Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Qbek


naeq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szczerze się przyznam że od lat próbowałem zrobić Foto-Realistyczny kubek :D:D

Kubek został zrobiony z 2 obiektów, połączonych i wymodelowanych. Wszystko wyrenderowane w finalRender’ze, czas renderingu to 13 min. Do pełnej fotorealistyczności przydało by się otoczenie… no ale mam nadzieję że się podoba :) Pozdrawiam !!

 

P.S. Za niedługo dodam jakieś jeszcze renderki qbka, bardziej dorobione z (może) otoczeniem :)

 

Edit:

 

Dodaję nowy poprawiony qbek... (z niewiadomo czego przypomniałem sobie o nim ;P) a ponieważ nic mi sie nie chciało.. od nie chęci w 5 min zorbiłem nową oprawe modelu mojego Qbka :)) Wszytsko w V-Ray'u

 

qbeknewfr068qk.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Słuchaj, ja w maxie siedze juz z 5 lat... ten qbek to jest tylko jakiś mały model, co ty chcesz jeszce w nim?? chyba nic więcej nie da się dorobić,m bo to tylko kkubek ??!!??!! moge jedynie dodać otoczenie, jakąś starą szafke i przybrudzić troszkę materiały kubka... ale na razie nie mam na to czasu bo ciągle musze sie uczyć. A ten kubek ze wszystkim zrobiłem w hmmm... sam niewiem, bardzo krutko, z godzinke ponad, bo rożne materiały stosowałem i się bawiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, co do tych 2 mieszięcy... Hehe po 2 miesiącach chcesz robić fotorealistyczne rendery ?? no to nie źle :D ja nawet niewiedziałem co to mentalray... nawet nie wiedziałem co to Edit Poly :D:d(użyuwałem tylko edit mesh:p) :D:D Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, co do tych 2 mieszięcy... Hehe po 2 miesiącach chcesz robić fotorealistyczne rendery ?? no to nie źle :D ja nawet niewiedziałem co to mentalray... nawet nie wiedziałem co to Edit Poly :D:d(użyuwałem tylko edit mesh:p) :D:D Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kłamie, ale jest dokładnie jak mówisz :] Teraz malutka przerwa bo ściągam tekstury, wole nie przeciążać kompa 3ds bo jeszcze się resetnie i pliki które się ściągają się powalą :) Musze formata zrobić bo coś tu się wali hehe A jak się ściągnie to jedziemy dalej z nauką, narazie to sobie moge poczytać ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet fajne. może nieco za mocno kaustyka (szczególnie pierwszy render). zrezygnował bym całkowicie ze specularów, a źródła światła wymodelował (przynajmniej w duzym przybliżeniu), to wtedy te refleksy by lepiej wyglądały. nie podoba mi się szczególnie specular na pierwszym renderze w środku kubka (słaby i podłużny). poza tym falloff reflectiona można by poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, właśnie to samo mi się nie podoba, ten głupi specular...:D:D a co kaustyki, to gdy robiłem go miałem przed sobą kubek... no i co do Kaustyki.. no żeczywiście, można by troszke zmniejszyć jej kontract, tak troszke zmiękczyć :) Jak będe miał czas to pomęcze się nad tym, i dzięki za odpowiedż, przynajmniej jedna w której coś jest powiedziane o stronie Technicznej i o błędach :) Dzięki i Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz realistyki?

Oto przepis:

1/ dodaj HDRI

2/ dodaj mały bump (średnica ok. 1-2 cm) bo z tego co widzę to powierzchnia jest idealnie gładka (kubek wyciety za pomoca lasera?)

3/ dodaj teksturę symulujacą mikropęknięcia

4/ j/w przydałby się fallow dla odbić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to daje następne Wizki Kubka :D:D >> Reszta tak jak w opisie :D:D Pozdro !! postaram się jutro dodać coś jeszcze, bo kurcze... fajnie sie robi takie bajerki z Qbkiem ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom też wiem że jest za duża, zaoważyłem, no i w qbku jest za miękka... no bo miałem już ustawioną mape Causyk z pliku, będe musaił jescze raz wyrenderować :)) to nie dużo, pare sekund no ale.... :)) pozdrooo :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki cel ? bijesz rekord w ilości identycznych kubków w jednym wątku ? Zrób mu może jakeś żłobienia, reliefy, materiał porcelany, złocenia czy co tam może jeszcze przyjść do głowy. Dodaj jakieś konkretne otoczenie, światło, kadr, może pobaw się DoF'em. Nie widzę sensu w pokazywaniu 10 razy tego samego kubka w innym kolorze.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety czasu nie mam.... ale jak mam to robie... dorabiam... myśle co i jak dodać do scenki :)) ehhe :)) nie zajeło mi to duzo no ale... Work In Progress...

 

qbekfr06vraybeta2hm.jpg

 

Wszytsko w V-Ray'u, renderowało się ok 20 min, Kafelki 3D, (qbek oczywiście też ;P) no i 3 światła vraylight... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubek jak kubek, jeden z wielu i pewnie nie ostatni, jako test może być tylko odnosze wrażenie ze boisz sie stworzyć cos poza testem. Zbierz tą swoją całą wiedzę, pomysl nad czymś troche dłużej i stwórz scene a nie kolejny test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marcin, ty wiesz co i jak... :)) Na początku qubek traktowałem jako testy... jak testy jedne z Wielu... ale teraz, teraz to sie naprawde postara i zorbie do tego łyżeczkę, Wirek i te inne... a co do cieszy która jest poofalowana to tak sobie sprawdzałem jak będzie wyglądało :)) nie jest zbutnio realistyczne bo... w kubku do cherbaty fałdy jak na morzu... hehe :)) pozdrawiam

 

co do Kafelek to tak... postarałem się nad nimi :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności