Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

wiocha.jpg

 

hmm textury 256x256 i 512x512 ... wszystko to wersja robocza stad braki w otoczeniu jeszcze

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie no ladno mi sie zdaje...tylko mi jakos ksztaltem nie podchodzi ten hm mur z tylu...ogolnie ladnie fajny klimacik....

cheers

Napisano
  • Autor

Podkreslam jeszcze raz otocznie jeszcze ulegnie znacznej zmianie

mur stanie sie slabo widoczny...

Napisano

fajnie ale strasznie tak.....mdło nie nie to złe określenie, tak chaotycznie, trudno się na to patrzy, moze to wina kamery ale fajnie może być, troche nasycenia więcej

Napisano

wyglada jak zalane wodą..... a oko kraży i nie zawiesza sie na niczym____chaos a z drugiej strony ma coś w sobie

Napisano

mi sie podoba choc textury sie zlewaja i na pierwszy rzut oka ciezko cos konkretnego zobaczyc.

Napisano
  • Autor

wch.jpg

 

no i drzewka i pare drobiazgow bedzie wiecej....

Napisano

"na pierwszy rzut oka bomba...

potem juz tylko fajnie :)"

sam nie wiem co powiedziec, bo pracka zupelnie nie w moim klimacie. widac, ze nie jest wymeczona i dopieszczona, a ja wlasnie tak robie.... w sumie albo wszystko ok, albo wszystko do poprawki, ale chyba jest ok ;)

|||||| ziom, powiedz jeszcze prosze> jak teren zrobiles?! |||||||

edit > samo mi sie przestawia z pol programista na pol 214 i literki sie kaszania ;(

Napisano

o bogowie... kurt - naucz się pisac:/

 

Jesli chodzi o wioske, to ja proszę render bez glow'a i photoshopowania. A najlepiej screen z viewporta.

Napisano
  • Autor

Tu jeszcze nie ma detali , trawa , wiaderka , korytaka , widly , grabki , balkoniki , deski , ogniska krzaki........blablalabla , ale bedzie . co do glowinga - tak potraktowalem bialym kolorem niebo zeby nie bylo tak pusto(wiaderko i feather)

Napisano

kurt - to usun jeden z tych profili i po klopocie(tj ten ktory nie ma polskich znakow) - nie bedzie sie juz przelaczal

 

na temat wiochy po zeralizownaiu prosbu kozioo'a (czy jak to sie odmienia:P :)

Napisano

zapodaj technikę robienia takich drzewek, bo mnie szlag trafia, już przy tych patykach, a te twoje całkiem nieźle wyglądają

Napisano

teraz wygląda dużo lepiej niż na początku - te drzewka imo dużo daja.

Jednak cały czas tekstury budynków jakieś takie monotonne - wygląda trochę jakbyś z 3 podstawowych zdjęć całą wioske ulepił.

 

ziemia i błocko też jakieś takie nijakie ;) imo dużo by dało zrobienie jakiejś ścierzki i jakichś roślinek (trwaka, krzaczki) lub gdzieniegdzie innego podłoża (piasek)

 

pozdrawiam.

Napisano

Jak dla mnie to cała scenka jest nieco chaotyczna. Dominuje jedna barwa i jakoś nie da sie na czymś konkretnym skupić wzroku.

Napisano

chodziło mi o siatkę kilku drzewek, a nie całego lasu

Napisano

tlo, drezwka i lekki blurek daja rade, natomiast nie podoba mi sie kolorystyka "wiochy" wszystko w podobnym kolorze, sciany budynkow, podloze, pozostale rzeczy (sa tam jakies?) wszystko sie zlewa i niestety widac czerwono (zdesaturowano) szare cos :), popracowal bym na twoim miejscu nad jakimis detalami, neiwiem moze zmienil kolor podloza? sam nie wiem co doradzic... ale las robi fajne wrazenie :)

Napisano

tak szczerze to trochę hmm... niedelikatnie obszedłeś się z teksturkami mayangowymi

tak jakbyś je bez obrabiania wrzucił

i jak dla mnie to robienie starej pogietej blachy na 20 polygonach mija się z celem

trójkąty po prostu krzyczą

żeby jeszcze te blaszki na ziemi były cieńsze...

i ogólnie ZERO światłocienia - wszystko jest bure i nie można wyłowić z tego żadnej geometrii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności