Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

po nieudanym starcie czas na nastepny samochodzik Volvo 850. prosze o opinie.

pozdr.

  • Odpowiedzi 41
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jest zle - wiecej chamfera i bedzie git :).

Nie podobaja mi sie tylko nadkola :>

Pzdr

Napisano

no wlasnie sie zastanawialem jakie robic bo aktualnie robilem z "podrasowanego blueprinta" i narazie takie chyba zastana. pozdr

Napisano

Popraw je, bo szpeca model. Mozesz sprobowac je zrobic na podstawie wycinka luku z okregu :). Napewno beda sie lepiej prezentowac niz teraz :). Pzdr

Napisano

a widzisz nie zajarzylem ze chodzi ci o krzywizne ;) ale wlasnie patrzylem na zdjecia referencyjne i jezeli chodzi o krzywizne to 850 ma takie, tylko nie tak bardzo "wybrzuszone", ale postaram sie cos pokombinowac.

pozdr

Napisano

witam, ciag dalszy volvicy .

 

pozdr.

Napisano

a tam są szyby czy nie ma? bo jak są to pupa - wcale ich nie widać, a jeśli nawet to wnetrze powinno byc ciemniejsze. a jak nie ma szyb to też pupa bo niewiadomo czemu tam tak jasno... popraw to

Napisano

sa szyby ale kiepskie, tzw. robocze

pozdr.

Napisano

zrób jakieś lepsze oświetlenie bo teraz np przedni zderzak to carna plama i nie widzxmy czy jest skopany czy ok :)

Napisano

wlasnie nie wiem jak fajnie zrobic oswietlenie tak jak studyjne moze jakis link ktos podrzuci

Napisano

maly update,

pozdr.

Napisano

Jak narazie niezle tylko mam nadzieje że przedni zderzak będzie wyglądał inaczej np. tak:

silentbel_volvo01.jpg

Napisano

ladnie ci to idzie i bez bledow przynajmniej ja ich nie widze, co do oswietlenia dawaj narazie rendery bez materialow ze standardowych ustwien maxa (dobrze widac wtedy bledy :]), oswietleniem zajmiesz sie na koncu

Napisano

wedlug zalecen nowy renderek, a nad zderzakami popracuje w pozniejszym czasie.

pozdr.

Napisano

Ładnie Ci to idzie, ale co tam jest za tylnym nadkolem na wysokości zderzaka, czy jakoś tak, są tam jakieś plamy, (czepiam się bo błedów mało) ogólnie jest bardzo fajnie

Napisano

Dzieki, a ta plama to chyba render tak wyszedl, renderek dla upewnienia sie.

pozdr,

Napisano

Uff.. po długim urlopie znowu do robotki ;) Mały update. I tu jeszcze pytanko jak zrobić w Vray'u materiał szybek do lamp przednich i tylnych. próbowałem pare tutków ale niestety nic mi nie wychodzi ;( Będę wdzięczny za info.

pozdr.

Napisano

niestety tam też nie widzę jak zrobic materiał lamp przednich. :(

Napisano

tak chyba o ten bump mi chodzi tzn chodzi mi o zrobienie np. migacza z nałożeniem mapy np checker lub innej żeby wyszedl z teksturka i tak jak powinien wyjsc a nie wrzucic galss na szybke i chrom pod spód. to samo z tylnymi lampkami. próbowalem z bump nałożenie mapy ale nic mi nie wychodzilo. bede wdzieczny za link lub info do zrobienia tego bu juz zrobilem z 20 renderingow i nie moge sobie z tym poradzic.pozdr

Napisano

tak widzialem, ale dzieki sprobuje jeszcze raz cos pokminic moze cos z tego wyjdzie.thx, pozdr

Napisano

hejka. co do schaderków to na evermotion mozna było kiedyś sciagnąć boblioteke .mat o nazwie car-schaders czy cus takiego. tam tez jest shader reflektorów z tego co pamietam.

PoZdRo

Napisano

Znajdziesz tam na pewno. W dziale download na samym poczatku masz materialy do vray. Sciagasz takie car szarder. Jest to co prawda nowascena z bodajrze 16 lakierami i 2 materialami tylnich swiatel i 2 o reglektorow. Ale potem t tylko zrenderowac (co trwa dosc dlugo) wybrac sobie jakis ladny i zapisac do biblioteki, potem otworzyc w swojej scence i juz :) Ah tak sie zapisalem ze zapomnialem dodac ze bardzo ladny samochod zrobies, weszlem co prawda tutaj przypadkiem, ale nie spodziewalem sie naprawde ze wszystko bedzie tak rowno i dokladnie zrobione (polecam dac nowy zalacznik aby sie bardziej aktualny stan pracy wyswietlal kolo twojego watku ^_^) No i powodzenia w dalszej pracy (chyba najgorsze przed toba :p)

Pozdrawiam

 

Edit:

Ah widze ze dyonizoss mnie ubiegl ^^'

Napisano

no po przerwie update, wiem ze do poprawy jest zderzak przedni, a co poza tym to Wy mi powiedzcie. pozdr

Napisano

i oczywiscie dzieki wszystkim za pomoc ;)

pozdr.

Napisano

witam, poprawilem zderzak przedni i taki wyszedl sobie renderek ocencie sami .

pozdr.

Napisano

OOOooo:) fajnie to sie teraz prezentuje :) Render i lakier bardzo ladne, model tez dokladny, wiec co chciec wiecej? :) moze jakas scenke? :>

Napisano

Tymek: masz chyba racje, ale juz nie mam sily do nich. ;)

pozdr.

Napisano

witam, pare nowych renderkow,

prosze o opinie, bo juz mam plan na nastepny projekt.

pozdr.

Napisano

a zapomnialem jakby ktos wiedzial jak zrobic szybe samochodowa z refleksami w vray to prosze o gotowca ewentualnie link.

pozdr

Napisano

ja osobiscie prosze o usuniecie tego bochomazu z miejsc na reflektory ... ;]

 

pozdrawiam

Napisano

w zasadzie to nie wiem o ktore "bochomazy" ci chodzi, ;] czyzby swiatla przednie byly zle?

pozdr.

Napisano

zdecydowanie zle :P takie cos (tex na swiatlach) ma zastosowanie w low poly ... jak musisz mocno oszczedzac ... i najlepiej zeby w pozniejszej animacji nie bylo zbyt duzo ujec od przodu bo wyglada to i tak paskudnie ... a jesli chodzi o model niezlej klasy tak jak twoj ... to takie rozwiazanie to poprostu tragedia :P

 

zrob chocby prowizoryczne wnetrze reflektorow ... a bedzie duuuuzo le]piej ...

 

pozdrawiam ;]

Napisano

Ja tam nie wiem sam, ale mozna by sie klucic czy to sa teksturki, tak sie przygladam i przygladam i glowy za to bym sobie uciac nie dal :p

Napisano

Jeżeli modelowane a wyglądają jak tekstura to też nie za dobrze :)

Wiem, bo sam walczę ze światłami u siebie ;)

Napisano

hehe

no wlasnie, swiatla..... walczylem z nimi juz troche czasu ale to nie sa texturki tylko modelowane w poly tak jak reszta moze po prostu za duzy bump dalem albo nie wiem w zasadzie co, bo naprawde probowalem odwzorowac orginal. chyba musze stwiedzic ze to najgorsza czesc jaka do tej pory robilem... ale czy naprawde wygladaja jak textury?? hmm...

 

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności