Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam paszkwilantow,

znalazlem wolna chwile, wolny komp (oj bardzo wolny),

nabazgrolilem aniolka (miala byc swietlista postac)

jak na tutejsze standarty to jest speed modeling i cale tam takie

 

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/aniol/anielek_complete.jpg

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/aniol/angel2.jpg

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/aniol/angel.jpg

 

prosze o obsmarowanie

i mnie madrzy lduzie powiedzcie, powinan byc zbroja przezroczysta czyli tez nie? bo na angel2 jest przezroczysta, i mowia ludziki ze ladniejszy

 

na pytania co i jak tam jest zrobione odpowiedz jest: poszperac w katalogu, pozniej pytac,

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nazwal czlowiek postac ze rigowana, to oceniaja tekstury, ktorych nei ma, ach, kocham krytyke :) napisane ze postac, to oceniaja otoczenie, czepiliby sie chociaz ze aniol skrzydlow ni mo :)

 

postac jest wyrwana z glowy, tak o na speed :), nie wiem czy cos jej jeszcze zrobie, byla potrzebna na krasz test predkosci rigu do animacji

 

jesli bedzie czas to koncepcja sie rozwinie, ale raczej w strone dynamiczna,

Napisano

Czesc, ja bym tego anioła umieszcził w krystałowej jaskinii. Świetnie by się nadawał na jakiegoś bossa. Tylko jednego nie rozumiem, dlaczego on ma ognisty miecz, a nie lodowy. Wygląda mi na mix angel :)

Napisano

eee ja tu widzę troszkę mgiełki i parę świecącego poly .... w ogóle troszkę kiczem pachnie, ale się nie czepiam bo gusta są różne.

 

w sumie nie wiem co tu krytykować xD za mało tego.

Napisano

hmmm - bardzo mało widać to i trudno oceniać. Ja tam widzę tylko jakieś swiecące obiekty za mgłą ;) Bez kitu :]

 

Żeby krytaka była rzeczowa powinieneś pokazać coś co da się ocenić - np. same modele z siatką, koncept sceny, koncept postaci, cokolwiek :)

 

Proporcje wydają się ok -> to się da ocenić ;)

 

pozdrawiam

Napisano

Salvator i ziomus- wlasnie, bo to jest kicz :) to jest ruchoma zbroja, dodane troche posta, w srodku wypchane swiecacymi bonesami :) tak naprawde chodzi tylko o to ze bedzie animacja :)

ze mozna zrobic cos co ludziom sie podoba, zwyklym ludziom ktorzy w gry graja, a nei patrza co i jak jest zrobione :) i nie wlozyc w to ani troche wysilku :) ot dac kawal zbroji (pasowanej na bipa, no nie moglaby byc nieproporcjonalna) dac troche swiatelek, i jest cacy :)

 

na tomiast tu jest co oceniac, czy move cycle jest dobry, jak poslugiwac sie sliderami :)

mozna sie czepic ze miecz przelazi przez postac jak sie robi atak, ze lepiej mi idzie animacja pose to pose niz podpinanie kontrolerow (uparli sie teraz producenci ze chca GUI albo chociaz slidery, jakby pose pose na 20 klatkowych gatherach bylo zle) pliki sa w tym samym katalogu co aniol

Napisano

ojjj biedaczku, robisz sobie aniołka i chcesz go pokazać od tak, a tu Cie jadą po maxie za nic, ciężko. To jest anioł do tej animki o której myśle?

Napisano

no wlasnie filoos, trzasnalem rano aniolka, a tu widzisz rogi mu doprawiaja, az strach pokazac demona bo nawet nei ma materialow, a ze zrigowany to nikt nei zwroci uwagi :) bo przeciez rigu nei widac " a animowac nawet malpa potrafi"

Napisano
klasa jak dla mnie to jest super !

wypas ,the best ale przydało by sie postać widać :D

 

Czy ja wiem czy taka tu jest miażdrząca krytyka? ;) W sumie to dlatego się w ogóle odezwałem bo mi się posty wydawały nie adekwatne do grafy ;)

 

Czekam na animke - najlepiej jak byś wrzucał tutaj małe filmiki po prostu.

Napisano

animka w drodze,

 

acha, ja sie uparlem to zrobic na zlomie (500mhz 512mb) :) preview bedzie mzoe na rano, ale nie nada sie jeszcze do wgladu, choc zamieszcze odnosnik, nie bedzie tam jeszcze ustawionych detali ruchu,

 

poniewaz nie kazdemu chce sie przejzec plik to wymieniam co tam siedzi:

kosci jako track dla videopost,

troche pancerza, tez postowane

oczy, mialy byc podrasowne szuperszprayem i afterburnem, ale przyszlo mi do glowy ze obiektowy Udeflector na helmie to pomysl z gatunku tych nei godnych cierpliwosci jak na speedanimation,

 

czym ja sie tam zajalem w takim razie skoro nie sama postacia? ano wykminilem sobie nowy (ktorys juz tam nasty) sposob na walkcycle bez uzycia walk cycle, gdzie predkosc ruchu i gestosc krokow zalezy od dwoch spline (bo nogi sa dwie) i dwoch slidersow, a poniewaz kilka osob rozpisywalo sie na temat ze nic tu nie pokazalem no to pokazuje, tylko ze nie grafike, zwyczajnie mam lenia :) lubie jak obrazki sie ruszaja, tym sie zajmuje,

 

poniewaz strasznie marudzicie o tlo to doloze tam jakies potykacze :)

 

acha, plan byl taki ze to ma byc swietlista istota, juz nawet kminilem czy nie zrobic go z samego videoposta, ale uznalem ze to byloby juz przegiecie :) choc jak sie zdejmie zrboje to wlasnie tylko kosci posta widac

 

a na razie na oslode:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=363483#post363483

Napisano

Jak patrze na te commentsy to mi sie dziwny paradoks w glowie tworzy... myslalem, ze ludzie ktorzy zajmuja sie grafika maja troche wyobrazni ; D

Napisano

Ja mam pytanie...Ty wszystkie swoje WiP'y masz do ściągnięcia jak na przykład aniol_riged07.max? Bo jak nie to lepiej ukrywaj swój dobytek bo Ci ktoś ukradnie i powie że jego :P

Napisano

chevti, jesli to da sie wziasc, znaczy ze jest do wziecia :)

jak ktos wezmie i powie ze jego, moze mu sie przyda :)

jak cos mialoby nie byc ogolnie dostepne to by tam nie bylo :)

i tak malo kto skuma o co chodzi z tam co tam jest :)

Napisano

grr wrr posta wcielo, wiec jeszcze raz ale krotko,

 

aniolek jest ostatnia animacja na standart bones, i chodzilo o pokazanie paru technik animacyjnych przy uzyciu oblcizen (czyli ludzik mimo ze wyglada jakby sie trzymal podlogi tak naprawde nie ma z nia nic wspolnego, a nogi poruszaja sie po wlasnych zamknietych splineach i maja sliderami kontrolowana predkosc,

 

ludzik macha tam sobei meiczem jakby mial komus kuku zrobic, wlacza przycisk pchneiceim (kraty co sie wtedy opuszcza jakos nei ujalem w kadrze, ale zadna strata, to byl wireframe)

 

poniewaz pare dni temu wzialem sie za CATa, zamieszcam rowniez moje "osiagniecie w CAT" rig wlasny, animacja lclipy, pozy wlasne,

 

aniolek:

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/aniol/aniolek02.avi

 

demonek:

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/demon_CAT.avi

 

jesli chodzi o komentowanie tekstur.... nei ma ich :)

oswietlenia... nei ma

 

a w rigu demona, jak mnie ktos zapyta gdzie jest mesz.......

i po co komu rig bez mesza.....

grrr.. wrrr..

 

no :)

 

nie kazdy zajmuje sie wszystkim, ja mam czas tylko na animacje a modelowaniem sie brzydze :)

Napisano

dobra to jade na pierszy ogien to gdzie ten mesch ??:D

to piersze niestety tylko 1 sec mi sie odtwarza to sie nie wypowiem choc zapowiada sie ciekawie moze jutro to sprubuje oblukac

a co do tego 2 to kolorki popraw :D a tak serio to troche przy odbiciu cos malo dynamicznie cie to cos wybija ale pozatym sehr gut

Napisano
zdunek89 ty czytaj posty, skoro vv3k70r napisał że to mabyć świetlista istota to tak chyba ma być a nie czepiasz sie że aniołka nie widać. A tak wogule to fajne animacje, ale w aniołku na końcu chyba grawitacji niema skoro spada, chwilo zatrzymuje się w miejscu, puźniej sie unosi i znowu spada, strasznie szybko mach nogami chyba bardzo spanikował. A co do demonka to fajnie ci wyszła ta wspinaczka tylko na końcu jakieś dziwne ruchy wykonuje przy tej skale :) .
Napisano

Z całym szacunkiem ale te animacje są poprostu słabe, ruchy są sztywne, wogóle nie anatomiczne, z timingiem tragicznie. Może i było by ok, ale gdzieś 10 lat temu. Sczerze powiem że po Twoich wypowiedziach spodziewałem się czegoś bardziej "pro"

 

Pozdrawiam

Napisano

witam paszkwilantow,

 

ze Tomasz Kosiorek pisze co psize to sie nei dziwie, ten typ widac tak ma,

 

natomaist co do aniolka ze animacja jest badziewna:

jaka animacja? pisalem ze podlaczone sa kontrolery, to znaczy aniolek jest podlaczony technicznie rzecz biorac do pada, jak z plejsttacji, ma 5 przyciskow, jeden dotyczy dlugosci krokow, drugi ich predkosci, trzeci kata ciosu, czwarty rozroznia pick-slash z plynnym przejsciem, piaty egzekwuje cios,

 

5 klawiszy,

zadnych poz, zadnych dupereli, to jest drodzy panowie wyciagneita boens do tandetnej gierki, mialem w ciagu kilku godzin stworzyc zestaw kosci i podlaczyc je tak zeby dalo sie nia sterowac, i jest,

oczywsicie graficy ocenili ze brzydki :)

nie ze kontrolowalny i zrobiony na kolanie bez referencow z glowy :)

 

demon sie nei wybija... no :)

a wiecie jak glupio by wygladal jakby sei wybijal? juz tak robil :)

ale ma nogi od kozy i paralotnie na plecach, wyszlo na to ze by nienaturalnei wygladalo wybiecie takiej masy, chyba ze na tnt pod kopytami :)

 

Vorek-przepraszam ze na koncu tak jest-tam mial sie posliznac na cieczy (dlatego tak kreskowokow kontruje nogami) wywraca sie, wali (otwiera sie klapa)o podloge-odbija puszczajac miecz, i lot w dol, tylko ze mi sie lenilo :) i nie dorobilem tlumaczacego tego tla (tlo jest tylko ze wzgledu na paszkwilantow :)

 

kolorki poprawic? co :)

 

pro? chm.... to speed czy pro? bo juz sie zgubilem, ja chyba wspominalem ze poswiecilem temu od zrigowania i wydueszenia do zamkniecia pare godzin?

 

co do kwesti oceny animacji demona, :) mam niezly ubaw jak czytam Was, i porownuje z komentarzem tych co takie rzeczy chca :)

 

nieanatomiczne ruchy demona :) nooo, mam tu taki podrecznik do anatomi demonow, opisano w nim wszystkie zbadane :P

 

a teraz szczere gratulacje dla wszystkich, ktorzy dostrzegli: synchro skrzydel w locie i ich gladkie przejscie do wsparcia wspinania, machanie ogonem, amortyzacje ladowania,

 

dziwne ruchy demona przy skale :) przygotowanie do nastepnego wybicia z 220 an 250 klatke

 

timingi-na demonie? chm, pracowal w CAT? no i co tam jest z timingami? poprawiasz w trakcie czy na koniec?

anioelk timingi? pisalem ze jest triple slow i ma dluzyzyny bo takie rzeczy chcial zobaczyc gosciu od podlaczen tego badziewia,

 

nie robie tych filmikow pod Was, tylko to sa wprawki do testowania zastosowan :), ktore akurat moge pokazac, jak ostatnio dalem odnosniki do plikow maxowych to zauwazyly to dwie osoby tylko, to moze jeszcze mam Wam powrzucac presety motionow, clipy i pose? a ilu z Was wie jak to uzyc,

 

co do pszkwilantow to pozwole sobei sparafrazowac wypowiedz Gothama z innego watku:

prac specjalistow od anatomi jeszcze nie widzialem, natomiast widzialem prace tu kilku mlodych, ktore na poczatek sa cacy, i te sama liste paszkwilantow :)

Napisano

nie wypowiem się bo animki nie widziałem. możesz dać na jakiś inny server? bo linki nie działają...

 

ale...

co do sposobu pisania odpowiedzi to przeczytałem uważnie każdy post komentujący i naprawdę nie widzę tutaj powodu do takiego pseudoobrażania się. szanuję Cię jako człowieka, ale wdawać się z Tobą w pustą polemikę nie ma sensu.

zwłaszcza jeśli wyskakujesz z takimi cytatami:

 

mam niezly ubaw jak czytam Was, i porownuje z komentarzem tych co takie rzeczy chca :)

a ja osobiście mam ubaw widząc jak wspaniale afiszujesz się znajomością warsztatu i technik animacyjnych

 

nie robie tych filmikow pod Was, tylko to sa wprawki do testowania zastosowan :), ktore akurat moge pokazac, jak ostatnio dalem odnosniki do plikow maxowych to zauwazyly to dwie osoby tylko, to moze jeszcze mam Wam powrzucac presety motionow, clipy i pose? a ilu z Was wie jak to uzyc,

może wiem, może nie wiem, ale z pewnością Ty nic nie wiesz o mnie czy innych ludziach, więc daruj sobie prymitywne próby segregacji ludzi na podstawie tego co piszą

 

nooo, mam tu taki podrecznik do anatomi demonow, opisano w nim wszystkie zbadane :P

no przykro mi ale większość istot żywych poruszających się w polu grawitacyjnym (mniejszym lub wiekszym), są zbudowane tak aby jak najoptymalniej móc poruszać się po płaskich tudzież zróżnicowanych powierzchniach. jednym słowem konstruowane są w oparciu o kilka bardzo prostych i zrozumiałych zasad.

może masz i wiedzę z animacji ale o anatomii i teorii ewolucji organizmów prawie żadnej. wyobraź sobie, ze ludzka anatomia może z powodzeniem posłużyć jako punkt podparcia dla tworzenia nowego nawet nonhumanoidalnego organizmu.

polecam przejrzec kilka książek traktujących o tematyce ewolucyjnej gdzie poruszono podobną problematykę: dlaczego człowiek nie ma 3 rąk czy mostka w okolicach kolan, zaś głowy pomiędzy 2 a 3 kręgiem piersiowym.

teoria jaka jest tam zawarta na pewno pomogła by Ci zrozumieć, że nie zawsze to co się uda wymysleć będzie miało jakiekolwiek szanse na normalne funkcjonowanie a co za tym idzie czy istota będzie miało budowę anatomiczną analogiczną do istniejących organizmów żywych.

 

Na przyszłość po prostu zastanów się zanim coś napiszesz, zwłaszcza nazywając kogos "paszkwilantem". :/

Napisano

Tweety, przepaszam ze mnie zle odebrales, nie obrazam sie, ja podchodze do tego z przymrozeniem oka, i naprawde wszystkie tutejsze posty przyjmuej na weosolo :)

 

opanowanie warsztatu poelga na tym ze ja to zrobilem w kilkanascie godzin od "reset"

 

Tweety, o Tobie wiem, wiem tez o kilku innych osobach :) i wiem kiedy piszecie o konkretach, a keidy czepiacie sie :P tak dla zasady :)

jaklbym nei wiedzial to bym nie traktowal Waszych postow :)

nie segreguje po prostu oceniacie wynik koncowy, ktorym ja sie nie zajmuje, zaledwie garstka z Was pokusila sie o zajzenie do katalogu WIP i obejrzenie rigow postaci :)

i te rigi sa tematem do dyskusji, a nei to czy aniolkowi sie zad swieci, i czy rusza sie szybko czy wolno :) bo to juz jest ze tak powiem :) spoza dzialki na ktorej to robilem, a opisalem ka trorej dzialce to robilem,

preview zamieszczam wylacznie daltego ze niektorzy mieli ochote zobaczyc

 

paszkwilant-osoba komentujaca :) nie uzywam tego slowa pejoratynwie

 

anatomia: drogi Tweety, mam tutaj zlosliwego inzyniera biologa, ktory wytyka mi wsystko, wlasnei te zrozumiale zasady anatomi :) uparl sie ze 6 konczyn humanoidalny czy drakoidalny kregowiec miec nei moze, bo musialbym mu dolozc jeszcze polowe meisni, no i gdzie je wsadze? policzyl mi dlugosc mostka dla tej rozpietosci skrzydel i proporcje do masy demona dla lotu aktywnego,

wyszly straszne rzeczy:-to nei ma prawa latac, -nadmychaj go czyms lekkim :), zamiast pluc wmontuj turbosprezarke-tyle meisni cos pali :)

wiem Tweety ze duzo prosciej jest jak taki cwaniak nad TOba nei stoji,

na koneic kazla mi przewiesic obrecz barkowa z wymachu przedniego w tyl, jak widzisz ramiona wisza demonowi jak u krokodyla :)co ja poradze ze On sie zna lepiej?

zeby najoptymalniej sie poruszac, to demonowi po wyrosneiciu skrzydel zaniklyby rece :) bo i po co mu takie, a atrofia nog jak w banku,

pogonilem dziada- to przeciez potwor fantasy :)

 

przepraszam jesli poczules sie urazony, naprawde nei mailem nic zlego na mysli :)

 

badz mily i napisz co jezt z demona anatomia nie tak, nie bede tego porownywal do tego co mi wygarnal biolog, bo on jest z bajki gdzie demonow kategorycznie nie ma :)

Napisano

własnie obejrzałem :]

 

co mi się nie podoba?

sposób w jaki demon odpada od skały:

odpycha się lewą nogą (i ew. ogonem) ale skrzydła które powinny go unieść dopiero nabierają zamachu aby już po podniesieniu ciała w powietrzu wykonac sensowny zamach. analogicznie rzec biorąc przedmiot w realnym świecie wisi na linkach zaś zaspany aktor już po wzlocie machnął skrzydałmi.

 

popatrz na starujące ptaki (f.ex. mewa):

1. ugina nogi

2. podnosi skrzydła

3. wykonuje zamach skrzydałmi i jednocześnie odbija się łapami

4. leci króciutki kawałek

5. delikatnie opada w pierwszej fazie lotu

6. kolejne machnięcie to raptowny zryw w górę

7. leci swobodnie

 

u Ciebie to jest tak:

1. odrywa się od bloku

2. skrzydła się podnoszą

3. leci swobodnie

4. skrzydła robią zamach

 

dopracuj pierwszą część: start z boxa i powinno byc oki.

 

jak dla mnie brakuje powinien on startować z czterech łap uginając tułów do przodu tak aby linia skrzydeł znalazła sie równolegle do podłoża. zapewni to optymalny start prosto w górę co jest potrzebne do wzniesienia się takiego ciała w powietrze.

w Shreku I jest fajna scena startu Smoczycy w powietrze. widać tam dokładnie o co mi chodzi: ugięcie łap, zamach skrzydłami, wzniesienie cielska, bezwładnośc łap, chowanie się łap, ugięcie karku pod strumieniem zasysanego skrzydłami powietrza.

 

Pozdrawiam

Napisano

masz racje, chcialem zeby sie rzucil ze skaly i dopiero wtedy zaczal machac, ale jakos cos nie wyszlo :)

ogonem macha dla picu na innej warstwie :)

 

dobrze, na razie zgodnie ze wskazowkami, zmienilem machniecia skrzydlami i je przemnozylem, wiec leci realniej, wybicie poprawilem, ale kolega inzynier biolog powiedzial ze to i tak glupio wygladac bo ten stwor nie ma prawa latac :) skakac :) i istniec :)

 

wiec animka zostala przerobiona zgodnie z oczekiwaniami Teetiego i neidlugo sie pojawi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności