Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem tego forum i nowym użytkownikiem maxa gdyż grafiką 3ds maxem zajmuję się dopiero od 2 miesięcy, więc moja praca nie będzie rewelcujna;). VRaya mam dopiero kilka dni więc mój render nie jest dobry i zamieszczę też zwykłego scanline rendera. A Więc ta praca to mój pokoik, modele robiłem w miare szczegółowe. Mam już ogóln y zarys ale brakjuje sporo szczegółów na półkach itp.

A więc to moja próba VRaya:

http://img314.imageshack.us/my.php?image=pokoikprba3vraylights4dc.jpg

A to zwyskły scanline:

http://img311.imageshack.us/my.php?image=pokjforum3ry.jpg

 

Więc proszę o sugestie do pracki:P

Pozdrawiam

Darmo

  • Odpowiedzi 139
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ello ello. Nice nice. Fajnie jak na początek.

Ładnie meble wyszły.

Ten render z V-raya STRASZNY! AAAAAAAaaa

 

No a Scanline to Scanline :-)

 

Nie no. Ja też sie nie znam na renderach ale wiem że i ze starego defaultowego rendera maxa da się kosmiczne renderki skroić. Pozdrówki!

Napisano
aby pozbyć się przepalenia w oknach na pierwszym renderze ustaw exponential (albo coś takiego w ustawieniach v'raya) na HSV.

 

hmm , HSV jest niby ok gdy przepalają sie obiekty w scenie ale to tak jak bys na obraz wylal rozcieńczalnik , wszystkie kolory sie mieszają

 

lepiej ustaw na Exponetial w zakladce color mapping w ustawieniach vraya , mniejsz moc swiatła i jesli bedzie za ciemno to wartoscią Dark multiplier mozesz je rozjasnic (radze nie wykraczac poza wartosc 2,0 bo wtedy powstaje efekt grzyba i ciemne obszary wyprzedzają te jaśniejsze)

Napisano

Witam

Zmieniłem Color Sampling na Exponential i pojawiły się jakieś dziwne czarne plamy przy oknie. Mam 2 VRay lignts umieszczone w oknach i dodam że parapet ma mapę Plat mirror. Co zrobić żeby nie było takich plam ...

Gość evolved
Napisano

Nie wiem czy to mi się tylko zdaje, ale nie widze tu uzasadnienia dla tylu polygonów ...

Napisano

No właśnie, jak zaczynałem robić to od klamek i nóżek i za dużo polygonów one mają niepotrzevbnie bo i tak ich dobrze nie widać, poprawie to bo 90% polygonów w scenie to nóżki i klamki ...

Napisano

Sorry że nie ma żadnych antualizacji ale ostatnio brak mi czasu na wszystko, dużo nauki i zajęć pozalekcyjnych. Obiecuję że jak będę miał troche wolnego to się zrehabilituje :)

Napisano

Witam.

Nie mam za wiele czasu, Jako aktuala daję narożną szafkę z "wyposażeniem". Przez ten czas zrobiłem do całej sceny różne szczegóły(gniazdka, włącznik pródu, obrazy itp). Komentujcie i krytykujcie. :)

Napisano

Witam.

 

Bawiłem się troche w VRayu i daje małą aktualizacje. Co sądzicie o tym renderze? Mam mało czasu ale postaram się skończyć tą prackę jak najszybciej i wziąć się za coś poważniejszego ;-)

 

Pozdrawiam

Darmo

Napisano

No fajnie, tylko troche renderek przymały i takie standardowe texturki... ale wygląda już lepiej ;) Pozdro i ćwicz ;]

 

Jakiego ty masz kompa, że Ci 38 minut coś takiego renderowało ? !

Napisano

Mam Athlona XP 3000 i 512 DDR Ram na Dualu, ale w czasie gdy się renderowało to sobie jeszcze coś robiłem na komputerze więc dlatego tak długo :P

a Co to teksturek: jakie standardowe? co mas zna myśli? Ja robiłem zdjęcia tych szafek i póxniej z tego tekstury ...

Napisano

Oto kolejny postęp w pracach. Jest to render drugiej strony pokoju, tam właśnie śpie :D Na ścianach troche pusto ale niedługo sie to zmieni, czy żeby mieć materiały Raytrace to musze używać VRayMaterial ??

Zapraszam do oceny :)

Dzięki

Darmo

Napisano
6h!!!!!!!!!! Jezu , Vraya też trzeba potrafić ustawić :O

 

No właśnie trzeba umieć, jak już wcześniej pisze jestem początkujący a w VRayu kompletny laik... właśnie to dlaczego tak długo, co za to oodpowiada?

Napisano

Dzięki:)

Teraz osiągnąłem o wiele lepszy efekt w krótkim czasie. Było tak długo zapewne bo renderowałem z Photon map, jak to zmieniłem tak jak w ustawieniach Koniu_1990 to jest już wszystko o wiele lepiej :) Dodam ponownie że grafiką 3D zajmuje się dopiero od października więc malutko...

Dzięki

Napisano

Witam.

Wolno mi idzie tobienie tego pokoju... no ale cóż, ferie tuż tuż więc na pewno się poprawie i go skończe w końcu :)

Oto nowy render:

Napisano

bardzo ladnie ci to wychodzi :) tylko powiedz mi czy naprawde jestes jakims maniakiem i trzymasz po 4 takie same rzeczy na kazdej z polek ? :)

 

pozdrawiam

Napisano

To nie są takie same rzeczy tylko z daleka nie widać. To są na górze 3 tomy takiej encyklopedii 'Wiem' a na dole 4 tomy 'wally zwiedza świat' za czasów młodości to zbierałem :D

Napisano

Wiem że leżą ale co zrobić żeby było lepiej...? Ja dopiero uczę się 3ds maxa od połowy października więc chyba źle nie jest. ?

 

z góry Dzięki za wyrozumiałość

Pozdrawiam

Napisano

dla mnie fajne, ma przyjemny klimat..jesli tak wyglada twoj pokoj to podziwiam porzadek XD aha, zauwazylem ze kazdy kto robi kompa wrzuca na ekran zrzut z włączonym 3dsudio :)

 

powodzenia w dalszej pracy, naprawdę ładnie CI to wychodzi wg mnie :)

Napisano

Hehe kurde, powiem cie ze masz duzy mozg bo sie szybko uczysz:) Ladnie idzie tobie. Heh troche nurtuje mnie tylko "od polowy pazdziernika" w co drugim twoim poscie:) ...everybody knows. A pokoiku to ci tylko pozazdroscic!

Napisano

HEHe

Dzięki za wsparcie :) bo już myślałem że całe moje wysiłki na marne a jednak nie :)

Tak właśnie wygląda mój pokój tylko musze w nim zrobić mały nieporządek(artystyczny nieład) ;P zeby oddać cały klimat :) Na feriach postanowiłem troche poczytać o 3d i vrayu i nie chce ich zmarnować tylko nauczyć się czegoś nowego, więc do roboty :)

Pozdr

Napisano

Jak to mam w podpisie "... iść przed siebie, to znaczy mieć świadomość celu." trzymaj tak dalej i się nie poddawaj.

 

Pozdrawiam

Napisano

Przyjemny pokoik, jak dla mmnir może na pierwszym renderze wydawał sięciasny i dziwny parapet i klawiatura, ale obroniles sie slowami poczatkuajcy ;)

Napisano

poczatkujacy nie poczatkujacy ... ! masz mozliwosci ... baradzo ladnie ci idzie i licze na to ze wycisniesz z tej pracy max.

 

pozdrawiam

Napisano

Oto w pełni 'wyposarzony' kącik komputerowy. Myśle że ten element pokoju jest cały skończony ale czekam na sugestie, może coś wg Was niepasuje albo czegoś tu brak ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Ello, ja to bym sie przyczepił do tych obić ścian, bo mi sie wydaje, ze te na tym skośnym suficie powinny pasować do tych na scianach. Pozatym fajnie to wygląda :D

Napisano

+ za szczegóły choćmam nadzieję że coś jeszcze dojdzie :)

- za mały render (nioemożna nic o nim zbytnio powiedzieć) no i shadery niepowalają ale pracuj bo pracka dośc przyjemna ale czeba jeszcze dużo poprawić :)

Napisano

SZAMPEK - One nie koniecznie powinny pasować ale racja- trzeba tam dodać listwe.

GEORGAS - zawsze robie tylko 'próbne' rendery i dlatego mała rozdzielczość ale mysle że w końcu zrobie nocną sesje i będą większe :)

Napisano

Witam.

Pora na małą aktualizacje. Oto mój mały zestaw audio Philips.

Głosnik narazie tylko siatka. Wiem ze shadery do poprawy i brakuje napisów na przyciskach ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności