Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Volvo 850


Gość czuko

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no wlasnie sie zastanawialem jakie robic bo aktualnie robilem z "podrasowanego blueprinta" i narazie takie chyba zastana. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz nie zajarzylem ze chodzi ci o krzywizne ;) ale wlasnie patrzylem na zdjecia referencyjne i jezeli chodzi o krzywizne to 850 ma takie, tylko nie tak bardzo "wybrzuszone", ale postaram sie cos pokombinowac.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff.. po długim urlopie znowu do robotki ;) Mały update. I tu jeszcze pytanko jak zrobić w Vray'u materiał szybek do lamp przednich i tylnych. próbowałem pare tutków ale niestety nic mi nie wychodzi ;( Będę wdzięczny za info.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chyba o ten bump mi chodzi tzn chodzi mi o zrobienie np. migacza z nałożeniem mapy np checker lub innej żeby wyszedl z teksturka i tak jak powinien wyjsc a nie wrzucic galss na szybke i chrom pod spód. to samo z tylnymi lampkami. próbowalem z bump nałożenie mapy ale nic mi nie wychodzilo. bede wdzieczny za link lub info do zrobienia tego bu juz zrobilem z 20 renderingow i nie moge sobie z tym poradzic.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdziesz tam na pewno. W dziale download na samym poczatku masz materialy do vray. Sciagasz takie car szarder. Jest to co prawda nowascena z bodajrze 16 lakierami i 2 materialami tylnich swiatel i 2 o reglektorow. Ale potem t tylko zrenderowac (co trwa dosc dlugo) wybrac sobie jakis ladny i zapisac do biblioteki, potem otworzyc w swojej scence i juz :) Ah tak sie zapisalem ze zapomnialem dodac ze bardzo ladny samochod zrobies, weszlem co prawda tutaj przypadkiem, ale nie spodziewalem sie naprawde ze wszystko bedzie tak rowno i dokladnie zrobione (polecam dac nowy zalacznik aby sie bardziej aktualny stan pracy wyswietlal kolo twojego watku ^_^) No i powodzenia w dalszej pracy (chyba najgorsze przed toba :p)

Pozdrawiam

 

Edit:

Ah widze ze dyonizoss mnie ubiegl ^^'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie zle :P takie cos (tex na swiatlach) ma zastosowanie w low poly ... jak musisz mocno oszczedzac ... i najlepiej zeby w pozniejszej animacji nie bylo zbyt duzo ujec od przodu bo wyglada to i tak paskudnie ... a jesli chodzi o model niezlej klasy tak jak twoj ... to takie rozwiazanie to poprostu tragedia :P

 

zrob chocby prowizoryczne wnetrze reflektorow ... a bedzie duuuuzo le]piej ...

 

pozdrawiam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

no wlasnie, swiatla..... walczylem z nimi juz troche czasu ale to nie sa texturki tylko modelowane w poly tak jak reszta moze po prostu za duzy bump dalem albo nie wiem w zasadzie co, bo naprawde probowalem odwzorowac orginal. chyba musze stwiedzic ze to najgorsza czesc jaka do tej pory robilem... ale czy naprawde wygladaja jak textury?? hmm...

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności