arcade Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Witam Postać ma 4664 tri, 2 teksturki - jedna 1024x1024 a drugą 256x256. Mam nadzieję że wam się podoba dzięki dla wszystkich którzy pomagali mi przez gg :D pozdro 600
polka dot Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 sama postac naprawde bardzo dobra ale twarz to nie jest wolverine :P
Baldack Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 postac bardzo fajna:) ale ta twarz racja kome osobiscie wole ten kostium tygrysa(żółto czarny):P ala to kwestia gustu:)
arcade Napisano 12 Listopad 2005 Autor Napisano 12 Listopad 2005 kome -> referka :P http://www.toymania.com/news/images/0404_dfwolvhead1.jpg pozdro :)
ftorek Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 hmmm w sumie wporzo ale - jak na ta texturka mogles duzo wiecej detalu wycisnac troche staranniej mogles palce wymodelowac (zeby ci grupy wygladzania lepiej pracowaly) uda jakies takie napeczniale (nawet biorac pod uwage komiksowosc postaci :D nie podoba mi sie wyraz twarzy (ale to w sumie subiektywne odczucie :) pazury tez mi nie leza (wole jak sa takie zakrzywione na calej dlugosci - a nie proste i na koncu wygiete :) ps. i gdzie psia krew mu sie zarost podzial?? te suawetne wolwerinoskie peakesy???? pozdrawiam
KLICEK Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 ziomus robisz gigantyczne postepy :) swietny model tak trzymaj
_michal Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Sexy siateczka :) Przyjemny modelik. Tylko dlaczego choć pozy mu nie nadałeś? wiesz jak on się teraz męczy? Do pracy - rig (albo chociaż biped) i poza. będzie super.
arcade Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 Baldack -> mi tam ten strój w tygrysa wydawał się zbyt pedalski :D ftorek -> Nom, z tą teksturką to się nabiedziłem :/ muszę ćwiczyć skila w PSP bo na razie nie jestem zadowoloby :/ Sławetne Wolverinowe pekaesy są w formie szczątkowej xD Chodzi ci pewnie o taki plane z alfą - myślałem o tym, ale doszedłem do wniosku że jeszcze pogrubi to masywną twarz... Zresztą te pekasy są albo ich nie ma zależnie od serii... No ale skoro tak mówisz, to pomyślę jeszcze xD Klicek - dzięki wielkie :D RK -> dzięki :D no planuję teraz jakąś babeczkę zrobić żeby odpocząć od tych mięśni wszędzie ;) empeck -> dzięki :D no tak, rig... No, miałem już dość tej postaci, ale jak od niej trochę odpocznę to poprawię to o czym mówicie i rig też zrobię pozdro all
CzAk1 Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Noświetne...bardzo mi sie spodobała. Spokojnie taka postać gdzies do gierki wzucić...mniam
Baldack Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 pedalski nie pedalski, clasyczny(nie ocenia sie sztuki:P)... a tak wogoole to preferowany chocby przez s.lee:P wiec wiesz :P edit: no ja mysle ze to byl joke:P
arcade Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 CzAk1 -> thx :) Baldack -> spoko, to był tylko taki dżołk :) Peace :)
Gacu666 Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Jako, że bardzo lubię wolverine to doczepię się jednej rzeczy. Gdzie on do jasnej ciasnej chowa te ostrza ;]. Jak by je schował to nie mógłby zginać łokci ;]. Skrócić o połowę i wygiąć na całej długości, wtedy bedzie wolverine:).
RK Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Tak przyglądam się już drugi dzień- może trochę rozjaśnień na granatowym, podkreślających mięśnie (tak jak zrobiłeś na żółtych częściach) ? Rozbiłoby trochę te duże płaszczyzny. Just an idea...
arcade Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 Gacu -> no racja, nie wiem czemu o tym wcześniej nie pomyślałem? hehe :D thx RK -> nom, chyba masz rację... w ten sposób chciałem trochę zróżnicować, ale faktcznie trochę przy płasko wyszło... No cóż, pomęczę jeszczę tego texta :) Falcom -> dzięki (oddawaj książkę ;P) pozdrawiam
Hatred Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Siateczke cos poprawiles od ostatniego czasu? bo dzis wydaje mi sie bardziej zjadliwa :) model jako wprawka moze byc :) ale Ziomus maluj maluj coby wiecej detalu z tych texturek wyciskac!!! bo jak na taki rozmiar tio trochu jest duzy blurek :) ogolnie jest dobre :) pozdrawiam!
Shogun 3D Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Ziomuś, rządzisz, ale jak juz robiłes Wolverine'a, to najlepiej z etapu projektu X, kiedy ma jeszcze te kudly i fryzure na wierzchu. Przeciez to ta jego grzywa jest jego najwiekszym atutem, a ta wersja stroju ja niemal calutka zakrywa. Przy okazji: mógłbys do tego uzyc kudłów w maxie 8, bo aż się proszą o to.
_michal Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 mógłbys do tego uzyc kudłów w maxie 8, bo aż się proszą o to. W lowpoly?
arcade Napisano 14 Listopad 2005 Autor Napisano 14 Listopad 2005 -> Joł Hatred :) Siatkę poprawiłem tylko na twarzy - tą co pokazywałem ci na gg zminiłem bo wydała mi się do... kitu ;) No...teksturki... sam wiesz ;) ogolnie jest dobre :) Wow! Hatred nie wdeptał mnie w ziemię!!! Yeah, normalnie teraz to w samozachwyt wpadnę ;). Dzięki za krytykę :) -> Shogun - Dzięki :D No, ja chciałem zrobić takiego pół klasycznego Wolverina, dużo ściągnełem też z konceptu z Evolution (kreskówki) to jest coś pomiędzy ;) Kudły z fur raczej nie przejdą w low poly... edit -> tu jest ten koncept: Empeck -> jesteś szybszy :P Pozdro! :]
Shogun 3D Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 no fakt, w LP to nie, zagalopowałem sie, przyznaję, ale przeciez mozesz go jeszcze równolegle dopieścić, bo warto. No i te kudły naprawde sie proszą, ale juz w wersji mid - lub hi-poly. Zresztą co tam - dajesz mu subdivision surface i tylko troszkę go podrasowujesz i masz. A kudły... jak nie Ty, to ja sie szarpnę, bo pomysł jest świetny po prostu.
arcade Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 Shogun -> to nie przejdzie, siatka nie jest zoptymalizowana pod subdiva :D low poly rządzi się swoimi prawami man ;) ps. Ale ty to masz ostatnio wjazd na kudły hehe
Kruku Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Model dobry, efekt jest :] tylko ta texturka nie potrzebnie taka duża.
Shogun 3D Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Owszem, mam. Oto przykład: taki speedzik na użytek tego wątku. :D
bartonfink Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 model DUZO lepszy od wczesniejszych jest kilka miejsc gdzie mozna by bylo wywalic kilka poly(szczegolnie uda -gdzie zupelnieniewidac tego zageszczenia(miesnie spokojnie mozesz zalatwic tekstura) szpony zeczywiscnie zdecydowanie za dlugie :) Podoba mi sie :)
arcade Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 Kruku -> czy ja wiem czy za duża? Przy tej ilości poly, szczególnie jak nie użyłem żadnej innej mapy oprócz kolor map? Widziałem już modele z liczbą poly o połowę mniejszą i z tej wielkości teksturą. Problemem nie jest tu wielkość, ale ilość detali jakie z tej wielkości wyciągnełem - a za mało wyciągnołem :] barton_fink ->dzięki :) Mi się wydaje że nawet za bardzo przyoszczędziłem poly na nogach - szczególnie jak porównać je do np. pleców. No ale bardzo się z tymi poly nie szczypałem, chciałem się zmieścić w 5000. pozdrawiam.
Hatred Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Shogun idz ze idz... do dzialu innego :) tu jest game art :P, ziomus wez no nie popadaj w samozachwyt bo texturka lezy :P do roboty :)
Shogun 3D Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Ja wiem, że to jest game art. Ja to tutaj wrzuciłem jako przykład tego, jak fajnie można pociągnąć taki temat, a nie poprzestać na LP.
_michal Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Shogun - te włoski w gameart przydają się mniej więcej tyle co płyn na porost włosów. Ziomuś - do kosza i następny :)
ftorek Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 hyhy - w sumie te szogunowe kudly na nic - ale mozna by to przerenderowac na odpowiednio wymodelowanego plane z alfa i bedzie miodnie - wiec wcale tak od rzeczy szogun nie chrzani :D pozdro
Shogun 3D Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Wiesz, Ftorek... nie pomyslałem o tym, ale masz rację... THX. :)
_michal Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 To nie jest mój komentarz :D hehe na forum3d tak Baggins napisał i ja się do tego stosuję :)
arcade Napisano 16 Listopad 2005 Autor Napisano 16 Listopad 2005 Hatred, eMpeck hehe, no macie rację :) Starczy już tego rozkminiania się nad sobą jaki to ja fajny jestem :P Teraz trzeba dalej ciąć poly i krzesać piksele hehe :D Wiem żejeszcze mi dużo brakuje i wcale się za żadnego mastera nie uważam ;) Jak cośwtym guście napisałem to tylko w żartach. No ale pierwszy raz na forum mi się udało takie dobre comentsy zebrać więc jestem happy :) Następny model mam nadzieję będzie lepszy, do tego może jeszcze kiedyś wrócę żeby poćwiczyć sobie mapy, rigowanie i tekstury i pozmieniać oczywiste błędy itp., więc bądźcie gotowi na to, że za jakiśczas odgrzeję jeszcze kotleta :) ftorek, Shogun ->ja o tym pomyślałem, ale z pewnych wzlęgów zdecydowałem się natrochę oldshoolową wersję Wolverina - zostawmy już temat designu tej postaci ;) Pozdro 600 i dzięki za komentarze :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się