Ania Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 Golec (heterocephalus glaber) Jest to zwierzak odznaczający się niesamowitą wręcz urodą, zamieszkuje podzwrotnikowe rejony Afryki. Golec jest goły, w dodatku ślepy, ale mu to nie przeszkadza, ponieważ jest nieustraszony i nie czuje bulu. Żyje w koloniach rządzonych przez Królową mającą kilka małżonków, którzy są odpowiedzialni za produkcję potomstwa. Poddani nie mają prawa do rozmnażania się, za to niekiedy wysyła się delegację wyjątkowo tłustych osobników do sąsiednich kolonii, w celach rozrywki i jednoczesnej wymiany genów. http://pl.wikipedia.org/wiki/Golec na razie model jest z wingsa, zamierzam wykończyć go w xsi i ewentualnie zbrush. potrwa, ponieważ nie znam jeszcze na dosyć tych programów. Golec będzie stał i wstydził się swojej nagości.
thorgal Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 oryginalnie... jak zawsze :) ps. bede tu zaglądal z wielkim obrzydzeniem ;)
mrkrzysiek Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 no ładnie się zaczyna i jak zawsze bardzo oryginalnie
kubi Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 Całkiem fajny ten model golca (albo goleca), tam mu jeszcze paru szczegółów brakuje.
JmTm00 Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 Qrde! kiedyś widziałem program o nich w tiwi, i zapomniałem nazwy a tak chciałem sie czegoś wiecej o nich dowiedzieć...hehe a teraz jeszcze sobie poogladam w 3d :D...a wiesz ze ciekawie wygladałaby taka scenka nawiazujaca do opisu z pierwszego posta? Wieelka "naga" królowa, jej sługusy....i tak dalej i tak dalej...tak czy siak. Powodzenia!
jakubm Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 obrzydliwe ale wyglada niezle... w kazdym razie podoba mi sie pomysl bo jest orginalny :)
mort Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 YAH! czekam na updaty.."ładne" bym napisał ale to byłoby chyba nie na miejscu :P pozdrawiam!
Tymek Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 Bleh :/ Natura musiała mieć zły dzień... Oryginalny pomysł, nie ma co :) Powodzenie życzę :)
AGmakonts Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 co wy mówicie, on jest słodki:P a modelik tez niczego sobie, czekam na tex
mrkrzysiek Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 no Agmakonts dobrze mówi fajny zwierzak no i ja też czekam na texturki może nas Ania zaskoczysz znowu jakimś niekonwencjonalnym wykonaniem :)
KLICEK Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 dobrze wymodelowany, przednia lapka imo za chuda u wyjscia z tulowia, troche jakby byla oderwana etc. za to noga tylnia boska :)
Marcin_ps Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 "faldy" na "brzuchu" sie nie lacza tak jak powinny ( moze jeszcze nieweldowane ).. fajne zabki :) apropos texturek to powinnas pojechac z sss dodac jakies zylki pod skora itp moze to fajnie wyjsc
Jonasz_Real Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Czesc ,ja bym poprawił boki, dodałbym tam jakies fałdy.
tweety Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 co by nie mówić to brzydal :] fajnie można by dopracować wszelkie zmarszczki w Zbrushu, no chyba, że pójdziesz w ślady maniaka Klicka i zmarszczki wymodelujesz w wingsie :) Pozdrawiam
Dabrow Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 zrób ich kilka z instrumentami to będziesz miała Golec Uorkiestrę (((-;
Ania Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 mały updejt, zaczęte tekstury, narazie w sumie tylko brzucho, w diffuse myślę że nie mogę rąk tak zostawić render w xsi
Matys Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 wygloda to naprawde swietnie, ale zastanowil bym sie nad weijsciem w z-brusha mysle ze efekt byl by kosmiczny
Ania Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 zbrush próbowałam, ale coś się nie udawało. zawieszał się bo mu dałam niby za dużo podziałek. mimo że nie było ich aż tak dużo moim zdaniem (3, i było jeszcze widać kwadraćiki) jakiś displacement na pewno będzie.
Touch Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 ...Jaki wstydliwy:P Świetnie, jednak teksturka wygląda miejscami trochę dziwnie... Pozdrawiam!
Matys Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 zbrush próbowałam, ale coś się nie udawało. zawieszał się bo mu dałam niby za dużo podziałek. mimo że nie było ich aż tak dużo moim zdaniem (3, i było jeszcze widać kwadraćiki) jakiś displacement na pewno będzie. hmm wiesz ja mialem podobnie, mi zb sie poprostu wywalal jak dodawalem kolejne lvl siatki (max 3lvl)... myslelem ze to wina geometrii ale poprostu mialem oczy sphere dolaczone przez attach... gdy wywalilem te elementy podolaczane w maxie i wyexportowalem wszystko dzialalo jak trzeba.
PAINbringer Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Model świetny, ale tekstura imho jakaś nijaka puki co. Pozdrawiam
hkropinski Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 fajne chociaz tekstura prawego uda mi sie nie podoba, pozdr
Darmo Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Bardzo orygianalnie, MOdel super :) Popracuj jeszcze troche nad teksturkami i będzie cool :)
Ania Napisano 1 Maj 2006 Autor Napisano 1 Maj 2006 prawe udo nie jest oteksturowane, to tylko takie łatki. oteksturowany jest właściwie brzuch. i teraz część głowy.
Aust Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Kobiety tak tak wy zawsze miałyście swój własny świat... Kto was zrozumie...:) Tak czy inaczej to to nawet urocze troche jest ^_^
Jonasz_Real Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Bardzo ładnie, no no gratuluje, oby tak dalej Aniu. Dodaj małych włosków na pyszku. Ta teksturka to w Zbrushu? :) Pozdro
Ania Napisano 1 Maj 2006 Autor Napisano 1 Maj 2006 textury sa wyciete z tego prawego na dole http://img102.imageshack.us/my.php?image=golecref0mz.jpg potem to jest kopiowane i sklejane w corelu i wyglada tak (tylko ze wieksze)
ReflectVision Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 dokladnie, raczej ciezko bedzie uzyskac takie faldy bez uzycia zbrusia, ale Ania pewnie cos wymysli :)
mrkrzysiek Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Aniu kolejna bardzo ładna pracka i texturki też niczego sobie, no zbrush na pewno by ułatwił prace ale nie jest konieczny :D
Ania Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 update, diffuse gotowy, za displacement i shader dopiero się wezmę
ZiBi_PL Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 fajny ;] ale wyglada troche dla mnie jak by byl z plasteliny (textura skory) ale pewnie shadery i reszta zrobia swoje :D
Touch Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 ...Ania...ale Ania... takie to trochę dziwne... takie jakby cylindryczne mapowanie z rozciągnięciem teksturki... chociaż pewnie po displacement będzie lepiej;] ...fajnie zaciesza;P ...a teraz wszyscy ząbkami do góry...;D
Nezz Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 nie mam pojecia o texturowaniu ale za to model jest dla mnie bomba ;) b. pozytywnie , pozdrawiam
hkropinski Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 coraz bardziej mi sie podoba, Aniu - swietna robota, pozdr
jaras Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 dokładnie ! sss spowodowałby że zwierzątko to stałoby się takie lekko galaretowate i oślizłe, jeszcze pod skórą mogłyby się pojawić żyłki :) pozdrawiam
JohnZi Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 ale brzydal!! haha Nie chcialbym czegos takie w nocy ujrzec;/ Spoko modeling;]
Ania Napisano 17 Maj 2006 Autor Napisano 17 Maj 2006 sss będzie Touch, wiem że jest w pewnych mjejscach rozciągnięte, ale nie było za bardzo jak tego poustawiać (cylindryczne nie jest, to jest pelt mapping i ręczne poprawki). część może jeszcze uda mi się poprawić, a resztę muszę olać bo nie wiem jak. na razie kamera, która to się będzie na niego patrzyć czy ktoś wie, czy na tym ekranie całkiem z tyłu już było widać objekt, czy tylko od drugiej strony (jak się ekran wyjmje)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się