc na przeciwprostokatnej?
AGmakonts Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 wesoledi - przy tym by było sporo roboty jednak a to w sumie aż tak nie razi i nawet fajnie wygląda przecierz ja tam proponuje to zostawić ZiBi_PL - jak to jaki? Havok albo jakiś diesel;);)
Ania Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 wiesz co zrób? teraz środkowa część wygląda jak siedzenie, zrób jeszcze bardziej fotelowato i napęd gąsienic na pedały (nie takie jak na tym forum, tylko takie jak na rowerach) dobrze wygląda, tylko nie wiem czy nie za cienkie elementy jak na realistyczną maszynę
dariusz Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 hehe, realistyczna maszyna na cieplych panow:D pomysl Ani C jest przedni i z jajem:) kwestia napedu rozwiazana...:D:D
MF Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 hkropinski : Ty dalej renderujesz maxowym skylightem ? :|... Wywal go bo czas marnujesz nie milosiernie. Jezeli juz nie umiesz wlaczyc GI, to wstaw swiatlo VRayLight ustaw type na Dome i pobaw sie samplingiem oraz natezeniem, rendering bedzie z 20 x szybszy... Sorry, ze tak naskakuje, ale nie lubie jak ktos z dobrym sprzetem, korzystajac z vraya nie umie skorzystac z jego dobrodziejstw....
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 dzieki, malefatal, zobaczę efekty, ale jeszcze dziś lekki render ze skylightem: ale skylkight z domyślnego rendera wolno nie idzie - obraz powyżej renderuje się 9 min
Rekomendowane odpowiedzi