kurt_hectic Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 hi, http://www.sitesled.com/members/kurt_hectic_pl/_canon/_canon.html prosze o komentarze, im dluzsze tym lepsze. pozdro.
arcade Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Całkiem sympatyczny modelik i ładne teksturki :) Podoba mi sie :) IMO mogłeś dać więcej miejsca na teksturze na koła - bo teraz są trochę rozmazane i to mocno się rzuca w oczy :) Pozatym fajne
Ardeni Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Jak dla mnie to wyrąbane działko, ładne textury, a model też niczego sobie.
Hatred Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 "checker jet idealnie rozlozony jak widac" :) a tak naprawde disc solidnie to wyglada, razi mnie to kolo bo skoro od gory dales przy koncach metalowe wykonczenie to od boku tez powinienes tak zakonczyc a tu nagle sie robi drewno drewno na wozeczku troche "tuszuje" siatke a to juz nie dobrze, powinienes troche rozjasnic moze na bokach zeby widac bylo ze tam sa detale brak cieni tu i owdzie ale dosc dobrze wyglada Edit: raz te puste miejsca na texturce, czemu juz nie rozciagneles tak kola, skoro i tak tam jest miejsce na texturze??
rzuq Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 w ocenie jakosci bardzo przeszkadza wysoka kompresja jpg - oszczedzaj burna - miejsca przybrudzone wygladaja nienaturalnie - do tego txt 1024 ;] daloby sie z tego wiecej wycisnac, poza tym nieco monotonnie - postaraj sie o jakies pekniecia w materiale - oznalki zuzycia - zakaldajac ze to nie obiekt muzelany - odlane dzialo niech przypomina metal - nanies jakis delikatny gradient - postaraj sie o symulacje jakiegos speculara - popracuj bardziej brushem. Mam nadzieje ze bedzie wersja 1.1
kurt_hectic Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 "razi mnie to kolo bo skoro od gory dales przy koncach metalowe wykonczenie to od boku tez powinienes tak zakonczyc a tu nagle sie robi drewno"-- dokladnie , mnie tez do razilo,,,ale juz sily nie mialem wykonczyc :(. "Edit: raz te puste miejsca na texturce, czemu juz nie rozciagneles tak kola, skoro i tak tam jest miejsce na texturze??" - wiemmmm, ale zrobilem model rozlozylem go, a w trakcie robienia przerobilem go ze 3 razy, i mapowanie szlag trafil, a zmiany byly spote wiec,,,,poza tym, juz na serio wymieklem, tzn, sil i czasu brak, ehhh zycie przed matura.:\,,ciekawe jak to bedzie wygladac jak zacze sie uczyc ^^ rzuq tez masz racje, kurde czemu ja tego nie widzilem wczesniej, lol, nie mam sily na 1.1...
Hatred Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 nie zaslaniaj sie matura, ja na swoja ustna uczylem sie dzien wczesniej a pisemna wogole :P teraz zobaczylem ze to 1024 ! kurde wygladala jak 512 przy tej kompresji zrob wersje 1,1
w!e8 Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Tomku widze że dałeś jednego rendera z Ambient Occlusion może pokusisz sie o wypalenie AO do textury i wymieszanie AO z diffusem w photoshopie ? nie wiem do jakiego projektu to tworzysz i nie wiem czy tamten engin precomputuje AO etc. Jeśli nie to właśnie jak mowie mozna sie pokusic o ten drobny zabieg ktory cholernie mocno poprawi wizerunek modelu z texturką :] do tego możesz dorzucić lightmape(dwie textury na jeden materiał w enginie, bo ofcoz AO wpleciesz do diffuse'a), no i specular by się może przydał ;) pomyśl o tym prosze :)
kurt_hectic Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 no, nad takimi bajerami jeszcze sie niezastanawialem, zrobie to jutro albo dzis w nocy,
_michal Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Do tego co już było powiedziane - jeszcze bym trochę lepiej zaznaczył na texturze wylot lufy - teraz jest tam czarna plama i w ogóle nie widać geometrii. Pozatym dołączam się do posta w!e8'a - powtórzyłbym to słowo w słowo. anyway, dobra robota.
kurt_hectic Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 2 rzeczy> 1)wlasnie m.in. ten post o smoothu napisalem> ten przod... oblookaj na texturce> jest spoko, ale wlasnie : dodam smootcha, jest ciemno.... nie dodam, jest zaje.. kant i tez jest nie dobrze. 2) hahahahahahahahahahahahhaa ale ta koncowke od niechcenia dodales, az sie usmiechnalem
Tores Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Ładne teksturki, dobre mapownie czyli jeżeli patrzeć od strony wizualnej jest ok. Natomiast sama konstrukcja nie budzi zaufania. Możecie mnie zjechać ale taki już jestem, że zawsze podchodzę od strony technicznej do obiektu. Armata, która jest ustawiona poziomo nadaje się najwyżej do strzelania z pagórka. Pasy ją trzymające nie wytrzymałyby jednego strzału. Nie ma wgłębienia pod lufą zapobiegającemu jej przesuwaniu się na boki. Cztery koła to stosowali tylko na statkach bo nie musieli się tam martwić o zmianę kierunku strzału w poziomie. Koła się wzmacnia dając obręcz metalową na całej jego szerokości czoła. To jak narysowałeś teksturę czoła koła kłóci się z kierunkiem ułożenia słojów na jego boku, gdyż powinny być tam ułożone poprzecznie. Dziwnie wyglądają wybrzuszenia na lufie bo wygląda tak jakby była blachą obita, tym bardziej, że zastosowałeś dwa różne metale. Skoro miałeś juz zrobiną teksturkę wyrenderowałbym do niej lightmapę stosując skylight i wymieszałbym to w szopie. Dałoby to lepszy efekt wizualny. Na koniec mam dobrą wiadomość, że w grze i tak większość nie zwraca na te duperele uwagi więc pewnie i ty o nich szybko zapomnisz.
kurt_hectic Napisano 16 Październik 2005 Autor Napisano 16 Październik 2005 fajne rzeczy mowiesz, przyznaje sie: nie zastanawialem sie nad tym, ale czuje sie usprawiedliwiony: korzystalem z conceptu (vina kolesia od concept artu, zonk)
ftorek Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 wporzo - mi sie podoba - w sumie wszystko powiedzieli poprzednicy (sie psia mac rozpisali!! :) ps. moze troche detalu na texturce mi tu brakuje... a pozatym przyjemnie i jeszcze te kule - chyba by sie powysypywaly zbyt szybko spomiedzy tych rogoow pozdroro
General Straw Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 Fajny model i tekstury. Nic wiecej dodawac nie ma sensu bo i tak wszystko zostalo juz powiedziane :)
w!e8 Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 Hatred mogles dac grubszy brush jeśli chcesz sobie pokreślić, ledwie sie doczytalem ale wiem o co lata
kurt_hectic Napisano 16 Październik 2005 Autor Napisano 16 Październik 2005 no jasne: bledow jet sporo,,, moze za tydzien poprawie...chyba ze szkole zuce, to jutro sie zabiore:\
Hatred Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 tak tylko rzucilo mi sie w oczy kiedy kontemplowalem nad modelem :), btw: szkoda ze Cie Kurt dzis nie bylo :D
w!e8 Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 Kurt-ludzie sie uczą na swoich błedach wiec spoko, nastepnym razem jak bedziesz robil to wyniesiesz sporo z poprzedniego i tyle. jest ok
kap00ch Napisano 17 Październik 2005 Napisano 17 Październik 2005 stronka nie dziala;/ nie ma jak komentowac:P
kurt_hectic Napisano 17 Październik 2005 Autor Napisano 17 Październik 2005 dziala ale strasznie wolno:\. shit, czyzby moje wypasione darmowe ftp sie psolo? :\
kap00ch Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 no wreszcie sie wgralo :> nie wiem do czego to by mialo byc ale podejrzewam ze jakis rtsik, jak tak to wszystko ok poza rozmiare txt, gdzie tu jest to 1024^2 :O txt wydaje sie byc dosyc malo szczegolowa... natomiast jesli to ma byc do czegos innego niz rts to hmmm...mozna duzo lepiej wykorzystac UV, bardzo duzo rzeczy tileujesz, moze warto by wprowadzic troche asymetrii? przeciez masz jeszcze wolne miejsce na UValce. A no i ten burn :O przepalone, wrecz wyzarlo kolor ;/ Natomiast co do lufy ;] wywal to czarne na txt i wrzuce do srodka lufy cos w stylu chropowatego metalu ;], zapewniam ze dzieki geometrii wyjdzie duuuuzo lepiej niz z ta "otchlania" :P Troche malo ciekawa txt drewna, taka kisielowata, ale to moze po prostu moje zboczenie wzgledem drewna :> A tak to calkiem przyjemne :> ps. nie za duzo trisow idzien a kola? moze lepiej uciac kikla na kolach i wrzucic do tych metalowych rogow :? :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się