Napisano 12 Listopad 200519 l Witam Postać ma 4664 tri, 2 teksturki - jedna 1024x1024 a drugą 256x256. Mam nadzieję że wam się podoba dzięki dla wszystkich którzy pomagali mi przez gg :D pozdro 600
Napisano 12 Listopad 200519 l postac bardzo fajna:) ale ta twarz racja kome osobiscie wole ten kostium tygrysa(żółto czarny):P ala to kwestia gustu:)
Napisano 12 Listopad 200519 l Autor kome -> referka :P http://www.toymania.com/news/images/0404_dfwolvhead1.jpg pozdro :)
Napisano 13 Listopad 200519 l hmmm w sumie wporzo ale - jak na ta texturka mogles duzo wiecej detalu wycisnac troche staranniej mogles palce wymodelowac (zeby ci grupy wygladzania lepiej pracowaly) uda jakies takie napeczniale (nawet biorac pod uwage komiksowosc postaci :D nie podoba mi sie wyraz twarzy (ale to w sumie subiektywne odczucie :) pazury tez mi nie leza (wole jak sa takie zakrzywione na calej dlugosci - a nie proste i na koncu wygiete :) ps. i gdzie psia krew mu sie zarost podzial?? te suawetne wolwerinoskie peakesy???? pozdrawiam
Napisano 13 Listopad 200519 l Sexy siateczka :) Przyjemny modelik. Tylko dlaczego choć pozy mu nie nadałeś? wiesz jak on się teraz męczy? Do pracy - rig (albo chociaż biped) i poza. będzie super.
Napisano 13 Listopad 200519 l Autor Baldack -> mi tam ten strój w tygrysa wydawał się zbyt pedalski :D ftorek -> Nom, z tą teksturką to się nabiedziłem :/ muszę ćwiczyć skila w PSP bo na razie nie jestem zadowoloby :/ Sławetne Wolverinowe pekaesy są w formie szczątkowej xD Chodzi ci pewnie o taki plane z alfą - myślałem o tym, ale doszedłem do wniosku że jeszcze pogrubi to masywną twarz... Zresztą te pekasy są albo ich nie ma zależnie od serii... No ale skoro tak mówisz, to pomyślę jeszcze xD Klicek - dzięki wielkie :D RK -> dzięki :D no planuję teraz jakąś babeczkę zrobić żeby odpocząć od tych mięśni wszędzie ;) empeck -> dzięki :D no tak, rig... No, miałem już dość tej postaci, ale jak od niej trochę odpocznę to poprawię to o czym mówicie i rig też zrobię pozdro all
Napisano 13 Listopad 200519 l Noświetne...bardzo mi sie spodobała. Spokojnie taka postać gdzies do gierki wzucić...mniam
Napisano 13 Listopad 200519 l pedalski nie pedalski, clasyczny(nie ocenia sie sztuki:P)... a tak wogoole to preferowany chocby przez s.lee:P wiec wiesz :P edit: no ja mysle ze to byl joke:P
Napisano 13 Listopad 200519 l Autor CzAk1 -> thx :) Baldack -> spoko, to był tylko taki dżołk :) Peace :)
Napisano 13 Listopad 200519 l Jako, że bardzo lubię wolverine to doczepię się jednej rzeczy. Gdzie on do jasnej ciasnej chowa te ostrza ;]. Jak by je schował to nie mógłby zginać łokci ;]. Skrócić o połowę i wygiąć na całej długości, wtedy bedzie wolverine:).
Napisano 13 Listopad 200519 l Tak przyglądam się już drugi dzień- może trochę rozjaśnień na granatowym, podkreślających mięśnie (tak jak zrobiłeś na żółtych częściach) ? Rozbiłoby trochę te duże płaszczyzny. Just an idea...
Napisano 13 Listopad 200519 l Autor Gacu -> no racja, nie wiem czemu o tym wcześniej nie pomyślałem? hehe :D thx RK -> nom, chyba masz rację... w ten sposób chciałem trochę zróżnicować, ale faktcznie trochę przy płasko wyszło... No cóż, pomęczę jeszczę tego texta :) Falcom -> dzięki (oddawaj książkę ;P) pozdrawiam
Napisano 14 Listopad 200519 l Siateczke cos poprawiles od ostatniego czasu? bo dzis wydaje mi sie bardziej zjadliwa :) model jako wprawka moze byc :) ale Ziomus maluj maluj coby wiecej detalu z tych texturek wyciskac!!! bo jak na taki rozmiar tio trochu jest duzy blurek :) ogolnie jest dobre :) pozdrawiam!
Napisano 14 Listopad 200519 l Ziomuś, rządzisz, ale jak juz robiłes Wolverine'a, to najlepiej z etapu projektu X, kiedy ma jeszcze te kudly i fryzure na wierzchu. Przeciez to ta jego grzywa jest jego najwiekszym atutem, a ta wersja stroju ja niemal calutka zakrywa. Przy okazji: mógłbys do tego uzyc kudłów w maxie 8, bo aż się proszą o to.
Napisano 14 Listopad 200519 l mógłbys do tego uzyc kudłów w maxie 8, bo aż się proszą o to. W lowpoly?
Napisano 14 Listopad 200519 l Autor -> Joł Hatred :) Siatkę poprawiłem tylko na twarzy - tą co pokazywałem ci na gg zminiłem bo wydała mi się do... kitu ;) No...teksturki... sam wiesz ;) ogolnie jest dobre :) Wow! Hatred nie wdeptał mnie w ziemię!!! Yeah, normalnie teraz to w samozachwyt wpadnę ;). Dzięki za krytykę :) -> Shogun - Dzięki :D No, ja chciałem zrobić takiego pół klasycznego Wolverina, dużo ściągnełem też z konceptu z Evolution (kreskówki) to jest coś pomiędzy ;) Kudły z fur raczej nie przejdą w low poly... edit -> tu jest ten koncept: Empeck -> jesteś szybszy :P Pozdro! :]
Napisano 15 Listopad 200519 l no fakt, w LP to nie, zagalopowałem sie, przyznaję, ale przeciez mozesz go jeszcze równolegle dopieścić, bo warto. No i te kudły naprawde sie proszą, ale juz w wersji mid - lub hi-poly. Zresztą co tam - dajesz mu subdivision surface i tylko troszkę go podrasowujesz i masz. A kudły... jak nie Ty, to ja sie szarpnę, bo pomysł jest świetny po prostu.
Napisano 15 Listopad 200519 l Autor Shogun -> to nie przejdzie, siatka nie jest zoptymalizowana pod subdiva :D low poly rządzi się swoimi prawami man ;) ps. Ale ty to masz ostatnio wjazd na kudły hehe
Napisano 15 Listopad 200519 l model DUZO lepszy od wczesniejszych jest kilka miejsc gdzie mozna by bylo wywalic kilka poly(szczegolnie uda -gdzie zupelnieniewidac tego zageszczenia(miesnie spokojnie mozesz zalatwic tekstura) szpony zeczywiscnie zdecydowanie za dlugie :) Podoba mi sie :)
Napisano 15 Listopad 200519 l Autor Kruku -> czy ja wiem czy za duża? Przy tej ilości poly, szczególnie jak nie użyłem żadnej innej mapy oprócz kolor map? Widziałem już modele z liczbą poly o połowę mniejszą i z tej wielkości teksturą. Problemem nie jest tu wielkość, ale ilość detali jakie z tej wielkości wyciągnełem - a za mało wyciągnołem :] barton_fink ->dzięki :) Mi się wydaje że nawet za bardzo przyoszczędziłem poly na nogach - szczególnie jak porównać je do np. pleców. No ale bardzo się z tymi poly nie szczypałem, chciałem się zmieścić w 5000. pozdrawiam.
Napisano 15 Listopad 200519 l Shogun idz ze idz... do dzialu innego :) tu jest game art :P, ziomus wez no nie popadaj w samozachwyt bo texturka lezy :P do roboty :)
Napisano 15 Listopad 200519 l Ja wiem, że to jest game art. Ja to tutaj wrzuciłem jako przykład tego, jak fajnie można pociągnąć taki temat, a nie poprzestać na LP.
Napisano 15 Listopad 200519 l Shogun - te włoski w gameart przydają się mniej więcej tyle co płyn na porost włosów. Ziomuś - do kosza i następny :)
Napisano 15 Listopad 200519 l hyhy - w sumie te szogunowe kudly na nic - ale mozna by to przerenderowac na odpowiednio wymodelowanego plane z alfa i bedzie miodnie - wiec wcale tak od rzeczy szogun nie chrzani :D pozdro
Napisano 16 Listopad 200519 l To nie jest mój komentarz :D hehe na forum3d tak Baggins napisał i ja się do tego stosuję :)
Napisano 16 Listopad 200519 l Autor Hatred, eMpeck hehe, no macie rację :) Starczy już tego rozkminiania się nad sobą jaki to ja fajny jestem :P Teraz trzeba dalej ciąć poly i krzesać piksele hehe :D Wiem żejeszcze mi dużo brakuje i wcale się za żadnego mastera nie uważam ;) Jak cośwtym guście napisałem to tylko w żartach. No ale pierwszy raz na forum mi się udało takie dobre comentsy zebrać więc jestem happy :) Następny model mam nadzieję będzie lepszy, do tego może jeszcze kiedyś wrócę żeby poćwiczyć sobie mapy, rigowanie i tekstury i pozmieniać oczywiste błędy itp., więc bądźcie gotowi na to, że za jakiśczas odgrzeję jeszcze kotleta :) ftorek, Shogun ->ja o tym pomyślałem, ale z pewnych wzlęgów zdecydowałem się natrochę oldshoolową wersję Wolverina - zostawmy już temat designu tej postaci ;) Pozdro 600 i dzięki za komentarze :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto