Spyra Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 (edytowane) Edytowane 8 Grudzień 2011 przez Spyra
Spyra Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Walnąłem dwa obrazki na odczepne, to mogę dalej klepać mętne i przydługawe teksty.. :) Zdeno wykoanłem testy w Photoshopie i zwracam po części honor to nawet nie „RAW”, ale rozpasanie mega-totalne z tym co można tam wyprawiać.. jakiś Kaligula-raw, jednakże z drugiej strony wykonałem „płaski strzał” w Maxwellu na testowym obrazie ze światłem o temperaturze 3000K i w żaden sposób nie mogłem już postawić obrazka na nogi co do równowagi barwnej całości przy wykorzystaniu Maxwell Actions… więc konkluzja jest taka że to coś jak RAW, ale nie RAW, a moim zdaniem najlepiej nie używać lub używać cholernie świadomie. Jak wiadomo „płaskie strzały” są sensowne z punktu widzenia czasu renderingu. Może jednak coś przeoczyłem, bo testom towarzyszyła odraza.
Spyra Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Sposób na balans bieli w Maxwellu… to gwałt na niebie i słońcu, jak widać można ze słońca zrobić księżyc.. ale to generalnie efekt nudy..
zdeno Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 fajne ;) nieźle się nudzisz Spyra. a jak to robione ?z poziomu gołego renderera ? z poziomu plugina do photoshopa czy bardziej brutalnie gwałciłeś ? (balans kolorów w fotosklepie)
Spyra Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 (edytowane) Goły renderer jak najbardziej. Post-produkcja delikatna tylko faktura na „księżycu” i zachmurzenie wokół. Jednak trzeba powiedzieć, że jest masa zmiennych w Physical Sky do opanowania, bowiem wpływ poszczególnych parametrów zależy od miejsca słońca na nieboskłonie itd. Dla nocy głównie działał ozon ustawiony na 1,2 zamiast standardowego 0,4 ale zmieniłem też inne parametry. Tu efekt przy zachowaniu ustawień i zdjęciu ozonu do zera plus obniżenie temperatury słońca.. do 7777K z 8777K. Edytowane 14 Grudzień 2011 przez Spyra
Spyra Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Tu bardziej północne klimaty, sun zdjęty do zera, ale parametr asymmetry na ponad 0,9 daje taki efekt..
Spyra Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Dobra kończę tę z lekka psychodeliczną serię.. jak widać można walnąć kometą w ziemię :)
tomik8on69 Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 pierwsza wersja sceny Spyra była najlepsza - taka romantyczna z tym księżycem :) a teraz ja ... stara scena ale dzisiejsza postprodukcja .
Spyra Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 Tomik, a gdzie baba, wszyscy tu czekają na babę w lustrze.. może być przymglona dla podrasowania wyobraźni…;) Ja nie tworzyłem ostatnich obrazków ku pięknu, ale raczej wskazaniu źródłowych możliwości Maxwella i unikaniu post-produkcji w aspekcie grubszych parametrów oświetleniowych.
tomik8on69 Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 pojawi się jak jeszcze dopracuje samą scenę , babka to wisienka na torcie :)
velopl Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 Ty to za kazdym razem przerenderowujesz czy post robisz ? ;)
tomik8on69 Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 :) oczywiście post , ustawienia pochodzą sprzed kilku miesięcy , render sprzed tygodnia . w maxwellu można zmieniać energię świateł dzięki czemu ilość wygenerowanych obrazów jest dowolna. obecnie robię testy pod nowy render - będą nowe materiały , nowe światło + dodatkowa kamera a także element niespodzianka o którym mówiłem wcześniej :) PS: dwa ostatnie obrazki są innym renderem względem wcześniejszych. .nowy materiał na klamkach , inne światło + inna kamera
tomik8on69 Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 gruntowna zmiana oświetlenia i shaderów , krok pierwszy . zostało jeszcze 14 błędów
zdeno Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 ciekawe dokąd zmierzasz ;) poprzednie były ładniejsze (takie katalogowe) te ostatnie są bardziej realistyczne. czekam na up'y
Mati8882 Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Witam. Poniżej przedstawiam render Nissan'a z Maxwell'a. Model został oświetlony za pomocą obrazu + reflection, refraction + illumination tym samym obrazem z intensywnością ok. 150. Moglibyście poradzić jakie ustawienia pozamieniać, aby wyszło bardziej realistycznie? Z góry wielki dzięki :)
Tomala Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Sorry ale renderowane realtime we viewporcie w maxie 2012 wyglądało by to lepiej ;)
voyager Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 No właśnie tak patrzę panowie, że zachwalacie narzędzie, które zapewnia niedościgniony fotorealizm dzięki fizycznym obliczeniom, i że inne renderery nie wyciągną takich detali. A i tak się to wszystko rozbija o osobę która z narzędzia korzysta.
Fargate Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Mati8882: Tutków na sieci na tony dosłownie, zwłaszcza z podstawami...
Kris_R Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 Zainstalowałem Maxwella, żeby sprawdzić czy się da na moim kompie w ogóle cokolwiek w nim policzyć. No i jestem mile zaskoczony. Jakaś prosta stara scenka z działu Light Contest i dwa szybkie wieczorne.
ledman Napisano 23 Czerwiec 2012 Napisano 23 Czerwiec 2012 a ja tak czekam az ktoś pokaze grass z nowej wersji 2.7 :'P
Piotr7979 Napisano 23 Czerwiec 2012 Napisano 23 Czerwiec 2012 Wczoraj chciałem wrzucić ale miałem kłopoty z załączeniem pliku:), działa zajeb... tzn fajnie, trochę mi zwiesiło kompa przy pliku z rhino, ale chyba mam za mało ramu. Scenka to wycinek skarpy jakieś 120 na 120 metrów. Jest parametr określający liczbę źdźbeł na metr kwadratowy- miałem bodajże 2000 (flat ,4 pionts), i trochę się zawiesiło (może wina ramu mam 16gb), ale mniejsze połacie (tak 20x20) śmigają u mnie aż miło (na tych 16gb + i73930k -bez kręcenia). Pozdrawiam
ledman Napisano 24 Czerwiec 2012 Napisano 24 Czerwiec 2012 Piotrek zrób płaszczyznę 40mx40m i powiedz jak się długo odziarnia :')
tomik8on69 Napisano 2 Lipiec 2012 Napisano 2 Lipiec 2012 Hiszpania wygrała Euro 2012 i można kupić Maxwella w wersji komercyjnej z rabatem 50%. http://www.maxwellrender.com/index.php/maxwell_render_suite/promo https://portal.nextlimit.com/index.php/privatehome/pay dobra okazja jeśli ktoś będzie korzystał. osobiście ubolewam na brakiem zniżki dla wersji edukacyjnej. - 655,77 zł netto na dzień dzisiejszy ... nie pobawię się :(
ledman Napisano 3 Listopad 2012 Napisano 3 Listopad 2012 Do czego służy merge MXI? jakie są z tego korzyści?
Camel Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 (edytowane) ledman: Maxwell Image? Teoretycznie chodzi o to że zależy jak nie masz renderingu sieciowego, a liczysz tą samą scenę na dwóch róźnych komputerach (procesorach na nich) z innym ziarnem losowości MLT dla kazdego z komputerów, to następnie obrazy MXI zapisujesz a potem możesz je połączyć w celu osiągnięcia wyższego SL. Nie wiem, czy to coś daje ale niby ma dać rezultat obliczeniowy z "dwóch" procesorów, przyjmując że jest jeden na maszynkę. Jest źródło ale nie sądzę żeby było ono zweryfikowane i zgodne z prawdą, ponieważ to jest już tylko odczucie autora postu na jednym z forów. Wyjaśnił że nie osiągnął tym sposobem za bardzo lepszego rezultatu. Wtedy mu ktoś odpowiedział, że zblendował oba obrazy w sofcie do compositioningu (mysle ze PS tez moze byc) i w ten sposób uzyskał oczywiście lepszy wynik. Więc - może coś to scalanie MXI daje a może to tylko legenda, ale myślę że można spróbować chociażby na tej samej stacji na wpół prostą scenę dwa razy na róźnym seedzie . Może sam to sprawdzę . Edytowane 29 Listopad 2012 przez Camel
ptaszek Napisano 13 Kwiecień 2015 Napisano 13 Kwiecień 2015 To jak z tym maxwellem? Zyje jeszcze przy takich konkurentach jak np octane? Ja dopiero od niedawna sie nim bawie i bardzo mi sie podoba :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się