Bombel Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Dawno temu zacząłem robić ten model do bitwy 3d, ale straciłem plik i musiałem sie wycofać.Na początku ferii zacząłem go od nowa.Oceńcie ;) Orginał, żeby każdy wiedział o co chodzi:klik I to co mom do tej pory:kilk Pozdrawiam:)
mileS Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Mi sie podoba wiecej nie moge napisac bo dopiero sie ucze i nie umiem wytykac bledow.;]
DraB Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 odpal ET tam możesz się przejśc po takim RailGunie :P
Coruscant Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Niewiem, może się mylę ale wydaje mi się, że to jeden z wagonów które używają 2 par szyn do jeżdżenia.
Bombel Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 Bullshit panowie;) tyle referek ogłądnąłem i bym to przeoczył:| Pamiętam że gdzieś czytałem że druga para szyn(wewnętrzna) jest dla wózka z nabojami.
Coruscant Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 No ja wiem, może masz rację, ale akurat dzis poczytałem conieco o pociągach bo chcę sobie stacje zrobić i było tam wspomniane o pociągach na 2 pary szyn ;) Właściwie to jestem nawet pewien ze to jeden z nich. Jeden wagon napewno nie zmieściłby tego działa, ale zawsze możesz zrobić wg własnego pomyślunku ;p P.S. Jaka jest średnia średnica (heh ale wyszło :P) niech będzie promień xD przeciętnego koła wagonu??
Bombel Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 Coruscantpromień w miejscu styku z szyną 540mm.Wątpie żeby taki miał być bo w blueprincie miałem takie dziwnie małe te koła to powiększyłem;) A co do wagonów to ogólnie jest ich 8 i każda para jest połączona taką platformą (co daje 4;))i ja też łączą dwie platformy,więc wychodzi nam taka piramidka:) Ps.może coś powiecie o błędach albo zę ładne i dużo detali;) Dzisiaj postaram sie dać render kół.
Coruscant Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 promień?? 540mm? choleera. zrobilem szyny wg norm w polsce tj 1435mm i te koła wydają sie gigantyczne :/. No oki co do Twojego modelu, to na siłe czepiając się, to te 4 śruby na zderzakach to chyba za słabe :) Wątpie żeby takie 4 były w stanie stawić opór przy uderzeniu :) No ale to naprawde zrzędzenie na siłe ;p P.S. Booombel z jakiego Pustkowa jesteś???
AGmakonts Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości co do tego ze jedzie to na 2 parach szyn to nawet na tej Twojej referce to widac z przodu i z tyłu, wszystkiego jest 2 x wiecej
Bombel Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 Coruscantśrednica 540 praomień jest 2 razy mniejszy(pymyliłem sie) A z tego Pustkowa niedaleko Mielca:) Edit: Wrzucam dwa śwerze rendery: pierwszy i drugi. Zapomniałem dodać że prawie wszystko jest na Nurbsach. Scena ma widocznych 700k poly (po "zamrożeniu" nurbsuw na polygony))A przed "zSuBpatchowaniem";) ma 50k.(Sam niebardzo rozumiem co piszę :|)
Coruscant Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 No to trzeba sie kiedy na piwo wybrać :P A masz jakieś blueprinty do pociągów które jeżdżą po polsce? Choć nie koniecznie musi być taki, tylko że po prostu niewiem jak te całe koła, ośki i amortyzatory zrobić.
Bombel Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 No to trzeba sie kiedy na piwo wybrać True,true:) Co do kół to pisz na gg,nie będziemy OT robić.
opor Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 apropo torow. Cos chyba slabo te referki przegladales... Wali sie linkowanie z tripoda wiec link do calej stronki z roznymi ujeciami "Dory". Robione tez w 3ds http://khazz1.tripod.com/ A i jeszcze jedno...z tego co czytalem to CHYBA temat powinien leciec tak: Schwere Gustav. Czyli bez R na koncu.
Bombel Napisano 12 Luty 2006 Autor Napisano 12 Luty 2006 opor nei wiem o co ci chodzi;) przecierz na tych refkach widać że są po 2 koła(czyli 6 na wagon) w modelu 3d też są po 2.A co do nazwy to może i masz racje ale czytałem że załoga nazywała działo "schwerer Gustaw" co znaczy cięższy gustav.Oczywiście może i bez "r" ,ale nawet nie wiadomo ile sztuk tego dizła wyprodukowano (dwie czy jedną).Więc jak dużo tajemnic;) Kliment:*
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Boombel, napisz ze to jeden z pary wagonów i bedzie po dyskusji... opor to miał na mysli jak sadze.....
opor Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Booombel chodzi mi o to na ilu szynach to jezdzilo. @Coruscant Niewiem, może się mylę ale wydaje mi się, że to jeden z wagonów które używają 2 par szyn do jeżdżenia. @Booombel Bullshit panowie;) tyle referek ogłądnąłem i bym to przeoczył:| Pamiętam że gdzieś czytałem że druga para szyn(wewnętrzna) jest dla wózka z nabojami. ;) Wydawalo mi sie ze Coruscant mial na mysli calosc jako wagon. A twoja odpowiedz to jakby potwierdzala. Czyli ze calosc smiga na jednej parze torow. Chyba powstalo male zamiesznie :) kliment woroszyłow, o to mi wlasnie chodzilo. No ale teraz juz chyba kazdy wie o co chodzi nie? ;)
Bombel Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 Apdejt, dobra wiem że bardzo skromny ale jest ;) Ludzie napiszcie coś, nawet jeśli to nie będzie miłe.Brakuje mi waszych opini i nie wiem na jakim poziomie to teraz jest.
mrkrzysiek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 jak to na jakim poziomie na bardzo dobrym poziomie dużo detali czekam na więcej
Balas Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Moglbys pokazac samo podwozie ( i siateczke) ?? (Tak zeby kola bylo widac :] hehe). Narazie idzie dobrze ;] tylko czemu jest na 1 parze szyn ??
opor Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 jak narazie mi sie podoba...ogolnie pomysl jest super. zawsze mi sie podobaly takie konstrukcje...ale z powodu braku umiejetnosci nigdy nie bylem w stanie wykonac tego samodzielnie :( co do modelu... Czy prawa strona "nadbodowki" nie powinna byc symetryczna z lewa? Chodzi mi o te wglebienia na boku. Drugie, czy schodki nie powinny sie laczyc z gorna powierzchnia? Tzn ...moze inaczej...narusuje o co mi biega :) Ogolnie bardzo czekam na kolejne update'y. Bardzo mi sie podoba pomysl :D
Bombel Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 oporNo to tak: -na zdjęciu orginału schodki są takie jak zrobiłem -strony są symetryczne(mirrorowałem) -nie wiem dokładnie o co chodziło ale pewnie od odległość od wagonu,więc ta platforma jest jakieś 15 cm wyżej niż wagon,na planach była wyżej ale trochę obniżyłem -jak zrobie detale tego fragmentu na full to dam rendery z różnych kątów;) Balas myślałem że ilość szyna mamy już za sobą:) Siatke pokażę jak sie naucze renderować siatke bo nie umiem :/ ale i tak jest kiepska bo strasznie gęsta:( Pozdrawiam i miło mi ze się wam podoba.
opor Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Hmm...w sumie co zdjecie to inaczej te schodki widze :P Mam nadzieje ze nie masz mi za zle ze sie czepiam...poprostu pomysl mi sie podoba i bardzo bym chcial zeby byl jak najdokladniejszy :) Nie wiem ile materialow masz...ale tu masz ladny obrazek. Pokazuje ladnie bok :)
Balas Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 To az takie wielkie :O myslalem ze z 1/3 mniejsze :]
chudy Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 no ładny modelik, nie powiem ;] pomysł też przypadł mi do gustu :] co do renderowania siatki: wybierasz materiał composite; jako główny materiał ustawiasz jasno szary (w sumie jaki tam chcesz możesz dać); jak drugi dajesz czarny materiał i zaznaczasz "wire" i będziesz miał piękną siatke do renderowania :]; oczywiście dajesz mat na obiekt :P prosty sposób bez żadnych plugów i kombinowania pozdrawiam
RA Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 "zmieści się w Twojej torebce!" ;) Fajnie idzie, nie mogę się doczekac rdzy. :)
ASY2002 Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Juz mi slina cieknie, i na model i na rysunek :) (czyt. na monitor, z włączonymi "jpg'ami" dziwna ta slina zamiast spadac na ziemie leci na wprost :) )
Bombel Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 No,no spodziewałem sie raczej bluzgów;) opor nie wzoruje sie raczej na tym,bo to bardziej artwork i dużo w nim rozbieżności z orginałem;) Tu jest większość zdjęć jakie wogule można znaleść na necie klik me:) chudy to raczej nie przejdzie bo ja w Lightwave robię :) Pozdrawiam
Bombel Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 to jak to w końcu , robisz na 2 pary szyn? A na cholere mi tyle:P A serio to zauważyłem że takie 2 dodatkowe "szyny" pojawiają sie na łukach: link , link Na prostych jest normalnie: link, link, link Szczerze to nie wiem jakie to ma zadanie.
Pynio Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Booombel - tu chodzi ze dzialo jedzie na dwoch SASIEDNICH torach - tak jak samochod na 2 przeciwleglych pasach by jechal tak pociag jedzie na 2 przeciwleglych torach || || || || masz graficznie :D
Bombel Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Pynio bardzo trafna uwaga tylko ze ja to od początku wiedziałem:P
AGmakonts Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 noo z twoich postów na to nie wyglądało;] i to wszyscy chcieli Ci uświadomic
Bombel Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Wydaje mi się że tu nikt nikogo nie zrozumiał:P Ja weim że szyn razem jest 4 więc torów jest 2 Niektórzy sugerowali że jeden wagon jedzie po 4 szynach(czyli ma po 2 pary kół ) W następnych renderach zaczne mirrorować wagony to każy już zczai o co chodzi:)
Bombel Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 Update:zabieram sie za texturki Ps.Jak robie update to mogę napisać 2 posty pod sobą ?
AGmakonts Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 naarzie cieńko, dodaj rysy na kantach, zabrudzenia w rogach i będzie git
mus_Spajder Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Ojś słabe te teksturki, w porównaniu do modelu to tekstury wyglądają jak z roku 1998 :D
KoMic Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 hehe, no nie kolego, niemozna pujsc na latwizne, bierzesz teraz w rece unwrapa i jadziesz kazda scianke po kolei, a nie jedno byle g... ktore wyglada slabiej niz marnie,dobry model wymaga takich samych textur heheheheeheh, : ] pozdro
Bombel Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 Ehhh aż mi wstyd.Wydawało mi sie że tekstury są tak pomiędzy średnie a dobre, a tu takie komentarze.Cza sie wziąść za tutoriale i tyle:) btw.KoMic skąd wiedziałeś że mi sie nie chciało robić UV?:>
Hynol Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Kolor jest bardzo daleki od oryginalnego: http://www.rlm.at/galerie/996/DSC_4440.790x527.jpg To nie to samo, ale ładne ujęcie kolorystyki na zdjęciu. Tekstura zbyt kontrastowa i nie dopasowana do modelu :(. Poza tym niemcy nie przewozili tym piasku i raczej trzymali sprzęt w czystości - dlatego zbytne utytłanie w błocie nie jest wskazane - o wiele ładniej wyglądają zacieki lekkie, uszkodzenia lekieru, przetarcia. Polecam zobaczyć co to jest weathering w modelarstwie platikowym.
KoMic Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Booombel--> hehe poniewaz tez mi sie czesto nie chce i niestety wyglada to jak wyglada, czyli marnie: ], dawaj dawaj, przy odrobinie optymalizacji wystarczy zrobic jedna texture 2000x2000 i da sie tym pokryc calosc z durza dokladnoscia, nie rob scianek po kolei tylko zrob hmmmm ciezko mi to wyjasnic to jest taka textora ktora da sie wykozystac wielokrotnie ale przez to ze ciagle inne fragmenty to niewidac efektu powtarzalnosci, pozdro
Pynio Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 No......model jest jak narazie fajny ale co do tych textur..... Chlopie jak ci sie niechce to nierob tylko modeluj wiecej :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się