naeq Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 RGBJuice Witam, postanowiłem zorbić coś własnie w tym stylu, szklanki, dość nowoczesne i ciecz w dosć kontrastowych odcieniach, no i wpadłem na takie coś... Zero przeróbek w PS'ie ponieważ wyszło tak jak chciałem ;] Pozdrawiam i dzięki za Komenty. Software: 3ds max 8 Renderer: V-Ray Pixels: 1500 x 650 Camera: 3dsmax Camera 29,5 mm @ FOV 62,6 Rendering Time: ok. 5H Polygons: ok. 200 000 Edit:... Ponieważ w tworzeniu sceny główne trzeba przemyśleć co chce sie zorbić i jak... puźniej trzeba dobrać materiały tak by pasowały do obiektu, trzeba przemyśleć dużo aspektów... no a Co do tego co zrobiłem, w zamyśle tak jak mowiłem, dosć nowoczesne szklaneczki i Ciecz... lecz sobie nie sprecyzowałem jaka to ma być ciecz, i pnieważ zorbiłem szklanki dość pełne w tej cieczy można mniemać że jest w nich Galaretka, więc gdy ktoś tak pomyśli niech nie bedzie w błędzie, można to interpretować jak kto woli... Albo Ciecz albo Galaretka ;] takie wytłumaczenie dla ogółu :)) pozdrawiam Update >> The Blue Prosze, coś na typ cieczy, geometria wykonana ręcznie, nie chcałem cudów, ale coś właśnie na taki wzorek :)) pozdrawiam te same ustawienia, tylko inna geometria cieczy. RT: 2H 20min Edit: Tak jak prosiliście, dodaje wersje czystą... bez tego czegoś na przodzie i z innymi odbiciami szkla :)) Pozdro !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Fajny pomysł na reklamę :-) ALE: -Za dużo tego soczku w tych szklameczkach. -Nie wygląda to jak soczek, bardziej jak świece z żelatyny -Słabe nasycenie kolorów to nie RGB :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 oOo, no właśnie o to mi chodziło ;) nieno, właśnie dla tego napisałem wyjaśnienie... ;] a co do nasycenia specialnie dałem takie, by było bardziej naturalne, nie takie ostre kolory RGB tylko bardziej stonowane, by ładniej i przejżyściej wyglądało :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Fajne na tapetkę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 5 godzin renderu ? 0_o Pomysł interesujący ale dopracować można by było. Skupiłbym się jednak na tym żeby to wyglądało jak sok, menisk, niejednolita powierzchnia, a może nawet sss, żeby soczek nie był taki całkiem klarowny (wyciskany ze świerzych owoców ;] ) No i faktycznie za dużo go tam nalałeś. Jakieś brzydkie lamy się zrobiły na tych szklankach. Brakuje mi tu trochę jakiegoś motywu, dopełnienia, jakiś slogan może ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 Te brzydkie lamy to specialnie tak... no ale oki :)) może coś jeszce zorbie, ale narazie efekt koncowy mnie zadowala, nie chciałem jakiegoś wielkiego motywyu, w koncu można powiedzieć ze to tylko szklanki... a co do renderingu, to jak sie robi render tak jak każą z zasadami realistyczności w szkle i cieczy to trzeba troszke poczekać... no w konu chodzi tu tylko o Deph który jest duży w tej scenie, no i GI i takie tam... :} pzodro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Ciecz ladna by byla gdyby byla bardziej mętna, bo to wyglada jak jakies odczynniki z pracowni chemicznych;] Za duzo tego w szklanach. Pol dla plynu pol dla szkla jak dla mnie;] Pozdrawiam;] Edit: No kurcze, ja to mam glowe chyba w innym pokoju, tytul: RGB Juice, no to teraz pasuje;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 te pływające w środku pixele są nieteges, szkło nienajlepsze i menisk by się przydał :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 Ależ Master, szkło jest zrobione ze standardami szkła, no nie dokładnie ale IRQ na 1,6 ;P mogłbym dodać efekty bardziej szkliste, ale chciałęm zostawić obrazek taki jak jest, bo nie chciałem realistyczności jakiejś super, ale właśnie takiegło ładnego przejrzystego efektu :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Te prostokątne odbicia całkiem brzydkie ;) Poza tym, sympatyczna pracka. Razi tylko w niektórych miejscach AA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 hehe, spoko mintrill, poprawie sie, ale narazie mi sie renderuje coś raczej nie ala Galaretka ale już ala soczek :)) a raczej napoj bez bombelków, coś jak sok jakbułkowy tylko że niebieskie :)) zoabczymy jaki bedzie efekt, narazie wyglada na prepasie jak z jakiejś reklamy czy coś ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 a czy z odbiciami to nie mozna by jakiejs hdr czy innej tex nalozyc i zeby sie odbijalo w tym szkle ale ogolnie nawet fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 Jest HDR !! specialnie znaleziony w necie, no ale go nie widać za bardzo ponieważ scena jest duża, a msuaiła być duża by był ładny efekt... ehhh... zaraz dodam nowy Renderek :)) A po 2 troszke dziwnie by to wyglądało jak była by biała scena i jakieś wybajerzone odbłyski na szklankach, to nie wygladąło by za fjanie i za bardzo wiarygodnie, takie rzeczy trzeba przemyśleć... a nie czepaić sie wsyztskiego :)) popatrz sobie na inne tego typu obrazki, nigdzie w nich nie ma jakis super odbić tylko najczęsciej białe linie światła. pozdrawiam >>>>>>>>>>> Prosze, dodałem nowy renderek, The Blue, mam nadzieję że się spodoba ;] >>>>>>>>>>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Twój najestetyczniejszy podpis jaki zrobiłeś ;] ale ta wariacja z górnym marginesem ...ble ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 No spoko, tylko zmieniłem czcionkę... powiedzmy... ponieważ mam nowe :)) co do margineu, to naprawde nie masz sie czego czepiać ;P Pozdro chweti a tak poza tym... to jak ci się podoba pracka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 moge tylko pwoeidzieć... Taka jak by podpowiedż dla przyszłych Roboli w V-Rayu... gdy robie się takie sceny, ytrzeba uważać na światło V-Ray, bo wszytsko sprawdziłem i to przez nie jest taki czas renderingu... no i przez samplowanie w Irr mapie, zoptymalozowałem to i owo, i zorbiłę mteścik, i to mi się renderowało 9 min: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 wykorzystujesz jakieś dosch design chrome effects hdri ? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 2 Maj 2006 Autor Share Napisano 2 Maj 2006 co ??!! yy.. no dałem tam HDRI, ale nie dużo z niego widać pod tym kątem kamery :D o co ci chdozi z tym "dosch design chrome effects hdri" ?? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 to taka seria bardzo fajnych hdrek firmy dosch design ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 hmmm nie zebym sie czepial - ale po co dawac bajery ktorych nie widac? pracy przede wszystkim imo brakuje: glossy na materialach(przeciez tymi odbiciami mozna sie pochlastac!), porzadnych jakis glownych odbic, a nie bialych jednolitych plam, odbugowania(tej czarnej plamy na ostatnim renderze chyba nie powinno byc? i czemu na glownym renderze ciecz zmienia odcien z przodu? powielone scianki?) i zmienienia tych strasznie jaskrawych, nienaturalnych kolorow ;) tyle ode mnie. ratuj scenke bo cos moze jeszcze z tego bedzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 Bardzo fajny pomysł no i wykonanie też fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 4 Maj 2006 Autor Share Napisano 4 Maj 2006 GRiPi - te plamki chciałem by były, teraz widze ze wszyscy sie czepaiaja... heh... ;P no ale co od rzeczy których nie widać, to się mylisz, wsyztskie widać, tylko może z odbiciami jest cienko bo za duza scena no ale.... moge poproawić to i owo ale wszystko robiłem w standardach prawdziwego szkła i prawdziwej cieczy. No ale i tak się z tobą zgodze bo moge to odbracować bardziej, no i zoptymalizować scenke tak jak na nowym renderze :)) Gregoras - Dzięki ;] P.S. Zrobienie naprawde realistyycznej cieczy jest bardzo trudne, ponieważ dajmy przykład Coca-Col'i, niby jest czarna, a jak leje się do garnuszka widać na białym tle że jest brązowawa, im więcej jej tym bardziej ciemna... no cóż, nad tym trzeba troszke przesiedzieć :)) pozodro P.S.2. Tylko dla tych którzy czytają ten wątek pwoiem że... zrobiłem nowy projekt żarówki, takiej zwykłem, tylko jeszce musze wyrenderowac porzadnie :)) ale ciiiiichoooo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 falcom - jak chcesz ustawic przezroczystosc zalezna od grubosci to pobaw sie sssem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 bardzo fajny motyw, choc ja bym tchnol w to wszytko troche zycia i dynamizmu, na wytrzasarke z tym:], pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czorny Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 a ja powiem ze ta kropla co tam wpada a dokladnie to juz sie odbija od powierzchni pownna byc w innym kiedunku i powinna juz byc bardziej elipsyczna jest za ostra i w zlym kierunku skierowana ;] taka mala uwaga ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gizmo74 Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 to mi się renderowało 9 min: Pozdrawiam zgadza się, ale nie masz kaustyki :) - co skróciło czas renderingu o jakieś marne 60 minut :)....ale pozaty m to jest bardzo fajna pracka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 yy, co :D:D W RGB Juice nie ma Kausyki! a gdy by była renderowała by się pare minut a napewno nie 60... :)) już opuściłem ten projekt ale wezme się za niego za niedługo, bo chce zorbić ta zoptymalizowaną wersję z różnymi cieczami :)) pzodrawiam !! P.S. No i otoczenie będzie lepsze... C&SE ROX :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Co do samej pracki najbardziej mi leży The blue , dziwnie plamisty ten biały reflect na środku szklanki ale całość jest ładna , fajne na plakat reklamowy ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 10 Maj 2006 Share Napisano 10 Maj 2006 Oj Falcom stac cie na wiecej, to co jest teraz mi nie podchodzi wogole, popracuj nad gestoscia cieczy i ta kropla troche nie ten tego, pomysl fajny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 10 Maj 2006 Share Napisano 10 Maj 2006 falcoma na pewno stac na wiecej bo cos takiego mozna sobie sppedem zrobic, ale nie ulaga watpliwosci ze te rendery są bardzo przyjemne dla oka i portfolio;) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 29 Maj 2006 Autor Share Napisano 29 Maj 2006 Wreszcie zalączyłem tą prace w #D'esie i zorbiłem dla was Update :)) prosze... jest w Gł. Poście... Clear... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi