Napisano 19 Styczeń 200619 l hmm textury 256x256 i 512x512 ... wszystko to wersja robocza stad braki w otoczeniu jeszcze
Napisano 19 Styczeń 200619 l nie no ladno mi sie zdaje...tylko mi jakos ksztaltem nie podchodzi ten hm mur z tylu...ogolnie ladnie fajny klimacik.... cheers
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor Podkreslam jeszcze raz otocznie jeszcze ulegnie znacznej zmianie mur stanie sie slabo widoczny...
Napisano 19 Styczeń 200619 l fajnie ale strasznie tak.....mdło nie nie to złe określenie, tak chaotycznie, trudno się na to patrzy, moze to wina kamery ale fajnie może być, troche nasycenia więcej
Napisano 19 Styczeń 200619 l wyglada jak zalane wodą..... a oko kraży i nie zawiesza sie na niczym____chaos a z drugiej strony ma coś w sobie
Napisano 19 Styczeń 200619 l mi sie podoba choc textury sie zlewaja i na pierwszy rzut oka ciezko cos konkretnego zobaczyc.
Napisano 19 Styczeń 200619 l "na pierwszy rzut oka bomba... potem juz tylko fajnie :)" sam nie wiem co powiedziec, bo pracka zupelnie nie w moim klimacie. widac, ze nie jest wymeczona i dopieszczona, a ja wlasnie tak robie.... w sumie albo wszystko ok, albo wszystko do poprawki, ale chyba jest ok ;) |||||| ziom, powiedz jeszcze prosze> jak teren zrobiles?! ||||||| edit > samo mi sie przestawia z pol programista na pol 214 i literki sie kaszania ;(
Napisano 19 Styczeń 200619 l o bogowie... kurt - naucz się pisac:/ Jesli chodzi o wioske, to ja proszę render bez glow'a i photoshopowania. A najlepiej screen z viewporta.
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor Tu jeszcze nie ma detali , trawa , wiaderka , korytaka , widly , grabki , balkoniki , deski , ogniska krzaki........blablalabla , ale bedzie . co do glowinga - tak potraktowalem bialym kolorem niebo zeby nie bylo tak pusto(wiaderko i feather)
Napisano 20 Styczeń 200619 l kurt - to usun jeden z tych profili i po klopocie(tj ten ktory nie ma polskich znakow) - nie bedzie sie juz przelaczal na temat wiochy po zeralizownaiu prosbu kozioo'a (czy jak to sie odmienia:P :)
Napisano 20 Styczeń 200619 l zapodaj technikę robienia takich drzewek, bo mnie szlag trafia, już przy tych patykach, a te twoje całkiem nieźle wyglądają
Napisano 20 Styczeń 200619 l teraz wygląda dużo lepiej niż na początku - te drzewka imo dużo daja. Jednak cały czas tekstury budynków jakieś takie monotonne - wygląda trochę jakbyś z 3 podstawowych zdjęć całą wioske ulepił. ziemia i błocko też jakieś takie nijakie ;) imo dużo by dało zrobienie jakiejś ścierzki i jakichś roślinek (trwaka, krzaczki) lub gdzieniegdzie innego podłoża (piasek) pozdrawiam.
Napisano 20 Styczeń 200619 l Jak dla mnie to cała scenka jest nieco chaotyczna. Dominuje jedna barwa i jakoś nie da sie na czymś konkretnym skupić wzroku.
Napisano 21 Styczeń 200619 l tlo, drezwka i lekki blurek daja rade, natomiast nie podoba mi sie kolorystyka "wiochy" wszystko w podobnym kolorze, sciany budynkow, podloze, pozostale rzeczy (sa tam jakies?) wszystko sie zlewa i niestety widac czerwono (zdesaturowano) szare cos :), popracowal bym na twoim miejscu nad jakimis detalami, neiwiem moze zmienil kolor podloza? sam nie wiem co doradzic... ale las robi fajne wrazenie :)
Napisano 22 Styczeń 200619 l tak szczerze to trochę hmm... niedelikatnie obszedłeś się z teksturkami mayangowymi tak jakbyś je bez obrabiania wrzucił i jak dla mnie to robienie starej pogietej blachy na 20 polygonach mija się z celem trójkąty po prostu krzyczą żeby jeszcze te blaszki na ziemi były cieńsze... i ogólnie ZERO światłocienia - wszystko jest bure i nie można wyłowić z tego żadnej geometrii
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto