Skocz do zawartości

Wiocha


Noth

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

"na pierwszy rzut oka bomba...

potem juz tylko fajnie :)"

sam nie wiem co powiedziec, bo pracka zupelnie nie w moim klimacie. widac, ze nie jest wymeczona i dopieszczona, a ja wlasnie tak robie.... w sumie albo wszystko ok, albo wszystko do poprawki, ale chyba jest ok ;)

|||||| ziom, powiedz jeszcze prosze> jak teren zrobiles?! |||||||

edit > samo mi sie przestawia z pol programista na pol 214 i literki sie kaszania ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jeszcze nie ma detali , trawa , wiaderka , korytaka , widly , grabki , balkoniki , deski , ogniska krzaki........blablalabla , ale bedzie . co do glowinga - tak potraktowalem bialym kolorem niebo zeby nie bylo tak pusto(wiaderko i feather)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bad Moon

zapodaj technikę robienia takich drzewek, bo mnie szlag trafia, już przy tych patykach, a te twoje całkiem nieźle wyglądają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wygląda dużo lepiej niż na początku - te drzewka imo dużo daja.

Jednak cały czas tekstury budynków jakieś takie monotonne - wygląda trochę jakbyś z 3 podstawowych zdjęć całą wioske ulepił.

 

ziemia i błocko też jakieś takie nijakie ;) imo dużo by dało zrobienie jakiejś ścierzki i jakichś roślinek (trwaka, krzaczki) lub gdzieniegdzie innego podłoża (piasek)

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tlo, drezwka i lekki blurek daja rade, natomiast nie podoba mi sie kolorystyka "wiochy" wszystko w podobnym kolorze, sciany budynkow, podloze, pozostale rzeczy (sa tam jakies?) wszystko sie zlewa i niestety widac czerwono (zdesaturowano) szare cos :), popracowal bym na twoim miejscu nad jakimis detalami, neiwiem moze zmienil kolor podloza? sam nie wiem co doradzic... ale las robi fajne wrazenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak szczerze to trochę hmm... niedelikatnie obszedłeś się z teksturkami mayangowymi

tak jakbyś je bez obrabiania wrzucił

i jak dla mnie to robienie starej pogietej blachy na 20 polygonach mija się z celem

trójkąty po prostu krzyczą

żeby jeszcze te blaszki na ziemi były cieńsze...

i ogólnie ZERO światłocienia - wszystko jest bure i nie można wyłowić z tego żadnej geometrii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności