Noth Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 hmm textury 256x256 i 512x512 ... wszystko to wersja robocza stad braki w otoczeniu jeszcze
ofca Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 nie no ladno mi sie zdaje...tylko mi jakos ksztaltem nie podchodzi ten hm mur z tylu...ogolnie ladnie fajny klimacik.... cheers
Noth Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Podkreslam jeszcze raz otocznie jeszcze ulegnie znacznej zmianie mur stanie sie slabo widoczny...
AGmakonts Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 fajnie ale strasznie tak.....mdło nie nie to złe określenie, tak chaotycznie, trudno się na to patrzy, moze to wina kamery ale fajnie może być, troche nasycenia więcej
trident Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 wyglada jak zalane wodą..... a oko kraży i nie zawiesza sie na niczym____chaos a z drugiej strony ma coś w sobie
Baldack Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 mi sie podoba choc textury sie zlewaja i na pierwszy rzut oka ciezko cos konkretnego zobaczyc.
Noth Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 no i drzewka i pare drobiazgow bedzie wiecej....
kurt_hectic Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 "na pierwszy rzut oka bomba... potem juz tylko fajnie :)" sam nie wiem co powiedziec, bo pracka zupelnie nie w moim klimacie. widac, ze nie jest wymeczona i dopieszczona, a ja wlasnie tak robie.... w sumie albo wszystko ok, albo wszystko do poprawki, ale chyba jest ok ;) |||||| ziom, powiedz jeszcze prosze> jak teren zrobiles?! ||||||| edit > samo mi sie przestawia z pol programista na pol 214 i literki sie kaszania ;(
kozioo Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 o bogowie... kurt - naucz się pisac:/ Jesli chodzi o wioske, to ja proszę render bez glow'a i photoshopowania. A najlepiej screen z viewporta.
Noth Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Tu jeszcze nie ma detali , trawa , wiaderka , korytaka , widly , grabki , balkoniki , deski , ogniska krzaki........blablalabla , ale bedzie . co do glowinga - tak potraktowalem bialym kolorem niebo zeby nie bylo tak pusto(wiaderko i feather)
ofca Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 kurt - to usun jeden z tych profili i po klopocie(tj ten ktory nie ma polskich znakow) - nie bedzie sie juz przelaczal na temat wiochy po zeralizownaiu prosbu kozioo'a (czy jak to sie odmienia:P :)
Gość Bad Moon Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 zapodaj technikę robienia takich drzewek, bo mnie szlag trafia, już przy tych patykach, a te twoje całkiem nieźle wyglądają
arcade Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 teraz wygląda dużo lepiej niż na początku - te drzewka imo dużo daja. Jednak cały czas tekstury budynków jakieś takie monotonne - wygląda trochę jakbyś z 3 podstawowych zdjęć całą wioske ulepił. ziemia i błocko też jakieś takie nijakie ;) imo dużo by dało zrobienie jakiejś ścierzki i jakichś roślinek (trwaka, krzaczki) lub gdzieniegdzie innego podłoża (piasek) pozdrawiam.
_michal Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Mi się to trochę za bardzo zlewa... Niby fajne, ale jakoś nie do końca
slayer2004 Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Jak dla mnie to cała scenka jest nieco chaotyczna. Dominuje jedna barwa i jakoś nie da sie na czymś konkretnym skupić wzroku.
Gość Bad Moon Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 chodziło mi o siatkę kilku drzewek, a nie całego lasu
Hatred Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 tlo, drezwka i lekki blurek daja rade, natomiast nie podoba mi sie kolorystyka "wiochy" wszystko w podobnym kolorze, sciany budynkow, podloze, pozostale rzeczy (sa tam jakies?) wszystko sie zlewa i niestety widac czerwono (zdesaturowano) szare cos :), popracowal bym na twoim miejscu nad jakimis detalami, neiwiem moze zmienil kolor podloza? sam nie wiem co doradzic... ale las robi fajne wrazenie :)
gutekfiutek Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 tak szczerze to trochę hmm... niedelikatnie obszedłeś się z teksturkami mayangowymi tak jakbyś je bez obrabiania wrzucił i jak dla mnie to robienie starej pogietej blachy na 20 polygonach mija się z celem trójkąty po prostu krzyczą żeby jeszcze te blaszki na ziemi były cieńsze... i ogólnie ZERO światłocienia - wszystko jest bure i nie można wyłowić z tego żadnej geometrii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się