Jump to content

Pojazd 3D: Reklama na kołach


Euzebi

Recommended Posts

  • Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zamiast pisac jak jest w Polsce, ze jest Ci zle i jestes niedzadowolony powinienes zrobic cos w tym kierunku zeby to zmienic!!! Sloganami nie naprawisz kraju - dzialaj...

 

Odpisujac w sensie "... no i ciesze sie ze ci sie nie podoba bo takie miało być zniechęcające i dołujące:) ..." pokazujesz tylko ze sie cieszysz z takiej sytuacji.

 

A smieszne to nie jest...

Link to comment
Share on other sites

Co tu oceniać? Model prosty na maxa, render też kiepski, nie ma otocznia, cienizna :P

 

Hipermarkety i prywatni przedsię biorcy - lol :D. Rozumiem że lepsze były czasy jak wszystko było państwowe, lepiej było pracować w jakiejś państwowej fabryce za marne grosze niż u "prywaciaża"

 

Sprzedaj całość LPR albo samoobronie, może wykorzystają w którejś kampanii :P

Link to comment
Share on other sites

Tak na marginesie dodam, ze Kuciel to prywatny przedsiębiorca i skoro mnie to nie bawi, to jego tym bardziej. A skoro podobały ci się czasy, gdy "Za Gomulki bulki a za Gierka sperka", to przypomnij sobie, ze poza w.w. produktami na rynku dominowaly jedynie ocet i koce, a niektórzy dostawali wypłatę w formie np. odpowiedniej ilości gumofilców stanowiącej jej ekwiwalent. Inną popularną walutą była wódka.

Link to comment
Share on other sites

Ja wogole nie rozumiem ludzi ktorzy zamieszczaja taki chlam na forum, ani nie pokazuje swoich umiejetnosci modelarskich ani prob renderingu, do tego zadnego rozsadnego przeslania to niema... Autor tlumaczy sie glupkowato nic nie wnosi, wogole nie rozumiem takiego zachowania...

Link to comment
Share on other sites

To własie dzięki takim jak wy jest jak jest czyli źle bo to ze wy macie co do gara włożyć to nie znaczy ze jest ok. Ludzie co mają po dwie prace czasami nie wyrabiają do tego 10. A moja praca nie jest super ale jest jaka jest mój modeling jest tak dobry jak wasza przedsiębiorczość.

Link to comment
Share on other sites

Euzebi poczytaj troche o Historii a dopiero potem jakies teorie dawaj a jak ci sie nie podoba to jedz do Rosji tam ci bedzie lepiej napewno...

To bardzo ciekawe co piszesz ze dzieki takim jak my jest tak zle, pewnie lepiej by bylo jak bysmy wszyscy na budowie robili i kupowali kielbase za kartki nie ?? Po co miec ambicje i dazyc do czegos skoro mozna byc takim Euzebim...

Link to comment
Share on other sites

Ej, forum to nie jest miejsce na dyskusje polityczne, są one nawet zabronione w regulamine...

 

Dajcie na luz... Euzebi ty lepiej zajmij się dalej grafą bo na razie jest kiepsko, a Shogun i Kuciel - nie męczcie chłopaka :P

 

edit -> wiem że to ja zaczełem ;) Niech mi Leru będzie litościwy ;)

Link to comment
Share on other sites

A wiec nie bede bardziej komentował tego co jest na tym bilbordzie, powiem jedno, reklama jest bez sensu i nieczego nie wnosi tylko to, ze jest przygłupawa, a co do modelingu i rendera to jest duzo błędów i to samo co odnosi sie do samej reklamy ;p

Link to comment
Share on other sites

sory ale czy ty masz jakąś chorobe lub coś w tym rodzaju? to, ze w naszym kraju duzej częsci ludzi zyje sie ciezko to wszyscy bardzo dobrze wiedzą, wystarczy włączyc telewizor. najlepiej nic nie robić i mówic ze jest zle i cięzko.

a co do pracy to render kiepski, oświetlenie równiez, no i textura ziemi do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

następny...Moim skromnym zdaniem to jest forum dotyczące CG a ten dział to galeria, biorąc te dwa proste fakty pod uwagę, praca jest cieniuteńka delikatnie mówiąc, widać że robiona na szybko, kuleje otoczenie, materiały, render i oświetlenie a i model zbyt wyrafinowany nie jest. A dyskusje na tematy polityczne (chociaż wogóle mogłby by nie mieć miejsca bo zawsze prowadzą do nieciekawych sytuacji i niepotrzebnych banów ;) ) powinny znajdować się w innym dziale. Jeżeli kolega chce koniecznie zamanifestować swój żal i smutek to nie tutaj. Tyle z mojej strony.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy