Napisano 5 Sierpień 200519 l witam po nieudanym starcie czas na nastepny samochodzik Volvo 850. prosze o opinie. pozdr.
Napisano 5 Sierpień 200519 l Nie jest zle - wiecej chamfera i bedzie git :). Nie podobaja mi sie tylko nadkola :> Pzdr
Napisano 5 Sierpień 200519 l no wlasnie sie zastanawialem jakie robic bo aktualnie robilem z "podrasowanego blueprinta" i narazie takie chyba zastana. pozdr
Napisano 5 Sierpień 200519 l Popraw je, bo szpeca model. Mozesz sprobowac je zrobic na podstawie wycinka luku z okregu :). Napewno beda sie lepiej prezentowac niz teraz :). Pzdr
Napisano 5 Sierpień 200519 l a widzisz nie zajarzylem ze chodzi ci o krzywizne ;) ale wlasnie patrzylem na zdjecia referencyjne i jezeli chodzi o krzywizne to 850 ma takie, tylko nie tak bardzo "wybrzuszone", ale postaram sie cos pokombinowac. pozdr
Napisano 6 Sierpień 200519 l a tam są szyby czy nie ma? bo jak są to pupa - wcale ich nie widać, a jeśli nawet to wnetrze powinno byc ciemniejsze. a jak nie ma szyb to też pupa bo niewiadomo czemu tam tak jasno... popraw to
Napisano 7 Sierpień 200519 l zrób jakieś lepsze oświetlenie bo teraz np przedni zderzak to carna plama i nie widzxmy czy jest skopany czy ok :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l wlasnie nie wiem jak fajnie zrobic oswietlenie tak jak studyjne moze jakis link ktos podrzuci
Napisano 14 Sierpień 200519 l Jak narazie niezle tylko mam nadzieje że przedni zderzak będzie wyglądał inaczej np. tak:
Napisano 14 Sierpień 200519 l ladnie ci to idzie i bez bledow przynajmniej ja ich nie widze, co do oswietlenia dawaj narazie rendery bez materialow ze standardowych ustwien maxa (dobrze widac wtedy bledy :]), oswietleniem zajmiesz sie na koncu
Napisano 14 Sierpień 200519 l wedlug zalecen nowy renderek, a nad zderzakami popracuje w pozniejszym czasie. pozdr.
Napisano 15 Sierpień 200519 l Ładnie Ci to idzie, ale co tam jest za tylnym nadkolem na wysokości zderzaka, czy jakoś tak, są tam jakieś plamy, (czepiam się bo błedów mało) ogólnie jest bardzo fajnie
Napisano 15 Sierpień 200519 l Dzieki, a ta plama to chyba render tak wyszedl, renderek dla upewnienia sie. pozdr,
Napisano 12 Wrzesień 200519 l Uff.. po długim urlopie znowu do robotki ;) Mały update. I tu jeszcze pytanko jak zrobić w Vray'u materiał szybek do lamp przednich i tylnych. próbowałem pare tutków ale niestety nic mi nie wychodzi ;( Będę wdzięczny za info. pozdr.
Napisano 12 Wrzesień 200519 l tak chyba o ten bump mi chodzi tzn chodzi mi o zrobienie np. migacza z nałożeniem mapy np checker lub innej żeby wyszedl z teksturka i tak jak powinien wyjsc a nie wrzucic galss na szybke i chrom pod spód. to samo z tylnymi lampkami. próbowalem z bump nałożenie mapy ale nic mi nie wychodzilo. bede wdzieczny za link lub info do zrobienia tego bu juz zrobilem z 20 renderingow i nie moge sobie z tym poradzic.pozdr
Napisano 12 Wrzesień 200519 l czuko nie wiem czy ten tutek widziałeś no ale pewnie tak... http://max3d.pl/tutoriale/kurs164/index.html jak sie natkne na jakiś inny to dam znaka POWODZENIA przy modelowaniu i popraw ten tylny blotnik ... POZDRAWIAM
Napisano 12 Wrzesień 200519 l tak widzialem, ale dzieki sprobuje jeszcze raz cos pokminic moze cos z tego wyjdzie.thx, pozdr
Napisano 22 Wrzesień 200519 l hejka. co do schaderków to na evermotion mozna było kiedyś sciagnąć boblioteke .mat o nazwie car-schaders czy cus takiego. tam tez jest shader reflektorów z tego co pamietam. PoZdRo
Napisano 22 Wrzesień 200519 l a tu jest link. http://evermotion.org/index.php?unfold=download&showdownload=yes sprawdź
Napisano 22 Wrzesień 200519 l Znajdziesz tam na pewno. W dziale download na samym poczatku masz materialy do vray. Sciagasz takie car szarder. Jest to co prawda nowascena z bodajrze 16 lakierami i 2 materialami tylnich swiatel i 2 o reglektorow. Ale potem t tylko zrenderowac (co trwa dosc dlugo) wybrac sobie jakis ladny i zapisac do biblioteki, potem otworzyc w swojej scence i juz :) Ah tak sie zapisalem ze zapomnialem dodac ze bardzo ladny samochod zrobies, weszlem co prawda tutaj przypadkiem, ale nie spodziewalem sie naprawde ze wszystko bedzie tak rowno i dokladnie zrobione (polecam dac nowy zalacznik aby sie bardziej aktualny stan pracy wyswietlal kolo twojego watku ^_^) No i powodzenia w dalszej pracy (chyba najgorsze przed toba :p) Pozdrawiam Edit: Ah widze ze dyonizoss mnie ubiegl ^^'
Napisano 22 Wrzesień 200519 l masz tu tutorial chyba ze juz masz.Ale moze ci sie przyda http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm
Napisano 2 Październik 200519 l no po przerwie update, wiem ze do poprawy jest zderzak przedni, a co poza tym to Wy mi powiedzcie. pozdr
Napisano 9 Październik 200519 l witam, poprawilem zderzak przedni i taki wyszedl sobie renderek ocencie sami . pozdr.
Napisano 9 Październik 200519 l OOOooo:) fajnie to sie teraz prezentuje :) Render i lakier bardzo ladne, model tez dokladny, wiec co chciec wiecej? :) moze jakas scenke? :>
Napisano 24 Październik 200519 l witam, pare nowych renderkow, prosze o opinie, bo juz mam plan na nastepny projekt. pozdr.
Napisano 24 Październik 200519 l a zapomnialem jakby ktos wiedzial jak zrobic szybe samochodowa z refleksami w vray to prosze o gotowca ewentualnie link. pozdr
Napisano 25 Październik 200519 l ja osobiscie prosze o usuniecie tego bochomazu z miejsc na reflektory ... ;] pozdrawiam
Napisano 25 Październik 200519 l w zasadzie to nie wiem o ktore "bochomazy" ci chodzi, ;] czyzby swiatla przednie byly zle? pozdr.
Napisano 25 Październik 200519 l zdecydowanie zle :P takie cos (tex na swiatlach) ma zastosowanie w low poly ... jak musisz mocno oszczedzac ... i najlepiej zeby w pozniejszej animacji nie bylo zbyt duzo ujec od przodu bo wyglada to i tak paskudnie ... a jesli chodzi o model niezlej klasy tak jak twoj ... to takie rozwiazanie to poprostu tragedia :P zrob chocby prowizoryczne wnetrze reflektorow ... a bedzie duuuuzo le]piej ... pozdrawiam ;]
Napisano 25 Październik 200519 l Ja tam nie wiem sam, ale mozna by sie klucic czy to sa teksturki, tak sie przygladam i przygladam i glowy za to bym sobie uciac nie dal :p
Napisano 25 Październik 200519 l Jeżeli modelowane a wyglądają jak tekstura to też nie za dobrze :) Wiem, bo sam walczę ze światłami u siebie ;)
Napisano 26 Październik 200519 l hehe no wlasnie, swiatla..... walczylem z nimi juz troche czasu ale to nie sa texturki tylko modelowane w poly tak jak reszta moze po prostu za duzy bump dalem albo nie wiem w zasadzie co, bo naprawde probowalem odwzorowac orginal. chyba musze stwiedzic ze to najgorsza czesc jaka do tej pory robilem... ale czy naprawde wygladaja jak textury?? hmm... pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto