Skocz do zawartości

_ canon o-> ,,.


kurt_hectic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

"checker jet idealnie rozlozony jak widac" :)

 

a tak naprawde disc solidnie to wyglada, razi mnie to kolo bo skoro od gory dales przy koncach metalowe wykonczenie to od boku tez powinienes tak zakonczyc a tu nagle sie robi drewno

 

drewno na wozeczku troche "tuszuje" siatke a to juz nie dobrze, powinienes troche rozjasnic moze na bokach zeby widac bylo ze tam sa detale

 

brak cieni tu i owdzie ale dosc dobrze wyglada

 

Edit: raz te puste miejsca na texturce, czemu juz nie rozciagneles tak kola, skoro i tak tam jest miejsce na texturze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ocenie jakosci bardzo przeszkadza wysoka kompresja jpg - oszczedzaj burna - miejsca przybrudzone wygladaja nienaturalnie - do tego txt 1024 ;] daloby sie z tego wiecej wycisnac, poza tym nieco monotonnie - postaraj sie o jakies pekniecia w materiale - oznalki zuzycia - zakaldajac ze to nie obiekt muzelany - odlane dzialo niech przypomina metal - nanies jakis delikatny gradient - postaraj sie o symulacje jakiegos speculara - popracuj bardziej brushem.

 

Mam nadzieje ze bedzie wersja 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"razi mnie to kolo bo skoro od gory dales przy koncach metalowe wykonczenie to od boku tez powinienes tak zakonczyc a tu nagle sie robi drewno"-- dokladnie , mnie tez do razilo,,,ale juz sily nie mialem wykonczyc :(.

"Edit: raz te puste miejsca na texturce, czemu juz nie rozciagneles tak kola, skoro i tak tam jest miejsce na texturze??" - wiemmmm, ale zrobilem model rozlozylem go, a w trakcie robienia przerobilem go ze 3 razy, i mapowanie szlag trafil, a zmiany byly spote wiec,,,,poza tym, juz na serio wymieklem, tzn, sil i czasu brak, ehhh zycie przed matura.:\,,ciekawe jak to bedzie wygladac jak zacze sie uczyc ^^

rzuq tez masz racje, kurde czemu ja tego nie widzilem wczesniej, lol, nie mam sily na 1.1...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku widze że dałeś jednego rendera z Ambient Occlusion

może pokusisz sie o wypalenie AO do textury i wymieszanie AO z diffusem w photoshopie ? nie wiem do jakiego projektu to tworzysz i nie wiem czy tamten engin precomputuje AO etc. Jeśli nie to właśnie jak mowie mozna sie pokusic o ten drobny zabieg ktory cholernie mocno poprawi wizerunek modelu z texturką :]

do tego możesz dorzucić lightmape(dwie textury na jeden materiał w enginie, bo ofcoz AO wpleciesz do diffuse'a), no i specular by się może przydał ;)

pomyśl o tym prosze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne teksturki, dobre mapownie czyli jeżeli patrzeć od strony wizualnej jest ok. Natomiast sama konstrukcja nie budzi zaufania. Możecie mnie zjechać ale taki już jestem, że zawsze podchodzę od strony technicznej do obiektu. Armata, która jest ustawiona poziomo nadaje się najwyżej do strzelania z pagórka. Pasy ją trzymające nie wytrzymałyby jednego strzału. Nie ma wgłębienia pod lufą zapobiegającemu jej przesuwaniu się na boki. Cztery koła to stosowali tylko na statkach bo nie musieli się tam martwić o zmianę kierunku strzału w poziomie. Koła się wzmacnia dając obręcz metalową na całej jego szerokości czoła. To jak narysowałeś teksturę czoła koła kłóci się z kierunkiem ułożenia słojów na jego boku, gdyż powinny być tam ułożone poprzecznie. Dziwnie wyglądają wybrzuszenia na lufie bo wygląda tak jakby była blachą obita, tym bardziej, że zastosowałeś dwa różne metale. Skoro miałeś juz zrobiną teksturkę wyrenderowałbym do niej lightmapę stosując skylight i wymieszałbym to w szopie. Dałoby to lepszy efekt wizualny.

Na koniec mam dobrą wiadomość, że w grze i tak większość nie zwraca na te duperele uwagi więc pewnie i ty o nich szybko zapomnisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wreszcie sie wgralo :> nie wiem do czego to by mialo byc ale podejrzewam ze jakis rtsik, jak tak to wszystko ok poza rozmiare txt, gdzie tu jest to 1024^2 :O

txt wydaje sie byc dosyc malo szczegolowa...

natomiast jesli to ma byc do czegos innego niz rts to hmmm...mozna duzo lepiej wykorzystac UV, bardzo duzo rzeczy tileujesz, moze warto by wprowadzic troche asymetrii? przeciez masz jeszcze wolne miejsce na UValce.

A no i ten burn :O przepalone, wrecz wyzarlo kolor ;/

Natomiast co do lufy ;] wywal to czarne na txt i wrzuce do srodka lufy cos w stylu chropowatego metalu ;], zapewniam ze dzieki geometrii wyjdzie duuuuzo lepiej niz z ta "otchlania" :P

Troche malo ciekawa txt drewna, taka kisielowata, ale to moze po prostu moje zboczenie wzgledem drewna :>

A tak to calkiem przyjemne :>

ps. nie za duzo trisow idzien a kola? moze lepiej uciac kikla na kolach i wrzucic do tych metalowych rogow :? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności