Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Ford Mustang Fastback


SoAd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ładny modelik, trochę chyba blacha pogięta na bokach, ale może to odbicia się tak układają, dawaj siatkę :)

 

Też teraz robię mustanga (boss 302) w domowym zaciszu, postanowiłem nie dawać do WiP'a (żeby nie zapeszyć :D ) a do finału jeszcze trochę więc będę bacznie obserwował Twoje postępy :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetloczenie z boku idzie pod zbyt duzym skosem, za wysoko zawieszony i opony za grube

 

OT

Vorek dawaj WIP-a, tez mialem robic boss ale nie bluprintow jakbys cos mial i moglbys mi przeslac bylbym wdzieczny ([email protected]), a tak wogole to masz ciezkie zadanie ty i soad bo takiego mustanga jak odwali batou ciezko bedzie przebic

KONIEC OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam ja takiego mustanga widziałem, mi by się wszystko podobało, gdyby nie zawieszenie, jak znajdę większe zdjęcie, to pokaże, jak musi wyglądać, mustangfastback65_01_800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model niezły, tylko miejsca styku karoseri są troszkę zbyt obłe. Hmm.... ciekawe co na to Batou - czy ktoś zrobi lepszego mustanga (Mustang jak Mustang, ale cała jego scena jest ql :) niż on?? :> :)

Taaaaak, to prowokacja, a co ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrde. baaardzo podoba mi sie to autko w oryginale, w twoim wykonaniu również. kawał dobrej roboty ( autko nie nalezy do najprostszych). jedynie do czego mógłbym sie doczepic to "rowki" przy dzwiach, ciut za szerokie(moge sie mylić) ale i tak jest super. heyah!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jak zrobic material szyby do mentala tak zeby moglo sie w nim cos odbijac ale zeby nie dzialal jak szklo powiekszajace tzn nie "wyginal" mi wnetrza samochodu. Widzicie polowe przedniej szyby zjmuje przednie siedzenie. teraz material jest raytraced. jak zrobie standard to nie znieksztalca tego co za szyba, ale tez nie moze nic odbijac.

 

Ale nakrecilem hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o szybkę to zmniejsz Index of Refraction (albo zwiększ, zawsze mi się to myli :D ) Tak czy inaczej tym parametrem osiągniesz to co chcesz. Jeśli chodzi o błąd to albo masz ustawioną za małą pamięć wirtualną albo za mało miejsca na dysku (jeżeli zapisujesz photon czy FG mapę) tak mi się wydaje.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz probowalem majstrowac z index of refraction tez wygina tyle ze inaczej. W windowsie mam ustawiony limit pamieci wirtualnej 3000 mb i 2700 w rendererze a on przy 1.26 gb wyswietla blad. na dysku mam 27 gb wolnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naucz się używać edita :) Co do modelu to widać nieco krzywizn, głównie na bokach, lakierek fajny ale szyby wyglądają jakby lekko zmatowione (chociaż może być to wina otoczenia, wrzuć jakąś mapkę hdri :) ) Bonus paskudny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naucz się używać edita :) Co do modelu to widać nieco krzywizn, głównie na bokach, lakierek fajny ale szyby wyglądają jakby lekko zmatowione (chociaż może być to wina otoczenia, wrzuć jakąś mapkę hdri :) ) Bonus paskudny :D

Jakiego edita?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności