Darmo Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i nowym użytkownikiem maxa gdyż grafiką 3ds maxem zajmuję się dopiero od 2 miesięcy, więc moja praca nie będzie rewelcujna;). VRaya mam dopiero kilka dni więc mój render nie jest dobry i zamieszczę też zwykłego scanline rendera. A Więc ta praca to mój pokoik, modele robiłem w miare szczegółowe. Mam już ogóln y zarys ale brakjuje sporo szczegółów na półkach itp. A więc to moja próba VRaya: http://img314.imageshack.us/my.php?image=pokoikprba3vraylights4dc.jpg A to zwyskły scanline: http://img311.imageshack.us/my.php?image=pokjforum3ry.jpg Więc proszę o sugestie do pracki:P Pozdrawiam Darmo
clown Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 jak na początke całkiem przyzwoicie ĆWICZ:) pozdro
Lis Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Ello ello. Nice nice. Fajnie jak na początek. Ładnie meble wyszły. Ten render z V-raya STRASZNY! AAAAAAAaaa No a Scanline to Scanline :-) Nie no. Ja też sie nie znam na renderach ale wiem że i ze starego defaultowego rendera maxa da się kosmiczne renderki skroić. Pozdrówki!
JmTm00 Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 no calkiem calkiem (jak na poczatkujecego;) Pozdrawiam
Marcin Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Darmo - zapoznaj się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków i nanieś niezbędne poprawki : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 jak tez z całym regulaminem forum aby uniknąc takich sytuacji (jesli jeszcze tego nie zrobiłeś) : http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43
piotrek Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 aby pozbyć się przepalenia w oknach na pierwszym renderze ustaw exponential (albo coś takiego w ustawieniach v'raya) na HSV.
Marcin Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 aby pozbyć się przepalenia w oknach na pierwszym renderze ustaw exponential (albo coś takiego w ustawieniach v'raya) na HSV. hmm , HSV jest niby ok gdy przepalają sie obiekty w scenie ale to tak jak bys na obraz wylal rozcieńczalnik , wszystkie kolory sie mieszają lepiej ustaw na Exponetial w zakladce color mapping w ustawieniach vraya , mniejsz moc swiatła i jesli bedzie za ciemno to wartoscią Dark multiplier mozesz je rozjasnic (radze nie wykraczac poza wartosc 2,0 bo wtedy powstaje efekt grzyba i ciemne obszary wyprzedzają te jaśniejsze)
Darmo Napisano 1 Grudzień 2005 Autor Napisano 1 Grudzień 2005 Witam Zmieniłem Color Sampling na Exponential i pojawiły się jakieś dziwne czarne plamy przy oknie. Mam 2 VRay lignts umieszczone w oknach i dodam że parapet ma mapę Plat mirror. Co zrobić żeby nie było takich plam ...
Gość evolved Napisano 1 Grudzień 2005 Napisano 1 Grudzień 2005 Nie wiem czy to mi się tylko zdaje, ale nie widze tu uzasadnienia dla tylu polygonów ...
Darmo Napisano 1 Grudzień 2005 Autor Napisano 1 Grudzień 2005 No właśnie, jak zaczynałem robić to od klamek i nóżek i za dużo polygonów one mają niepotrzevbnie bo i tak ich dobrze nie widać, poprawie to bo 90% polygonów w scenie to nóżki i klamki ...
THE MANYSH TRAFO Napisano 1 Grudzień 2005 Napisano 1 Grudzień 2005 dobry jest jak na 2 miechy Swietnie
Darmo Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 Sorry że nie ma żadnych antualizacji ale ostatnio brak mi czasu na wszystko, dużo nauki i zajęć pozalekcyjnych. Obiecuję że jak będę miał troche wolnego to się zrehabilituje :)
rudylew Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 jak na 2 miesiące to wygląda dobrze... na v-ray'u sie nie znam... pracuj pracuj.. długa droga przed tobą.. Waaaaaaaaaaalllczzzz.... elo.
Darmo Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 Witam. Nie mam za wiele czasu, Jako aktuala daję narożną szafkę z "wyposażeniem". Przez ten czas zrobiłem do całej sceny różne szczegóły(gniazdka, włącznik pródu, obrazy itp). Komentujcie i krytykujcie. :)
Darmo Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Witam. Bawiłem się troche w VRayu i daje małą aktualizacje. Co sądzicie o tym renderze? Mam mało czasu ale postaram się skończyć tą prackę jak najszybciej i wziąć się za coś poważniejszego ;-) Pozdrawiam Darmo
Koniu_PL Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 No fajnie, tylko troche renderek przymały i takie standardowe texturki... ale wygląda już lepiej ;) Pozdro i ćwicz ;] Jakiego ty masz kompa, że Ci 38 minut coś takiego renderowało ? !
Darmo Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Mam Athlona XP 3000 i 512 DDR Ram na Dualu, ale w czasie gdy się renderowało to sobie jeszcze coś robiłem na komputerze więc dlatego tak długo :P a Co to teksturek: jakie standardowe? co mas zna myśli? Ja robiłem zdjęcia tych szafek i póxniej z tego tekstury ...
Darmo Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 Oto kolejny postęp w pracach. Jest to render drugiej strony pokoju, tam właśnie śpie :D Na ścianach troche pusto ale niedługo sie to zmieni, czy żeby mieć materiały Raytrace to musze używać VRayMaterial ?? Zapraszam do oceny :) Dzięki Darmo
polka dot Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 czy żeby mieć materiały Raytrace to musze używać VRayMaterial nie używaj raytrace w vrayu! vraymtl ma swoje 'raytrace', odpowiada za to pole REFLECTION.
chveti Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 6h!!!!!!!!!! Jezu , Vraya też trzeba potrafić ustawić :O
Koniu_PL Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Szczerze to zasłona do pupy... Daj jakieś rzeczy na biurku albo cuś, bo jest tak pusto. Powodzenia. edit: No tak racja chveti :D Ja dziękuje!!!
Darmo Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 6h!!!!!!!!!! Jezu , Vraya też trzeba potrafić ustawić :O No właśnie trzeba umieć, jak już wcześniej pisze jestem początkujący a w VRayu kompletny laik... właśnie to dlaczego tak długo, co za to oodpowiada?
polka dot Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 oświetlenie (dokładonść irr mapy czy czego tam używasz), materiały, glossy, aa, vraylighty, sample, subdivisiony, takie tam :)
Hindus Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 lol a to niby maxwell wolny jest :] kome dobrze prawi - btw przejrzyj wątek Interior Light Contest
Koniu_PL Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 taka wskazówka :] http://img288.imageshack.us/my.php?image=125ci.jpg http://img288.imageshack.us/img288/8853/139jt.jpg Ja przynajmniej mniej więcej jade na takich ustawieniach...
Darmo Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 Dzięki:) Teraz osiągnąłem o wiele lepszy efekt w krótkim czasie. Było tak długo zapewne bo renderowałem z Photon map, jak to zmieniłem tak jak w ustawieniach Koniu_1990 to jest już wszystko o wiele lepiej :) Dodam ponownie że grafiką 3D zajmuje się dopiero od października więc malutko... Dzięki
piotrek Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Jeszcze nie idealnie, ale coraż lepiej. tezturki trochę dziwne, bo je słabo widać (meble).
Darmo Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 Witam. Wolno mi idzie tobienie tego pokoju... no ale cóż, ferie tuż tuż więc na pewno się poprawie i go skończe w końcu :) Oto nowy render:
zipper Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 bardzo ladnie ci to wychodzi :) tylko powiedz mi czy naprawde jestes jakims maniakiem i trzymasz po 4 takie same rzeczy na kazdej z polek ? :) pozdrawiam
Darmo Napisano 26 Styczeń 2006 Autor Napisano 26 Styczeń 2006 To nie są takie same rzeczy tylko z daleka nie widać. To są na górze 3 tomy takiej encyklopedii 'Wiem' a na dole 4 tomy 'wally zwiedza świat' za czasów młodości to zbierałem :D
TrojkaT Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 na pierwszy rzut oka materialy leza :), troche ciemno, render tez taki sobie
Darmo Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 Wiem że leżą ale co zrobić żeby było lepiej...? Ja dopiero uczę się 3ds maxa od połowy października więc chyba źle nie jest. ? z góry Dzięki za wyrozumiałość Pozdrawiam
Koniu_PL Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 No źle to nie jest :) Całkiem dobrze, jak na początkującego...
hkropinski Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 tekstura biorka na drugim renderze chyba ma zbyt duzy reflection, pozdr
Miśko Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 a mi sie podoba, cieplutkie to takie, miło spojrzeć:)
mort Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 dla mnie fajne, ma przyjemny klimat..jesli tak wyglada twoj pokoj to podziwiam porzadek XD aha, zauwazylem ze kazdy kto robi kompa wrzuca na ekran zrzut z włączonym 3dsudio :) powodzenia w dalszej pracy, naprawdę ładnie CI to wychodzi wg mnie :)
deshu Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Hehe kurde, powiem cie ze masz duzy mozg bo sie szybko uczysz:) Ladnie idzie tobie. Heh troche nurtuje mnie tylko "od polowy pazdziernika" w co drugim twoim poscie:) ...everybody knows. A pokoiku to ci tylko pozazdroscic!
Darmo Napisano 4 Luty 2006 Autor Napisano 4 Luty 2006 HEHe Dzięki za wsparcie :) bo już myślałem że całe moje wysiłki na marne a jednak nie :) Tak właśnie wygląda mój pokój tylko musze w nim zrobić mały nieporządek(artystyczny nieład) ;P zeby oddać cały klimat :) Na feriach postanowiłem troche poczytać o 3d i vrayu i nie chce ich zmarnować tylko nauczyć się czegoś nowego, więc do roboty :) Pozdr
zorazek Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Jak to mam w podpisie "... iść przed siebie, to znaczy mieć świadomość celu." trzymaj tak dalej i się nie poddawaj. Pozdrawiam
Conrad Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Przyjemny pokoik, jak dla mmnir może na pierwszym renderze wydawał sięciasny i dziwny parapet i klawiatura, ale obroniles sie slowami poczatkuajcy ;)
zipper Napisano 5 Luty 2006 Napisano 5 Luty 2006 poczatkujacy nie poczatkujacy ... ! masz mozliwosci ... baradzo ladnie ci idzie i licze na to ze wycisniesz z tej pracy max. pozdrawiam
Darmo Napisano 5 Luty 2006 Autor Napisano 5 Luty 2006 Oto w pełni 'wyposarzony' kącik komputerowy. Myśle że ten element pokoju jest cały skończony ale czekam na sugestie, może coś wg Was niepasuje albo czegoś tu brak ;) Pozdrawiam
SZAMPEK Napisano 5 Luty 2006 Napisano 5 Luty 2006 Ello, ja to bym sie przyczepił do tych obić ścian, bo mi sie wydaje, ze te na tym skośnym suficie powinny pasować do tych na scianach. Pozatym fajnie to wygląda :D
Georgas Napisano 5 Luty 2006 Napisano 5 Luty 2006 + za szczegóły choćmam nadzieję że coś jeszcze dojdzie :) - za mały render (nioemożna nic o nim zbytnio powiedzieć) no i shadery niepowalają ale pracuj bo pracka dośc przyjemna ale czeba jeszcze dużo poprawić :)
Darmo Napisano 5 Luty 2006 Autor Napisano 5 Luty 2006 SZAMPEK - One nie koniecznie powinny pasować ale racja- trzeba tam dodać listwe. GEORGAS - zawsze robie tylko 'próbne' rendery i dlatego mała rozdzielczość ale mysle że w końcu zrobie nocną sesje i będą większe :)
Darmo Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 Witam. Pora na małą aktualizacje. Oto mój mały zestaw audio Philips. Głosnik narazie tylko siatka. Wiem ze shadery do poprawy i brakuje napisów na przyciskach ;)
AGmakonts Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 eee wymodelował byś bebechy i dał bez tej paskudnej dresiarskiej maskownicy, a sama wiaza narazie troche topornie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się