Gość Połki Napisano 5 Wrzesień 2003 Napisano 5 Wrzesień 2003 No zrobiłem jaśniejszy render ( i bez drzewa ) dla porównania, ale w małej rozdzielczości. Nie wiem jakim cudem obniżył mi się poziom wody:| Ale generalnie wydaje mi się, że to ujęcie z przodu jest lepsze niż te poprzednie z boku. Nie wiem teraz, czy robić rendera ciemniejszego czy jaśniejszego. Sorry, za ten fioletowy budynek:D, ale to jest na razie tylko koncepcja nowego ujęcia. Szczegóły później:] Pozdro[piwo]
MrRychu Napisano 5 Wrzesień 2003 Napisano 5 Wrzesień 2003 He he mnie się podoba, nawet baardzo:) PS. Może jakaś susza że tak mało wody?:D
kubi Napisano 5 Wrzesień 2003 Napisano 5 Wrzesień 2003 niezłe, niezłe... tylko jest takie troche puste miejsce po lewej stronie za budynkiem na końcu nabrzeza, jak by się dało tam cos wstawić to moim zdaniem, scenka by jeszcze lepiej wyglądała
Gość Połki Napisano 6 Wrzesień 2003 Napisano 6 Wrzesień 2003 Teraz jak na to w nocy patrzę, to też mi się spodobało:D Wreszcie coś widzę na tym moim ciemym monitorze:) Tam po lewej stronie, to oczywiście cos dorobię. Myślałem o falochronie zbudowanym z betonowych bloków. Już zrobiłem nowego rendera, bez fioletowego budynku, w większej rozdzielczości i z paroma szczegółami, ale narazie nie ma co pokazywać.
szopa Napisano 6 Wrzesień 2003 Napisano 6 Wrzesień 2003 Super pracka!!!! Ja bym jeszcze zmienil teksture nieba... albo wstawic tam jeszcze takie objekty zeby niebo bylo jak najmniej widzoczne... Poprzednie ujecie tez mi sie podoba!!
Tomson Napisano 6 Wrzesień 2003 Napisano 6 Wrzesień 2003 no dobre dobre ... za bardzo nie wiem do czego mam się czepiać... mór mi się podoba... latarnie se świecą... wszystko wymodelowane bardzo dobrze... trochę po lewej (na statku) smutno, brak życia, ale może tak ma być... koniecznie niebo wymienić... dolać trochę wody... chociaż nie wiem po co... nie wiem co wy na to ale kolorki i tekturki statku prezentują się mało szlachetnie, mało przekonywująco czy coś takiego... nie wiem jak to określić... (ogólnie realistycznie ale tak jakoś za bardzo typowo?...) hehe... no nie wiem.. (musze se włączyć grę commandos i zobaczyć jak tam to było...) ale ogólnie bardzo dobrze...
MIKI Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 moze tam po lewj jakis zachod slonca nad portem???????/
kubi Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 zmiana tła nieba by sie przydała na jakieś ciekawsze;)
kulexy Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 wiessz co... tamten wczesniejszy widok mi sie barziej podobal... ale to moja refleksja
Gość Połki Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 Wiem , że to tło nieba jest badziewne, ale to tylkko ampa hdri, której użyłem do oświetlenia sceny:) Jak tylko znajdę jakieś fajne niebo, to wstawię. Chyba jednak zostanę przy tym widoku, ale muszę przez to dorobić trochę otoczenia. Np. ten duży budynek z tyłu wymaga jeszcze pracy. Myślałem też, o zrobieniu napowietrznej linii telefonicznej, takiej na drewnianych słupach z ceramicznymi izolatorami:D Dzięki za wsparcie. Pozdro[piwo]
Pionier Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 uzyles tylko 1 mapy hdri do oswietlenia ?? (procz tycg lamp)
Gość Połki Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 Oprócz mapy HDRI i lamp, są jeszcze lampy na statku, ale właściwie to one niedają swiatła, ale jedynie efekt glow. Mają tak ustawiony parametr zanikania, że nie widać światła w ich pobliżu. Wcześniej oświetlałem scenę zwykłą bitmapą:D A można użyć kilku map hdri?
Frankot Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Ekstra praca... ma taki klimat nowego half-life\'a (chodzi mi o folmik z doków jeżeli ktoś widział to wie o co chodzi, a jeżeli nie widział to niech zobaczy koniecznie).
Batou Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Nowe ujęcie kamery jest całkiem niezłe. Lepsze od poprzedniego. Ogólnie praca nabrała fajnego klimatu. Kawał świetnej roboty. A teraz wady: Bardzo rażą mnie flary. Przede wszystkim, dlatego, że świecą się one nad latarnią. Trochę to dziwne :|. Niby szczegół, ale denerwuje. Poza tym statek jest za mały. Wystarczy porównać jego wielkość z koszem na śmieci. Drzewo również jest za małe, chodź tu akurat można by się było kłócić. Niepodobna mi się również jego model (drzewa), chodź wiem doskonale, że zrobienie go samemu było by niezwykle trudne. Poza tym poprawiłbym teksturkę nieba i materiał wody (łatwo powiedzieć :D). A tak poza tym to wszystko jest ok Czekam na więcej. [soczek]
Gość Połki Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 Te flary będę musiał poprawić. Wydaję mi się, że to tak wyszło, bo za wysoko dałem spota. Obniżę go trochę, to oświetlenie nie powinno się zmienić, a flara będzie niżej. Ale może zastąpię tą flarę, efektem glow, ale danym na materiał....
gollum1 Napisano 12 Wrzesień 2003 Napisano 12 Wrzesień 2003 HMM jakoś tak, nie naturalnie wygląda, Połki jak obiecałem mam dla ciebie te zdjęcia i wrzuce je tu jak tylko załatwię sobie skaner, co nastąpi niebawem. Ta nadbudówka za czysta jest, sterylna taka.
kulexy Napisano 12 Wrzesień 2003 Napisano 12 Wrzesień 2003 a co ci ... marynarze :) wskakuja na ten statek?? moze zrob jakis pomost... :)
Yano Napisano 12 Wrzesień 2003 Napisano 12 Wrzesień 2003 Tamta ciemniejsza wersja mi sie bardziej podobala, zostawiłbym tamtą i dodał jeszcze do niej jakieś niebieskie światło od strony morza, takie słabe (multiplier 0,2) i mocno niebieskie, sprobuj, a sam zobaczysz, powinno fajnie wyglądać. Nie podoba mi sie tło, to niebo jakieś takie bele jakie, ale reszta jest cool. :)
Gość Połki Napisano 13 Wrzesień 2003 Napisano 13 Wrzesień 2003 Wielkie dzięki gollum[piwo]. Teraz będę miał roboty:D Jakby te zdjęcia się tu nie mieściły, to wyślij mi je na maila ( [email protected] ) . Bardzo dobrze, że macie tyle uwag:) Wiem dzięki temu, co dalej robić. Pracuję na tym, żeby tekstury nie były tak sterylne. Oprócz pomostu, muszę jeszcze zrobić cumy i kotwicę. Chyba będę musiał powycinać otwory booleanem:/ Trochę się tego obawiam... Yano, ciekawy pomysł z tym światłem :) Spróbuję się tym pobawić. Oprócz tego co zauważyliście, muszę jeszcze zmienić komputer i monitor;) Aha, jeszcze trochę nie na czasie, render bez tekstur, ale z samym bumpem: http://members.lycos.co.uk/pouki/galeria/nabrzeze5-brazil-no_tex.jpg Pozdro[piwo]
Gość Połki Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 Update. Kilka dni temu coś poważnie mi się zamieszało w tej scenie z materiałami, ale udało mi się to ponaprawiać. (między innymi oświetlenie) Mnóstwo czasu straciłem na naprawy i renderingi próbne:( Ale mniej więcej się udało. Nie wiem czemu jakieś flary mi się pojawiły na wodzie, ale je usunąłęm phototoshopem. I wyszły mi teraz błędy jakie na początku zrobiłem i je olałem:( Okazało się, że niektóre obiekty powinny mieć zwykły pojedyńczy materiał, a mają multi subobject po 100 podmateriałów:/ Można jakoś skondensować potarzające się materiały?? BTW: Pewnie znowu wyszło za jasno/albo za ciemno[lol2] Chyba dzisiaj kupię nowy monitor:] Pozdro[piwo] Loading...
Gość davros Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 hmm jak dla mnie ta latarnia morska jest zle oswietlona. niby wszystko jest w miare ciemne, lampy oswietlaja ststek a tu w tle ta latarnia taka jasno biala i plaska. ale statek ladny 8)
RK Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 Czy statek nie powinien mieć ciut większego \"połysku\" ? Farby olejne- nawet bardzo brudne- mają połysk a twoje materiały są matowe. Świetna scena- parę detali i będzie lepsza niż fotografie...
Gość Połki Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 hmmm. Przybrudzę tą białą część latarni, bo mi też nie pasuje. Dodam jeszcze ławeczki na molo, połysk na tą farbę i chyba kończę, bo już mam dość tego statku Jeśli macie jakieś jeszcze jakieś uwagi, to piszcie. Dzięki poprzednim waszym wypowiedziom scena chyba wreszcie zaczęła porządnie wyglądać:D Przewiduję jeszcze tylko JEDEN UPDATE:) ( To nie był okrzyk, tylko wyróżnienie textu;) ) Ostatni mam nadzieję ... BTW: Drzewo chyba nie powróci... Pozdro[piwo]
kulexy Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 z ta latarnia to dobry pomysl... czekam na update i zrob 1024x786 rozdzialke finalnego rendera, to se na tapetke walne :)
Gość Połki Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 Kulexy, finalny render chcę zrobić w 1600x1200:D Wiem, że to pewnie będzie trwało 20h, ale co ta:) A te są już w 1024x768, to możesz sobie wrzucić tapetę;)
kulexy Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 [gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa] ale, ja jestem zakrecony dzisiaj!! juz wychodze z forum bo gadam gupoty :D [gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa][gafa]
kubi Napisano 18 Wrzesień 2003 Napisano 18 Wrzesień 2003 moze jakieś swiatełko z latarni;) no scena jest super:o wakacje w gdyni sie przypomniały :)
SiD Napisano 19 Wrzesień 2003 Napisano 19 Wrzesień 2003 Praca no co ja bede tu gadal ja bym tak nie zorbil wiec wyglada dla mnie szokujaco :D gratulacje :D
Crash Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 1 pociemnij troche latarnie 2 walnij troche DOF\'a , przyda sie :) 3 pociemnij troszeczke niebo 4 dodaj troche polysku do kadlubu statku bo faktycznie farba olejna nawet zardzewiala jakis tam polysk daje. 5 fale na wodzie troche nie pasuja [te duze znaczy] ale to kwestia gustu 6 lampy sa jakies mikroskopijne :) moglbys troche nad nimi popracowac bo wygladaja troche malo wiarygodnie. 7 Lens Ray tez wyglada nieco dziwnie 8 dodaj troche szczegolow na brzegu... jakis material z rozladunku innych statkow... moze jakies liny... jakies boje wyciagniete z wody, pare desek... troche porozwalanego chodniku Bardzo mi sie podobaja tekstury i oswietlenie :) Cheers
PrzeM Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Super statek. Poprawil bym jeszcze troche to nabrzeze, a konkretnie to miejsce gdzie woda styka sie z brzegiem. Wydaje mi sie ze jest troche za czyste. Powinno byc troche zarosniete przez glony i przybrudzone (woda w takich miejscach raczej nie nalezy do najczystrzej) Pozdrawiam [piwo]
uncle Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 taka mala sugestia, ustaw przy okazji w niebie jeszcze jakies glowne swaitl oktore bedzie rzucalo cienie, o nie wielkim nasileniu ale zeby bylo, tj najlepiej daj mu multiplaer 0,5 a sciagnij ze skylighta do 0,4-0,6, zaleznie od sceny, poza tym troche skala sie zgubila [ mor jest ogronmy w porownaniu do statku - no ale mi sie moze wydaje, poza tym strasznie sterylny ten port i za nisko jest woda, no i tma z tylu wielka fala ci wyszla, popraw to prosze:)
Gość Połki Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Ja tu chcę kończyć, a widzę, że macie jeszcze dużo zastrzeżeń:D Postaram się to poprawić:) Z tymi finalnymi testami to mam poważny problem, bo rendering trwa już jakieś 11,5h, a scanlinem nie ma jak sprawdzać oświetlenia i GI:/ Nie wiem kiedy update, a tym bardziej koniec:( Na forum ta scena jest już od czerwca, ale zacząłęm już chyba .... rok temu. Fakt, że były długie przerwy, ale projekt niezwykle się dłuży. Już w 3-ciej wersji maxa go robię. Ale dzięki wam, mam motywację do dalszej pracy:D Gdyby nie to, statek spoczął by na dnie;) Pozdro[piwo]
soshka.cg Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Ty się czasem nie przejmuj przecież nikt cię nie pogania. Zresztą chyba się nie pomylę jak powiem że lepiej robić dłużej a dobrze. Sam jesteś tego przykładem :D. good work [winko]
bor Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 moze wstrzymaj sie do czasu jak wyjdzie wersja 6? nawet nie proboj rezygnowac! [grozba] :)
Gość Połki Napisano 27 Lipiec 2004 Napisano 27 Lipiec 2004 Ok, to update. Scena teraz renderuje mi się godzinę, a nie 11, więc będę mógł ją skończyć. Nowy render jest już pod maxem 6. Jak teraz na to patrzę, to mam taki pomysł, żeby wywalić tą asfaltową drogę i chodnik i zamiast tego wstawić typowy portowy dźwig. Tak będzie chyba lepiej. nie ma też pofalowanej wody. Jak dla mnie dość ciekawie to wygląda, jak cisza przed burzą, ale raczej nienaturalnie. Może zrobię zamiast fal płaską taflę i tylko okręgi od deszczu. Jak chciałem zrobić drobne fale, to jest milion poly, a efekt i tak słby, przy zetknięciu wody z betonową ścianą. Chyba, że zrobię reaktorem ;) Coś mi się też ze światłami skopało...
beeper Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 nie wydaje misie zeby pomysl z idealnie plaska woda byl dobry.
Ka21k Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 Płaska tafla tez moze byc, jednak czy nie mozna by dać lekkiego NOISE na odbicie? W tutorialu "Jak zrobić jaskinie - Cave tutorial" jest przedstawiony ciekawy sposob na lekko wzburzona wode. Moglbys to wykozystac. Napewno lepiej by to wygladalol. Okna na gornej nadbudowce powinny byc wglebione, a u ciebie wystaja. Brakuje mi tu paru lin. I gorna nadbudowke jeszcze trzeba bardziej wyposarzyc w szczegoly. Ogolnie dla mnie bomba. Lubie wszystko co nie ma kolek na tym forum :D
Dark Hunter Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Wszyztko tak naprawde jest cool nie czepiajcie sie zabardzo :) Texturki super i caly klimat wogule tylko jakies oswietlenie troche dziwne, pracuj dalej !
Pinki Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Bardzo ciekawa praca.. zgadzam sie z pozostalymi, ze talfa wody nigdy nie jest az tak gladka . Wykorzystaj sposob tworzenia wody z "Cave tutorial" - o ktorym juz Ka21k wspominal. Troszke flary na lampach niapasuja i moim zdaniem swiatlo z lamp jest zbyt ostre. Zauwaz ze niebo nie jest jeszcze czarne, a to znaczy ze nie jest jeszcze calkowicie ciemno. I taka juz ciekawotka.. czy ta latarnia napewno stoi kolo portu ?? :D Bo z tego co sobie przypominam jak tam bylem to latarnia ta stoi w miejscowosci Rozewie i nie ma tam jakiegokolwiek wiekszego portu :) Ale to tylko ciekawostka.. POzdrawiam :-)
uncle Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 jak dla mnie to ten statek wygloda jakby mial zaraz zatonac:D
WToreK Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Stateczek ladny tylko jakis taki zbyt czysty, tekstury kuleja (szczegolnie dolna czesc latarni morskiej wyglada strasznie, flary na tych lampach rzeczywiscie ci nie wyszly aa no i jak zauwazyl uncle to jakos tak "nisko osadzony" ten statek (czyzby tuningowany??? :DD) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się